Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/14/17 ve všech sekcích
-
No odpovím, na klasický výpad který zde je dost často "koupil sis ojeté auto, ted se divíš, že máš platit" Nemám problém platit, ale vždycky se rozhoduju, jestli to co kupuju má smysl kupovat za tu či danou cenu. Auto určitě má to je bez debat, jsem spokojenej. Ale jak píšou kluci, nemusím tu záslepku mít je to jen krytka schovaná pod kufrem a na provoz nemá vliv... Ptám jestli to nemaj někde za 20Kč jako ostatní záslepky který se daj takto pořídit... 140Kč totiž není předražený, je to zlodějina, za tu cenu to může koupit jen puntičkář, nebo idiot.... Nemá to cenu ani 1Kč (Nemám prvního Superba a dobře vím co se kde dá koupit za zlomek ceníkovky Škoda) Ale i tak děkuju za odpovědi a je fajn, že si tady pomáháme a dotazy nezůstávají bez reakce2 body
-
Dobry den. Chcem sa pochvalit mojou Fabiou. Je tu niekolko fotiek, mozno niekoho inspiruju . - radio Pioneer MVH 390 BT - 2x odstinene sig. kable - predne dvere vytlmene asfaltovymi platmi + VBF noise neoprene 10mm, plech z vnutra VBF, zvonku asfalt. Tapacir vnutorna strana akusticka pena proti vibraciam.. Predne repro aktualne Kicker KSS 654 komp (napredaj). Najlepsia vec co som mohol spravit je osadit mriezky do tapacirov. Povodne "mreze" pokryvali viac ako 50% plochy Pred: Po: Predtym som tam mal komp Alpine SXE 1750. Su tiez napredaj doma mi len zavadzaju. Vyroba domcekov z laminatu do trojuholnikov. Vysledok? Predny zosik Esx Q-2, zadny zosik JBL gx a3001, monoblok. Sub MTX rt12-44 dvojcievkovy, osadeny do bocnice kufra do uzavrenky bedny vyrobenej z laminatu presne na mieru. Perfektne utesnená. Mriezka pre bezpecnost samozrejma. Vsetko pekne schovane aby bol zachovany velky priestor v kufri. Vsetko spolu hraje fakt krasne, nic nerezonuje. Nieje to nic extra ja viem ale na take kazdonenne pocuvanie staci bohato, sem tam aj susedia si popocuvaju kvalitnu hudbu Ceresnicka na torte su pozlatene svorky na baterku. Kabel do rozdvojky a zvlast poistkove puzdra pre zosilovace. Srdcovka moja toto. Zelene podsvietenie kluciek aj priestoru pod nohami. Decentne jedna slaba ledka.. netreba staci trosku podsvietit topanky v noci aby to velmi nebilo do oci a hned to nevyzera jak lacne ciganske auto Tiez osvetlenie pod dverami pri vystupovani.. je fajn vidiet pod nohy obcas pri vystupovani Elektraren... V kastlíku 2 usb vystupy pre nabijanie, ukazovatel voltov a led svetielko1 bod
-
Nemyslim to naozaj zle, dost toto vlakno sledujem... Toto mi pride jak z ucebnice.... chlapik chce robit biznis a to obnasa aj riziko, s ktorym ma ratat. Neviem, ci si fakt taky naivny, ale ak ta niekto dokaze odbit touto vetou, tak to radsej pusti dole z kopca to auto, usetris si kopec casu a energie. Co ti ma akoze povedat? Ze ti to cele zaplati s usmevom na tvari? Nehovorim, ze ti to ma zaplatit cele, ale je aj v jeho zaujme sa s tebou dohodnut. On ti doviezol auto ktovie odkial a ktovie kolko to kupil... nepoviem, keby ti to klakne po roku alebo XY tisic km, potom by som povedal, ze si o tej chybe vedel ale kaslal si nanu... tebe klaklo auto po 1.5 mesiaci a 1500km... Kazdopadne, ide o tvoje prachy a tvoje auto, nikto z nas na fore to za teba nevyriesi, je len na tebe ako sa k tomu celemu postavis1 bod
