Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/04/17 ve všech sekcích
-
Zdravim vsechny diskutery, jelikoz nemam vuz s MAXIDOT a chybely mi informace o nekterych dulezitych hodnotach, ktere vuz dava k dispozici, rozhodl jsem se vytvorit si vlastni palubni pocitac s dotykovou obrazovkou. Vysledek me prace je na nize uvedenych fotografiich. Pri kazdem spusteni se detekuje zda v DTC nejsou ulozeny nejake chybove kody, pokud ano, pokazde se vypisi a je i moznost jejich mazani. Neustale se monitoruji vsechny hodnoty a v pripade prekroceni jejich limitu, jsem informovan o prekroceni napr. teploty chladici kapaliny, riziko moznosti vzniku namrazy a v neposledni rade take varovani po 2h jizdy, atd. Ke kazde hodnote displej muze kreslit grafy s 5 min historii. Mereni spotreby neni limitovano "stropem" jako u vsech vozu a znacek (Skoda napr. stropuje kolem 50l/100km, aby ridic nesel za jizdy do komatu), ale ukaze skutecnou hodnotu aktualni spotreby. V pripade, ze se ve voze rozsviti MIL kontrolka (kontrolka motoru) jsem o tomtez informovan vcetne vypisu pripadnych chybovych kodu. Zatim to mam ulozene kvuli prenosnosti v krabicce, ale uvazuji o pevnem zabudovani do palubovky vozu. Zapinani/vypinani je automaticke s klickem, takze staci mit dostupny pouze displej. S vozem komunikuji pomoci bluetooth a ELM 327. Toz to je muj takovy decentni tuning1 bod
-
Konečně někdo,kdo píše jak to opravdu je.Měl jsem samé naftové auta,teď mám nového Superba 2,0 TDi 110 kw,tam se nehlídám a nejdu přes 6,5 a to jak vyloženě město tak dálnice kde jedu cca 150. Pak mám Yeti 1,2 TSi DSG a tam mám v tom samém režimu 8,51 bod
-
Mám momentálně najeto 1900km s 1,4 4x4 manual. Dřív jsem jezdil tourana 2.0 TDI (slavny cinknuty TDI 103kw ). A zdání je takový že dynamika vesměs podobná (jen je potřeba víc mačkat na pedál, ale spotřeba totálně v háji. Zatímco v touranovi jsem naprosto ale naprosto neřešil spotřebu, jezdil jsem řekněme dost dynamicky, tady s 1,4 mi při pohledu na spotřebu vstávají vlasy na hlavě. Takže mám na displayi ukázanou spotřebu abych se trochu krotil. Nevím jak by jel Kodiaq s tím TDI, ale za mě teda rozhodně víc bezstarostný ohledně spotřeby. S 1,4 se dá jezdit i za 6 litrů (a to i rychle) ale člověk se furt musí hlídat aby to nehnal zbytečně atd. To u TDI nebylo. Tam se dostat přes 7 litrů šlo snad jedině s připojeným pluhem a na mount everest.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zajímalo by mě, kde známý ze salonu bere informace. Ne, že by to nebyla pravda, ale obecně platí, že prodejní síť dostává informací málo a ještě pozdě. Já jsem teoreticky "o krok napřed" a oficiálně žádné takové informace nemám :-)1 bod
-
Témata ohledně LED světel byly moderátorem sloučeny do jednoho společného a to konkrétně do "FULL LED S AFS - subjektivní zhodnocení" v oddělení "Exteriér".1 bod
-
Čím si meral tú teplotu? Ja som po konzultácii s wirerom nakúpil tieto a som spokojný. Všetky majú približne rovnaký odtieň a svietia parádne v porovnaní s originálnymi bludičkami. Prichádzali mi v priebehu januára - februára a odvtedy stále svietia ako majú. Časom možno tiež pribudne druhá kufrová ledka. Kufor + schránka spolujazdca - tieto sú tie správne, neblikajúce: https://www.aliexpress.com/item/2x-12V-Car-LED-Courtesy-Door-Projector-Light-For-Audi-A3-A4-A6-VW-Skoda-Foot/32787093369.html Stropné čítacie lampičky vpredu: https://www.aliexpress.com/item/Car-Styling-2016-Newest-Error-Free-LED-Lamp-1SMD-4014-T10-W5W-Canbus-Light-No-Error/32715298013.html Vpredu stredné stropné svetlo - 42mm (objednané 41mm - pasujú): https://www.aliexpress.com/item/YUMSEEN-1pcs-Car-Interior-Led-C5W-C10W-Canbus-36-39-41mm-Dome-Festoon-Light-Decorative-License/32712758761.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.a5pXxQ Zadné stropné: https://www.aliexpress.com/item/1pcs-High-Power-Xenon-White-10W-2-CREE-XB-D-No-Polarity-Canbus-c5w-36mm-Festoon/2040881205.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.a5pXxQ EDIT 22.9.2017: Pozor, preverte si, či nepotrebujete iný rozmer.. viď pár príspevkov nižšie! Na fotkách môže byť farba svetla samozrejme skreslená, ale tak aspoň vidno intenzitu tých svetiel, prípadne na prvej porovnanie s bežnými stretávačkami.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Můžu potvrdit, že zvednutí pomůže, z výroby jsem je měl taky nastavené nízko.1 bod
-
1 bod
-
Tak jsi je nechte trochu přizvednout. . Myslím ze nebude problém. .1 bod
-
1 bod
-
Dnes jsem se popral s maskou a povedlo se sundat i rámeček a dokonce se mi podařilo nic neulomit. Masku jsem sundal jak psali hoši v příspěvcích víše. Nářadí dva menší plochý šroubováky a nožík práce 40 minut. Rámeček jsem začal vycvakávat od vrchního rohu směrem dolu postupně do kola. Ty dva rohový šli špatně zbytek brnkačka.1 bod
-
Hlavne bez nej to ztraci homologaci pro provoz, ale kdo to u nas resi, ze? Kdyz se vesele vykuchavaji DPF a jeste se tim tim chlubi. No nic, ta rakovina si za cas najde kazdeho...hlavne, ze jsme zili naplno.1 bod
-
Je to nesmysl, pro 1.2 TSi pouhe placebo. Docela by me zajimalo, co to opravdu udelalo s charakteristikou motoru, pokud teda vubec neco a kdyz, tak jestli k lepsimu.1 bod
-
kto by si do budúcna nevedel rady, skúsil som jednou rukou natáčať, jednou pracovať a potom to hodiť do videa:1 bod
-
Já bych doporučil jeden z těch dvou 4-válcových motorů. Ten výkonnější je v kombinaci s 6-stupňovou převodovkou vynikající. S DSG v režimu Sport už to není nic moc - spojky spínají moc pomalu. Ale v normálním režimu to ujde.1 bod
-
TSI. Za TDI se připlácí horentní suma, přičemž o moc úspornější než TSI nebude, tedy návratnost investice je téměř nereálná.1 bod
-
Aleši, otázka k tomu, jaké žárovky má nový facelift O3 v mlhovce (vlákno se jmenuje Škoda Octavia III facelift) sem nepatří ? Neptal jsem se na žárovky u Mercedesu, ale u O3FL... A co se zde může diskutovat ? Jinak díky za odpověď.0 bodů