Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/28/17 ve všech sekcích

  1. Ve zprávách říkali, aby každý, kdo vyrazí na cesty v tomhle počasí, měl mít sebou: -rozmrazovač -sněhové řetězy -lopatu -tažné lano -baterku -deku -hever a náhradní kolo No vypadal jsem ráno v tom autobuse jako idiot.
    3 body
  2. na black friday si kupoval rapida?
    3 body
  3. Brachu, když já byl v Maštali, tak tys ještě tahal mlíko z kozy a o nějakém Clintově klubu ani nevěděl. To jen aby nováčkové věděli, platí všem kofolu a všichni dostanou deku. Jo a až při pátém čaji se hadice plácají a jsou mazáci. Po celou dobu těch 5ti čajů, platí kofolu samozřejmě. Plácání probíhá klíčem na kola po zádech. Pak teprve můžou mít tady řeči, do té doby jen čtou a šoupou nohama.
    2 body
  4. Taky jsem dorazil, bylo to fajn.
    1 bod
  5. Už jsem doma, díky za pokec.
    1 bod
  6. Řeže černoch na cirkulárce, když si tuhle uřízne prostředníček s prsteníčkem. Leží v nemocnici, vyděšený, že přišel o 2 prsty, když mu doktor říká "nic se nebojte, prsty se už zachránit nepodařilo, ale přišili jsme Vám jiné, jen bílé ". Když je černoch v pořádku, jede autobusem. Postaví se nad starou babku a drží se tyče. Když mu babka říká "Od přítelkyně, kominíčku?" [emoji3]
    1 bod
  7. Díky díky. Sedíme, jíme, kecáme.....
    1 bod
  8. tak uz som aj ja objednany do servisu todos dubravka v BA na 8.12. na aktualizaciu sw, technik mi v telefone vravel ze uz maju objednanu sd kartu, tak som zvedavy
    1 bod
  9. Omlouvám se za pozdní reakci, chodím sem zřídka. Foto sem samozřejmě dát mohu, ale nevím jestli to má vůbec cenu. Na fotografiích nic zvláštního nebude vidět. Vozidlo je uvnitř nepoškozeno, volant neohmatán (kožený), pedály neošlapané (jsou kovové). Rovněž zvenku není auto otlučené, a to ani drobná poškození. Fabií mám více a věřte mi, že to je hlavně o tom, kdo s autem jezdí. Některá auta mají najeto polovinu kilometrů a jsou v podstatně horším stavu. Propálené sedačky, otlučené zvenčí od odletujících kamínků.... Napsal jsem to sem jen proto, že se tady objevuji pochybovači o tom, zdali auto vydrží 350000 km. O tom já nepochybuji ( může se však stát cokoliv), ale mám pochybnosti i zkušenosti, zdali je po těch kilometrech možno prodat vozidlo za 90000 Kč, jak tady někdo psal. Mně se to zatím nikdy nepovedlo, ale určitě jsou lepší obchodníci, než jsem já. Jinak mé první "podnikatelské" auto, Favorit z roku 1990, kteráho jsem prodal v roce 1992, s ujetými 220 000 km, má dnes najeto téměř 600 000 km a stále ho potkávám. Je sice již poněkud "ošuntělý", ale stále jezdí.
    1 bod
  10. Jo možná to byl jeden z nejčernějších dnů v mém životě, jen jsem tehdá o tom ještě nevěděl. Tady sikup Meklerena :-) A nebo to tvoje Porše. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/mclareny-jsou-nocni-mura-na-okruhu-se-rozpadaji-rika-majitel-pujcovny-superaut/
    1 bod
  11. já myslel Black Friday všude slyším.
    1 bod
  12. Ne, souhlas, ale PROVEDU! Tady nikdo nebyl na vojně, do prdele kurva fix? Kůůůrva, to bude dnes šikana.
    1 bod
  13. No ze zkušenosti můžu říct, že pokud tak často přerušujete regeneraci že se vám rozsvítí kontrolka DPF, tak si kupte benzín, protože to vyloženě jezdíte couračky, které jsou hodné na citigo...