-
1 bod
-
Já mezi cítím rozdíl hodně velký rozdíl, v celém spektru otáček. Kdybych nevěděl že jsou to obě 1.4, tak bych se vsadil po projetí té slabší, že ta silnější je tak 1.6 - 1.8 proti ní. Slabší motor jsem zavrhl kupuju ten silnější. Ten silnější se prý nezasírá tak karbonem, protože má variabilní i výfukové ventily. Nadruhou stranu je trochu více slyšet, než ta slabší.1 bod
-
Souhlasím, to je prostě špatně od konstrukce a má jít za automobilkou. Průšvih je, že je to všude psáno jako doživotní bez intervalu výměny, natož i jen kontroly (která by tady ale stejně bez vyndání napínáku pouze přes kontrolní otvor nebyla nikdy 100%), tu zavedli až od Gen3. A tak takovejch skokanů bude čím dál víc, než tyhle motory nezmizí ze silnic nebo si to těch pár šťastlivců, co si o tom někde něco přečtou, nechaj vyměnit. Jasně, doživotní oleje známe, ale napadne to někoho, když slyší, že je na rozvodech řetěz? Taky jsem tu psal, že je to o dohodě s prodávajícím a soud bych do toho taky netahal, jde jen o to, jak argumentovat k protistraně, aby to mělo logiku a váhu a druhá strana tak pochopila, že nebude stačit jen tak mávnout rukou ... Navrhujete tady Brno pro kluka z Karlovarska. Já osobně bych nikdy nedával auto na vícedenní servis mimo normální dojezd, je to komplikace pro všechno. A kluci v Brně tedy tyhle motory dělají, ale víte přece dobře, že hlavy sami nedělají ale také je nechávají dělat u jiné firmy. Takže jaks psal, aby poptal servisy po okolí, tak to je podle mě to jediné, co může správně udělat, ale nejen pro demontáž+montáž, ale i opravu samotnou. Tihle distribuují díly od KolbenSchmidt a jistě by to zvládli taky, ale i to by pro mě bylo na tuto opravu daleko ... http://www.vanep.cz/content/view/cs/3#sluzby_opravy_motoru1 bod
-
Naprd to neni. Hlasova navigace funguje, co vic si v cizim prostredi, resp. v nouzi prat. Pokud je to nekomu malo a je mu lito dat, musi to resit nejakou offline navigaci, holt ne skrz AA.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Možná ten servisák ví o olejích a motorech víc než Ty. Norma od výrobce je samozřejmě jistota, ale neznamená to, že když ji nemá, že je pro daný motor nevhodný. S výroky o hovadech bych byl opatrnější. Nebo jsi tribotechnik a konstruktér motorů a znáš vše o olejích a daných motorech?1 bod
-
Pridavam se k tem, co nemaji zadny problém, byt je pravdou, že na prudkém slunci je to malinko, opravdu malinko hůře viditelné, ale plánuji nakodovaní (doufam, ze to jde) staleho podsvitu pristroju (mel jsem i na O2FL), a pokud je to podsvicene, tak je to zcela perfektni. Mam ji cca 3 tydny, cca 1.100-1.200 km tydne... Ale proc si na to vesmes stezuji majitele tech nizsich verzi s tim klasickym vzhledem (nebo zadni majitele, nebo i ti, co si to nikdy nekoupi), a ti co s tim jezdi, si naopak nestezuji, tomu nejak fakt normalne nerozumim Pripada me to obdobne jako narky nekterych na cerne dekory v klavirni cerne leskle, kteri volaji po tomu hnusu napodobenin hlinku a podobnych hnusu. Inu kazdemu se nezavdeci... Jsem docela rad, ze mam jine "...nesmyslné barevné budíky (bílé číslice na šedém pozadí)...", jen skoda, ze je to jiz skoro v kazdem aute To bude narku...1 bod
