Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/13/17 ve všech sekcích
-
On se Plačka nenarodil, ale vyskytl a už od mala měl na kočárku jen samé reklamace. Vyrostl v reklamacích, ve škole reklamoval pětky z češtiny [emoji23]4 body
-
Stana do své ligy Plačko nepočítej, půjde do Škody a možná do TDI [emoji23] Pawouk s Koktou už jsou nakaženi kindernákazou, Pawouk už je ve vyšším stádiu nemoci.3 body
-
Nojo, bojí se, že by musel cálovat večeři. Najednou mu jde o celek [emoji3] Kdyby byl celek náhodou ok, šlo by mu najednou o koncern. Musel by se na večeři skládat s Vencou [emoji3]3 body
-
3 body
-
Ale prdlajs, pojede mu to dál jako z praku při spotřebě v číslech, do kterých ty ještě umíš počítat, tj. na prstech jedné ruky .3 body
-
Kdyz tak ctu ruzny testy, sam bych asi uprednostnil 1.4 TSi. Mam ho uz v tretim aute a vzdy naprosto bez problem k maximalni spokojenosti. Ano, nemam na svych autech vysoke najezdy, ale projev motoru je skvelej, dynamicke parametry noveho 1.5 TSi jsou defacto totozne a jeho technika znatelne komplikovanejsi. Nejak zasadne nizsi realna spotreba se ocekavat neda. Tak proc? Snad jen jit s dobou a mit posledni stav techniky, pokud na tom nekomu zalezi.3 body
-
2 body
-
Nebe a dudy. To LED svetlo je o uplne necem jinem nez halogen. Halogen ma svetelny kuzel dost uzky, ta LED svetla osvetluji daleko vic do sirky a ne jen "bodove" jako halogen. "Plnost" svetla je uplne o necem jinem.2 body
-
1 bod
-
Hurááá. Dnes ve Frankfurtu: Zachována by měla být výroba v Česku tolik oblíbené Fabie Combi, ačkoliv segment malých kombíků v Evropě vymírá ve prospěch čím dál populárnějších poloterénních vozů SUV. "Nebudeme zapomínat na stálice naší nabídky. Vzhledem k prodejním číslům není důvod, aby Fabia Combi končila," řekl Bernhard Maier.1 bod
-
Mám příbuzné v D i A a ano, takhle přibližně to tam vypadá bohužel už delší dobu a je to čím dál tím horší. Rozdíl je jen v tom, že dřív tam byli většinou jen Turci, nyní je to všehochuť...1 bod
-
Vysoko frekvenční pískání při ustálené jízdě (50-60) jsem měl taky, znělo to jako od nějaké elektroniky (hlavně to měnilo frekvence a hlasitost). Po výměně hadice odvětrání palivového filtru (nebo co to je) je to pryč. Troufnu si říct, že rozdíl mezi tímto PÍSKÁNÍM a SVISTEM turba poznám. A tím bych to uzavřel.1 bod
-
1 bod
-
Je to možný, ba i jistý. Máme také příbuzné v Německu a ti bohužel potvrzují to samé. Je mi z toho taky na blití. Pak se na naše občany s rakovinou musejí sbírat víčka.1 bod
-
Takže v tom případě je OIII také naprosto stejný šmejd, když používá spoustu stejných komponentů, jako Rapid. Například motory.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jen tak pro zajimavost, zkusil jsem zmerit silu pruziny stareho napinaku, co mam ted doma - pri 5ti kg se mirne zasune, pri 8mi kg je zhruba na pulce zasunuti a na uplne zasunuti je potreba 11kg, takze progrese je tam dost velka.1 bod
-
