Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/19/18 ve všech sekcích
-
Carista 3.8 beta 4 Original https://uloz.to/!rridWkMvIkEH/carista-ver-3-8-beta-4-build-380004-apk Upravena https://uloz.to/!aKC8izXKWABb/carista-v-3-8-beta-4-b-380004-crk-support-apk3 body
-
Ahojte hodim foto výsledku montáže. Koupil jsem tuhle https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k1864777b47h-krytka-nozni-opery-skoda-27617.html. Ze zadu se musí uříznout výstupky po nasazení v původně plánovaném autě. Poté stačí nasadit za ten ohyb a je to. Jak už někdo psal drží to i tak ale radši koupím ještě samolepící suchý zip v OBI. Je to foceno ve tmě ale vidět to je. Zde výsledek:2 body
-
Náhodou to mají udělané hezky, jen mě zklamalo, že nemají v depozitáři nové speciály Fabii S2000 nebo R51 bod
-
To si prave taky myslim. Mozna to SSS deaktivuje, ale pravdepodobne to bude mit i "vedlejsi ucinky".1 bod
-
Tak lidi tady konkrétně s S3 vesele rekuperují cca. tři a půl roku, co je auto na trhu a žádné problémy s tím zatím nejsou.1 bod
-
Sám mám auto vyjma střešního okna a masážní sedačky v plné výbavě, včetně nezávislého topení, které celkem dost používám a nestalo se mě ani jednou, že by topení předčasně vypnulo. Dříve, když jsem měl SII bez start stopu, takže s klasickým dobíjením se mě stávalo celkem pravidelně, že nezávislé topení jelo max 15 minut a potom se vypnulo, kvůli slabé baterce. Nyní u SIII žádný problém. Nechceš to raději nejdříve vyzkoušet, než si necháš vrtat do elektroniky??1 bod
-
Zítra to bude 6 let, co se rapid 20.10.2012 v den D oficiálně představil v autosalonech, byla to také sobota.1 bod
-
Nejen u ŠA. Prostě mám user experinece s výrobkem a u mě třeba to drčení, lupkání, praskání a povrzávání v kombinaci s neochotou cokoli řešit je důvod proč příště už škodovku nekoupim. Jak si spal, oni se neposerou = je jim to jedno.1 bod
-
Je to tak. AA sa dá trochu pomôcť, no stále to bude neporovnateľné s CP Fotky Columbusu v S3 s AA Waze a tiež návodom ako tomu trochu pomôcť:1 bod
-
Dá se nějak plachtění zapnout i bez příplatkové změny jízdních režimů, nebo je to vázáno na tuto příplatkovou výbavu? Děkuji.1 bod
-
Ad to cukani.... ctu o tom neustale. Vim o nem, ze je to pry “bezny nedostatek”... ... ale mam problem - mam treti auto s DSG... ale ani jednou jsem zadne cukani nezaznamenal.1 bod
-
1 bod
-
Jen názor - Superbu nebudou slušet žádné neorigo disky. Zatím jsem neviděl jediného, který by se mi alespoň trochu líbil :-)1 bod
-
1 bod
-
Zatím mám O III objednanou, takže jsem v naději. Než jsem se pro ni rozhodl, byl jsem prohlídnout a projet konkurenci. A to Ford Focus, Renault Megane, Peugeot 308, Seat Leon, Toyota Auris, VW Golf, Hyundai i30. Všechno kombíky, manuální převodovky. Možná bude někdo křičet, že tohle není pro Octavii konkurence, ale je. Žádné z těch aut nebylo špatné, každé bylo jiné. Je to prostě o osobních potřebách, pocitu z auta a i o finančním limitu. Takže mé subjektivní dojmy (vlastnil jsem cca 12 aut, x firemních nepočítám). Jsem už malinko starší pán, rád se občas svezu, ale dávám přednost pohodlnějším autům. Nechci a nemůžu hodnotit, jak bude které auto v průběhu let drahé