-
Ale ne. Myslel jsem to celkem reálně. Mrzi mě,že to takto vyznělo akorát ty budíky neumí každý nakódovat...1 bod
-
1 bod
-
@brrrrm Corner v rádiu nezapneš/nevypneš. je to možné iba aktivovať/deaktivovať diagnostikou podmienky: - zapnuté stretávacie (môže byť aj cez polohu AUTO - rýchlosť do 40 km/h - vypnuté predné hmlovky - reaguje až od určitého uhla natočenia volantu ono niekedy môže byť uvedené v popisoch "hmlové svetlá s corner funkciou", no ak si to človek nepriplatí, nemusí to byť od výroby aktívne. teda diagnostika a skontrolovať stav (nastavenia)1 bod
-
Už asi po třetí mi AF zachránil minimálně auto a to opět na D11. Nechápu z jakého důvodu, ale prostě řidiči tam jedou 130kmh a v zápěti brzdí na 30kmh. Každopádně FA aktivně začal brzdit a ubrzdil poté i s mojí pomocí1 bod
-
Jo jo, teplota barvy 3500-4000K je pro umělé světlo ideální. Jen ta cena... U mne měla největší přinos asi ledka v šuplíku spolujezdce. Teď je tam opravdu dobře vidět i ve dne.1 bod
-
V aute je bezovy interier a varianta teplej 4000ky je don priam pytajuca sa.Povodne boli doslova pomaramcove,tieto su teple,makke biele.Vypada to skvelo.Auto je kupovane na prispevok ZTP,takze bude minimalne na 7 rokov,preto ta mozno trosku premerstena investicia.ale stoji za to.Svieti skvelo,prjemne teplo,k bezovemu interieru idealne.Skusim nafotit.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
zdrawím prosím o radu mám problém s mou felinkou točí ale nechytne při otočení nesepne v nádrži podávací čerpadlo a při dočení tak 5sec. jdou otáčky nahoru je to 13 mpi 50kw relátka jsou v pohodě čerpadlo taky už se mi to pocedlo jednou nahodit a pak sem to chcíp a zase nic :-( myšlenka je ten ventil za aktivním uhlím??,1 bod
-
Ty kola bych zakázal, jsou absolutně špatně navrženy. Jak tam mají ty 4 malé otvory mezi patkou a diskem tak do nic zateče voda nebo dostane sníh v noci to zmrzne a dělá to nevývažek na kole. Když plech tak originál ne tyto bastly. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 bodů
-
Jestli někdo píše že se zařazeným rychlostním je nízká spotřeba je blbost.Asi nejel s autem co má palubní počítač.Na volnoběh je spotřeba okolo jednoho litru a se zařazeným rychlostním stupněm je okolo šesti až sedmy.POČÍTAČ NELŽE A UKAZUJE OKAMŽITOU SPOTŘEBU.-1 bodů
-
záleží abys dal správně"teplé" svíčky.Poznáš to na izolátoru jiskřiště-má mít světle cihlovou barvu.Bílé znamená moc "studenou "svíčku,horší spalování a vyšší emise.Dříve se to učilo v autoškole a byl to základ.Když vezmu brisk,standartně se dodávaj 15NY.když bude !studená" dej 17NY-1 bodů
-
Při výměně oleje přidej Slick 50.Potahneš motor teflonem,zaplní vydřená místa.Po nalití musíš najed 100km a minimálně 5000 km.Cca po 3000 km,pojede auto daleko lépe a spotřeba půjde dolu. při testech vůz ošetřený Slicem 50 bez oleje ujel 50km aniž by se motor zadřel.Jediný problém je že hůře topí,snížíš tření v motoru cca o 50%:mám to vyskoušeno na několika vozech.-2 bodů