Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/30/17 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Ty Kokto, netusil jsem, ze jsi takovy omezenec, ze kdyz nekdo ne zcela sdili tve podivne prispevky, tak hned za to rozdavas minusy, kdyz ti dojdou argumenty ? Kolik je ti prosim te let ? Tvuj svet bude asi dost uzavreny ?2 body
-
Nevim jak je to s motory dnes, tak moc to nesleduji, kde se nyni vyrabeji , ale moje stavajic 1.8TSI v O2FL je Audi motor (je to i v technicaku). Dnes si Skoda vsechny motory dela sama ? Mel jsem za to ze to je koncernove sdilene... Urcite i DSG se ve Skodovce nedelaji, tak tomu Kokto fakt nerozumim proc by mela linka na asemblaci aut ukazovat sborku motoru a prevodovek ???2 body
-
2 body
-
Přátelé, zdravím, vím že to je již 5 let co jsem založil téma "cukání", ale musím bohužel konstatovat, že po první výměně spojky v 25 tis 2012, jak jsem popisoval, pak další výměna v 70 tis, 2014. a pozor! ten samý problém ve 140 Tis! 2017. Opět výměna spojky. Od té doby NAVÍC: v cca 45 výměna mechatroniky! Dále - spotřeba oleje 1 l na 1200 km - navržená oprava za cca 70 tis! ( vím, že se to řeší v jiném fóru, tak se omlouvám, to jen pro info ), dále mi řekli, že mám natažený rozvodový řetěz, do týdne po jejich infu jsem auto nastartoval a jako by jelo na 3 válce. Je opět v servisu, čekám co na mě vybalí. No, nakonec musím konstatovat, že jsem z auta totálně zklamán a nemám ani odvahu ho prodat, protože nechci být taková .... Známý si i přes moje varování koupil toho samého Supa 1,8 Tsi DSG v r. 2016, tak uvidíme No, bude to chtít ještě pevné nervy a ty přeji všem, kterých se to týká2 body
-
Ten klip je o výrobe konkretniho vozu Skoda. Škodovka ve svem klipu ukazuje mj. tzv. svatbu, čímž oznacuji spojeni karoserie s podvozkem, motorem a převodovkou. Klipu vyroby samotnych motoru je napr. na YouTube fůra...1 bod
-
Pro toho nespokojence bych dodal, ze motory a prevodovky se neskladaji na lince pro asemblaci auta, to je uplne nepochopeni podstaty toho technoporna, ale chapu..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
V tomhle tématu je to stejně jedno co kdo myslel, zde se to vždy nějak zvrhne, překroutí a otočí1 bod
-
1 bod
-
Tak u nás nepřijdou někteří na směnu vůbec, jak říkáš, prostě kalili. A to nedělám ve Španělsku...1 bod
-
Plechařina ze Španěl byla horší, to je pravda, docházelo k tomu při přepravě. Naše vedoucí dělala ve Španělsku a prý jejich morálka je tragická. Sám jsem to zažil, přijdou o dvě hodiny později a ani se nemluví. Prostě kalili a hotovo.1 bod
-
Pro všechny Fabie 1 byl pouze jeden typ TMC boxu a to čísla 3B0 919 895 A.Stejný typ se montoval i do jedničkového Superbu.Takže zkus nějaké vrakoviště na Škodovky.Navíc ještě musíš pořídit držák TMC boxu,jinou anténu a anténní kabely a redukce pro připojení TMC boxu a navigace.1 bod
-