Tohle beru jako konstruktivní příspěvek..konečně..zas musíš uznat že Rapid je dneska za roční průměrnej příjem.. což si řekněme zpátky osm devět let za tuhle cenu byla leda tak ta dacie... Já když jsem koukal na ceníkovku Rooma ve výbavě, co mam já tak to bylo 600k+- ..tohle prostě někde být vidět může. Bohužel dnešním trendem je obrat a růsty..To že si většina top manažerů nedokáže připustit stagnaci nebo lehký propad (což by ekonomicky bylo i správně), padá právě na vinu nižšký kvality všech výrobků..vidím to sám, protože 13 let dělam v oboru prodeje elektra.. když jsem začínal tak cena neznačkové pračky byla 10-12tis u značkové 15-25 tis i víc.. u televizí ani mluvit nebudu.. když dneska příde zákazník tak by nejradši vše za polovic a navíc ještě s 50% slevou ...ten tlak tam je a ušili si ho výrobci na sebe sami. Zákazník ale zapomíná na to že to prostě někde muselo jít dolů...chtě nechtě...1 bod
-
Pawouk, škodovku mít nebude, to se zase vsadím já. Fanny, já ale neporovnával Rapida jako model, ale automobilku jako celek. Psal jsem o výrobci, ne o modelu. To jsme se špatně pochopili. S Rapidem jsem náhodou spokojený i já, co se užitné hodnoty vs. ceny ( tehdejší) týče. Dokonce jsem i spokojený s motorem, jeho projevem, výkonem 77kw atd. Krom xenonů a nezávislého topení, tam mám vše co běžný člověk potřebuje. Ano dojezdy oken byl taky přešlap Škody, ale s tím nic neudělám. Co mi na tom autě vadí a ne jen na něm, ale na většiny současných škodovek, protože na Rapidu se kupodivu už dlouho nic nového neobjevilo, je kvalita všeobecně. Aby mi po koupi auta v zimě klepal silentblok převodovky ( taková základní věc na autě co se vyrábí od nepaměti) nebo aby u strýcovo Kardiaqa za 1,2mil vrzalo madlo dveří jak u nějaké Dacie je pro mě prostě nepřípustné. Jinak pokud chceš porovnatelné auto s Rapidem, je to zrovna třeba ta Corrola. Jinak aby řeč nestála, ty klapky Climatroniku jsou všeobecně taky voser, u Rapida je tam už několik lidí a Clint by Ti mohl taky vyprávět. Nic levného. Dále u Rapida všeobecně se líhne další problémek zadírajících se a pískajících kompresoru Denso ( polské výroby), to už se týká ale ve většině případů aut po záruce, stojí to jen 20tis se vším všudy. Pokud by toto lidi museli řešit v 8 letech stáří, neřeknu ani popel, je to stroj jak píšeš, vše se opotřebovává stárne. U Škody ale nejde vesměs o pouhé stárnutí, ale konstrukční problémy, které majitel řeší už v záruce a nebo o to hůře krátce po ní. Ano, měl jsem auto z počátku výroby, které mělo abnormálně závad, ale koho sere. Když si koupíš TV, taky nečekáš, že ti půjde jen napůl. Navíc i když si koupíš auto později, nemáš záruku, že koupíš spolehlivější. Nastoupí ještě tvrdší úspory a máš smolíka. Ani u Rapida se vše nevyřešilo ani v prvním, ale ani v druhém roce prodejů.1 bod
-
Nemám zkušenost s halogeny po FL, ale měl jsem původní OIII s halogeny a teď mám LED. Rozdíl je to obrovský ve prospěch LED. Sedí popis M_ike. Akorát souhlas s tím co bylo zmíněno, že dosvit LED do dálky by mohl být ještě o malinko lepší. Bixenony v Superbu II se kterým můžu porovnávat dosvítí na potkávačky dál.1 bod
-
To je zase diskuze. Kucí, nenechte se strhnout! Já jsem se jeden čas taky nechal unést, ale teď už se jen bavím. A @Pawouk bude muset za chvíli změnit přezdívku, protože jestli bude mít elektrokáru, tak by to měl bejt spíš (bzučící) Sršeň .1 bod
