Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/03/17 ve všech sekcích
-
Kokta už není delší dobu při smyslech, proto je lepší ho tady nebrat moc vážně. Mele nesmysly, Lambo je slabota a Ferarri křáp. Vůbec nechápu, co tady ještě na foru Škody pohledává.... Škoda, že jste ho neviděli na srazu. Přišel oblíknutej jak bezdomák, špinavé tepláky a čepice od uhlí, zarostlej a neholenej8 bodů
-
Já si nemyslím, že by cena byla nějak přemrštěná s ohledem na konkurenci. A je pravda, že O3 je opravdu ideální velikostí i pro rodinu. U Seatu by člověk musel připlatit za kombi, protože hatch je tak pro mladé hejsky a buzny Do kufru nedáš ani basu piva5 bodů
-
No posouzení, zda je anebo není předražená, bych nechal na zázaznících. Prodeje ukáží, zda je to pouze Váš, anebo většinový názor. Ale vzhledem k prodejům Octávíí a "diskusnímu folklóru" na téma "předražený křáp" bych tipoval, že budete se svým názorem osamoceni Ceny konkurence, namátkou: Golf GTI začíná na 752.000 Astra OPC 755.000 Seat Leon Cupra 805.000Kč Renaul Megane GT 589.000 (ok ten je levnější ) Octavia ze z těchto aut největší. Prostě za takto vybavené auto s takovýmto motorem i v nižší střední třídě je cena podle mne odpovídající, resp. dejte tip na něco výrazně lepšího a levnějšího.5 bodů
-
3 body
-
3 body
-
Blekota se mi snaží sundávat hodnocení hoši, to je sranda Jako bych kvůli tomu měl brečet2 body
-
2 body
-
A ty také navštiv oftalmologa - já tam nikde nebrečím nad svým platem. Dnes jsem jednomu uchazeči volal a dopadlo to přesně tak, jak jsem psal v tom prvním příspěvku...2 body
-
2 body
-
Jestli narážíš na 245 koní, tak mi to přijde solidní hodnota. Ty jsi už uplně zmagořil, kup si Lambo a přejdi na jiné forum. Navíc nepovažuji O3 za krám. Není bez chyby, ale rozhodně není špatná.2 body
-
No není to moc, hlavně vesničanům neříkejte, že je to v €. To bychom se tu už nehli vůbec.2 body
-
Tys mě rozesmál, gaučovej povaleč a mele tady něco o nějakých fiktivních pěti lidech.....Potřeboval bys je, aby ti nosili žrádlo do postele a v noci vypínali počítač2 body
-
2 body
-
Navíc u nás je to z povahy činnosti energetické firmy horší v tom, že ti lidi jsou při své práci v přímém kontaktu se zákazníky - nejsou to montéři někde na lince. Nová firma na nás hrne tuny práce navíc (protože v Praze nemají žádné lidi, či oddělení podpůrných činností), kterou jsme nikdy nedělali, ale žádnou protihodnotu. Mám obavu, že začnou odcházet i ti současní a bez nich a jejich zkušeností se to zařízení provozovat nedá. Kolegové z našeho provozu na mojí úrovni končí za pár týdnů. Zůstávám tam sám s nováčky, kteří prakticky netuší, která bije. A já na ně nemám čas, abych je zaučoval - svých starostí, nových problémů a činností, mám až nad hlavu.1 bod
-
U těch dorazů je průšvih to, že tím výrobce řeší přesnost výroby svařence dveří a evidentně se mu to nedaří. Aby lícovaly hrany a spáry, jsou páté dveře usazené s předpětím. Problém je, že aby dorazy neklapaly musí dost tlačit na klín, ale pak zas nejdou dveře lehce zaklapnout, takže se musí s dveřmi mlátit. A v mrazu gumové dorazy ztvrdnou a je to ještě horší. Hlavně jak s dveřma musí člověk třísknout, snadno se doraz posune a pak to klepe. Škodovka to evidentně řeší hlavně kvůli seřizování ve výrobě, protože je tam asi páté těsnění (dokonce předchozí typy se už nevyrábí ani jako ND) a zapadací klíny a dorazy jsou taky asi 4 nebo 5 typ. Navíc poslední typ klínu není zatím ani skladem. Poslední typ dorazu mám totiž už doma, není už výškově seřiditelný a je relativně měkký a protikus nemůžu zaboha sehnat, ani pro servis není díl dostupný.1 bod
