Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/12/16 ve všech sekcích

  1. Tahle Dakota? Dnes nám zprovoznili v práci nová PC - s gmailem (fuj), takže Outlook je bohužel pasé, taktéž je zakázaný Firefox, a spoustou firemních aplikací (většinou nefunkčních) - dokonce i ten borec, co to tam instaloval říkal, že se až stydí nám to vůbec ukazovat, protože jsou to vesměs nějaké pravěké shity... Zlatej SAP. Bohajeho, žabožrouti podělaný.
    2 body
  2. Ono stačí přestat brát naftu u nějaké no-name čerpačky typu ONO nebo Globus a pak to auto bude jezdit jak má.
    2 body
  3. Ptám se znovu. Kde si vzal to, že jsou 10x náchylnější? Zase to máš vycucané z prstu s tím, že jedna paní povídala?
    2 body
  4. A to, že jsou 10x náchylnější sis vycucal právě teď z prstu nebo to máš nějak podložené?
    2 body
  5. Stane....ten motor (TDI) je samozřejmě hlučnější. Poznáš to i na volnoběh. Tam kde jsem u 1,8 TSI někdy otáčel klíčkem v domnění, že motor zhasnul, tak tady se na volnoběh určitě nespletu Navíc i za jízdy cítíš vibrace motoru do volantu, to je přesně to, co jsem říkal za doby mého TSI, když jsem jel s TDI a nikdo mi to nevěřil. Ale Pawouk může potvrdit, tomu jsem O3 půjčil a vibrace cítil také. Na druhou stranu ten hluk motoru není nijak hrozný, ani bych neřekl hluk, prostě hlasitější projev a nijak mě to neobtěžuje. Rozhodně ne tak, že bych musel zvyšovat hlasitost rádia. Ty vibrace cítíš a zvykneš si taky. Takže je možné, že ti co nejeli nikdy s TSI se mohou divit, o jakých vibracích je vůbec řeč. TSI je prostě sametovej motor, tichej a se solidní spotřebou, byť i o dva litry (1,8TSI) vyšší než dvoulitr nafta. S naftou se člověk musí naučit jezdit, samozřejmě, že dovede sežrat víc, ale nikdy jsem ani při 200km/h neměl průměr nad 8 litrů.
    2 body
  6. Když vezmu postedních 14 dní, tak ten Prasát 2.0 tdi byl lepší než 2.0 CR v supu. Byť měl v supu menší spotřebu a ochotu se vytáčet. Ale 3.6 je 3.6. ;-)
    2 body
  7. Pořád lepší moderátorka než banda Rumunů, co slavné agentury dodávají.
    1 bod
  8. Tak uz mi prisly nejake LEDky. Zatim teda jen nahrady za 42mm sufitky, do ctecich lampicek jeste ne. Otestoval jsem je jen doma na stole, ale sviti teda dost brutalne. Bojim se, ze v aute budou svitit az moc. Kazda si vezme 100mA, coz mi na LEDku prijde docela dost. Ale zadny error-free odpor nemaji, takze by asi mely neco vydrzet. A sviti skutecne pekne bile, zadny nadech do modra. Ted abych si shanel vsechny LEDky s cipem 5730, to mam teda radost.
    1 bod
  9. Na to se ovšem nedá spoléhat - od nich jsme měli auta a nic z těch podmínek neplatilo. Ani cena (nižší), ani nájezd - roční nájem bez omezení km. To je asi individuálních podmínek.
    1 bod
  10. 1 bod
  11. Prej údržba - do sběrny jsi ji chtěl odvézt aby jsi měl na naftu !
    1 bod
  12. aneb jak se utrácí krásně z daní
    1 bod
  13. Pycha, pytel, pysk, netopyr, slepys, pyl atd. Clinte. Mel by ses vratit do zakkadni skoly. Ta Tva Cestina je hrozna. [emoji23] [emoji23] [emoji23] Najednou Ti ty autoopravy asi nefungovaly co? [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  14. Musíš ho vyhodit do vzduchu. Čím je výš ho vyhodíš, tím dříve se emaily načtou.
    1 bod
  15. Proč se na to ptáš v sekci OII?
    1 bod
  16. https://my.moj.io/ Musíš zadat email a heslo co jsi zadával při prvním přihlášení do aplikace Mojio.
    1 bod
  17. Ahoj,toto téma jsem založil před 2 lety,když jsem měl problém s motorem a nyní ve stručnosti popíšu problém,který byl.V podstatě se musel vyměnit motor,původní majitel přidřel 1 válec.Z toho plyne ponaučení,při koupi jetého auta nech důkladně prověřit a změřit tlaky.Pokus opravy byl,ale bez úspěchu,žádná výbrusová sada neexistovala a tudíž neopravitelné,ovalita toho válce byla tak velká že neustále docházelo ke ztrátě komprese ,nouzák a škubání,dále k velkému papání oleje a nasledné ko lamda sondy.Nakonec jsem sehnal motor z bouračky za 60 000,-vélká krásaa zatím ok.Mějte se a ať vás nepotká co mě.
