Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/01/18 ve všech sekcích
-
3 body
-
2 body
-
„Krásná kytice! Komu jsi ji koupil?" „Kolegyni z práce." „Ó, určitě ji potěší!" „No, to nevím, odpoledne má pohřeb..."2 body
-
Skryvanie textovych popiskov pri ikonkach (autohide) - Bolero Stav pred: Stav po: 1. Povolit Test Mode cez VCDS 5F - Adaptation - Developer mode - Activated. 2. Bolero - dlho stlacene tlacidlo "MENU", pokial sa nezobrazi nasledovna obrazovka: skrolovat dolu a vyhladat "HMI Skin change": vybrat skin "Skin_AB": klik napriklad na MENU alebo RADIO, hotovo. Ja som mal staticke texty pod ikonkami, celkom potesilo :-)2 body
-
Z výroby chybí těsnění pod znakem Škoda, což má za následek v deštivém počasí špinění motoru a plastů v motorovém prostoru. Co bude potřeba: - koupit v hobbymarketu lepící D - profilové těsnění, o rozměrech alespoň 2x2cm. Bude ho zapotřebí necelý metr, cena do 60,- Kč. Vyměřit a nalepit těsnění (cca 70 cm) tak, aby při zavření kapoty byla tato část utěsněná (viz.foto) - při nalepení blíže ke chladiči hrozí, že těsnění nebude mít kontakt s výkrojem v kapotě a toto opatření bude neúčinné! Včera otestováno za deště a bez problému, viz fotky Na okraj kapoty není dobré toto těsnění montovat z důvodu stíženého přístupu k páčce. Osazeno na 2.0TDI 140kw - žádný úbytek výkonu a přehřívání nelze pozorovat1 bod
-
To je snad jasné, netěsní, benzín prolíná přímo do motorového oleje ve skříni vačkového hřídele. Pracovní píst vysokotlakého palivového čerpadla je přímo poháněn vačkou, už to tady psal McMatej. Co na tom nechápeš?1 bod
-
No v pripade Skody by sel za tim druhym jeste treti a ctvrtej. Trend Skody je montovat sedacky bez zamku bezp. pasu. Takova rychla vypomoc pred nervy pri reklamacnich rizenich. [emoji23] Ovce pro sebevrazdu, Rapid pro zivot!1 bod
-
1 bod
-
Garážované auto nemusí být nutně výhra zvláště přes zimu pokud se s ním jezdí v soli a teplota v garáži je nad nulou a je tam vlhko z odkapávající solanky z podvozku. Pak koroze postupuje daleko rychleji, právě třeba u výfuku. Vlastní zkušenost.1 bod
-
V tomto nedlouhém VLÁKNU skutečně ten odkaz na fungující těsnění stále je, stále ten odkaz funguje a stále to mají na skladě. Nebo mi uniká nějaký skrytý aspekt této diskuze?1 bod
-
1 bod
-
No tak to je pecka, zaměstnanec škodovky v programu "Mezi námi (mezi nimi)" se tady ptá na kódování funkcí. Zeptej se "mezi vámi" ne? Nenapsal jsi nám tady ani co máš za ročník, jestli máš Smartlink+. dopl: Jo a jestli to mělo mít ve výbavě corner, a nefunguje, tak to je snad důvod k reklamaci. Možná mezi vámi nebudou dělat s reklamací takový vopruz, jako mezi námi.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Karoq jde z Rapida? Se ti přehřála mozkovna? Bože, proč mají tací "experti" nutkání zrovna zde exhibovat, když ve skutečnosti vědí o dané věci kulové... O ostatním ani nemluvím.1 bod
-
Přijde mi docela absurdní, vyrábět v "zelené" Evropě produkty na 5-6 let, produkty, které by mohli klidně vydržet 20 let a produkty, které svou výrobou extrémně zatěžují životní prostřední a generují skleníkové plyny. Zelený pomatenci řeší pár gramů na euro normách, ale takové klíčové věci nechávají plout dál... že by zelený nebyly tak zelený jak se tváří ?1 bod
-
@los pakos: To dela ten Asistent unavy! Na dlouhych cestach ti zacne automaticky sklapet sedacku, kdyz uz je cas PS: ja ho ale vlastne v aute nemam1 bod
