Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/15/17 ve všech sekcích
-
Se to tady nějak zvrhlo, asi bychom měli zkusit návrat k nějakému klidnějšímu tématu, třeba benzin vs nafta vs Clint2 body
-
Hmm.. viem, ze v tychto koncinach byva fabia combi rodinne auto na streky do Chorvatska, ale to nim skutocne nie je. Fabia je mestske vozitko, nic viac, nic menej. Ak si ho niekto znici neustalym vozenim sa 150kmh po dialnici, mal by sa asi zamysliet, ci si vybral spravne auto pre svoj profil jazdy.2 body
-
No a co má být? Jinde žerou červy, tak my budeme také? Chceš vyzkoušet auto? Navštiv nejbližšího dealera, jsou skoro na každém rohu. V muzeu mně tedy zajímají jiné věci, než si tam půjčovat auta.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já s Fabii 1.2 kombi DSG jezdím dálnici často hlavně Chorvatsko a Rakousko a většinou tempomat 150 a vubec nemam pocit ze by se motor na 7st nějak trápil. Spotřeba kolem 6 litrů a mam najeto 60tis a auto je jako nové. Myslím ze 200-300tis km motor najede. U mě tak 150 pak výměna. Klidne si příště koupim na ježdění po dálnici Rapid 1.0 70kW s DSG a nebudu mít problém. . Asi sem optimista. To raději ten rozdíl oproti Oktavii DSG procestují s dětmi ;-) je pravda ze nejzdim naložený a jen jedno malé dítě v zadu.1 bod
-
Ehm, toto ovšem není F1 a výkon je úplně v jiných dimenzích a jiným průběhem. Takže jinak - litrový výkon je tedy 85 kW, v tom případě by se musely dávno v prach obrátit i motory 2.0 TSI (a u jiných automobilek obdobné), kde je litrový výkon podobný, či dokonce vyšší. A když jsi nakousnul 1.2 TSI, tak kde jsou ty uhoněné motory? Nikde (a to se vyrábí už asi 7 let), jejich problémy vychází z něčeho jiného, a spíš jim vadí podtáčení (ke kterému jejich charakteristika svádí), které namáhá třeba problematické rozvody víc, než kdyby byly v provozu ve vyšších otáčkách například na zmíněných dálnicích. Aniž bych tento motor (a jemu podobné) chtěl nějak bránit (mně jsou tyto tříválce proti srsti), tak jinde nějaký čas fungují bez větších problémů - viz třeba Ford. Podle dostupných informací je vyvážení řešeno na dvou místech - záměrným nevývažkem na dvouhmotnostním setrvačníku a na druhé straně stejným způsobem nevyvážené řemenici s tlumičem torzních kmitů. Protiběžný vyvažovací hřídel tento motor nemá.1 bod
-
1 bod
-
V Liberci nejsme (jedeme zítra brzo ráno do Plzne) ale aspoň v Brně na Zelňáku1 bod
-
1 bod
-
ono všechono má svý meze..a technologie se musí používat s rozumem...a každý je zodpovědný za své chování že...1 bod
-
1 bod
-
To stále neřeší otázku, co a jak se zlikviduje. Jako sorry, ale 150 km/h není žádný extrém, to ten motor bude někde na úrovni 60% maximálních otáček, tak v čem je problém? A to nejsem žádný zastánce tohoto motoru.1 bod
-
A co konkrétně se na té Fabii zničí? Jinak je to blábol - stejný motor je v i v OIII, což už není městské "vozítko". Tam už se s plně naloženým autem může standardně jezdit 150 km/h, když je to auto o třídu výš a nikdo ho tím pádem nezničí? Co to je za logiku?1 bod
-
Vypal si starsi mapu a dej ji tam.Jak se ti nahraje starsi,das tam tu novou.1 bod
-
Druhé video 7:39 a 8:12. Měl jsem před FL a ta koženka byla hnus toto se mi líbí víc a klidně bych bral celo hadr, z praktického důvodu je zezadu koženka lepší na ůdrzbu. Golf GTI má taky hadr.1 bod
-
1 bod
-
Ne, ale zacne to jezdit. Ten na 6 kvalt to melo restrikce. Svez se v Kodiaku se 7 a V Superbu v 6.kv. Mam par znamych co Superba kvuli tomu prodali1 bod
-
Jak to že nevíš? Pokud je to podle VIN tour tak je to tour, nekoukej co má nebo nemá oproti jiný. Jak už je tu psáno, záleží co si kupující doobjedná a i na tý zemi pro kterou je vyrobená, nic víc, nic míň Jako příklad například má O II Classic vyrobená pro Německo měla něco navíc co Classic vyrobený pro ČR nikdy neměl a nešlo to doobjednat , tedy podle člověka znalého věci Neřeš to, hlavně ať slouží1 bod
-
Mám také z 90% lze nakodovat že to lze při podrzeni 3s vypnout ale u 10% vozu jak to bylo u mě to nejde proto jsem musel koupit diagnostiku na obd s funkcí kódování a vždy když potřebuji dám špatný kód a mam to otázka 15s vypnutí i zapnutí bohužel diagnodtika obdevlen s pro verzi vyjde na cca 2tis Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk1 bod
-
Proboha nevymyslejte nesmysly. Typická životnost 1,0 TSi bude obdobná jako u 1,2 TSi a podobných motorů stejné třídy. Pochopitelně za předpokladu, že ho nepostihne nějaká fatální konstrukční chyba, to ale dneska nikdo neví (navíc se to stává bez ohledu na velikost motoru, viz. problémy u 1,8 TSi EA888, ale i šestiválců BMW a početné řady dalších). Sám bych sice preferoval současný čtyřválec z důvodu principiálně lepší kultury běhu a zvukového projevu, rozhodně ne kvůli obavě o životnost motoru jako takového. BTW, jen pro ilustraci. V rodině jsme měli celkem čtyři auta s proklínanou "pohromou" zvanou HTP. Aktuálně máme ještě jednu FI s HTP 40kW (BMD), tedy tou nejnespolehlivější verzí. Má sice najeto zatím jen 87tkm, ovšem z toho dobrou půlku na dálnici na plný plyn (a to doslova, manželka se s ní skutečně nemaže ), což je pro tento motor podle všeho smrtelný režim. Do dneška jezdí bez jediného problému, pouze s pravidelným servisem. Co z toho plyne? Nezaměňujte dojmy s pojmy a nevymyslejte tragické scénáře bezdůvodně. Nezbyde než počkat na dlouhodobé zkušenosti z reálného provozu. Tak jako u všech dřívějších motorizací.1 bod
-
Stačí koupit originální díly a poslat mi jednotku. Pak stačí mít vlastní originální VCDS nebo si ho někde půjčit a zbytek lze nastavit na dálku. Originální držáky jsou hodně specifické. Případné rady se seznamem dílů přes soukromou zprávu1 bod
-
Ano, Omicron má 7stupn. DSG (1.8 TSI) se suchymi spojkami , a zitra jdu na prvni garancku (15kkm), je to jen olej. Co by jsi potreboval Diamante ?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
-1 bodů