-
Dnes jsem zkoušel, seděl jsem vzadu (vlevo i vpravo), větrák naplno a nic jsem neslyšel. Mám Combi, výroba 06/2016. Podle toho, jak to popisuješ mi to připadá, že je v kabině od větráku mírný přetlak a ten někde uniká přes tesnění zadních dveří nebo oken a vydává pískavý zvuk. Když máš zapnutý vnitřní okruh a nepíská to, tak se jen honí dokola vzduch v kabině a tlak bude výrazně nižší, než při nasávání zvenku. Zkus při tom třeba pootevřít okno, když to ztichne, bude to asi ono. Můj názor...1 bod
-
O3 RS rozhodně ničím drasticky nezaostává a není předražená. Má jednu obrovskou výhodu - dá se v pohodě používat jako auto pro rodinu a je i ve verzi kombi. Výborný za ty peníze je Megane, ale nedá se to ani omylem označit za auto pro rodinu...1 bod
-
Cena je přemrštěná v tomto segementu obecně, protože ano, je poptávka. Ale to nic neříká o tom, že za téměř stolitrů navíc oproti vstupní ceně ve 2013 dostaneš totožné auto - upřímně co podstatného se změnilo kromě pár pičovinek? Ty věci, které lidem budou při častém používání vadit se nezměnily. Ale já jsem se svou eresou pořád spokojenej, dnes bych si ji ale o sto dráž už koupit nechtěl.1 bod
-
přesně tak... se vším když to rozpočítáš, tak to tak prostě je. zaměstnanec potřebuje nějaké nářadí, vybavení, počítač, auto, někde musí sedět nebo musí mít montérky na práci, potřebuje v kanclu vodu, teplo atd...1 bod
-
Zrušeno. Takže udělat tlakovou zkoušku a pak napiš výsledek [emoji106]1 bod
-
wiki = orientační informace a to samé platí o neaktualizovaných aplikacích pro rozpoznání VINu, Citigo se nevyrábí nikde jinde než na Šlovensku!1 bod
-
1 bod
-
Jedine co je jiné když si dáš tažné je silnější baterie a alternátor. Jiné pružiny jsou, když si dáš "paket pro špatné cesty".1 bod
-
Zapomeň že za lepší peníze, to bejvalo. A to si ani do Seatu vzadu lidi nesednou, možná s kolenama u brady1 bod
-
a kde je nějakej ten oficiální distributor, co mně prodá prodá 4 litry? ani seznam provozoven, kam dodává, pro mě není záruka, že u toho prodejce pak koupím na 100% originál, takže jedině Mogul forever 100% originál :-D1 bod
-
to jo, když seatek nabízí o 60 koní víc papírově a za lepší peníze pravděpodobně hold nejsem fanatik ale realista jako PETRRRRRR. s lambem di s kunama spát, to kupují jenom duchodci.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
tyhle drobný úspory, v dnešní době automobilkám vydělávají nejvíc. To, že tam světélko není, nebo koncák na dojezdy oken apod. se pro koncového zákazníka nepromítne do ceny ( není o to snížena ), ale automobilka to sakra pozná, když vyhodí nějaký koncák za 10Kč a vyrobí bez toho milion kusů aut.1 bod
-
1 bod
-
