Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/28/18 ve všech sekcích

  1. Jednoduše, protože jede 80 Km/h pořád - v obci i mimo obec
    3 body
  2. Konečně jsi pravý vůdce klubu [emoji106]
    2 body
  3. Prej Hyjundaj nezastavíš... Kecy...
    2 body
  4. on vydrží těch 90K, ale když ho vyndáváš tak už vidíš že by to vždy nemuselo vyjít, obvzlášť jestli se tam v minulosti filtr měnil za levnější značku, což třeba často dělají operáky s vlastním servisem. Jak řikám podiv se na youtube na test palivových filtrů, 90k se nezdá být nějak extra velké riziko, na druhou stranu když ho vyměníš při druhé výměně oleje tj po 60K na dlouhý interval nebo po třetí výměně oleje na pevný interval tj ve 45K km, tak je to takové jisté řešení, častěji je to zase blbost, přece jen je lepší do toho moc nehrabat. test
    1 bod
  5. Ale kolik času jedeš plný plyn? Tedy ne Ty, ale normální smrtelník. Kdežto u toho litru mačkáš plyn na podlahu furt....
    1 bod
  6. Pomalu se nám to zde překlápí k recenzím a na ty máme vhodnější témata třeba tato : Servisy Škoda - doporučené a nebo Servisy Škoda - tam raději ne
    1 bod
  7. Ja som downsizingu neuveril ani na minútu, dvojliter to istí...
    1 bod
  8. A to bylo všude keců, jak jsou ty ekobooosty dobrý. Prý motor roku.... Tyto ankety u mě zase "stouply" na věrohodnosti.
    1 bod
  9. Dnes ráno u mě zvonil soused v 2:30 ráno, no chápete to?! Tak jsem se toho zvonku lekl, až mi vypadla vrtačka z ruk
    1 bod
  10. To, co je pro jednoho nesmyslná výbava, je pro druhého praktická a využitelná. Na škoda plus se altuálně prodávají referentské auta, co jsem tak zahlídl a vesměs jsou to všechny Style+ s plno prvkama navíc. Člověk, který takové auto dostane k užití, bude těžko reprezentovat firmu ŠA s výbavou Active.
    1 bod
  11. Staré ale dobré Když se ti nedaří v manželství, vem si video ze svatby a pusť si ho pozpátku.Tvoje žena si potřese rukou s tvými rodiči, políbí tě, stáhne ti z prstu snubní prsten, naskočí do auta a za potlesku tvých nejlepších přátel odjíždí do pr*ele
    1 bod
  12. Jj, vše co ušetří na spotřebě, jak furt hlásá, tak rozdá na pokutách. Za chvíli by mohl jezdit s 5,7 Hemi V8 v Ramce.
    1 bod
  13. Napiš kam a přijedu :-) Pro představu v Auto Jarov mi starej Fojtík přezdívá Inkvizitor. A asi si o mě myslí, že jsem magor :-) Což asi fakt budu :-)
    1 bod
  14. Bohužel se musím přidat. Už několikrát se mi stalo, že mi vraceli auto poškozené, než když jsem ho do servisu dával. Mohl bych o tom napsat už možná docela slušnou knížku. A to neváhám kvůli servisu jet třeba přes půl republiky. A vždy u běžného servisu stojím u vozu. A trpím.... Ani moje osobní přítomnost není zárukou toho, že vše bude tak, jak by mělo být.... A výše uvedená hláška o banánech... Právě proto, že na ty banány mám, a sám jsem si na ně vydělal, tak bych rád, aby se kdokoliv k tomu tak choval. Můj banán = můj majetek. A ne, že mi ten banán bude někdo kurvit :-(
    1 bod
  15. Všechny linky na updaty: MIB1 Amundsen: http://vw-mapscdn.tdd.adacorcdn.com/P75_N60S3MIBS2_EU.7z MIB2 Amundsen: http://vw-mapscdn.tdd.adacorcdn.com/DiscoverMedia2_EU1_2718_1030.7z MIB1/MIB2 Columbus: http://vw-mapscdn.tdd.adacorcdn.com/P169_N60S5MIBH3_EU.7z
    1 bod
  16. Firemní německé auto najede ročně klidně 50 tkm... si to spočítej... [emoji3]
    1 bod
  17. Může to být i kroužkami.Mám Yetiho 1,2 TSi a je to jak je psáno.když je olej někde okolo prostředka měrky,benzín se stačí snáze odpařit.Když je na horní hraně,nestačí se tak odpařit.Pokud jedete delší trasy kde má olej možnost zahřátí na 90 a více stupňů je to v pohodě i s olejem na horní hraně rysek. Jinak za tvrzení,že tenhle motor není na krátké trasy bych škodovku nakopal do řiti.To si mám koupit na krátké trasy Diesel s DPF nebo co?? Bohužel je to dáno tím vysokotlakým vstřikováním.Kolega má nové Subaru Levorg a má i on s tím problém.Byl to reklamovat,řekli že Japonci o tom ví a přehráli mu jednotku,tak to teď bude sledovat.jen teď občas jezdí i dlouhé,tak to zatím nepozoruje. Ono nové TSI 1,8 a 2,0 pracuji v nízké zátěži v režimu nízkotlakového vstřikování a v zátěži se to přepne do vysokotlakého.Alespoň tak to eliminovali.Mám ještě Superb III s 2,0 TSi,jezdím dost krátké tratě a tam je to v pohodě.