Tipo je segment C, Rapid B(podvozek je menší než u Kia Rio, H.i20). Tipo bude bodovat jako kombík se záklaním motorem 1.4. V dieslu už cena celkem letí nahoru přibývá konkurence. Mě se Tipo líbí, že je široké, na nic si nehraje(robustní plast a tlačítka jak z VANu) a klasická atmoféra je fajn pro obyčejné rodiny, krátké trasy atd... Cenově je ale teď asi nejlepší volba Focus III kombi 1.6 Ti-VCT za 319000kč, tohle už je dospělé auto segmentu C, interiér, odhlučnění, podvozek ale i motor jsou jinde než Tipo. Víceprvek v základu je jen mírně modifikovaný z Focusu II a to je jenom dobře, vydží hodně a jezdí parádně :-) Něco mezi Tipem a Focusem je Kia Ceed SW 1.4 COMFORT za cca 325000kč skladovka. V autě jsem jen seděl a neřídil, ale opět široký vůz, plnohodnotný segment C :-), kvalitní inteirér, motor se povedl, sice jen 1.4 ale spotřeba a kultivovanost je nadstandarní. Jinak ona ta 1.4 taky jede dobře, ale musí se točit. Parkrát jsem řídil Hi30 s tímto motorem a pro klidného řidiče za mě ideál, protože pak na okreskách jde jezdit za 5,5l.1 bod
-
Škodovka má proti konkurenci obrovskou výhodu v možnosti konfigurace auta na míru. Prakticky nikdo totiž nenabízí tolik možností kombinovat motory, převodovky a výbavové stupně. K tomu samozřejmě široká nabídka doplňkové konfigurace na míru. Např. hodně skloňované srovnání Octavia Combi vs. Golf Variant je toho dobrým příkladem. Prakticky pouze Golf ve variantě Marathon Edition nabízí za stejné peníze podobnou výbavu jako Octavia Style. Jenže - před faceliftem nešel ME objednat ve verzi 1.4TSI 110kW (pouze 92kW), nyní se 110kW verze konečně dostala do nabídky (zřejmě díky nástupu 1.5TSI EVO), ale stále chybí možnost DSG - jen kvůli automatu je třeba jít do highline, přičemž škodovka ho dodá už od Ambition. Samostatnou kapitolou je pak příplatková výbava (např. vyhřívané čelní sklo, DAB, tažné zařízení, hliníková kola, apod.), které je pro Golf 1.5x-2x dražší než pro Octávii. Cenníkové ceny za servis a náhradní díly jsou i v rámci jednoho dealera u golfu také dražší. K tomu samozřejmě spousta drobností jako třeba seznam povolených rozměrů pneumatik, nebo manuál k vozidlu v PDF na webu: http://www.skoda-auto.cz/mini-apps/alternativni-pneumatiky Pro golf nic z toho není k dispozici ani na přímý dotaz na importéra.1 bod
-
... na druhou stranu není až tak nadlidskej úkol si to buď tady nebo kdekoli na netu dohledat a přečíst, že?1 bod
-
1 bod
-
Co takové Crystal 6.0J × 17" ET48. Lze použít i se sněhovými řetězy a škodovka to dodává také jako komplet s pneumatikami Continental TS 850 P, což patří mezi to nejlepší, co lze na zimu koupit. http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/zimni-sady-kol/kompletni-zimni-kolo-17“-crystal-pro-octavia-iii-cbx205507vc85px/0/1/24/43/10011 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
ferda25, Ok, Start/Stop nemám, ale dle tel. dohod to prubnem. Hned jak je vylobuji zjistím možný termín osazení zde a následně bych volal (předem, oni mi je taky neosadí teď hned) a dojedu k Vám bez funkčních světel. Jsem zvědav na cestu zpět. Horší než CarPlay to snad nebude :-)1 bod
-
Mno nevím, nevím mě sice madlo u OII taky povrzává, ale to až po 6 letech provozu. Kodiaq stojí jednou tolik a dělá to už od začátku. To by mě docela štvalo.1 bod
-
riesite tu blbosti a kazdy musi mat posledne slovo. sa necudujem, ze sa ludom potom nechce prechadzat diskusiu a citat kopu balastu a radsej rovno zalozia svoju diskusiu, kde prva odboved na ich otazku bude, aby pouzili vyhladavanie, ze sa to tu uz riesilo. Jasne riesilo a zaberie pol dna preluskat sa 60 stranami honenia ega, kde je dokopy 5 uzitocnych odpovedi!1 bod