    1 bod
  18. Moc ne. Neměli paprikáš. Jenom samý drahý uheráky. Jde to s nimi z kopce. Paprikáš má i náš řezník na náměstí. Takový základ je samozřejmostí. [emoji41]
    1 bod
  19. U mně zatím neúčast nehrozí. Takže chlapi na placku se uvidíme.
    1 bod
  20. Rikal jsem si ze byla navstevnost nejaka divna. Jeste nekdo pozoruje stejny problem?
    1 bod
  21. Tak ono u Dacie nebo Peugeotu je to jedno, co do toho narveš. Jezdí to i na řepkový olej.
    1 bod
  22. Co to bylo za servisáky ? Nedávali účtenky z EET ?
    1 bod
  23. Špatná tlačítka + po výměně nutné nastavit sedadlo do základní polohy. Už jsem asi na pěti Superbech dělal základní nastavení místo servisu.
    1 bod
  24. Presne tak, to čerpadlo je tam nezalievaš, nahodíš filter prívodnú hadičku, do filtra na vývod dáš hadičku tú do flašky a zapínaš a vypínaš kľúč do prvej polohy aby ti budíky zasvietili. Keď začne vytekať palivo pripojíš a môžeš ešte pár krát zapnúť kľúčik a naštartuješ.
    1 bod
  25. Dnes jsem do svého vozu dával display z Columba.Jediné co se upravuje je modrý konekor.
    1 bod
  26. Olej si beru vzdy vlastni, cenovy rozdil je dramaticky. Snad jedine riziko je fake olej nekde z netu. Je potreba nevyhledavat uplne nejnizsi ceny, ale volit dlouhodobe overene prodejce. Zacal jsem s tim v roce 2005 pro mou FI a nikdy jsem zadny problem nemel.
    1 bod
  27. a jakou jsi měl před tím? Většinou je ten pytlík (narozdíl od plastového boxu) jen na jednu velikost bateriena a větší se nevejde. Dá se jezdit bez toho.
    1 bod
  28. https://mapy.cz/zakladni?x=14.6506457&y=50.0151627&z=15&pano=1&pid=43414745&yaw=5.078&fov=0.921&pitch=0.071
    1 bod
  29. Tak kdo pochopí. a) Čau, nevíš o nějakým dobrým textovým editoru v unixu? Vim. a) A řekneš? Víte kdo se směje naposled? Ten kdo má největší ping.
    1 bod
  30. Dávám sem aktuální LEDky ve stropních lampičkách. Svítí podle mě zatím nejlépe co jsem měl co se týká barevnosti, žádný modrý nádech, pěkně do bíla. Neprosvěcují a jsou bez odporu. https://www.aliexpress.com/item/hot-B39-Newest-White-42mm-12LED-5730-SMD-Car-Festoon-Dome-Light-Map-Interior-LED-Lamp/32603959371.html?spm=2114.13010608.0.0.JI4SXK https://www.aliexpress.com/item/4pcs-Super-Bright-10-SMD-168-194-5730-LED-warm-white-Bulbs-Car-License-Plate-Lights/32559951378.html?spm=2114.13010608.0.0.zRW5F1
    1 bod
  31. Jestli má olej v expance (směs oleje a chl.kapaliny která zasviní snímač hladiny) tak je to na 100% těsnění pod hlavou. Běžná vada tohoto motoru. Taky jsem to absolvoval, nejdřív jsem vyměnil nádobku i s čidlem a cca po čtrnácti dnech to začalo svítit znova. Takže jsem to odvezl na výměnu těsnění pod hlavou, těsnění je sice levné ale při výměně se musí dát i nová sada šroubů + práce a vyšlo mě to na 3tis :-( + jsem musel znovu propláchnout celej systém, vyměnit znovu nádobku a dát novou chladící kapalinu, od té doby je konečně klid a nádobka čistá. jinak olej mě taky neubejval, je to opravdu nepatrné množství které nelze na měrce oleje zaregistrovat.
    1 bod
  32. s trim proplachnutim to udelej alespon dvakrat,mozna i trikrat at mas jistotu ze novou nadobku hned nezaneses......a s tim tesnenim pod hlavou to bude asi pravda...tece ti nejspis olej do chladici kapaliny....tzn kdyz to jen vycistis moc toho nezmenis.....ale nove tesneni stoji pouhych 170 Kc tak jesi mas kde a cim a jsi zrucny tak to zmaknes sam
    1 bod
  33. -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...