    1 bod
  14. Nene, myslim jeste celkem “poctivej” Bayerische Motoren Werke
    1 bod
  15. @_Denis_ nejak takto by to mohlo vyzerať. hodnoty A12 a A13 nechaj na 100% pre hmlovky, pre Corner si zmeníš podľa seba. zatiaľ netestované v aute Leuchte12NL LB40-Light_Function_B_12 zmeniť na not active Leuchte13NL RB3-Light_Function_B_13 zmeniť na not active Leuchte12NL LB40-Light_Function_G_12 zmeniť na Abbiegelicht links Leuchte13NL RB3-Light_Function_G_13 zmeniť na Abbiegelicht rechts Leuchte12NL LB40-Dimming_GH_12 zmeniť na požadovanú hodnotu jasu v % (napr. 60%) Leuchte13NL RB3-Dimming_GH_13 zmeniť na rovnakú hodnotu jasu ako v predošlom kroku (napr. 60%) namiesto písmen G (resp GH pre jas) môžeš použiť inú voľnú dvojicu
    1 bod
  16. Přesně tak, volba comfort je jen s podvozkem.
    1 bod
  17. podle mě byli vozy vybaveny systémem Drive Mode Select na ne DCC. Pouze Drive Mode Select má v nabídce tři režimy Eco, Normal a Sport. Neovlivňuje charakteristiku tlumičů. DCC má režimy Comfort, Eco, Normal, Sport a Individual.
    1 bod
  18. Kdybys měl pořádnej motor od 4 litru výše, pak bych ti to věřil. Ale to co máš ty mají Amíci místo startéru ve svých pickapech. Ano můj motor mají do stěračů.
    1 bod
  19. Když vyndáš všechny SD karty a mapa bude stále funkční, tak máš 100% Columbuse.
    1 bod
  20. Sid se stihl vyléčit, měl jen víkendovou lehkou nákazu, toho si do obětí nepočítej, oktávku má rád Ty jsi sice zrozenej při zatmění, ne však měsíce, ale mysli To když se tvému fotrovi chtělo tak nějak divně chcát a nakonec to bylo uplně jinak
    1 bod
  21. Hezky. gratuluji. Je videt, ze zavady maji reseni, jako kdyz se reklamuje jakekoli jine zbozi. Jen s tim delaji drahoty a zkouseji co si zakaznik da libit. Diky za popis reklamace az dokonce.
    1 bod
  22. Ferdo mockrát děkuji, konečně věcná informace. Výše jsem vložil odpověď jednoho autorizáku, kde tvrdí, že jim fabrika nedovolí "nakódování". Ze tvého příspěvku je jasnější, co tím myslí. Já ale nechci žádné nakódování, stačí přepnout do stavu pro použití s klasickými reproduktory bez jakékoli datové sady. Umí to někdo prosím? Třeba se pletu, ale když se prodává Superb III s Amundsenem bez Cantonu, tak to "obyčejné" MIB nastavení jistě existuje. o zvuku cantonu se nechci hádat. Vidím, jak lowcostově vypadají vymontované origo repráčky, vidím jak vypadá ta srandovní plastová bandaska, které říkají subwoofer, a 3 měsíce jsem poslouchal, jak to celé hraje. Stručně: nehraje to. Výšky bodavé jako jehličky, bas dunivý, rozmazaný, nekontrolovaný. Vím, jaký zvuk mají moje oblíbené nahrávky v předchozím autě, jaký zvuk mají doma v obýváku.a taky ve sluchátkové sestavě. K tomu má canton ještě hodně daleko... teď po instalaci repro, subwooferu a vytlumení je to o něco lepší, ale zdaleka ne optimální, protože do nových třípasmových repro jdou jednotlivé složky frekvenčně optimalizované pro původní repro a to prostě není dobře. Např. je evidentní, že origo zesilovač posílá do origo předních repro hodně posílenou basovou složku, jinak by z těch původních měničů basy nedostali. Nové měniče zahrají basy i bez dopingu, takže ve výsledku jsem musel v menu stáhnout bas na minimum a i tak je těch basů ve výsledném zvuku ještě víc než by mělo být Chápu, že se musí sekat náklady, ale ošizený hardware se holt nedá dohnat softwarovým nastavením DSP
    1 bod
  23. Dobrý den, mám prosbu, zkoušel někdo nahradit Canton sound system jiným externím zesilovačem? Mám kombinaci Amundsen + Canton, už jsou vyměněné repro, vytlumené dveře, nainstalovaný aktivní subwoofer (vše profesionálně, žádné samodomo) ale nedokážeme obejít vestavěný DSP zesilovač a použít jiný externí zesilovač. Z hlavní jednotky totiž jde signál, který je frekvenčně "ošetřený" na míru toho systému Canton. Potřebuji z hlavní jednotky dostat plnohodnotný výstupní signál, u Superbu II se to prý "odemykalo" přes diagnostiku. Oslovené autorizáky se zčásti vymlouvají, že to technicky není možné (což není pravda, protože se normálně dá koupit S III s Amundsenem bez Cantonu) a zčásti se odvolávají na výrobce, který si prý takové zásahy nepřeje, cituji z mailu "Omlouvám se, ale bohužel Vám nemůžeme pomoct. Tato úprava byla možná na předchozím modelu, ale na novém Superbu nebude možná v autorizovaném servisu. Pokud by jsme dělali tuto úpravu museli by jsme vyžádat Škoda auto o uvolnění kodu k novému zesilovači. Vzhledem k tomu, že by se nejednalo o výrobek Škoda tak nám neumožní nakodovani s Vaším vozidlem a zesilovač nebude fungovat." Předem děkuji za každou užitečnou radu
    1 bod
  24. Já bych spíš než výměnu wooferu řešil vytlumení dveří, MDF podložky pod repro a případně výměnu repro. Už jen vytlumení a podložení sériových repro udělá malý zázrak. Až potom bych případně řešil zbytek. Woofer ze Sound Systemu jako asi jedinej prvek nehraje úplně zle, ale celek zní blbě právě kvůli reprákům. Toť můj názor. Já podobnou anabázi absolvoval u OIII a rozdíl je nepopsatelnej.
