Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/29/17 ve všech sekcích

  1. Zkouším https://www.aliexpress.com/item/4-Meter-P-Type-3M-Car-Motor-Door-Seal-Strip-Weatherstrip-Rubber-Seal-Sound-Insulation-Weatherstrip/32734714004.html Uvidím, jestli to bude k ničemu.
    2 body
  2. jojo, do toho veřejného koupaliště furt někdo chčije ještě že je norma na chcanky ve veřejném bazéně
    1 bod
  3. prej dávkování, to nesmíš čůrat do bazénu..
    1 bod
  4. Radil sem ti použít na tyhle základní věci manuál k autu, Aleš_BX ti radil kde ho stáhnout, což sem já nestihl po tvojí odpovědi o němčině, tak sem jen potvrdil že sem na tom byl stejně a stáhl si ho taky. beuticek je ten kdo ti to z toho manuálu popsal a dodal že je to i v návodu k obsluze Asi bys měl mít otevřené oči při čtení, třeba pak pochopíš víc a ne uboze udělovat zápornou reputaci když tě někdo chce slušně navést na řešení prkotin
    1 bod
  5. souhlas, akorát v bazénu je nějak kyselá voda, zasrané automatické dávkování( sere se to jak slepice ve znaku :D)
    1 bod
  6. To jako že se opálíš a půjdeš pro dávky? [emoji23]
    1 bod
  7. To neni aplikace. Ma to myslim automaticky kazdy android od verze 7.
    1 bod
  8. ty na tom makas...doufam,ze to same delaji i v MB..
    1 bod
  9. tak dneska je hezky dneska by to šlo>..takže se začnu pomalu připravovat na karieru nezaměstnaného :-)))
    1 bod
  10. Nejlépe zkusit někoho z diagnostikou... nejsem si jist, ale mohlo by to tam možná být (myslím v jednotce 17), mám pocit, že jsem to tam někde viděl, ale ruku do ohně nedám - musel bych to jít procvakat. Nicméně, vadí to něčemu (mimo to, že si to budeš muset sám hlídat) ? Jen si nejsem jist, jestli se to nepřeplo teď z proměnlivého na pevný interval výměny... Snad někdo zkušenější poradí.
    1 bod
  11. To máš pravdu, jízdenku za 40 neznám, já mám dražší - za padesát, ale zase je na celý rok ... No a co se týká teploty ve voze: V zimě chladí, v létě hřeje
    1 bod
  12. Jizdenku maaam, dokonce za 40Kc na 4h, to vy prazsky ani neznate. Aha, takze v buse se to musi poustet rucne, tedy ridici to predpokladam zapomneli vzdy pres cely leto vypnout a vzpomenou si tesne pred podzimem, kdy uz by to mohli nechat zaple. Tramvaje to maji predpokladam v cene automaticky. Rekuperaci nikdo nechce a tak to pustime do kabiny pro posadku. Mam dobry vztahy se sykorkama a vrabcakama, zkus a poznas bilou pomstu.
