Tady zřejmě relevantní odpověd na Tvůj problém nenajdeš. Poradím Ti..sám mám zkušenost, že někdy v autorizáku sami hned nevědí a sám víš, že jeden ti řekl, že ano, druhý zase že ne. Osobně mám stejnou zkušenost z jednoho AS, kde jsem chtěl informace ohlědně aplikace android auto a byli úplně vedle, ani vedoucí nic nevěděl a já jsem o tom věděl více než oni, protože mi říkali úplný bludy, protože už jsem měl info přímo ze škodovky.
Takže zavolej si přímo do škodovky na oddělení infotaimentu a mobilních aplikací, tel. 800 160 606, pan Černohorský. Velice ochotný, mluvil jses ním několikrát. Nikoho znalejšího ve škodovce na tohle nenajdeš a prober to s ním a uvidíš, co ti řekne, hlavně měj připravený VIN vozu, který bude určitě chtít. Dej pak vědět, jak to vypadá, samotného mi to zajímá, protože mi pořád nejde do hlavy, že by u 8 měsíců starého auta s Bolerem to dodatečně aktivovat.