Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/03/17 ve všech sekcích
-
Já vím, dneska je v módě nadávat, a hledat problémy u někoho jiného. Nechci se škodovky zastávat, ale současný postoj spousty lidí, že ... "to oni, oni za to můžou, zavoláme EU aby jim to zatrhla" mě bytostně štve. To už nejsme svéprávní? Nejsme schopni si něco zjistit o tom, co kupujeme? Ať je zatím cokoli, tak z toho hned dělat "oni se mi mstí, že jsem si to nekoupil" je dost mimo. To není vymrdávání se zákazníky - to je prostě nabídka, a je na Tobě, jestli si to koupíš, nebo ne.3 body
-
V tom článku je víc pravopisných chyb, než pravdivých fakt. Tomu věří jen kinderplačka [emoji23] Navíc on ty chyby ani nepozná [emoji23]2 body
-
Ten pocit, kdy chcete něco napsat, srolujete o pár příspěvků níž a ono to tam je doslova napsáno :-)2 body
-
Pokud si nejsi schopen pohlídat, co je či není reálné na auto dodatečně domontovat, musíš si zkrátka pořídit rovnou auto s požadovanou výbavou. ŠA ani nikdo jiný opravdu nemůže za to, že sis koupil něco jiného, než jsi chtěl. Mimochodem, bezprostředně předcházející příspěvek se necituje, je to proti pravidlům. Další věc, kterou sis nepohlídal.2 body
-
A dveře pri nastupovani/vystupovani oteviras? Nechapu otazku - jako ze si OIII v interieru sama generuje prach aby ho bylo vic nez v okoli a nechava ho sedat na pristrojovku a cerne plochy?2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Vcera jsem z povinnosti vyrazil na cesty. Je tady (v Cine) ted vedro, nikam se mi moc nechtelo. Ale jake bylo me prekvapeni, kdyz jsem rano vysel z hotelu a pred nim na parkovisti nasel tohle... Odhaduju, ze Skodovka prezentovala OIII FL (liftback a combi, to ovsem v designu Scout) dealerum nebo novinarum. At tak ci onak, nize par rychlych obrazku. Dve zajimavosti: 1) zadek liftbacku je odlisnej od evropskeho provedeni po vzoru Superbu. 2) zakladni svetla OIII jsou zase lepsi nez v Evrope.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dyť je to zaokrouhlený čínsky, stejně jako to TSI 280 = 1.4 TSi 110kW, 250Nm, tak proč by TSI 230 nemohlo mít 200Nm. Někdo má Lavočkinovu konstantu, někdo čínskou +301 bod
-
1 bod
-
Dnes u Kodiaqa 2.0TDI 140kW 7DSG 4x4 po ujetých 5000km dlouhodobá spotřeba našeho zákazníka 6,1l/100km1 bod
-
1 bod
-
Na to myslím dostatečně odpověděl Pawouk - jestliže je vozidlo homologováno bez tažného, odporovalo by to homologaci. Technicky přípustné zatížení (vozu, náprav, spojovacího zařízení atd.) určuje výrobce vozidla, nikoliv výrobce příslušenství nebo nějaký úředník. Na to už sis sám odpověděl - údaje z katalogu jsou pouze orientační, žádný závazek z nich tedy nevyplývá. Pokud je vozidlo vybaveno podvozkem, který není kompatibilní s tažným zařízením, tak přes to pravděpodobně nepojede vlak. Nevím, jak to přesně u MC bylo, ale je klidně možné, že v konfigurátoru byla možnost jak normálního podvozku, kde by šlo tažné dodělat, tak sportovního podvozku, kde to nejde. Je-li tomu tak, máš prostě smůlu. Jestliže nejsou údaje z katalogu závazné, těžko bys uspěl. Snad leda pokud nebylo nikde v konfigurátoru uvedeno, že třeba sportovní podvozek vylučuje možnost použití tažného zařízení a jsi to schopen dokázat, což nepředpokládám... Ale to bys měl primárně řešit s právníkem, což já ani Pawouk nejsme. Chápu tvé rozhořčení, osobně jsem netušil, že by na nějakou Fabku nešlo tažné, ale pokud je to tak, jak jsem nastřelil výše, jsi prostě v pasti a dostat tažné legálně na auto nejspíš nebude triviální. Hádám, že by to muselo jít přes homologaci individuální úpravy.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
ta 1.2 TSI 81 KW rozhodně špatně nejede. Na dálnici 160 km/h udrží všude, nevím co by jsi od motoru na normální ježdění víc chtěl. S tvým nájezdem radši zánovní 1.2 TSI než ojetý 2.0 TDI PD natož CR... Ale stejně jsi už rozhodnutý tak ať ti slouží dobře a dlouho.1 bod
-
Co sem motáš tu japonskou srágoru? Civik hlavně nemá ani motor [emoji23] Tedy pokud nemají nějakou ostrou verzi1 bod
-
škodáváci a wágenáci zásadně nepíšou o zavádách na svych autech, protože přeci sou nejlepší proto civic ve všech verzích má vzadu multilink a wágen ne1 bod
-
1 bod
-
Vidím to tak, že je Monte Carlo homologované bez možnosti tažného zařízení. ŠA s tím nic neudělá a postupuje naprosto normálně. Co lze anebo nelze legálně na vůz namontovat sis měl ověřit předem - i vzhledem k tomu, žes věděl, že v techničáku nebyly uvedeny hodnoty pro přívěsy. To nebyla náhoda.1 bod
-
Čerstvá informace z facebooku hlavně pro plzeňáky: Na čerpací stanici v Globusu Chotíkov nově natankujete prémiové aditivum AdBlue pro osobní automobily. Pohodlně bezúkapovou pistolí a výhodněji než v autoservisu. Více informací najdete na bit.ly/Chotíkov_AdBlue. Sice to opravdu výhodnější než v autoservisu je, ale stejně si pro močovinu zase raději zajedu k Losiné, kde je litr pořád za 7,90 Kč, Globus ho má za "pouhých" 39,00 Kč. Jo, takové marže bych chtěl mít taky...1 bod
-
Přesně tak se to chovalo, bohužel jak to tak sleduji, není to závada zase až tak neobvyklá. Snažil jsem se jim to vrazit do servisu co nejdřív, taky jsem se bál, aby mě to někde nenechalo.1 bod
-
Zkus prosim Tě používat interpunkci .. čárky, tečky ve větách ... možná i ičárky nad písmenky (a háčky) by nebyly od věci.1 bod
-
dovolil jsem si založit facebookovou stránku, na které bych rád soustředil zkušenosti lid s připojením pomocí MirrorLinku s vozy Škoda. Pro zájemce: https://www.facebook.com/groups/1284093011720537/1 bod
-
To si nevybereš. Jsou dvě možnosti: 1. Starší auto, zde známý původ, nižší pořizovací cena, předpoklad vyšších výdajů pro uvedení do pořádku anebo 2. Nějaké novější auto, původ zde neznáme, vyšší pořizovací cena, pravděpodobně méně následných peněz.1 bod
-
Nejspíš řídič... Vypni si příště Caps Lock a piš do odpovídajícího tématu - toto téma je o motoru s výkonem 140 kW!1 bod
-
1 bod
-
-1 bodů
-
MAM 110KW 2TDI A ŽERE I TRAVU KOLEM CESTY 7,8NA DALNICI A 6,8 NA OKRSKACH NECO SE NEPOVEDLO-2 bodů