    1 bod
  13. dovolil bych si jen poopravit Shaarkyho - A3 má ve verzi 2017 už 2GB RAM, pouze starší verze mělly 1,5 GB (2016 a 2015). Navíc je 2017 s IP tuším 68, tzn., má určitou vodoodolnost, má konektor USB-C, takže "oboustranný" a 8 jádrový procesor bez problémů stačí na mnoho oken v multitaskingu. Zkoušel jsem pro zajímavost asi 5 oken s videem na jedné obrazovce a jely všechny bez jediného škubnutí. Na plynulost chodu má ale výrazný vliv verze komunikační jednotky ve vozidle. Já mám nejstarší verzi Supa - 4/2015, kde není smartlink, pouze Mirrorlink. Jak je z videí patrné, funguje, ale nové verze se smartlinkem ( konkrétně 4-oká octavie) jede na tom samém telefonu s tím samým softem výrazně svižněji a opravdu velice hladce. Navíc, u mne rozhoduje velikost displayie, chtěl jsem telefon co nejmenší, nemám rád ani nakousaná jablka ani "pádla" s androidem, tudíž A3 byla jednoznačná volba ( i vzhledem k ceně 6,6 K nová 2017. Zkoušel jsem třeba i S4 mini, ale pouze soft 4.4 a ten měl mnoho problémů, což mne zamrzelo, protože velikostně ideál a dá se sehnat ve velmi slušném stavu okolo 2,5k. A abych dělal root toho telefonu, nahrával tam třeba Nugata, tím pádem i resize memory, jen na to, abych vyzkoušel, jestli pak bude mirrorlink fungovat - na to už mi nějak nezbyly síly :-) A ještě k plynulosti youtube - otázka je, zda problém není spíš v rychlosti datové sítě. Proto jednoznačně preferuji režim RSAP, díky dvěma anténám LTE umístěných v zadním nárazníku vozu. Když jsem měl a používal stařičkou Galaxy S2, tak mi na ní prostřednictvím RSAP jelo 4G, i když ten telefon to samozřejmě neumí :-). Pokud nepoužíváš venkovní antény vozidla, můžeš mít problém s rychlostí připojení Tvého mobilu a tím i kousání aplikací, které vyžadují rychlý datový tok ( třeba přehrávání videí). Já si teď cestou do práce pouštím občas zprávy ze CT24 a jede mi to v 99 procentech případů naprosto plynule, jen občas nějaké zadrhnutí na 1 až 2 sekundy ( tak jednou za hodinu sledování). Pouze mne mrzí, že ani v nových Škodách není dle všeho podpora 4G VoLTE, což by umožňovalo souběžně telefonovat i přijímat data. Že to nemá moje stará jednotka je vcelku logické, že to nemá ani ta nejnovější je dle mne už na pováženou...
    1 bod
  14. No jestli jsem to dobře vydedukoval, tak by to neměl být LL olej, je to VW 502 00 a LL má 504 00. Olej LL má prakticky stejný název jen je tam navíc ještě L, takže : HELIX ULTRA PROFESIONAL AV-L 5W-30, ted ho ale myslím vystřídal 0W-30.
    1 bod
  15. Tak změna, včera nastartuju auto a něco se mi zdálo být jinak. A po chvilce mi došlo, že je to ona nová grafika Bolera. Asi se muselo "restartovat". Takže u Rapida MY2017 Type 3 schema funguje
    1 bod
  16. 5W-40 Já bych nerad, aby to vyznělo jako výplod PR oddělení fy.Miller´s. Pochopitelně si nemyslím, že jejich olejem lze vyléčit přidřený píst, který se v horní úvrati klopí a tedy i klepe (jedna z teoreticky možných příčin mého klepání), nebo poškozená hydra (druhá možná příčina klepání). Spíš si myslím, že klepal ten přestavovač sací vačky a že došlo k rozpuštění nějaké úsady v mazacím okruhu. Ano, spotřebu oleje lze výberem oleje ovlivnit velmi významně. A asi i do určité míry i hluk hydrozdvihátek. Takže teď ráno studený motor nastartuji a pak běží asi vteřinu motor naprosto tiše, pak se ozve a zase zmizí tiché klepání, podstatně tišší než když jsme před časem začali diskuzi na tohle téma. To trvá tak asi 3 vteřiny a pak je motor zase tichý.