    1 bod
  25. Btw. prijde mi, ze kdyz prepnu zvuk pouze na zadni repraky, tak to hraje mizerne, jako kdyby byly repraky blbe zapojeny. Nijak to neresim, sedim vpredu a na všechny repro to hraje k moji plne spokojenosti. Jenom mi to prislo zvlastni.
    1 bod
  26. Na orosení světel je právě čerstvě vydáno další TPI. Jednoznačně je tam uvedeno, že orosení nesmí být pouze na činné ploše světla, a pokud se tam objeví, tak musí zmizet při jízdě mimo město nebo po dálnici do 10 minut s dostatečným provzdušněním a s aktivními tlumenými světly- tento efekt způsobuje cirkulace vzduchu ve světlometu, na kterou je světlomet konstruován (cirkulace vzduchu na základě rozdílných tlaků). Doba odmlžení je závislá na relativní vlhkosti, teplotě, rychlosti jízdy, atd. Ostatní plochy světla (platí to pro všechna světla - tedy i na zadní, směrovky, mlhovky) mohou a smí být orosené (zamlžené), je to fyzikální jev a nijak se to nebude řešit. Při jednoznačném průniku vody (netěsnosti) - kapky na vnitřní straně rozptylového skla, se kontroluje těsnost, když se nic nenajde, vyfouká se světlomet a musí se tam zajet znovu při opětovné tvorbě kapek, kdy se to nafotí a sepíše check list. Další postup tam již není popsán - asi to bude individuálně na posouzení ŠA.
    1 bod
  27. Posuzování reklamací netěsných světlometů a zadních skupinových svítilen.pdf
    1 bod
  28. Taky bych nebral manuál jako nějakou modlu, není to bible.Nemám ho teď u sebe ( tak mně prosim vás nezežerte když to nebude naprosto přesně) ale četl sem si manuály u všech aut které sem měl a byla tam třeba formulace dovolená spotřeba oleje v motoru je + - litr oleje na tisíc kilometrů, ať dou do hajzlu s takovým alibismem, jen aby si člověk pořád na něco nestěžval, třeba na akvárko ve světle tak napíšou takové bludy.Takže uživateli prosimtě radši nic neřeš a hlavně prosímtě užívej, nepruď a jezdi. V jiných autech kde sou ledkové světla se používají venttilátory na chlazení elekt., sklo je políváno antifogem proti právě tomu rosení a na utěsnění se používá gore_memgrána která zabrání vniknutí vlhkosti do světla, které je takto kompetně utěsněné. Pamatujete tu plastovou fajfku na odvod vlhkosti třeba na felicii, dneska je takové řešení pravěk. Kdysi bylo opravdu přední sklo na světlometu, ne ten zasraný plast který je dneska a za chvíli zežloutne a plno lidí se tím živíí tím že to přeleští ale skoro nikoho nenapadne to už zalakovat a proč však ten hejl příjde za rok zase znovu na to přebroušení zvětralé vrstvy.Kdysi na fáčku nebyl problém přední sklo koupit za 120 korun a vyměnit si ho sám stačilo trochu silikonů, myslím že fordy měli skla chycené plechovými klipy atd atd. Teď sem si to po sobě přečetl a až se divím co se tak rozčiluju nad tím manuálem když mi už několikrát pomohl vyřešit nějaké věci které sem nevěděl
    1 bod
  29. Prosím napiště mi někdo, v kterém kanálu se nastavují servisní intervaly u budíků MR2007. Díky.
    -1 bodů
  30. Provoz vozidla to neomezuje, to určitě víš sám , taky se ti může stát že ti řeknou že se to odpaří svícením jak se parabola prohřeje od žárovky, taky sem to zkoušel na předešlém autě reklamovat a po výměně světla se zarosilo za čas druhé. no tak sem na to kašlal a vždy se to nějak stratilo a pak už sem to přestal pozorovat, to teplo od žárovek to částečně odpaří při delším svícení světlo má odvětrávání kterým ta vlhkost dostane pryč, teda doufej.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...