Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/20/16 ve všech sekcích

  1. Mám pocit, že někteří už netrpělivě čekají hlavně na to, až tu první majitelé Kodiaqů budou skutečně řešit jeho dětské bolístky a oni budou moct vesele psát, jakej krám to zas Škodovka vyrobila :-)
    4 body
  2. Takových "ověřených" aut už bylo...
    4 body
  3. No rapid byl extrem... tombyla skladacka typu "co dum dal"
    3 body
  4. Testovany to je, ale v prvnich exemplarich (aspon rok) je to vzdycky sazka do loterie. kazdy auto ma v prvnich mesicich detske chybicky.... bez ohledu na to jestli je vsechno vyzkousene jinde nebo neni.
    3 body
  5. ještě tam chybí cedulka "hrazeno z fondů EU"
    2 body
  6. Rapid napr. byl z 60% poskladany taky jiz ze stavajicich a hlavne dlouhodobe odzkousenych dilu a problemu mel vic nez dost. Ono kdyz neco funguje tu se udela usporne opatreni tu se udela mala uspora a hele ono uz to najednou tak nefunguje jako v puvodni podobe.
    2 body
  7. Otevřel se nový obchodní dům, který prodává nové manžely. Ženy tam mohou jít a vybrat si manžela, který jim vyhovuje. Pravidla jsou jednoduchá: – Každá žena může do obchodu vstoupit pouze jednou a má jen jednu volbu manžela- Obchod má šest pater a s každým dalším patrem se zvyšuje hodnota zboží- Zákaznice si mohou na daném patře buď vybrat manžela, nebo jít o patro výš. Vracet se na nížší patra není možné, je možné pouze odejít. Zákaznice vstoupila do obchodu na první patro, kde bylo napsané – Tito muži mají zaměstnání. Líbí se jí to, ale jde na druhé patro kde je napsané – Tito muži mají zaměstnání a mají rádi děti. To se jí také líbí, ale rozhodně se jít ještě výš, kde je napsáno – Tito muži mají zaměstnání a mají rádi děti a jsou hezcí. Je nadšená, ale rozhodně se zkusit jít dál – Tito muži mají zaměstnání a mají rádi děti, jsou pěkní a pomáhají při domácích pracích. Žena si pomyslí, že je to úžasné ale nedá jí a jde o patro výš – – Tito muži mají zaměstnání a mají rádi děti, jsou pěkní, pomáhají při domácích pracích a jsou romantičtí. Žena je ve velkém pokušení a říká si, co by si ještě mohla přát, ale přesto jí to nedá a jde na poslední poschodí – Jste 43 113 341 návštěvnicí tohoto patra. Tady už žádní muži nejsou. Toto patro existuje pouze jako důkaz, že vyhovět ženě není možné. Děkujeme za návštěvu našeho obchodního domu.
    2 body
  8. našel jsem něco pro fandy výfuku
    1 bod
  9. Nejsou, jen se ty motory uz nemontuji.
    1 bod
  10. Možná to už tady bylo, aneb http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/spotreba-oleje-motoru-tsi-a-tfsi-jak-to-resi-cesti-zakaznici-a-jak-jini/
    1 bod
  11. Řídící jednotka vyhodnotila že jezdím jen krátké trasy a tak zkrátila interval na výměnu oleje místo 30tkm jen na10tkm.
    1 bod
  12. Dle servisu se stejna sada orechu vyrabi priblizne 3 mesice a pak se vymeni za novy typ. Prislo mi to jako docela dlouha doba na jeden typ, ale pri poctu dnesnich aut je pry prakticky nemozne najit dva stejne typy na jednom miste. Problem je v tom, ze servisy nemaji zadne "zalohy" starsich typu, takze jakmile orech ztratite, tak je odvrtani jedna z velmi mala moznosti, jak se dostat ke kolu. Coz pouze potvrzuje myslenku kolegy Wittmanna, ze bezpecaky komplikuji zivot predevsim jejich majitelum. Ja si je ale pro klid duse poridil od Skody take.
    1 bod
  13. Konečně dnes krásně a tak jsem taky nandal boční kobereček do kufru. Ještě tu plastovou hranu objednat a bude to super.
    1 bod
  14. Uz dlouho u koncernu funguje pravidlo, ze co fungovalo a drzelo,tak tam udelaji modifikaci a zkusi jestli to vzdrzi a co je nove tak to je jako vzdy nitno otestovat provozem. Tudiz dnes je sazka do loterie uplne kazde auto a to i po vice jak roku od uvedeni na trh (viz.napr. pistni krouzky nebo rozvody u znamych motoru, tam to proslo modifikaci a stejne to stoji za dve veci)
    1 bod
  15. Spravne, pridam se k nemu [emoji3] . Kdyby ted videl Pancho zadni dil pro prepravu osob v Rapidu, kdy denne jezdim s malou atd. 80km do Plzne a z5 a neni cas cokoliv resit tak by mu ani prazska letecka zachranna sluzba nepomohla. Dokonce ani ta naha vila z lesa. [emoji3]
    1 bod
  16. To je muj syn Jindrich 1. pokracovatel rodu Antischade. A ano jeho narozeni pri, kterem jsem byl, me dojalo, protoze pro me neni hezci okamzik na svete. Ani jizda RS a ani jizda s Kokodakem jako treba pro Pancha nebo jizda v TDI pro Clinta. [emoji3]
    1 bod
  17. bez realnej skusenosti majitelov ale mozeme hodnotit minimalne dizajn, vybavu a ceny ... pripadne reklamu predsa
    1 bod
  18. No vcelku jsem koukal, že se tam řešily ne zrovna banální problémy.
    1 bod
  19. Prezentace z podzimní technické konference: konference.rar (heslo: skodahome) TPI k reklamací volantů: TPI_volanty.pdf TPI nový SW pro infotainment systémy: TPI_SW MIB.pdf
    1 bod
  20. Souhlasím s názore, že přeci jedno jestli je to Fabie nebo Superb takovéto hrubé nedostatky by se neměli objevit na žádném z modelů. Pokud něco takového dokáže škodovka pustit i když je to očí bijící,můžu si jen domýšlet jaké jsou nedostatky které nejsou vidět na první pohled. Myslím že kvalita zpracování šla výrazně dolů u všech modelů 3 generace. Kvantita na úkor kvality.
    1 bod
  21. Nechape to z duvodu co pise Pawouk. Az ten milion vydela svyma rukama nebo hlavou a pujde si to koupit pak teprve nozna bude mit jiny nazor. Mam Rapida MR 2013 a uzil jsem si s nim taky dost. Nekteri rikaji je to levne auto, co bys chtel. Mel sis koupit Octavku. Co ovsem sleduji kvalitu O3 jak zde na foru tak s nekterymi lidmi zive. Tak koupi Octavky si clovek nepomuze. Tedy jini zase rikaji, mel sis koupit ne Octavku, ale Superba a kdyz to tady tak sleduji je to zase to same. Tedy je uplne jedno jestli jde o model za 350tis nebo 1.3 mil. co by vlajkove lode ( vystavni skrine) automobilky a to mi prijde kurva hodne smutne. A co Kodiak ? Ten se rozpadne uz v AS pri prevzeti? Dokud budou ovce co jim to budou kupovat a tohle tolerovat tak neni duvod pro automobilku neco menit ze? Ja uz treba vim ze Skodu uz si nekoupim a to jsem byl Sodovak srdcar. Dnes se mi spis ze vseho chce zvracet. A to ze to nejakyma listama skonci je naivni predstava. Tech zavad bude casem jen pribyvat zejmena u prvne vyrobenych kusech. Stali jste se neplacenymi testovacimi jezdci aut automobilky ( za sve penize). Tedy Vam Superbakum preji at se mylim a tech much a detskych nemocich mate co nejmene. Neni o co stat s novym autem za milion travit cas v servisech na reklamacich.
    1 bod
  22. Souhlas se vsim co napsal PegasHK az na ty zatacky, v zatackach mi to funguje dobre - jezdim hodne Vysocinu. Horizont je opravdu problem, ale to je proste tim, ze ta kamera to auto doopravdy nevidi. Jinak je to asistent nikoliv plně automatické řízení...tzn. prostě vždy se někde najde nějaká situace, kdy to zareaguje pomaleji a nebo třeba vůbec. Já si dovolím tvrdit, že mě to funguje v 90% pripadu. Spise me vadi, ze se SLA neda deaktivovat pokud nesviti dalkovymi svetly, coz se ale z hlediska logiky packy neda jinak udelat, to by na to muselo byt tlacitko zvlast.
    1 bod
  23. Takže návod je tu. Předně zklamu ty, kdo doufají, že bez vyndavání sedaček to půjde. Nepůjde..... . Bohužel přední držák se dává zespodu, otvory tam pro něj nejsou, musí se vrtat a nýtovat a místo tam opravdu není. 1. Plastová páka zvednání sedačky: je nutné trochu s násilím páku odehnout od sedáku a pak západku malým šroubováčkem odklopit. Pak se plastová páka vysune ven směrem dopředu. 2. Malým šroubovákem vyloupnout krytku na páce nastavování sklonu opěradla. 3. Vsunout plochý šroubovák do mezery mezi pákou a krytem, zapáčit (rukojetí směrem k opěradlu) a páka se celkem lehce vysune ze čtyřhranu. 4. Odcvakat tři packy v prostoru pod pákou nastavení sklonu opěradla. Horní lem krycího plastu odehnout od sedačky, musí se trochu násilím a vysunout nahoru, lem je totiž zaháknut za kostru sedačky v místě rohu mezi opěradlem a sedákem. Vzadu dole je vidět čep plastového nýtu, co je zespodu. Dlouhým šroubovákem čep a pak nýt vytlačit ven. Nebo pokud máte náhradní plastový nýt, lze nýt zvenku vypáčit rovnou (nýt se tím ale zničí). Potom už jde kryt vyndat (z trochou síly) ze sedačky. 5. Nasadit nový kryt na sedačku do všech míst, kde to má být zacvaknuté, a to vč. uchycení zadním plastovým nýtem. 6. Demontovat sedačku. Bohužel jinak to nejde, ale jde to naštěstí i bez odpojení kabelů. Stačí povolit 6 matic M8, co drží sedačku na lyžinách, překlopit opěradlo směrem dopředu (co to jde) a pak sedačku povalit směrem dozadu. 7. Nasadit a přišroubovat držák na plast. Pozor, v seznamu jim chybí matice M6. Šroub M6, co je v seznamu, není samořezný, ale normální. 8. Vyrovnat plast, aby všude správně seděl (trochu se totiž kroutí). Vyvrtat dva otvory pr.5mm a nýty přichytit držák k sedačce. Vrtejte opatrně, nejlépe novým ostrým vrtákem a na konci přestaňte tlačit na vrtačku, ať si neprovrtáte potah........ Zajímavý je, že mě přišly 4ks trhacího ocelového nýtu pr.5mm pro přinýtování toho držáku a ne ty plastové nýty, co jsou v seznamu. Ještě že mám nýtovací kleště, tak mi aspoň držák drží fakt pevně. 9. Pak už jen namontovat zpět sedačku, nasadit zpět obě páky nastavení sedačky, uklidit pracovní nepořádek a kochat se....... EDIT: doplnění info o spojovacím materiálu zde:http://forum.skodahome.cz/topic/130417-seda%C4%8Dky-zakryt%C3%AD-kolejnic-sed%C3%A1ku/page-3#entry2036937
    1 bod
  24. Kdo chce více informací o spotřebě oleje může kouknout na ru fórum zde https://translate.google.cz/translate?sl=ru&tl=cs&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fvwts.ru%2Fforum_txt%2Findex.php%2Ft192986-0.html&edit-text= Píšou tam o levnější variantě opravy výměna pouze pístů s kroužky 06H 107 065 BK určené pro BZB.
    1 bod
  25. A na co vlastne chcete cekat ? ...... vsechno, az na vyjimky je uz davno testovano v Superbech a Octavkach + samozrejme koncern,... Pak je tu jen vec karoserie a popripade podvozku jak se takovy auto bude co se tyce podvozku chovat, ale tezkej neni, takze relativne taky bezezmen Zas tak cerne bych to rozhodne nevidel.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...