Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/07/17 ve všech sekcích

  1. Člověka až zarazí, kolik příspěvků je možný sešmudlit na téma "zahřátí motoru TDI". Tohle téma je úplně zbytečný, neřeší se teda žádná závada, nepopisuje se tady žádný záhadný jev, je to jen tlachání o tom, kdo jak zahřívá motor a komu se ohřeje dřív a kdy. Až bude někdo řešit problémy s ohříváním motoru, tak se tady nedozví zhola nic, ale nové téma dle pravidel zakládat nesmí. Takže až na několikáté stránce odpadu bude konečně relevantní sdělení, ke kterému se většina diskutérů přes všechen ten balast nedostane a téma jako takové ztratí smysl.
    2 body
  2. Všeobecně se ví,že v nádrži nemá zůstavat málo PHM,vtloukali nám to do haly od děcek
    1 bod
  3. Myslel jsem si, že přidat plyn při rozjezdu je u malolitrážních motorů základní věc. Alespoň mně to přijde úplně přirozené...
    1 bod
  4. Patrik Gumán - zruš si hlášku z Tapatalku "Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk" - je to v rozporu s pravidly fora.
    1 bod
  5. Než začneš něco opravovat koukni na teploměr. Až se oteplí tak se to opraví samo.
    1 bod
  6. PTC je elektricka špirala ktora ide na prud 12V. Je to na podporu kúrenia,pokiaľ sa motor nezohreje.
    1 bod
  7. Pokud se podíváš zvenčí přes průduchy pod SPZ, tak je uvidíš. V těchto dnech jsou téměř pořád zavřené. Mám natočené logy přes VCDS jak se zavírají a otevírají při změně podmínek - teplota oleje, teplota vody, teplota vzduchu ad. Docela zajímavé a hlavně funkční.
    1 bod
  8. Sice už víc jak před rokem na protiúčet FI (hodně pěkná) nabídli 40, výkup v ESA 55,- a do 14 dnů byla pryč za 85,-
    1 bod
  9. To snížení otáček dělá proto že si Fabia při rozjezdu sama přidá otáčky aby byl rozjezd jednoduchý a jak pustilš spojku tak se otáčky dorovnají podle toho v jaké poloze máš pedál plynu. Taky si občas připadám jak jelito z autoškoly, každopádně lepší jak u Kia(rio) kde mě to naopak celkem často chcípalo při rozjezdu a to psli i v SM že jim to občas chcíplo při rozjedzu To cuknutí ale je pouze vpřed že prostě vyletí a pak díra než zařadím dvojku.
    1 bod
  10. OK, při zařazení zpátečky se totiž ventilace automaticky přepíná na vnitřní okruh, aby do interiéru nešly výfukové zplodiny. Ten zápach je tedy cítit jen uvnitř auta? Když vystoupíš, tak venku kolem auta nic necítíš?
    1 bod
  11. No jo nemuzes spat v praci tak si i unaveny a musis spat doma
    1 bod
  12. Tak ji dobij normalne zapojenou, sice se vetsinou radi at se pri nabijeni odpojeni, ale hafo lidi vcetne me to tak nedela a nestane se pochopitelne nic.
    1 bod
  13. Jo dneska jsem ráno viděl něco, co už dlouho ne [emoji23] Rozsvítila se mi kontrolka oleje. Tak jsem si zavzpomínal na staré časy a já poprvé co mám tohle auto dolil půl litru oleje. Po 16tis km.
    1 bod
  14. Taktéž chata rezervovaná Takže rodiče 100% a my uvidíme, jak nám to malá dovolí a jak na tom budeme, ale snad se nám podaří dorazit Těšíme se
