Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/28/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
AKUTNÍ:Vyměním sekundové lepidlo za třísekundové.Důvod: nestíhám lepit3 body
-
3 body
-
Epo: ja mam VCDS nainstalovane na normalnom windowse 7 Postup mojej instalacie: 1) Vypnut internet 2) Vypnut antivirusovy program 3) Spustit instalaciu VCDS ako spravca 4) Nainstalovat na C:\Ross-Tech\ 5) Pripojit kabel 6) Spustit zapalovanie 7) Spustit program ako spravca Sprav vsetko v tomto poradi a garantujem ti ze ti to pojde tiez som sa s tym chvilu trapil. Nezabudni odinstalovat vsetky predchadzajuce verzie VCDS a tiez driver Sent from my iPhone using Tapatalk2 body
-
u těch TSI není problém že by nejeli. Ona se dělá i 90Kw verze jako proč ne. Ale oni ty TSI mají pěknou spotřebu jen když se jede "pěkně" měl jsem po dobu oprav půjčenou 1.4 TSi trojkovou octavii možná to jelo i o něco lépe než dehet, ale jako moje tempo 160-180 kde se s 1.6 TDi vejdu do 7 litru, většinou kolem 6.5-6.8l tak TSi bylo za 9-10l a nevěřím že ta 1.2 si vezme méně. Ale jo do těch 130 to žralo víceméně stejně, nicméně jak se ten motor bere na doraz tak spotřeba roste mnohem rychleji než u nafty.2 body
-
2 body
-
Nene myslím to upřímně Jinak ta čínská verze za mě hodně cajk, já osobně moc chromu a podobných doplňků nemusím, ale aspoň to vypadá jako auto za mega! Ten zadek bych bral všema deseti na druhou stranu.2 body
-
Dnes jsme se s přítelkyní hrozně pohádali kvůli vánoční dovolené. Já chtěl letět do PařížeOna chtěla letět se mnou.2 body
-
2 body
-
Měli raději soustředit činnost na interiéru. Kvalitnější plasty, co nerezonují a necvakají. Vylepšit audio poslech a zrušit už konečně halogeny. To je krok zpět. A ne řešit masku. Jak je vidět, stejně se toho moc vymyslet na vzhledu nedalo. Museli by překopat celé auto.1 bod
-
Takže to nemá tlumiče, pružiny, brzdy a moc rychle to taky nepojede, když to ani v zatáčce neutrhneš.[emoji6] [emoji12] [emoji23]1 bod
-
Panove byl bych pro aby se reseni kabelu prevedlo do jine sekce, tady prece kodujeme. Dekuji1 bod
-
> epo Jestli jezdíš po mostě z centra, tak to chce v levém a čáru mít uprostřed vozu1 bod
-
10W40? A dela se vubec v norme 505.01? No podle me ti radi blbost. Ja mam jeste o 2 nebo 3 roky starsi auto, najeto mam skoro 250 tkm, davam tam 5W40 a nemam zadny problem. Rozhodne tam nedavej nic jineho nez 505.01 (pokud teda nemas DPF).1 bod
-
Nemáš kojeneckou žloutenku ? Šahej na klávesnici zdálky ať tady nic nechytnem !1 bod
-
Když člověk nemá přehnané nároky, dá se v pohodě jezdit i s 1,2 ba i dokonce s 1,0 Tsi.1 bod
-
Myslíš že mu motorka žere 7 litru na 100 když to má 160 kobyl ? Mám motorku s 88 Kw a když jí beru u držky tak mi vytáhne 15 litrovou nádrž na 100 km....1 bod
-
To mas samozrejme pravdu. Ovsem Clint pred lety kdyz mel 1.8 TSI tvrdil, jak pri dalnicnich rychlostech i dehet zere a ze svych praktickych ukazek i dolozil ze s 1.8 TSI za stejnych podminek jel jen o litr vice nez s dehtem. Dnes Ti ten samej Clint co by vlastnik dehtu bude tvrdit jak jezdi o 3 litry mene nez s 1.8 TSI a jak strasne moc vlastne setri a ze spotreba mu nejde pres 5 litru. A to byl ten duvod proc ten dehet kupoval. [emoji3] No a pak si koupi motorku za 350 co mu zere 7 litru a lezi mu pri tom 3/4 roku bez uzitku nekde v garazi. [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Pridam se. Kabel VCDS 16.8.0 dorazil. Akorat se mi ho nejak nepovedlo rozchodit Udelal jsem si VMware s WinXP a do nej nainstaloval VDCS aplikaci, pripojil kabel, spojil s autem (kabel sviti zelene) - doinstaloval se driver pro USB Ross-Tech. Pak jsem pustil vdcs.exe a zustalo to viset ve stavu "Please waiting..." Cekal jsem asi 5 minut a vic na to nemel nervy. Radis: ty to mas nainstalovane jak? A lama dotaz - aby se to spojilo, tak se asi musi "zapnout" auto, co?1 bod
-
1 bod
-
Ne motorku nemám, naposledy jsem na ní jel před více než 20 lety a měl jsem jen 175.. Mě teda 1,8 Tsi nepřipadá jako nějaký dělo. Jede pěkně a to mi stačí.1 bod
