Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/09/17 ve všech sekcích
-
2 body
-
Dílenská učební pomůcka uvádí: Nabíjení akumulátoru U vozidel vybavených systémem START-STOP nesmí být pólové kleště nabíječky připojeny přímo na záporný pól akumulátoru, ale pouze na kostřicí bod motoru. Tím se zajistí, že nedojde k přemostění snímače akumulátoru integrovaného v řídicí jednotce kontroly akumulátoru J367. Přímé nabíjení akumulátoru na záporném pólu by mělo za následek přemostění snímače akumulátoru a snímač by tak během nabíjení akumulátoru neregistroval jeho data. Hodnoty akumulátoru, uložené v diagnostickém rozhraní datové sběrnice (Gateway) J533 by pak nesouhlasily s hodnotami nabitého akumulátoru.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Rozdílnost je především v charakteristice nabíjecího proudu. Průměrná nabíječka ti přepne do udržovacího režimu už při 14,4V a ta Ctek se přepne a jede dál, viz moje příloha o pár řádků výše... Přístroj nabíjí na kvalitu do fakt 100% stavu + má funkci na regeneraci a umí se spojit i s úplně mrtvou baterií.1 bod
-
1 bod
-
Neviem ci hlbky pridu skokovo alebo napostupno. Bol som z toho rozculeny, tak som ho stisil na minimum. Ked hraju vsetky tak ok, ked sa da zadok alebo u mna aj predok, tak nic moc..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Za dobrotu na žebrotu ...už mi nepíš a niekedy mám chuť to tu nadobro zabaliť1 bod
-
Vi buh. Jinak foto otevrenych a zavrenych lamel, jsem daval sem: http://forum.skodahome.cz/topic/132766-14-tsi-110kw-act/?page=3#comment-2118241 Vzdycky nez vylezu z garaze, tak slysim, jak behem chvile po vypnuti motoru motorek lamely zavre. (kdyz se ohnu, tak to i vidim :-) )1 bod
-
Rádius to od tebe chce koupit, ale za tu korejskou plečku mu v bazaru nabízejí jen 5 tis korun1 bod
-
Milane, zavolej na tmob a rekni jim tvuj problem. Me to pomohlo. Zatim pohoda. Vlastne jsem zjistil ze moje zkratka na cernej most neni zkratka.1 bod
-
Tak prý auto.cz ví, jaké přijdou novinky. Ale v článku samé nepotvrzeno a možná. Zajímalo by mě, jestli ty zkazky o LED světlech před FL někdo opravdu bere vážně a nebo si z "informátorů" dělá bohapustou prdel.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zbytočne sa rozčuluješ, libero ti napísal " prípadná výmena spínača na brzd.pedále " . Ale ešte predtým kontrola žiaroviek a diagnostika. Urobil si ?1 bod
-
Ad Lancelot: To je pravda - stiznosti na internetovych diskusich mozna (a ja v to doufam) nekdo z ŠA sleduje, mnohem efektivnejsi je ale zpetna vazba primo v servisu nebo mozna jeste lepe primo na jejich infolince/mailu. Primitivni funkcnost stahovani oken u Rapida/FIII je dozajista vysledek uspornych opatreni, nicmene zmenu muze prinest jen vyrazna kritika ze strany uzivatelu. Konec koncu to byl mozna i duvod doplneni auto up/down alespon pro okno ridice. BTW, kdo pamatuje zacatek Rapida jako ja (mel jsem jednoho z prvniho modeloveho roku), ten mel dokonce i v pripade 4 eletrickych oken moznost ovladani jen prednich dvou z mista ridice, navic pouze s funkci auto down ridicova okna. Pozdeji byla pridana klaviatura pro vsechna okna a jeste pozdeji nejen auto down, ale i auto up - pochopitelne jen pro okno ridice. Pecka Ale dost OT.1 bod
-
Mohu potvrdit, já už mám za sebou něco přes tři roky a krom termomanagementu žádný problém. Najeto cca 72tkm. Letos budu auto měnit a motor beru určitě stejný.1 bod
-
kontrola žiaroviek v zadných lampách,diagnostika (bliká žhavenie),prípadná výmena spínača na brzd.pedále ...kupuj len origo diel1 bod
-
Fuuu, tak pánové je to pecka teda aspoň pro mně-v kombinaci s orig novým podvozkem RS+ nové pneu a samozřejmě brzdy to auto letí po silnici jako když by mu patřila ! ! ! K jízdním vlastnostem po instalaci té výztuhy- auto perfektně stabilní- nevím jak lépe to napsat mám z toho zatím skvělý pocit. Dnes jsem jel svoje "RZty"a v těch zatáčkách kde běžně jezdím kolem 120km/hod a auto mám v klidu pod kontrolu tak s tou výztuhou "jako když bych jel po rovince"1 bod
-
1 bod
-
Takze som to uspesne zvladol aj ja bez demontaze palubovky... Pripajam kratky navod a fotky Ja som mal ten plastovy drziak serva len s jednym zacvakavacim uchytom. 0. klapka je v polohe studeny vzduch (kto chce, odpoji minus baterie, kto sa neboji len vytiahne kluce), celovka na hlave | 1. demontovat spodny plast u vodica | 2. demontovat prednu cast stredoveho tunela pod palubovkou (vytiahnut 2 stuple zboku a tahom vysunut nahor [su tam take zachytky - zuby, musi sa to z nich vytiahnut] a opatrne vytiahnut k sebe, ide to tazko) | 3. demontovat ofuk noh vodica (1 srob, a vytiahnut) | 4. mame obnazeny ten velky plech a dieru v nom, cez ktoru prechadzal ofuk | 5. zospodu je vidno konektor serva (fialovy) a uzku medzeru kade sa da vytianut servo nadol | 6. odpojit konetor a uvolnit kabelaz zo zachytiek | 7. uvolnit zacvakavaciu zachytku (iny typ ma zachytku aj hore - cez dieru v plechu po ofuku) | 8. teraz pride ta zabavna cast - vytiahnut servo - treba vela trpezlivosti a sikovne prsty, ja som to mal napichnute uz len na 2 zachytoch | 8. po uvolneni serva ostava este 1 zachytka kabelaze zvrchu serva - tenke prsty pomozu | 9. vytiahnut servo medzerou nadol (ta vacsia verzia musi mozno cez otvor v plechu, neviem) | 10. vybrat servo z plastoveho drziaku a rozobrat | 11. vybrat trimer, odchylit cierny plast a vystriekat kontaktolom + pohybat (cistenie zopakovat viackrat a nechat vytiect) | 12. vsetko zlozit naspat v opacnom poradi... (ozubene kolieska zapadnu len v spravnej polohe, neda sa to namontovat nespravne, su tam 2 polovicne zuby) | 13. otestovat a nastavit vag-om | HOTOVO Konecne mi pekne funguje regulacia tepleho vzduchu Prajem prijemnu zabavu1 bod
-
Tohle je dost zavádějící info - výkonová varianta 21/4W je nesmysl, vyrábí se 21/15W jako kombinovaná pro zadní obrysovku/brzdový světlo nebo zadní obrysovku/zadní mlhovku. Výkon 4W do zadní skupinovky vůbec nepatří, používá se jen s paticí Ba9 do předních obrysovek ("parkovaček").-1 bodů
-
Strcis spendlik do trysky a pootocis s tim do pozadovaneho smeru.-1 bodů
-
nj 1.6 TDi... to není 20K km bez kontrolky poruchy motoru :-) povedený motor. Vč. kurvítka známého pod názvem EGR.-1 bodů