    1 bod
  15. Právě proto jsem to radši udělal hned.
    1 bod
  16. O bože, než jsem tady ta moudra zase přečetl.. Jako česká hospoda, kde se pomlouvá vše, co se dá, jen tak pro nic za nic. A pokud zrovna není co pomlouvat, tak si to pojďme vymyslet... Na rozdíl od kravin typu stop-start mi to ACT přijde jako dobrá věc a pokud nebude poddimenzovaná, což takto od stolu já, ani nikdo z vás říct nemohu, dává mi to smysl a už před lety jsem přemýšlel, proč něco takového není. Funguje na principu odpojení válců od určitého malého zatížení. Při vyšším zatížení se samozřejmě další 2 opět připojí. Takže argumenty o výkonu, či krouťáku jsou opět naprosto zcestné.. A 1,4? Pokud vím, tato nová generace TSI problémy netrpí. Tedy ne většími, než je dnes bohužel normální naskrz všemi automobilkami. Výkon rozhodně stačit bude, kdo si koupí takovou krávu, nebude hledat zrychlení supersportu. Kdo má FWD, benzín je rozhodně lepší volbou, než servisně nákladný diesel, o pořizovací ceně nemluvě. Diesel se hodí pro ty, kteří najezdí více, nebo případně pro 4WD, kde benzín úplně smysl nedává. I když zase s "ale", protože jsou to dnes stejně nepříliš použitelné stylovky, které do terénu nejsou. A s benzínem je na cestách určitě více zábavy, než s dieselem.. A nakonec. Přijde mi fakt jak u blbejch přemlouvat/pomlouvat a komentovat rozhodnutí někoho, kdo si to auto pro své potřeby koupil. Proč benzín? Protože třeba najede málo a má rozum, netřeba kupovat nevýhodný diesel. Proč FWD? Protože třeba ví, že těch pár dní na sněhu vydrží a do terénu nikdy nevyjede. A proč tak velké auto? Protože chce prostor pro rodinu, nebo prostě jen chce něco velkého? Není to snad jeho věc? Je tady pořád více sraček, aby jen ještě zase nezačaly pohádky o Sorentu...
    1 bod
  17. sTebliczek: ............... NE NEBUDE ! ! ! ! První Superb ! ! ! ! ....... vim to proto, protože to resim uz 1 mesic zpetne jednomu clenovy, co ma Kodiaqa uz objednaného a vaha jestli počkat prave z duvodu Digitálních budiky. Informace mam ale takove, ze první az Superb, coz je logicky. Co se tyce kecu, nesmyslu, polopravd a dalších věci, je to jen na vas, nikdo vam moje informace nevnucuje. Ja se zde snazim jen pomoct lidem co se rozhoduji, nevedi a vy tu nedokážete napsat nic kloudného, jen kecy
    1 bod
  18. Tak bosch je bosch...neváhal bych...
    1 bod
  19. Zadní náraz je hlavně obrovská zátěž pro krční páteř. Při nesprávně nastavené hlavové opěrce Ti to může zlomit vaz.
    1 bod
  20. Je to tak - každý z nás Ti to sem mohl nakopírovat, hodit link, detailně popsat, ale proč to dělat, když už to je hotové a dostupné každému včetně Tebe?
    1 bod
  21. Doporučuji návod, je tam fungování FA popsáno dostatečně a nebudeš se ptát na kontrolky...
    1 bod
  22. Tak dnes zase zafungoval na 100% Vyjel jsem z obce a najel na železniční nadjezd. V rychlosti cca 80Km/h se na horizontu objevilo stojící auto v mém směru. já nestihl nic, auto píplo a hned brzdilo. Jelikož jsem se snažil to vzít trošku doleva, ale uviděl jsem že už na most vjíždí někdo z protisměru vrátil jsem se zase do svého pruhu, ale to celé auto úplně rozhodilo (i mě). Trošku jsem se poklouzal, ale ničemu a hlavně nikomu se nic nestalo. Ten blbec tam stál bez světel a bez trojúhelníku. Miluji FA
    1 bod
  23. Taky mi to z toho uploadu od Stringa šlo v pohodě... Trvalo to cca 45-60 min. SW mám 2724
    1 bod
  24. klasika tím chtěl autorizák v jejich řeči naznačit, že tam není těsnění ze dvou důvodů. 1) úspora pár desetikorun v návaznosti na bod 2) je zapotřebí si nechat motor v autorizáku i umýt Martin má pravdu, zapoměl jsem nahodit odkaz, jak jsme to za 69 Kč vyřešili. http://forum.skodahome.cz/topic/135514-špinění-motorového-prostoru-s3-dodatečná-montáž-těsnění/ Po montáži těsnění bez problémů.
    1 bod
  25. Něco přidávám,snad tu nějaká již není
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...