    1 bod
  18. Vcera som mal moznost namontovat aj svietiace prahy. Nevyzera to v tme skaredo, len nesedi pismo, a boli dost hrube :/ napojene priamo na kable v priechodkach dveri, teda zapne sa iba ten prah, ktore dvere su otvorene
    1 bod
  19. To víš, takhle to není poznat, to může bejt i rotvajler . Ale dal bych si taky
    1 bod
  20. Prosim tě, zajdi se podívat někdy dál než kde se prodavaji auta.Viděl jsem lakovnu v autorizáku,typek střikal auto,vedle druhy brousil lak a ten bordel lítal na to lakovane auto a třeti kousek vedle myl auto.Tak jake standarty.Pěkne je jen co má zákaznik na očich dále je to děs běs.A kdo tam měni oleje??Učni a ještě se u toho náramně bavili.Takže bych řekl naleštěna bída a ještě naležitě zaplacena.
    1 bod
  21. To máš pravdu. Ale kdyby ten servis byl zajimavej i mimo záruku, resp. člověk neskřípal zubama při garančce, kdy dá za prohlídku 5k, z toho služby jsou 1k a zbytek je 5 litrů oleje a spotřebák, netrnul hrůzou co mu v AS podřou, poškodí, ohnou nebo jinak zničí tak by nehledal způsob jak usetřit. Pokud AS dodá filtr za 550,- bez DPH a ty si ten samý koupiš online za 400,- s DPH kdy i ten prodejce na tom má zisk tak je to "špatně". Lidi z nečeho zaplatit musíš, ale to se snad dělá tak že máš spokojený vrací se zákazníky který ti generujou pravidelný (i nižší) přijmy a ne tak, že se snažíš zákazníka odřít na kost v době kdy k tobě "musí" a pak už tě nezajímá. A mezi náma - najít opravdu trochu solidní AS je taky celkem problém.
    1 bod
  22. V utorok idem do servisu na vymenu kompresoru. Som zvedavy, aky objednaju, resp. ci sa budu riadit tym TPI. Najprv nic nepoculi, aj ked to bolo zretelne pocut, ale ked som povedal, ze neni problem, ze video mam nahrate a poslem ho priamo vyrobcovi a pripadne vyskusam iny servis, tak uz boli ochotni a zacali riesit, skusat, nahravat, odpajat saharu cez poistky a pod. Nakoniec asi nasli v systeme nieco o tomto probleme a objednali ma na vymenu.
    1 bod
  23. To že málo brzdí motorem osobně považuji spíš za výhodu, ušetřím pár kapek benzínu a z kopce kde bych musel přidávat auto ještě jede bez plynu, to je čistě o zvyku. Jinak souhlas s @wirerem.
