Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/20/17 ve všech sekcích
-
To ovšem bude asi můj konec za volantem, protože se všichni výrobci snaží, aby nemusel řidič zasahovat do řízení - a mě fakt neláká mít auto, abych si místo řízení četl noviny, nebo spíš civěl do tabletu.. To můžu jet rovnou vlakem, nebo letět érem.6 bodů
-
O čem je DG? O debilitě zelenejch kreténů, kteří se snaží obejít fyziku a výrobcích aut, kteří ji obešli.5 bodů
-
Buď moc chodíš na D-fens nebo jsi měl kurevskou smůlu na prodejce. Jiný vysvětlení nemám....4 body
-
je naprosto normální, že autosalon chce mít před převzetím peníze na účtě. Jak píše Aleš_BX, v případě nějakých vad vůz nepřevezmeš a dealer musí sjednat nápravu. A pokud tak nechce učinit, můžeš se obrátit na ŠKODA Auto.3 body
-
2 body
-
Chlapci, nastává slavnostní chvíle, opičák odchází, hlavní KinderPetrrrova hrdinská postava se vrací do džungle!!! Plačka vyvěsil v paneláku americkou vlajku na půl žerdi a po fousech mu tečou slzy.....:D Je ho sen mizí v Africe......;)2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Me se zda ze pro modely 2014/2015 existovaly orezace verze a od 2016+ uz maji HW vsechny (nektere ale uzamcene) Pokud ti jede Android Auto, tak mas SmartLink aktivni1 bod
-
1 bod
-
Toho se nebojím, až ho svezu v autě s motorem, tak hodí šavly až na parkovišti v Pbicích.[emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
Tam ale nejde vůbec o hodnotu tlaku v pneu, ale o jejich rozdíl !!! Resp, jde o to, že že jedna podhustěná pneumatika se otáčí rychleji, než ostatní. A to logicky zmátne ABS snímače a vyhodí chybu. Stejně tak, když si dáš jedno kolo sjeté a ostatní budou nové, vyhodí to chybu také - prostě se neotáčejí se všechna kola stejně1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Když jsem to video objevil musel jsem ho sem hned dát! Souhlasím s tebou, aktuálně nejhezčí a nejdotaženější Škodovka.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
nechtěl jsem ho zbytečně strašit, ale když už to teda má dělat předpisově, tak by měl ještě zkontrolovat kapalinu od odstřikovačů a tlak v pneumatikách, než to přepne do řežimu Světelné rychlosti...1 bod
-
ocovi na Roomstri som to dával na zadný stierač. spína po pretočení kľúča a aj keby vypadla poistka, tak bez zadného stierača sa fungovať dá1 bod
-
1 bod
-
Což je někdy velká chyba. Je to podobný jako když tě začne bolet břicho, vlezeš na "doktorský" fora a po pěti minutách zjistíš, že máš metastázi v žaludku a ještě budeš do roka impotentní... (nadsázka, samozřejmě). Já prodal stovky aut a nikdy nebyl problém s platbou.Jednou jedinkrát mi přišlo škráblý auto, to jsem hned nahlásil zákazníkovi, domluvili jsme se a bylo. Není třeba hledat v prodejcích automaticky svině, který chtějí každýho jen okrást. To dělají bazaristi...1 bod
-
1 bod
-
Nabízí se zajímavá otázka, jestli se vyplatí vyrobit odladěný vysoko litrážní moderní přesný motor bez turba a všech EGR ventilů, DPF filtrů a atd a dát tam jen základní filtry na odfiltrování jedovatých plynů. Nebylo by takové řešení ve finale více ekologické než ty motory dusit a downsizovat ? Přece jen tím že se furt vyrábí ty náhradní díly na filtrování plynu, zvýšená zátěž motor aby procpal všechno přes ty filtry a pod... není to jen další snižování efektivity motoru a zvyšování emisí ? Je to tak trošku chimera ne ? :-)1 bod
-
Aha, to se omlouvam pane studovany, o cem teda dieselgate je? Pokud auto nema platnou homologaci a ja jej kupuji prave kvuli homologaci abych mohl jezdit po verejnych komunikacich, tak se na me nezlob, ale je to vrak. A jestli se nemylim, tak to auto mimo jine vypousti nasobne vic oxidu dusiku, nez kolik by melo, tedy STK by projit nemelo (emisema) - kdyby to umeli zmerit, nemohlo by byt ani nikdy homologovano dle eu5 a tedy nesmi a nesmelo by byt prodavano v eu. Takze jsi koupil bezcenou pixlu, tedy ano, pixlu do vykupny zeleza - autovrak. Ale jestli mas v planu s takovym autem jezdit u baraku po zahrade, tak pak je to v poradku. Ale pozor na imise, soused by nemusel mit radost.1 bod