    1 bod
  17. No uz jsi druhej a clovek neslysi jako vzdy ze s tim se jeste nesetkali.
    1 bod
  18. Ja osobne folie nemusim, Sunset bohate splnuje moje pozadavky a i vzhledove vypada lip. BTW, je zajimavy, ze cim dal na vychod, tim jsou folie popularnejsi. Tady v Cine je ma 99,5% aut a to nejen na zadních sklech, ale i na předních a dokonce na čelním skle - na něm pochopitelně poněkud světlejší
    1 bod
  19. tak tady něco nového powertrain_2017_jaro_motor2.pdf powertrain_2017_jaro_motor3.pdf electric_2017_i_jaro6.pdf electric_2017_i_jaro4.pdf electric_2017_i_jaro2.pdf electric_2017_i_jaro1.pdf electric_2017_ii_jaro_motor2.pdf electric_2017_ii_jaro_motor3.pdf powertrain_2017_jaro_podvozek1.pdf powertrain_2017_jaro_prevodovka.pdf body_2017_jaro.pdf electric_2017_i_jaro3.pdf electric_2017_i_jaro5.pdf electric_2017_i_jaro7.pdf electric_2017_ii_jaro_motor1.pdf paint_2017_jaro.pdf powertrain_2017_jaro_motor4.pdf
    1 bod
  20. Prodám rozbitého romantika, co má v techničáku rok výroby 86. Poměr váha výkon je 85/182. Trochu netypicky nejezdí na destiláty, ani nízkooktanové rezavé pěnidla mezi 10-12 stupni, ale jde o modernější model, využívající vodík a jeho nealkoholické sloučeniny. Sem tam nepravidelně kouří z výfuku, ale to je zcela výjimečný stav. Zatím je ale v nepojízdném stavu. Má pořád zaseknutý motor (laicky to odhaduju na pochroumané srdíčko od minula). S trochou péče a pod dohledem nějaké zkušené mechaničky, která těmto ročníkům rozumí, by se mohl v rozumné době s minimem investic dostat do provozuschopného stavu a mohl by být zase pojízdný. Gumy jako nové a vidlice leštěna pravidelně starou dobrou ruční metodou. Něco jako předváděcí stroj, co nikdo nechtěl předvést. V techničáku nezapsaná žádná předchozí majitelka, takže v podstatě funglovka. Než aby se válel doma v garáži, tak bych ho rád poslal někam na zkušenou do světa. Testovací jízdu (samozřejmě po předem avizovaném servisu a zprovoznění) nabízím zdarma. Pokud bude mechanička šikovná, usměvavá a bude se mít k světu, tak se na ceně domluvíme – nebráním se v jistých případech ani darování do dobrých rukou za odvoz. Stroj je doposud garážován v Opavě ve vlastní garáži. Pokud si na něco takového troufneš, jebni místo lajku srdíčko a třeba ho nastartuješ zrovna ty.
    1 bod
  21. Zdravím, FIII, 1.0,44kW, má za sebou první servis po dvou letech a 29 000 km + po roce při 19 000 km měněn olej pouze z preventivních důvodů, protože dva roky a 30000 je dle mého dost pozdě. Přechod na 15000 km interval (olej 5W-40). Cena servisu 3012 Kč (olej, olejový filtr, vzduchový filtr, garanční prohlídka). Jel jsem s FIII po roce delší trasu, protože s ní už rok jezdí jenom žena a zkoušel jsem jet na spotřebu průměrná rychlost po okrskách 63 km/h a výsledná spotřeba na 30 km 4,0 L, auto jezdí fakt krásně na spotřebu. Jinak žena měla teď v zimě průměrnou 5,5 - 6 a v létě 5. Jezdí 10 km do práce + rozvoz dětí po městě. Zatím žádná porucha, a nic měněno, dokonce ani žárovka do světla. Jediné co je fakt znát, že strašně všechno po dvou letech v tom autě vrže, plasty jsou opravdu hrozný. Doufám, že ještě bude dlouho sloužit a pořád s tak pěknou spotřebou. :-)
    1 bod
  22. Ani podle postupu uvedeném v manuálu na str.86 to nejde?
    1 bod
  23. Zdravím. Mám taky problém se špatným zahříváním motoru. Měl jsem vadný chladič na EGR ventilu takže jsem myslel že zahřívání souvisí s tím. Jenže jsem po výměně EGR na kulanci a motor se stále špatně zahřívá. Při ostré jízdě se třeba zahřeje na 90 ale s lehkou nohou teplota zase klesne klidně i k 60. Termostat jsem zatím neměnil. Myslíte že by to mohlo být tímto termoregulátorem? Jak to vyzkouším abych mohl jít na jistotu? Přijde mi že vzadu to netopí. Na nohy to asi fouká teplejší vzduch ale u oken fouká jen studeny. Díky moc
    1 bod
  24. předem tipuju že už o zákazníka přišel, ani se stebou nebudou bavit..
    1 bod
  25. rodolfo: ...pokud dodržíš specifikaci VW 504 00 / 507 00, tak je jedno co tam naleješ...
    1 bod
  26. Taky jsem dnes kodoval HHC - chyba kontroly tlaku se mi také objevila (MR2017). Stačilo vypnout a zapnout zapalování.
    -1 bodů
  27. Ďakujem aj tebe beuticek za radu. Pomohlo to a šulda ty sa prosím ťa k tomu nevyjadruje. Díky za pochopenie
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...