Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/17/17 ve všech sekcích

  1. Ta hnědá palubka je prostě hnus. Nechápu, pro č si člověk nemůže vybrat tu béžovou, když už to auto stojí balík.....
    5 bodů
  2. Jinak jsem zapomnel v predchozim prispevku dodat, ze materialy jsem podrobne zkoumal a porat stejna bida. Naprosto stejne (mekkost, material i struktura povrchu), oproti predFL vubec zadny posun absolutne v nicem...
    4 body
  3. Clint má lepší stroje...
    2 body
  4. Ony jsou fullLED. Ty dalky jsou vyreseny za pomoci LED. Ale velice vtipne a ne pres modul. Vpodstate je tam klasicka ledka, ktera dopada na reklektor, kterej ji odrazi vpred. Uplne silene a smesne reseni tohle jsem jeste nikde (ani z nejnizsiho segmentu) s fullLED nevidel. Takhle prasacky. Vsichni to maji, jako Golf - tzn i dalka ma modul (cocku). Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 body
  5. Prodejce toho často napovídá...
    2 body
  6. V pořádku, s dobrou mechanikou to jde napoprvé a doba aktualizace cca 30 minut, čím hůře mechanika čte tím déle to trvá až do zacyklení, v horším případě kleknutí navi.
    2 body
  7. Tak někteří z vás dostanou speciální stan, který mám připraven pro Petra... uděláme si táboráček, sedneme si kolem ohníčku a čas od času do něj přilijeme benzín-.
    2 body
  8. Jo, já včera umyl po 3 měsících asi obě auta a přes noc chcanec jako blázen i při cestě do práce. Joo, kokta vábí svou poodhalenou kasičkou z jeansů, jestli neuloví nějakého staršího samečka s Porsche z východního Německa. :-)
    2 body
  9. Vůbec ne.Kamera se po cca 2 minutách vypne sama (má to v meníčku).Absolutně si jí nevšímám!!.Za dva a půl roku jsem neměl sebemenší problém.Izolačka je tam jenom jako sichr.Skrat nehrozí je tam spousta místa vůči střeše.Koupil jsem komplet palubní světlo na inz.za nějaké 200,- protože jsem nechtěl poničit origo nové.Takže to mám schované a mohu ho během několika minut kdykoliv vyměnit,nebo případně při prodeji komplet zaměnit aniž bych prodával vůz nějak upravovaný.Dva šrouby...konektor...toť vše.Stejně jsem namontoval kamarádovi do O2.Taky bez problémů.
    2 body
  10. Prečo chceš ho piť ? Ak do auta tak iba podľa normy a do Fabie III 1.2 TSi nepatrí.
    1 bod
  11. Mě to pouze hrčí za studena na volnoběh při neutrálu a puštěné spojce - po ohřátí to zmizí. Řešit to nehodlám, páč rozhodně nechci, by se mi v tom někdo zbytečně hrabal (neni nad montáž v prvovýrobě - krom velmi pečlivé ruční práce, kterou ovšem koná málokdo...). Ovšem cvaknutí, že se lidi otáčí, to už na pováženou je...
    1 bod
  12. Předek dělé Jihlava, a zadání je zadání. U A8 i A6 to jde vidět, mám obě světla na školícím a je to viditelné tak jako u Kodiaqa. A protože Golf dostal MFD, tak OIIFL má prostě smůlu. Tak jako Sup.
    1 bod
  13. Ona i Audi má u Matrixu diody "pověšené" nahoře a odraz je řešený do reflektoru. Stejně to má třeba Qodiak na dálku. KOukni na video od 2:02
    1 bod
  14. Já se řídím tím, co radí palubní počítač. Po překročení 5500 otáček radí řadit výše.
    1 bod
  15. S tou pomalou jazdou súhlasím, najidealnejšie pre motor je zahrievanie za jazdy, normálna slušná jazda, žiadny pretekár, proste pianko a po zahriatí sa nemusíš báť tomu pridať. Mal som Octavku II 2.0 BKD 16 ventil a všetci sa báli praskania hláv, mal som síce novšiu revíziu najhoršie boli 2005 ale s rozumnou jazdou sa dá všetko, mal som to bez problémov.