-
... nicméně toto řešení vyžaduje zásah do origo kabelu od kamery, neboť tento končí ve většině případů konektorem pro zapalovačovou zásuvku, což mnou výše uvedené dva odkazy z ali eliminují = nevyžadují žádný zásah do elektroinstalace vozu a ani do kabeláže od kamery.1 bod
-
Stalo, minulý týden. Diagnostika nezjistila nic. Bylo to spontální, někdy jo, někdy ne. Nakonec sem dofoukal zadní levé kolo, protože bylo podhuštěné (o dost) a už to nedělá.1 bod
-
O jakých odoborníkách tu mluvíš ? Opravdoví odborník, nemá potřebu šaškovat v mediích nebo ve veřejném sektoru. To co je nám prezentováno jako "odborníci" nemá s odborníkem nic společného... Nedávno jsem četl odborný článek v mafre o DPF, si představ že DPF je filtr pevných částic v palivovém systému a jeho demontáží hrozí poškození vstřikovačů a čerpadla !!! Takové špeky se tam často najdou a vysí na hlavní stránce několik hodin než se to někdo rozhodně radši stáhnout když mu diskutéři dají do držky :-D1 bod
-
1 bod
-
Třeba v tom, že buď: Mám XYZ,- Kč a nemám auto a jsem relativně v klidu - koupim jinde. Nemám XYZ,- Kč a nemám auto a budu se hádat a budu mít možná někdy opravované auto. Nebo snad čekáš že když najdeš po zaplacení vady že ti salon obratem vysází peníze? :-)ú Kdepak, už tě mají a můžou tě zmanipulovat kam je třeba. Ono zákon je sice věc pěkná, ale já nerad někomu "pujíčuji" bezúročně peníze na X měsíců. A auto které je opravované ma trochu jinou cenu, protože těžko budeš vysvětlovat - např. že si to auto nenaboural, jen má lakovanou kapotu protože ho prodejce podřel jen ho šoupl do výlohy.1 bod
-
A co takhle zakoupit "pouzdro na pojistku s odbočkou". Tu zapojíš na pojistku spínanou s klíčkem, nebo startováním. Do spodního připojení zapijíš původní pojistku a tím máš zajištěn původní elektrický okruh. Do horního připojení dáš pojistku na kameru a v káblíků máš napětí pro připojení kamery. Druhý pól máš na kostře. Posílám fotku tohoto ZÁZRAKU. Dá se koupit v elektro prodejně, případně u prodejce mobilních telefonů. Neboj se nemusíš být žádný elektro EXPERT. Káblík pak protáhneš dle situace. Stačí tato rada??? přidávám adresu se zboží kde najdeš možnost koupě. Víc udělat nemohu: https://www.zbozi.cz/hledani/?q=pouzdro na pojistku s odbočkou. Taky se můžeš podívat do INTERIER/KAMERA DO FABIE 3. Tam mám fotky jak vedu káblik napájení ve své fabce.1 bod
-
Trochu do věcí ohledně vývoje motorů a převodovek vidím. Lidi nechte to auto aspoň rok jezdit, teď nikdo nemůže mít připravený software, který bude mít otestovaný dlouhodobým ježděním. To, že tam někdo něco nahraje a den s tím jezdí a pak řekne, že mám to má připravené??? To je za mě k smíchu.1 bod
-
To není možný. Každý s tímhle motorem jezdí za 5 litrů.[emoji23] [emoji23] [emoji23] A další hlod je, že Šlapky a Rosky nestíhají vybírat pokuty z D1. Prej si musí pohnout, aby navýšili rozpočet a prý upadá platební morálka. 15% jde do správka. Chtělo by to tak 55%.1 bod
-
Jezdite pomalu a delate malo prestupku! Kluci pak nemaji na benzin. http://zpravy.idnes.cz/skoda-octavia-policie-nenasytne-zavodaky-f16-/domaci.aspx?c=A170118_222927_domaci_fka1 bod
-
1 bod
-
Co píšete je tak trošku zavádějící.Sledování můžete být i když máte "chytrý telefon",ta krabička s tím nemusí souviset.Hlavně že se už tady někdo ptá,kdy bude mít superb infotaiment propojený On-line.Za chvíli to bude v autech automaticky,takže nějaká krabička bude k smíchu. Myslím,že o tomhle to vůbec není . EET bych také se sledováním nespojoval,ale to tady nepatří a EET mi nevadí.Vadí těm,co dělají něco načerno,bokem.1 bod
-
Ok ještě jedná otázka , da se mněnit "program"v posilovačí řizení ? (težke auto - lechké auto - RS - normal ) ? Dál pak da se mněnit "program" esc/esp jako maji RS (RS-normál-OFF) ? nebo to opětovně nejde ?1 bod
-
To není tak úplně pravda, dle zkušeností se moderní vozy testují na zákaznících. Jen jim to chudákům nikdo neřekl.0 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů