Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/27/17 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Jen pro info - hlavové opěrky WOKS (Whiplash Optimierte Kopfstützen) používané napříč modelovou řadou ŠKODA (na výjimky) pracují hlavně na tom principu, že by hlava nikdy neměla přesahovat opěrku. U sportovních sedaček tato funkcionalita není, nicméně i tak se doporučuje, aby opěrky pokrývaly co největší plochu hlavy. Tímto končím debatu s panem Vodičem. Za prvé jakýkoli argument je vyvrácen výkřikem do tmy a za druhé se nenechám urážet zabedněncem se svojí pravdou.2 body
-
Na YouTube mas taky hodne postupu, sice ve spanelstine ale muzes si udelat predsravu. Hledej seat leon 5f. https://www.youtube.com/channel/UCWRzqYR2sThAN4XRfFhmIgg/videos2 body
-
Aplikacia Carista OBD2 umoznuje diagnostiku a nastavenie niektorych funkcii na koncernovych vozidlach (podporuje aj dalsie znacky). Existuje verzia pre Android aj Apple. Co potrebujete: Samotnu aplikaciu - da sa kupit, alebo najst "odomknuta" verzia na webe ELM327 adapter - ja som pouzil verziu Bluetooth 1.5 Kompatibilne auto - kompletny aktualny zoznam je tu. V nasledujucom videu som diagnostikoval Skodu Rapid a aktivoval dial staging (pretocenie ruciciek). POZOR, TREBA POUZIT SPRAVNU VERZIU ADAPTERA, NA TRHU SU AJ ZLE KUSY (POTVRDENE SKUSENOSTAMI UZIVATELOV), VIAC INFO NAJDETE V SAMOSTATNEJ TEME, PROSIM CTENYCH UZIVATELOV FORA ABY SVOJE OTAZKY A SKUSENOSTI OHLADOM NAKUPU SMEROVALI DO NEJ. EDIT 16.11.2016: navod na odomykanie Caristy Carista Lucky Patcher.pdf Zamknutu Caristu v3.0 beta 19 najdete tu https://uloz.to/!ZmynF3CfszxU/carista-3-0-b19-apk Lucky Patcher v.6.3.5 tu https://uloz.to/!B4J5XD1gwtTy/luckypatchers-com-v6-3-5-apk Bohuzial neviem ci Vam to pojde na inych verziach Androidu a Caristy, treba skusat. Edit 27.07.2017: pri niektorych autach Carista nefunguje s otvorenymi dverami. Vzdy sa uistite, ze su vsetky dvere zavrete a ze mate zapnute zapalovanie. Edit 22.11.2018: Posledna odomknuta verzia 3.8 beta 10 je tu Edit 29.3.2020: POZOR, majitelia smartfonov s upravenymi romkami - je mozne ze vam nenaskoci okno Lucky Patchera pri snahe o emulaciu platby. Napr. ak mate cinske MIUI (Xiaomi, Huawei atd.), skuste postupovat podla tohto odkazu1 bod
-
1 bod
-
Tak jak jsem slíbil, tak sem nahodím moje dnešní laborování. Všechno se událo na Octavia II pFL (2004) a adaptérem na který jsem dával odkaz. Začal jsem Identifierem na zjištění typu adaptéru - vylezlo z něho přesně to, co má na obrázku sk0d@ tedy že to je v 1.5 a vše do v 1.4 v zeleném Carista - patchnul jsem si Lucky Patcherem v.6.3.5 podle návodu verzi 3.0 beta19 a v pohodě to šlo ( Samsung Galaxy S6 Android 6 bez Rootu). Spároval jsem adaptér s mobilem a spustil Caristu. Zvolil jsem diagnostiku a hned první skenování se zarazilo na 53% (zřejmě při načítání rádia, protože na rádiu bylo DIAG) a nic, čekal jsem několik minut a pak jsem to típnul. Potom jsem zkusil customizaci a v pohodě se vše načetlo. Vyzkoušel jsem měnit např. vypnutí signalizace pásu, denní svícení a vše v pohodě procházelo. Nenabídlo mi to bohužel denní svícení mlhovými světlomety což by mělo jít. Zkusil jsem potom opět diagnostiku, ale opět to ztroskotalo na 53%. Vyškubnul jsem adaptér ze zásuvky a připojil znovu. Dal jsem diagnostiku a tentokrát to prošlo v pořádku a našlo mi to chybu na rádiu 01044 což je Řídící jednotka chybně kodována (hm divné ). Chybu jsem vymazal a dal jsem opět diagnostiku a zase to lehlo na 53%. Opět jsem vyškubl adaptér a vrazil ho zpátky. Celé se to opakovalo znovu. Takže se dá říct, že z asi 6ti pokusů udělat diagnostiku prošly dva pokusy. Servis - ten mi to načetlo a nabídlo vynulování servisního intervalu (samozřejmě jsem nezkoušel). Tím jsem pro dnešek s Caristou skončil, další pokus bude, že zkusím patchnout další verze včetně té poslední a pak případně tyto verze zkoušet. Dále jsem vyzkoušel Torque pro v 1.8.154 - vše fungovalo bez problému a při diagnostice to žádnou chybu nenašlo ( ani tu, co hlásila Carista ) . Další v pořadí byl OBD Car Doctor pro v 5.5.2. E - tam jsem spustil dignostiku, ta sice nahlásila žádnou chybu, ale sken byl strašně rychlý (cca 3s ) což je divný. Tak toliko moje dnešní laborování. A poslední věc, vřele doporučuji u tohoto adaptéru udělat malou úpravu dle mého obrázku pro snadné vytažení ze zásuvky (alespoň u OII pFL), ušetříte si nadávání a páčení adaptéru dvěma šroubováky1 bod
-
Tak a jakmile vychladne motor, nainstaluju do motoru deku. Je desetkrát prochcaná od Labradora a pro jistotu jsem do ní zabalil hovna po všech čoklech z naší ulice. Tohle už musí zabrat!! [emoji6]1 bod
-
1 bod
-
pán Vodič - tady se nemáš co ptát, jestli je něco k tématu, nebo není - nejsi zde moderátorem, přičemž sám opakovaně pravidla porušuješ. Tak je začni okamžitě dodržovat a respektovat! Žádné další podobné příspěvky tady již nebudou.1 bod
-
Tak nějak - jenom ta asistentka jaksi chyběla. Holt budu muset dělat u uhlobaronů a ne u těch cizáckých energetiků.1 bod
-
Kua vodiči už se na to vys*r cwe, to je milion postů o hov*ě, Kane13 už na tebe stejně prdí a ostatní to taky nezajímá. Takže slušně tě žádám aby ses vyklidnil a postoval něco rozumného, nebo případně vůbec nic jo. Tohle totiž nikam nevede a tyhle posty tak akorát otravují a zatěžují zbytečně forum. Děkuji.1 bod
-
1 bod
-
Zařadil jsem Beutíčka do seznamu štamgastů na první stránce, místo plačky Petrrra.....;)1 bod
-
Ja myslim kokto s souvislosti s temi podbehy [emoji28] fakt me to zajima, jestli je to ten hnusnej plast, nebo uprava karoserie. On tedy mluvil o rozsireni blatniku a ne podbehu, omlouvam se za spatnou terminologii.1 bod
-
1 bod
-
pán Vodič Sorry, nevěřím, zajeď na kostky nebo rozbitou cestu vypni si rádio, všehcny věci které by mohly rezenovat vyndej a pak se mi můžeš omluvit :-DDD Ovšem jestli spíš nepatříš k té skupině lidí, jako jsou tady na foru, kteří se snaží tvrdit, že u nich O3 zvuky nedělá, to je pak jiná :-D Navíc, když jsem měl BMW, tak jsem byl i členem klubu (fora) a k e9X verzím tam bylo taky téma o vrzání/pazvucích a nebylo prázdné :-) Věřím, že Rolls-Royce je tichounký, ale ostatní značky to dělají taky, jen s tím rozdílen, že některé příšerně, jiné trošku, jiné malinko a ostatní sem/tam....1 bod
-
1 bod
-
V tomto segmentu vím co chci a chci to nejlepší i5,i7xxxxK Všechny jiné procesory jsou mi víš kde... Ovšem za pozornost stojí nový Intel Core i3-7350K, to je pecka!1 bod
-
1 bod
-