    1 bod
  16. Když jsem viděl první oficiální obrázky faceliftu, tak jsem si myslel, že se zbláznili, přišlo mi to odporné a vážně jsem doufal, že to auto nikdy mít nebudu. Bohužel se v několika posledních týdnech ukázalo, že to auto nejspíš mít budu. I přesto, že jsem si občas někde přečetl, že ve skutečnosti to auto nevypadá tak špatně, nadále jsem zůstaval skeptikem. Od včerejška mám auto objednané. Dneska jsem ho viděl facelift poprvé naživo. A... A sakra líbí se mi. Na první pohled. Působí to úplně jinak než na fotkách. Světla vypadají daleko menší a prostě na to auto patří. Jediný co to kazí je parabola dálkových světel, ale ani to není úplně tragédie. Mimochodem když budete někdo objednávat auto, tak si buďte jistí tou konfigurací. Dneska jsem jí jěště upravil a prodejce říkal, že musíme rychle, protože auto už je předběžně naplánované do výroby. Včera jsem objednal a ani ne 24 hodin po té už je předběžně naplánované. Je to předběžně na 13KT, takže konec března.
    1 bod
  17. Ony jsou fullLED. Ty dalky jsou vyreseny za pomoci LED. Ale velice vtipne a ne pres modul. Vpodstate je tam klasicka ledka, ktera sviti dolu a dopada na reklektor, kterej ji odrazi vpred. Uplne silene a smesne reseni [emoji3] tohle jsem jeste nikde (ani z nejnizsiho segmentu) s fullLED nevidel. Takhle prasacky. Vsichni to maji. Oprava, bohuzel to tak ma i treba ten Golf po FL (mel jsem spatnou informace) - ale tam je to hezky resene, ze to ten modul pripomina a nevisi tam smerem dolu ta dioda tak okate. Treba Passat to ma resene velice pekne a muze se pravem nazyvat biled...
    1 bod
  18. Tak dnes mi pan z prodeje uznal, ze ho taky mrzi, ze nejsou BiLED, jak u Golfu a ze reseni dalkoveho svetla mu pripadne velmi srandovni. Coz me, kdyz jsem to videl poprve z detailu taky [emoji3]
    1 bod
  19. 1 bod
  20. Nebo to tam vozit v aute 2-3dni ono se to nakonec ulozi.... Vlastni skusenost
    1 bod
  21. supersoptik - máš špatnou mechaniku proto se to instaluje do okola, buď zkusit vyčistit nebo výměna.
    1 bod
  22. Tak jsem byl v Olomouci u mého dealera FL očumět (zatím jsem jej osobně viděl krátce). Moje dojmy z blízka a půlhodinového zírání ze všech úhlů. 1.) na předek si opravdu zvykneme, je to čučavé a hezké. Nicméně žádná velká revoluce se nekoná. 2.) low (halogen) verze předku je nic moc, ale zadek u low verze vzali z předFL high ale vpodstatě ubrali to větší "Céčko" - to vypadá hodně divně... High verze zadku je krásná - to budou lidi hromadně dávat na předFL. Svetlovodič hezky homogenní a ve světle jsou výbrusy známé z SIII - ala český krystal. Jinak 2 zajímavosti: 1.) jak Škoda mluvila o rozšíření podběhu u RS - tak opravdu žádná úprava karoserie... jen přidání toho hnusného plastu čouhajícího ze zadního podběhu, kterej má již Cupra. 2.) prodejce mi pošeptal, že se chystá něco velkého a mluvil o biturbu TDi. Jasně, napadl mě potrvzený Kodiaq RS - ale on mluvil o Octávii (v souvislosti RS - že by tedy konečne i dieselová Octavie dostala časem motor?). Víc něrekl [emoji33] tak teď nevím... Nicméně je to jeden z největších dealerů v ČR, takže nějaké info asi mají. Vpodstatě tam bylo i to auto, které je v inzerátu, kterej tu probíráte. Tak už asi víte, kterej dealer [emoji3]
    1 bod
  23. Tak co vy hovňousové a strejdomrdové? Dneska leje, sníh jde do pryč a hlásí se pomalu jaro [emoji6] Kokta už hledá samečka na páření a Petrrr už spálil noviny s Vencou u bufetu na nádraží. To jsou jasné známky, že už to jaro klepe na dveře. A my motorkáři už připravujeme stroje na první vyjezdovku...
    1 bod
  24. Před dvěma lety jsem psal že ne, ale dnes už bych napsal ano. Za ty peníze to nebylo špatné auto, splnilo co se od něj očekávalo. Psal jsem že je slabý motor, ale po načipování to nebyla vůbec žádná tragédie, spíš jsou dnes tragédie ty euro 6 a třeba 1,8 tsi co mám teď není až o tolik silnější. A hlavně není lepší, protože cuká, plyn vůbec nechce reagovat, turbodíra jak hovado, no prostě nic moc. A třeba plasty na které jsem si stěžoval u Rapida, teď bych vůbec neřešil. Na Leonovi mám měkčené a co, jede v tom úplně stejně. Pořád je to jenom auto, škatule se 4 kolama. Fakt už moc nevidím ten smysl připlácet další statisíce za vetší a luxusnější auta, pořád je to podobný dopravní prostředek. Nějak jsem se vyléčil teď po poslední koupi a to jsem nadšenec pro auta.. Možná je to vždycky rozdíl ze staré plečky, ale jestli přesednu za 3 roky z Rapida zase do nového, v mém případě Leona, rozdíl je tak maličký až mně to nedává smysl. To bych musel sednout do nějakého sedmičkového bavoráku abych viděl fakt rozdíl...
    1 bod
  25. Pro dokreslení instalace kamery....Kamera nijak "nevyrušuje"- z pozice řidiče je ukrytá za zrcátkem.Mírným vykloněním se mohu kdykoliv přesvědčit v jakém je provozním stavu.
    1 bod
  26. jestli nemel zatazenou rucku brutalni ostuda tezko rict kde byl problem kazdopadne haldex nesel
    1 bod
  27. Poprosil bych o radu stahnul jsem s gpsunderground fw 5238 vypalil jako iso na cdr ktomu stahnul a vypalil v14 west vcetne poi na dvd+r dl ale rychlosti 3x jina nesla. Upgrade fw v poho vse funguje cidla,volant,maxidot. Ale mapy stale hlasi vlozte navigacni cd/dvd nesetkal se stim nekdo? dekuji
    1 bod
  28. Juju taky 5238 a v14 slapou. Chtelo by to uz ten vychod evropy
    1 bod
  29. V Rapidu jsem halogeny mel .. ale teda nejak mi neprisly, ze by svitily malo .. (ono to chce kroutit tím kolečkem vlevo od volantu) .... Samozrejme, s Xenama se to srovnávat neda ... ale nejaka extra tragedie to nebyla (teda, byla to tragedie za šera, když bylo mokro .. ale to nebyl problem jen rapidu )
    1 bod
  30. No Albion to asi ne [emoji2] když se dělá regenerace tak z toho saze vyletí a něco v trubkách zůstane. Jinak problém vyřešen dnes v servise Škoda. Škoda jen, že rad se tu člověk nedočká. Toto fórum je opravdu jen na pokec, ale ne na rady [emoji2] Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
    1 bod
  31. Ano, byla to kilometrová regenerace, té se nevyhneš
    -1 bodů
  32. zajeď do servisu, takhle se nedozvíš nic jinýho, než nějaký náhodný tipy. Obě ty závady může způsobovat setrvačník. Měnit se musí na DSG hlavně olej, nejpozději každých 60 tis. km.
    -1 bodů
  33. @Prochaine @tomasek Celou cestu po dálnici probíhala pasivní regenerace. Když se pak hned spustí kilometrová, což se mi teda ještě nestalo, tak je úplně fuk, že nedoběhne, protože není co vypalovat. Kde je problém?
    -1 bodů
  34. všeobecně parkovat jen se zařazeným P je špatně. V autě je vždy parkovací brzda. Proč se jí asi tak říká parkovací...
    -1 bodů
  35. a tos ještě zapomněl, že na zadní svítilně směrovka a zpátečka má dále žárovku "v době ledek" i posranej španěl to má.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...