    1 bod
  24. Dělá to příliš měkké spodní uložení motoru, je to vlastnost celé MQB platformy. Dá se odstranit náhradou nebo tvrdou vložkou do spodního silentbloku pod motorem, ale pak se vibrace motoru přenáší do karosérie: https://www.hothatchshop.cz/vw/golf-7-r-14/motor/ulozeni-motoru/apr-vypln-spodniho-silentbloku-motoru-verze-1-9046.html nebo lepší: https://www.google.com/search?safe=active&biw=1477&bih=833&ei=mMExW_7lGoz8kwXc-by4CQ&q=VW+MQB+subframe+mount&oq=VW+MQB+subframe+mount&gs_l=psy-ab.3...51667.56113.0.57081.7.7.0.0.0.0.172.1051.0j7.7.0....0...1.1.64.psy-ab..0.5.753...0i7i30i19k1j0i19k1j0i7i30k1j0i8i13i30k1j0i30k1j0i8i30k1j0i13i30k1.0.v_lpDYA-Rhg Definitivní řešení by asi byl kapalinový tlumič, ale to by se o několik korun prodražilo...
    1 bod
  25. Máte už mapy 2018/19 verze 1030 na Amundsen MIB2std? http://vw-mapscdn.tdd.adacorcdn.com/DiscoverMedia2_EU1_2718_1030.7z
    1 bod
  26. Problematika motorových olejů mě zajímá a narazil jsem na zajímavou věc..o nových vozidel s motorem 1.0 TSI je na plastu u ventilátoru pod kapotou viz obrázek..štítek s olejem specifikace VW 502.00, nějak nechápu význam toho štítku. Běžný uživatel by si řekl, že tam patří prostě tento olej. Jenže v těchto motorech z výroby je olej specifikave VW 508.00, takže bych spíše chápal, že bych tam čekal tento štítek, speciálně proto, že z fabriky vozidlo vyjíždá nakodované v delším servisním proměnlivém intervalu, nikoliv v intervalu pevném na 15 tkm/1rok, pro který je VW 502.00 určeno. Jelikož mi to zajímá, zkusil jsem servis..nejdříve servisní technik, prý neví proč, poslal mě za prodejcem..ten říká, to vidím poprvé, přitom vedle něj stál nový rapid, tak jsem mu to šel ukázat, divil se a prý to vidí poprvé, poslal mi do náhr. dílů..tak odpověd, proč se ptáte nás ? ja na to, no protože mi za Vámi poslali kolegové..odpověd, no to nevím proč, nic o tom nevím..zavolejte si do škodovky..voláno do škodovky na infolinku..pane to samozřejmě nevíme, ale obratte se na autorizované servisy, určitě Vám kvalifikovaně odpoví, tak říkám, tak jsem byl a nikdo nic neví..prý to je divné, tak nám to napište a mi to předáme na kompetetntní místa a dáme Vám vědět..no už čekám týden na odpověd..tak uvidíme, jestli se dočkám.. Opravdu simply clever, obratte se na nás, ale nic nevíme..
    1 bod
  27. Ahoj. Dodělával jsem si Bluetooth propojení na kolumbuse a tak musel jsem vyndat stávajícího Parrota, který byl za klimatronikem, tak jsem se pustil do rozebrání přístojovky v Superbu II. Třeba to někomu pomůže.... 1. vycvaknout štítek kolem kolumbusu - drží jen zacvaknutý - plastovou "kostí" + odpojení kontrolky AIRBAGU 2. vyndat 4x torx kolem kolumbusu 3. vysunout kolumbus ven 4. odpojit konektor kolumbusu a antény 5. oddělat rámečem klimatroniku - opět jen nacvaknutý - plastovou "kostí" 6. povolit 4x torx dva na stranách dva dole 7. vytáhnout klimatronik a odpojit konektory - nejdříve povytáhnout červené pojistky na konektorech a pak vysunout konektory ven z rádia 8. vyzvaknout ozdobný plastový kryt pod levým ofukem - kostí + rameček levého ofuku - opět kostí 9. vycvaknout ozdobný plastový kryt pod středovým ofukem + rámeček středového ofuku - opět kostí 10. mužete a nemusíte vyndat středový ofuk + odpojit i něj konektor 11. povolit torx pod levým budíkem 12. povolit torx pod pravým budíkem 13. chytit budíky po stranách a kolébavým pohyben ze strany na stranu vytáhnout budíky ven - jde to dost ztuha ale jde to 14. odpojit konektor přístrojů 15. hotovo Instalace zpět je opačným způsobem. Mě se nevylomil ai jeden plastový držáček a to jsem to dělal poprvé takže to není nic složitého... Hezký den a hodně zdaru všem....
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...