-
Je to zlodejina. Motorek a kousek plastu za 4000,- Kdybych na netu nekde nasel alternativu za polovinu ceny, tak bych to koupil jinde, ale co jsem nasel, tak to meli jeste draz. Edit: Ten novy je Made in Czech Republic, Mlada Boleslav (alespon to pisou na krabici:D ).1 bod
-
Dnes vyměněná klapka V71 (8Z1819453B - 4151Kč). Celková cena i s prací 4738Kč (sleva 10% na materiál). Doufám, že už to bude fungovat. Ze zvědavosti jsem se podíval na ten původní a vypadá OK, žádné kolečko není prasklé nebo tak. Tipuju to teda jedině na ten potenciometr. To je asi jediná věc, která tam mohla jednou fungovat a jednou ne. Byl dost od té vazelíny a pokud je vodivá...1 bod
-
1 bod
-
Obecně APčko má lepší antikorozní ochrany. Oboje není cesta k nějakému více než drobnému zlepšení jízdních vlastností. To co zlepší pružina zhorší originální tlumiče. V narůstající ceně s originálním nebo nevhodným tlumičem nedostaneš nic navíc. AP je už na hraně toho co takové samostatné pružiny mohou nabídnout. Doporučil bych ti zakoupeníze rovnou celého sportovního podvozku, protože pak teprve dostaneš radikální zlepšení jízdních vlastností. Tím proti ST nechci nic říct. Obecně se v ČR prodávají méně a s AP je více zkušeností.. Pokud jdeš po ceně: http://vwshop.cz/sportovni-pruziny/70787-sportovni-pruziny-30-30mm-skoda-fabia-3-kombi-nj5-ap-sportfahrwerke.html Byť oba slibujou 1,2 TSI, tak velekj pozor na váhový limity. Můžeš tam mít nějakou výbavu co ti to posune do jiných váhových limitů. Pak je vždycky nadřazený váhový limit ať si píšou co si píšou za motory. Jinak by to nefungovalo a nesedělo ti snížení. Počítej s tím, že jestli máš trochu jeté sériové pružiny, tak snížení bude cca 25mm oproti tomu co tam máš. AP i ST má dodací doby zhruba stejný. V tomhle si to escape trochu nedává, když nabízí něco jako express. AP i ST kdyby jsi stál před fabrikou dřív než za tejden nic ze skladu nevydá. To třeba TAčko nebo JOM ty ti to daj relativně hned.1 bod
-
1 bod
-
klasické dětské bolesti každého nového vozu. Dnešní auta už se nedělají v takové kvalitě jako dřív a to platí bez rozdílu pro všechny značky.0 bodů
-
Souhlas, Zlé, co furt vymejšlej za voloviny. By me zajímalo, kolik zákazníků by si do svého motoru tento systém objednalo kdyby melo na výběr. 1.0 TSI mě osobě neuráží ani to ze jde o tříválec. Ale ty voloviny okolo, proměnné časování všech ventilů, řízené mazání a chlazení, ultratenké pistni kroužky, nizké písty. všude nano povlakování. poddimenzované převodovky , start stopy a rekuperace, odlehčené ojnice, plechové nápravnice, vysokotlaké přímé vstřiky . ... to VŠE vzbuzuje nechuť a nedůvěru. Potřebuji aby motor vydržel, nemusel jsem jezdit po servisech. ..a ne aby mě to žralo kvůli Bruselu o 0.4 l/100 km méně.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Ales_Bx: Ne kazdy ma casu cist jako Vy Pane Alesi ... Na co je forum? ... Jinak k zaruce mobility ... Ja vim co to je a naco to je a k cemu to je ... Jen me ten dotaz trochu zmatl... A kdyz Pane Alesi nemate odpoved k danemu tematu tak na me nereagujte ... Vsiml jsem si uz co jsem tu regly, ze si vtom vyzivate a honite ego, kdyz nekdo neco nevi a nebo neni tak moudry jak TY ... Timto debatu s tebou ukoncuji...-1 bodů