-
ale tady plácáš všechno dohromady..vem jako základ výpočtu Rapida, kterýho máš ty a z toho vycházej tak aby bylo auto zhruba stejně velký, drahý a vybavený a bylo tedy etalonem vuči tomu tvýmu Rapidu, tedy o pět délek lepší.. neporovnávej s Rapidem Hullux to je přeci holej nesmysl.. to už fakt wolfovatíš.. ten tam má taky jako etalon spolehlivosti svoje stoletý pajero a i kdyby se to rozpadalo za jízdy je to etalon spolehlivosti, a když ne tak si to vymyslí.. a k tomu co já mam načteno.. tak mam pročtený tohle forum v mě zajímavých modelech kompletně tedy Fabia I, Roomster, Fabia II, info k podobným modelům motorů (PD) a když už tak chceš srovnávat je potřeba pracovat v relativních hodnotách, tedy nejlépe v procentech odpovídající poměru výroby a ne v absolutních číslech.. ale myslim že na to jsi chytrej až dost.. Chápu že ten tvůj rapid bude nepovedenej, ale víc než to vidim, že jsi si k tomuhle autu vybudoval vnitřní odpor, a spíš než abys dokázal mluvit objektivně, máš tu svoje subjektivní názory. Strejc má rapida, nemá ho odnova ale koupil to jako předváděčku asi s 25tis, teď má najeto 80k a vyjma zasekávající se nějaký klapky na topení nebo servomotorku nebo čehožeto nic na tom autě neřešil dolejvá jenom benzín a vodu do ostřikovaču a mění žárovky.. ale to taky proto, že to auto bere jako stroj a má ho k použití, nikoli proto, abi si zvyšoval společenskou úroveň.. já s tim jel několikrát a nic zásadního jsem si nevšiml. Ano to že mi na tom autě lecos chybělo proti mojemu roomu je věci jiná a je to otázka výbavy, že 1,2tsi ta slabší verze ( nevim jestli 63 nebo 66w to má hledat to nechci) mi proti mojemu 1,9tdi PD netáhne je taky vlastnost motoru a já bych to nekoupil..ale nic z toho není vada, kuli který by si hledal provaz na oprátku....1 bod
-
Jo, a na rozdíl od ostatních na to mám vystavenou neschopenku - dnes prodlouženou o další dva týdny. Takže je to úředně potvrzeno. Ba za to dostanu i nějaký ten mrzký peníz. Proto tady řádím od rána.1 bod
-
1 bod
-
Děkuji pánové za kompliment. Těžko se to vysvětluje takovému Fannankovi, který neví a nemá tušení, že i jeho milovaná Škoda auto dělá přešlapy jako prase. Kdo nezažije nevěří. To tady už pár lidí taky poznalo, byli chytrý a jak jim pak sklaplo. Když ti něco Ťuká v B sloupku u pásu přímo u ucha den co den to tě chvalozpěvy přejdou ( pokud nejsi Clint). Pawouku: takové titulky mi sem nedávej, to mi vždy zvedá tlak a to víc než Škodovka Kripl vožraleckej. Pryč z EU. Nevím proč Ti čmoudi terorizují obyčejný lidi, ať jdou navštívit EU Parlament, ale hlavně radu s tímhle vožralou. To ne, to oni jsou za hradbou z bodyguardů a neprůstřelných aut, ale obyč lidem by zbraně na sebeobranu brali. Maďaři ti jsou, i teď po tom prohraném soudu o kvótách, řekl ten Orbán, že uprchlíky přesto přijímat nebudou a basta. To není připosranej Sobotka.1 bod
-
1 bod
-
No, já bych si zas na Tvém místě tak nefandil - pokud to vyjde podle mých představ, bude příští rok výměna současného vozu za jiný (a světe div se, s největší pravděpodobností to bude opět Škoda)....1 bod
-