osobne: Muzete tedy vysvetlit toto? Skoda Citigo, Rok prvni registrace 2012, VIN: TMBZZZAAZDD616388 Na 11. pozici jednoznacne pismeno D. Zdroj: http://bit.ly/2k0jZxe Citigo z roku 2016; VIN: TMBZZZAAZHD603959 Oped pismeno D na 11. pozici. Zdroj: http://bit.ly/2jHQY8T Tak bud mate spatne informace a nebo Skoda opravdu dovazi Citigo odjinud nez z Bratislavy. Ja se omlouvam za off-topic, ale rad bych aby se toto vyjasnilo.1 bod
-
Stejně jsou to všechno sračičky . Mě by stačil jeden analogovej tachometr a mechanický počítadlo kilomterů1 bod
-
Tak jistě - asi jako mizivý rozdíl mezi tvou OIII a Trabantem - obojí má volant a čtyři kola.1 bod
-
Už v jednom tématu se probírají oční vady, asi bys tedy měl navštívit nejbližšího oftalmologa. Je tam značná odlišnost, nehledě k tomu, že současně s MaxiDOTem máš i budíky palivoměru a teploměru.1 bod
-
1 bod
-
V letadle se spolu baví dva muži:"Víte, vždycky když letím letadlem, tak se něco špatného stane." Náhle přijde letuška a říká: "Letadlo padá do moře, ale nebojte se, každý z vás dostane píšťalku a s tou odeženete žraloky.""No, neříkal jsem to? A teď buď dostanu pokaženou píšťalku nebo trefím nahluchlého žraloka!"1 bod
-
Člověka až zarazí, kolik příspěvků je možný sešmudlit na téma "zahřátí motoru TDI". Tohle téma je úplně zbytečný, neřeší se teda žádná závada, nepopisuje se tady žádný záhadný jev, je to jen tlachání o tom, kdo jak zahřívá motor a komu se ohřeje dřív a kdy. Až bude někdo řešit problémy s ohříváním motoru, tak se tady nedozví zhola nic, ale nové téma dle pravidel zakládat nesmí. Takže až na několikáté stránce odpadu bude konečně relevantní sdělení, ke kterému se většina diskutérů přes všechen ten balast nedostane a téma jako takové ztratí smysl.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Můžete mi někdo zjistit následující věci? 1) Kolik dB vydává motor v -5°C, v -10°C a ohřátý na 90°? Musí to být přesně... 2) Vidíte ve zpětném zrcátku kouř z výfuku při rozjezdu za studeného motoru-1 bodů
-
-1 bodů
-
Výrobní závod Bratislava má ve VIN na 11 pozici písmeno C. A podle tohoto VIN decoderu i D. http://auto-vin-decoder.com/ Ale např. u písmena Z nerozpozná výrobní závod.-1 bodů
-
Já přece jen čerpám info z veřejně dostupných VIN decodérů. Jestli mají autoři programů chybu nebo ne, nemohu posoudit. Třeba na wikipedii je psáno: Znak na 11. pozici obvykle určuje konkrétní výrobní závod v rámci výrobce. Např. u vozů Škoda znak 0 označuje závod A02 v Mladé Boleslavi, znak 2 označuje závod A4 tamtéž, znak 5 označuje továrnu v Kvasinách, znak 7 výrobní závod Vrchlabí, znak X označuje továrnu v polské Poznani. https://cs.wikipedia.org/wiki/Identifikační_číslo_vozidla-1 bodů
-
-1 bodů
-
hmmm že by cupra oni to zase srovnají s 30 let starým poršetem a marketing bude super http://www.autorevue.cz/video-skoda-superb-je-rychlejsi-nez-ferrari-porsche-i-lotus-1 bodů
-
Faktem je, že 7500 za alcantaru se už v ceně RSa ztratí..... Dělal jsem si dneska zkusmo konfiguraci RSa a byl jsem tam cca 820tis.....;) Samozřejmě člověk dostane možná devět procent dolů.....No je to dost samozřejmě, ale auto je to pěkný. Škoda, že na něj nemám. Prachy spadly v prosinci do nové mašiny-1 bodů
-
http://auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/skoda-octavia-rs-245-oficialne-nejsilnejsi-skodovka-vsech-dob.html#g_591902 pane jo slabá verze pro chudáky.-2 bodů
-
-2 bodů