-
Fabia III - SSP 105.Three-Cylinder Compression Ignition Engine 1.4 l TDI EA288 (Anglicky) 105. Three-Cylinder Compression Ignition Engine 1.4 l TDI EA288 (Anglicky).pdf1 bod
-
Ale bacha na to, ne každý amundsen+ má bluetooth v sobě. Jsou i verze bez něj. Poznat to jde podle štítku na radiu - verze s Bluetooth má vyplněnou MAC adresu BT modulu, verze bez BT tam má samé nuly Viz fotky první s BT a druhá bez BT. Jinak vyměnit za Swinga to jde bez problému, jen je nutné dokódovat zobrazení na maxidotu a dodělat mikrofon. Ale to spíš patří už do tématu o Amundsenu a ne o Swingu.1 bod
-
Kaziku já měl 18tky Luxony a právě kvůli českým cestám jsem je prodal. Byla to docela vyklepaná jízda, hlavně po příčných nerovnostech - superb je fakt dlouhý. Teď jsem jezdil na zimních 16tkách a to byla paráda. Komfort ale na úkor vzhledu. No a zítra jedu pro Trifidy 17". Takže budu pak schopný porovnat 16" - 18". Jinak vzorek u těch 18" Continental ContiSport2 by za sezónu na polovině. A prodej mi taky docela trval. Jo a spotřeba na 18" byla o 1,5L/100Km víc jak na 16". Uvidím jak to bude na 17"...1 bod
-
je to každého věc. Já rozhodně interval výměny oleje zkracovat nebudu, zatím mám 17.000 a PC hlásí výměnu za cca 5000 km. U známého ve firmě jezdí všichni po cca 30.000 km (1 rok) a u žádnýho auta problém není, a to už maj nalítáno hoodně. Ale měnit olej po 10.000 km je podle mě kravina. Ale každého věc...1 bod
-
Pokud koupis skutecne Amundsen+/RNS315, tak ano, ten ma integrovany BT. Staci ho jen vymenit za stavajici radio. Rozdily v cenach budou pravdepodobne kvuli tomu, ze se nabizi Amundsen/RNS310 a Amundsen+/RNS315. Druhy jmenovany ma integrovany modul, ten prvni ho nema a je k nemu potreba HF sada v aute...-1 bodů
-
No, taky jsem se tam podival a ono je to trochu jinak. Ty auta jsou nazyvana referencni, referentske jsem tam nevidel, i kdyz tam mozna take jsou. A referencni = predvadecka. Ono taky auto, co bylo vyrobeno vloni v srpnu / zari a ma najelo kolem 500 km, nejspis moc nejezdilo a asi stalo na prodejne. A predvadecka se konfiguruje jinak nez auto na prodej koncovemu zakazniku - navesi se tam ruzne veci, v konfiguraci jakou by si nejspis nikdo neobjednal - to auto si na sebe vydela jinak, nez pri koncovem prodeji. Na tech konfiguracich je to videt, jsou tam hodne casto Cratery, topeni, elektricka sedadla, elektricke zadni viko, panorama, skibox a podobne. Tohle je prakticke a vyuzitelne pro koncoveho zakaznika? Spis pro prodejce a tady to smysl dava. Ovsem chtit za takhle preplacane a skoro rok stare auto listovku -10%, co je docala odvaha. Velky kus zaruky je pryc, jde o jedny z prvnich dodanych aut, nic krome okamziteho dodani se jako vyhodne nenabizi. Tady je treba si uvedomit, ze kdyz ty auta objednavali, tak netusili, jaky zajem o ne bude a ze se na ne bude tak dklouho cekat a proda se v podstate vsechno co bude, tak tam naplacali co se dalo. Myslim, ze dneska by to konfigurovali taky jinak. A k tomu reprezentovani SA - to je opravdu mysleno vazne, ze nekdo bude reprezentovat Skodu pomoci Karoku? Auta, ktere jde z Rapida? A kdyz bude mit Active (ktera, jen tak mimochodem, jeste neexistuje), tak to nepujde? To je vtip, ne? :-) Reprezentacni, referentsko referencni Karoq. To je dobre, to by melo jit nekam do reklamy. :-)-2 bodů