Bluetooth..? Aux..? Ma tve auto AUX vstup, nebo HF volani? Kdyz na radiu navolis Media, co vsechno za vstupy vidis?1 bod
-
To je právě zásadní chyba. A FL se také občas nepovede - viz naše firemní FII FL a Roomster z roku 2010, to je doslova šrot. O rok později už nejsou s FII FL prakticky žádné potíže.1 bod
-
jenom ten rapid.. plačko mam takovej pocit že tobě ho vyrobily na zakázku z toho co zbylo po směně ve skladu..1 bod
-
Slzy Tvý, Škody šedivý, stékají na polštář...... To je moje a Kabaňovo píseň. Vy jste všichni ztracení, Škoda vás má na talíři a dělá si s váma co chce a vy jí to ještě žerete. Ale náš odboj ( Stan, Pawouk a když bude chtít i Kokta) je tvrdej, nas nedogonět.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ještě mně napadla jedna věc, baterii vybírej podle startovacího proudu, ten točí startérem, kapacita ne. ;-)1 bod
-
Piatok-sobota-nedela budem v Brne. Par minut by som mozno vedel obetovat, ak by mal niekto zaujem. Notebook a kabel beriem sebou Piste radsej spravu pre viac informacii, nech to tu neplnime zbytocne.1 bod
-
SmartGate je uplne odlisna zalezitost, nema s MirrorLink/Smartlink nic spolecnyho. Je to extra jednotka a pripojujes se na ni pres WiFi, kterou vysila. Ja mam v aute jak Smartlink, tak i SmartGate. BTW, SmartGate dodelat urcite jde, je jen otazka, zda to ma smysl. Hral jsem si s tim prvnich par dni, pak jsem po tom ani nevzdechl. Proste hracka na chvili, ani ze strany SKODA Auto nedochazi k nejakym aktualizacim aplikaci. Cili to driv nebo pozdeji umre, jestli se tak uz nestalo. Ja bych si skoro tipnul, ze ano, protoze z konfiguratoru to uz pred delsi dobou vypadlo. EDIT: SmartGate je dostupna stale jako originalni prislusenstvi zde na SKODA E-shopu, byť uvadeji, ze jen pro vozy do vyrobniho tydne 22/2017. Cili jsem si odpovedel sam, uz to umrelo. Osobne bych to nedoporucil.1 bod
-
Tak to už mi zbývá jen 3 měsíce a Plačka se mi bude klanět a kupovat mi kofoly a večeři. Už se těším, to budu mít přesně najeto 100 tisíc. Já mám totiž takový dojem, že to Plačka slibuje jen těm s nízkým nájezdem [emoji23] [emoji23] [emoji23] Závada na motoru zatím žádná [emoji6]1 bod
-
Ja som dal včera 20 lithiových bateriek bez mercury do zberu. To je základ elektropokroku. A na protest elektromafii som dnes natankoval do O2FL 55 litrov nafty, čo mi dalo 1050 km dojazdu a tým si na seba poštval ekoelektroteroristov svietiacich vonnými sviečkami.1 bod
-
Ale bez dieselu, nafta patri do traktoru. http://zpravy.e15.cz/fleet-special/skoda-auto-skonci-s-diesely-u-fabie-a-rapidu-chysta-elektromobily-13374150 bodů
-
Clint mě pobavil velice, chceš tedy říci, že si za působení své Sněhové poblité královny neměl závadu? Nic si nereklamoval? To určitě. Já psal o autu jako celek, ne jen o motoru. Motosi, ty taky raději pomlč, nějak si zapomněl napsat, že už jsi ale aby to v tomto stavu vůbec vydrželo do toho vrazil 30tis. Navíc to co ty s tím najezdíš za rok, to já se svým za rok nacouvám. Raději jezdíš Fordem, aby se ti "SPOLEHLIVÁ" 1,8 tsi neopotřebovala. Všichni tady najednou mají krátkou paměť, asi SLEPIČÍ mozečky.0 bodů
-
Takže klint bude mít 100 000km = auto bude žrát olej a bude kupovat zase další0 bodů
-
-1 bodů