Hledal jsem nějaké apky pro ELM327 a také jsem na ten Identifier narazil. Dneska mi dorazí adaptér, tak podám reference jak to maká. Na OC foru doporučují kluci tohle: Adapter ELM327 podle všeho by to měla být verze 1.5 tak jsem ho objednal a zkusím.1 bod
-
1 bod
-
Jeden magor v sekci OIII facelift se tam do nej navazel, tak jsem se ho tam zastal.1 bod
-
1 bod
-
Nejlepsi je nezavisle topeni. Auto rozmrazene, v interieru teplo, motor skoro na provozni teplote jeste pred startem... Skoda, ze do FIII neni nezavisle topeni ze serie dostupne. Ovsem i "pouze" vyhrivane celni sklo by stacilo.1 bod
-
1 bod
-
Vodičky a silikonky (oživovače)jsou totiž většinou ředitelné vodou ... takže první déšť/myčka a můžeš znovu oživovat.1 bod
-
Na tohle ti žádné vodičky silikónky a oživovače nepomůžou, jedině si zkus někde dole kde to není vidět otřepy opatrně strhnout 800 papírem pod vodou, vysušit a horkovzduškou opatrně "natavit" aby se to slilo ... já osobně byc se na to ´vykašlal a pořídil nový/jetý nárazník.1 bod
-
tak jsem ho objednal, jsem na to zvědavý, našel jsem i fórum, kde jsou i postupy pro kódování viz http://obdeleven.proboards.com/ už se na to těším :-)1 bod
-
Nevím, mám panoramu v combi, nic se z toho neozývá, vypadá to super, je to super. Pokud Tě to zlobí, jde to prý nějak promazat, zeptej se na to v servisu. Já to ještě řešit nemusel. To, že se bohužel v octávce ozývá v interiéru všechno možné jinde, to je pravda. Nezávislé topení je jedna z věcí, která je v zimě návyková (navíc, když je zima, jako je letos). Měl jsem kvůli opravě vypůjčeného golfa combi. Podstatně horší výbava, než mám já v Octavii. Za ty dva týdny jsem zjistil, že z věcí, co mám ve výbavě navíc, mi skutečně chybělo: kessy (návykové, pořád jsem u Golfa hladil kliku a nic, když už ty klíčky musíš vyndat, tak strčit je pod volant pro nastartování už takový problém není, ale nechat je v kapse nebo tašce a neřešit to, je fakt návykové), elektrické otevírání 5 dveří (přejížděli jsme se zimní bagáží a lyžemi od návštěvy k návštěvě, tohle se hodí), nezávislé topení (o tom už řeč byla, nastupovat do vyhřátého auta je fajn, motor je za to taky určitě vděčný, těch pár deci, co to stojí ve spotřebě, oželím), výhřev sedaček (jako při neustálém mrazu, co je letos, fakt dobré), xenony s automatickým dálkovým světlem (i kdyby nebylo to automatické dálkové, tak ta svítivost ve tmě se nedá srovnat), navigace (on-board system je prostě jiný komfort, než někde něco lovit na mobilu), ovládácí prvky na volantu (sahat na radio už jsem se díky tomu úplně odnaučil), ztmívatelná zpětná zrcátka (ve tmě to byl docela znatelný rozdíl, na který jsem brzy odvyknul). Bez panoramy se žít dá, ale je to prostě něco navíc, to si užíváš hlavně zase v létě. Stejně tak je to s ostatními věcmi, jako zatemněná okna nebo sedačky s pamětí. Naopak, příplatkový CANTON se subwooferem v Octávii hraje hůř, než sériový zvuk v Golfu - to je fakt nářez, jak tohle ojebali. A Golf uvnitř nikde ani jednou nevrznul, to zpracování interiéru je bohužel taky jinde, krutá realita. Jinak ten Golf měl taky 1,4 TSI, ale slabší, tuším, že jen 90 kW. A s naloženým autem nebo do ko kopce to prostě je znát, ne v rozjezdu, ale při vyšších otáčkách, když na to šlápneš. Octávka pořád akcelerovala a táhla, tohle už jenom řvalo. Jezdit s 63 kW si tak nějak už ani nechci představovat, i když to určitě lze, to nezpochybňuji.1 bod