-
1 bod
-
1.8 TSi není žádná hitparáda ? To je super motor nechá se s tím jezdit levně a když je třeba nebo chuť tak z toho udělat průtokáč s výkonem, podle mého názoru teda. Pokud však nemáš jednostopou mašinu, to pak ano to když pokaždé sednu do jakéhokoli průměrného auta, tak si myslím že to nejede.1 bod
-
Jsem zapomněl dodat, že původně jsem chtěl kupovat v OII 1,6 TDI navíc 4x4. To by byl teprve rychlík. Naštěstí mi to žena rozmluvila s tím, že budu pak nadávat, že to nejede - což je pravda, protože nakonec i ta 1,8 Tsi není žádná hitparáda.1 bod
-
Se to s tím německem dost přehání, tolik úseku kde by nebyla omezující značka tam zas tolik není a nejsou zas tak dlouhé. Krom toho stejně si tam nelajznu jezdit mimo doporučenou rychlost a pochybuji že někdo kdo tam jezdí pravidelně a nemá plat managementu čezu si to lajzne. Případný průser při zaviněné nehodě by splácel do konce života.1 bod
-
1 bod
-
Ano ja. VCDS 16.8.0 za 26€ Skoda Fabia 11/2015 Skoda Fabia 5/2016 Skoda Fabia 7/2016 Skoda Octavia RS 10/2016 Na vsetkych ide bez problemov Sent from my iPhone using Tapatalk1 bod
-
V pátek bylo ukončené objednávání Octavie III předfacelift. Facelift spustí během dneška nebo až zítra.1 bod
-
To nevíš, že chrom způsobuje, že to auto jezdí rychleji? To je něco jako nálepka Pioneer na zadním skle. Přidává to kW a drsnost.1 bod
-
Taky když tam je takovej prodejní potenciál... Chtěj tam jinou karosářskou verzi Kodiaka, Yeti tam byl trošku delší a s rezervou na 5 dveřích.. A to nemluvím o spoustě chromu navíc1 bod
-
1 bod
-
moze to byt N75 ventilom dostava sa do nudzaku a otvara obtokovy ventil na plne hrdlo tym padom vykon sa vytrati ,tiez som mal 1.8t ale v passate ak bol zle nastaveny tlak len o nieco vyssi pri max plyne proste auto zomrelo a tlak ukazoval len 0.4b nastavil som spravny tlak na 0.6-7b a bolo dobre stacilo ze som presiahol tlak 0.8b a auto zacalo trhat ako na sialenom bykovy alebo hodilo ho do nudzaku nakoniec ma to prestalo bavit stale riesit nastavenie regulacie ako keby bol poskodeny od byvaleho majtela a i tak som chcel riesit vyssi vykon takze som dal ostranit zo softu obmedzovac plniaceho tlaku a nastavil som si ho naplno co turbo zvladlo 1.3b vykon s upravenym sanim a vyfukom som mal 220k ...nvm ti presne povedat vcom to moze byt problem len som ti napisal svoj pribeh ci je priebezne rovnako totozny s tvojim ale bude to nieco medzi RJ N75 paliv.system1 bod
-
1 bod
-
Nepatři to sice uplně k tématu ale musím to napsat.Opravdu se divím těm kteři dostanou služebni auto a to ještě mnohdy do osobního uživáni a ještě vymyšleji že chcou takove nebo makove...Co by někteři za to dali mít vůbec nějake služebni auto.Někteři jsou rozežrani a vymyšleji kraviny že to neni ani možne.Jinak mne se taky ty dělena světla nelibi,ale s tim už člověk nic nenaděla,když to tak Škodovka vymyslela,prodeje stejně budou hodně vysoke.1 bod
-
Nepoznam ani jedneho z kolegov konstrukterov, ktory by umyselne navhol zle riesenie, tyka sa to aj vyvojovych tymov u dodavatelov. Vzdy do toho vstupuju financni manazeri, vzdy. Pri ich posudzovani nakladov, efektivity a pod. to casto konci takto. Ti z fora, co pracuju pre Skodu, VW, Honeywell, Hellu, SKF, Johnson Controls atd. vedia o com hovorim. Osobne auto sa sklada z priblizne 30 000 komponentov, Je to komplexna zostava a zosuladit vsetko je narocna vyzva. A s podobnymi problemami zapasia vsetky automobilky, a celkovo cely strojarsky priemysel. Ja nie som financnym sefom, nemam na starosti ani risk management, ani after sales a pod. lahodky. Ak chces vzniest staznosti, mozes tak urobit u nich. Ale mam pocit, ze budes odignorovany, tak isto ako pripomienky od design teamov, maju svoje cisla a tie ich nepustia.1 bod
-
1 bod
-
Tepla bila (neco mezi bilou a zlutou, ta se mi vubec nelibi, tu bych klidne vymenil... treba za cervenou), zelena a modra (tu pouzivam nejcasteji).-1 bodů