Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/01/17 ve všech sekcích

  1. Nemyslím si, že to u nás bude s těmi zloději a kessy nijak horké ...
    3 body
  2. Ty zloděje beru, ale jinak s KESSY jsem max spokojený. Taky jsem ho nechtěl, ale už mám druhé auto s ním a neměnil bych. Je to návyková věc a kdyby to mělo senzory i v zadních dveřích jako myslím třeba Passat, bylo by to top.
    2 body
  3. Takove podobne mam za barakem. Bud Loketske nebo Becovske serpentiny. To je pravda, Pawouk nema Kardiaqa aby mohl zajed az k tomu. [emoji23][emoji23]. Jeste ze se tam autem dostat neda. Jinak idealni misto pro Skodovky. Krasne by tam sla strcit ze skaly. [emoji23]
    2 body
  4. Tak to mas asi jinak stavene ruce jinak to s tim psem si me pobavil,ja mam skrablou uz jak palubku pred spolujezdcem tak bocni tapecir dveri u ridice a to ani nevim jak,k autu se chovam velmi slusne,proste na to ze mam auto 5 mesicu,tak bych do nej 400 tacu nikdy uz nevrazil,silene predrazeny,holt zivotni chyba, uz jen cekam kdy se zacne co kazit jak to tady ctu na foru,sice auto v zaruce,ale na nasrani a nemazme si med kolem ust. Vse bych tsk nejak zatim prekousl,ale to hrozne neodhlucneni od kol a rany do podvozku pri prejeti cehokoli je proste vizitka odflaknutosti.
    2 body
  5. Já to myslel tak, že tam teda tím pádem nemůžeš pohodit rapída..
    1 bod
  6. @lubomir.kozak k tomu kodování asistenta..tam se nic nezaškrtává..jak vidíš na fotce, jen v poli binary na konci přepíšeš 0 na 1 a uložíš :-) jinak videjko od wirera :-)
    1 bod
  7. tady mas ,vycvaknout a potom 2 sroubky
    1 bod
  8. Klasika, HTP 51kw. Je to auto do města na nákupy pro manželku. Je na mateřské, tak nebyly požadavky na motor vysoké, pouze benzín. Ještě chci sehnat kabel na diagnostiku, tak snad něco seženu.
    1 bod
  9. Pes ma vzadu na sedacce plachtu a je pripoutanej tak v tom nevidim problem. Jednou za 14 dni vyluxu a je zas jak novy ;-)
    1 bod
  10. Jel jsem s OIII FL 1.4 TSI CNG v základní výbavě Active a neměl jsem žádný problém se sedadly. Asi je to o zvyku a taky každý jsme jiný...
    1 bod
  11. Active a Ambition včetně Fresh mají mizerná sedadla. A i u těch už dřív odpadla možnost dokoupení lepších.
    1 bod
  12. Ahoj, použil sem asi ty samé žárovky a nic sem kódovat nemusel.
    1 bod
  13. Pawouku ty vole, takova Skoda. Vzdyt je to 300m od te rozhledny.
    1 bod
  14. Tiež som s tým bojoval pred 2 týždňami, ale bez úspechu. Skúšal som rôzne formáty, rôzne veľkosti, rôzne pomery strán a stále to isté. Bolero musí byť nejaké vychcané a samotné logá si ešte nejak pomerovo upravuje do tých bielych rámčekov. Dokonca sa nedá poriadne spraviť logo, aby bolo po celej šírke. Treba ho spraviť čo najužšie na výšku. Tiež by som uvítal nejaký tip, ako to okabátiť. Swing je omnoho jednoduchší, tam sa dajú spraviť celé čierne logá, aspoň u wirera to pekne funguje..
    1 bod
  15. Ahoj, také mám zkušenosti s tímto motorem v Kodiaqu, jelikož se mi jej podařilo koupit jako lehce ojetý s cca 3200 km. Je to auto, které bylo na novinářské prezentaci na Malorce, ale první registrace proběhla v ČR :-). Pokud máte opravdu lehkou nohu a umíte předvídat, tak se s tímto motorem dá dostat i pod 5,5 litru. Mám s autem najeto cca 2000 km a dlouhodobá spotřeba se pohybuje na 6,2L s tím, že nejlepší spotřebu jsem dosáhl na trase o délce cca 350 (něco málo město a zbytek dálnice a silnice I. třídy)a spotřeba byla dle palubního počítače 5,4L
    1 bod
  16. No oni tam zcela nepochybně zase museli navýšit "vůli" pístu a vstřikovací tlaky, takže jim nepochybně teď kvůli tomu dohořívá benzín ve výfuku a proto jim to tak heatuje... On už zahoříval benzín i u 1.4 TSi když odcházel vstřikovací systém... Něco mi řiká že to nemá řešení, skončí to izolací výfukového potrubí...
    1 bod
  17. To určitě, kupuji jen to, na co mám cash.
    1 bod
  18. JJ, stará dobrá VW zkušebna na zákaznících, ta funguje vždy. Jak Pawouk říká, jedine za 3 roky koupit, dřív ani hovno. Myslí si, že když tomu motoru dají přídavek v názvu "EVO", že se z toho každej posere. Jo poserou se první zákazníci. VW Group umí vyrobit výkonné a i třeba kultivované jednotky, ale s každou novinkou se perou x let, než to odladí.
    1 bod
  19. Něco s nadměrným zahříváním výfukového potrubí (údajně kvůli emisím) a následné problémy okolních dílů s touto teplotou. Taví se pak plastová palivová nádrž.
    1 bod
  20. Tady máte aspoň něco pro inspiraci ,ať víte jak na to. Ono na tom zase, tak moc složitý nění a pro ty, co si to nechají udělat aspoň vidí ,co to obnáší.
    1 bod
  21. LiveBomb: na tvem miste bych neotalel se servisem. Resis to uz relativne dlouho a za tu dobu ti tam porad tece. A ze je vlhky tapecirunk neni zase takovy problem, jako ze ti to po kabelech muze zatekat nekam do elektriky. Nemusi to nadelat paseku hned, ale může ti tam neco oxidovat, atp. Chapu tvoji nechut a obavy dat to resit servisu, mam to stejne, ale někdy holt neni zbyti.....
    1 bod
  22. Davat cca 26tis za to, abych mel krasny vyhled s negativy - zatekani, mensi torzni tuhosti ci pazvuku a vyssi vahy,...? Stoji na zvazeni, zda do toho jit ci ne!! Kdo ma auto na kratkou dobu, tomu to neva! Ale kdyz nemas panoramu, nema co se posrat:-D ale lituji LiveBomba,...
    1 bod
  23. ahoj, jde aktivovat/rozchodit bluetooth, pokud tam mám radio Dance a maxidot, bez nejakých větších operací? Stačí překódovat a připojit mikrofon, nebo co dalšího???
    1 bod
  24. No vidis, ze to jde i bez Trabantu a tvoji detske trikolky.... Takze si to pro jednodušší pochopeni shrňme: pro aktualni O3 jsou dle motorizace a pohonu tri ruzne zadni napravy, viz. Pawoukuv uplne prvni příspěvek. Kazda se bude z logiky veci trochu odlišovat jinymi jizdnimi vlastnostmi a jinym zvukovým projevem. Takze presne jak psal vyse Mirek.
    0 bodů
  25. Elektrické podtlakové čerpadlo pro brzdy (číslo dílu 1K0 612 181F)
    -1 bodů
  26. ahojte aku zlavu sa vam podarilo vybavit na octaviu ? dakujem
    -1 bodů
  27. Jaký je nejvodnější mot. olej pro tuto motorizaci?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...