-
Co Ti na to k té spotřebě mám říct ? Koukni na nějaké testy na webu - tady na foru asi nikdo 1,0 TSi nemá. 1,0 vs 1,2 Tam je dálniční spotřeba při 130 km/h (6,1) a dost pochybuji, že by byl při desetikilometrovém rozdílu takový nárůst.1 bod
-
K dnešnímu dni najeto za necelé dva roky 43tkm. Olej zatím nežere. Jiné problemy s motorem jsem nezaznamenal. Zatím mega spokojenost.1 bod
-
Ty si prostě nedáš pokoj - přečti si laskavě návod k obsluze Š- Rapid (str. 128) a neotravuj se svými problémy v jiných tématech. "Motor má v závislosti na způsobu jízdy a provozních podmínkách určitou spotřebu oleje (až 0,5 l/1 000 km)"1 bod
-
Ou , Tvůj Rapid má světla ? Já myslel že tam máš petrolejku.... (ostatním se omlouvám za OT, ale on Petrrr je hrozná plačka)1 bod
-
To asi ne - nejspíš to bude nějaký Off road packet. To ovšem jen hádám, protože nějaké odlišné verze zatím nikdo neprezentoval veřejně.1 bod
-
Foceno na Jizerce ale klíčky měl někdo jiný než já... Buď tam s tím byl nějaký novinář, nebo zaměstnanec ŠA. Jinak poopravuji svůj původní názor - na ty mnou kritizované světla bych si zvyknul a Kodiaq se mi jinak líbí.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No prý ten taxi režim moc dobře těm Renaultům Fluence nedělal. Octavie to snáší lépe. Ale stejně už nakoupili 1,6 TDi. Ono nastartovat a pak už se jen pořád rozjíždět a zastavovat a jet max 80 km/h když se podaří vyjet na spojku, to taky nebude asi ideální režim... Navíc 180 000 km za dva roky, nebo jak dlouho se Octavie s tímhle motorem vyrábí, to už je docela nálož. Závady od něj zkusím zjistit, každopádně do té doby prý bez poruchy a teď už to pomalu začíná. Zjistím, co začíná.1 bod
-
A do servisu, aby zase posrali dalších 10 věcí, nepojedu. Špatný zkušenosti.1 bod
-
Taky jsem klapku řešil,nakonec jsem sehnal z Felicie 1,6 a Octavia jede.Otáčky si dřív dělaly co chtěly a já už nevěděl co měnit,(hadičky podtlaku,čidlo teploty,lambdu) Taky jsem slyšel,že z Felicie klapka nepasuje,já to vyzkoušel a jede auto jako dřív.-1 bodů
-
Možná nechce být ve skupině volů, kteří řídí BMW a chovají se jako hovada, viz. (http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/445759/vybrzdovac-z-blatne-ktery-na-d10-zabil-miminko-s-autem-nemel-na-silnicich-co-delat.html). Jinak musím souhlasit s tím, že si člověk na dost věcí relativně rychle zvykne, hlavně pokud třeba často střídá auta (stačí i osobní a firemní). Když jsem posledně odevzdával firemní auto a sedal jsem do své Fabie, tak jsem ještě několik jízd hledal ovládání hlasitosti rádia na volantu a podobné nesmysly. Jde o komfort a pokud na to člověk má, proč ne... potom je ovšem otázkou, zda raději nevolit i silnější motor a některé z oněch maličkostí, jako třeba panarámu, nevynechat na úkor výkonu.-1 bodů
-
Jako, že jsi do nich malej :-D? Mám dva metry a nemám s nimi vůbec žádný problém.-1 bodů
-
Já ti nevím, já mám pocit, že je nemám až po vršek hlavy. Kolega zhruba stejné výšky to stejný. Jinak jsou sportsitze neoddiskutovatelně lepší než normální, ale tohle mi prostě vadí... Ideální to bylo, když jsem měl RS II a tam byly vysouvací-1 bodů