na servis. Pokles ceny při dalším prodeji odhadne určitě každý sám. Úroveň přitažlivosti pro zloděje se dá předpokládat. Nepíšu to jako základ k nějaké polemice, opakuji, že jsou to jen mé subjektivní dojmy a sto lidí - sto chutí. O III - po zvážení všech pro a proti nakonec můj vítěz. Je z nich největší, ale také nejdražší (při srovnatelné konfiguraci výbavy), ale můžete si ji nejvíce poskládat podle sebe. Předváděčka byla 1.4 Tsi. Motor příjemný, výkon tak akorát, slabší bych nechtěl, podvozek pro mě také v pohodě. Celkový pocit proti konkurenci byl, takový dospělejší, že jedu ve větším autě. Octavie jistě všichni znáte, já ji jen okusil, nebudu ji dále komentovat, takže pár vět ke konkurenci. Ford Focus 1.5 eco - vynikající podvozek, velmi jistý, přitom v pohodě zvládá i vyloženě hnusnou cestu. Skvěle "maskuje rychlost". Motor ochotný, proti O III je zajímavější v o něco vyšších otáčkách. V Titanium výbavě skvělá přední sedadla, volant padne do ruky jak ulitý. Auto je trošku užší, kufr by mohl být větší. Letos bude nový model, takže morálně zastará, ale zase zajímavé cenové akce. Vynikající auto pro řidiče. Mě osobně na běžné ježdění víc vyhovuje to že 1.4 Tsi má lepší projev "dole", ty "charakterní vršky" 1.5 eco, bych využil jen občas. Renault Megane - dobrý dojem na mě udělala robustnost zpracování. Tablet na stojato mi nevadil. Ale jinak mi Megan moc nevyhovoval, na francouzské auto byl tvrdý jak prkno, jak podvozek, tak sedačky (pro někoho možná plus). Výhled vzad minimální. Na projížďku byla k dispozici bohužel jen 1.6 atmosféra. Nějak mi Renďa nesednul. Možná s tou 1.2 t by byl lepší. Peugeot 308 - tady zas byla k dispozici jen 1.6 Hdi. Podvozek už více francouzský, přesto se auto řídilo ne kormidlovalo. Zpracování slušné jak vně, tak uvnitř, na pohled kvalitní materiály. Kufr srovnatelný s O III , lepší sklápění sedadel (do roviny - sedák sám poklesne). Veškeré ovládání na středovém tabletu mi kupodivu nedělalo problém. Volant je ale až moc malý, je to asi o zvyku, ale bylo to skoro jak v motokáře. Seat Leon - k dispozici na test slabší 1.4 Tsi. Auto jízdně velmi dobré, podvozkově podobné Focusu. Kabina ve předu pro řidiče perfektní. Bohužel prostor před zadními sedačkami je malý, jak na délku, tak na šířku. Vozím vzadu tři pasažéry, takže bohužel. Toyota Auris - pocitově precizní auto, bohužel celkově užší a vzadu pro mé potřeby malé, kufr velký dost. Motor sice také jen 1.6 atmosféra, ale úplně jiná než v Meganu, spokojenost. Podvozek spíše pohodlný, přesto jistý, pro mě další plus. Dobré zpracování. Blíží se nový model, takže zajímavé cenové nabídky. Negativa, jak jsem psal, místo vzadu, ten rozvor prostě nestačí, na mě už moc odvážný exteriér. Zkoušel jsem i hybrid. Do města určitě ano, na dálnici jsem byl nešťastný. Další generace má být výrazně silnější, tak třeba za pár let... VW Golf 1.4 Tsi - tak ten byl nejlepší ze všech zkoušených, materiály, zpracování, posaz, jízda. Jen tím místem vzadu to O III vyhrála. Vozil jsem ty své tři stále rostoucí pasažéry sebou, aby to na místě otestovali a bohužel. Cenově srovnatelný s O III (při mé konfiguraci výbavy). Tady jsem opravdu zamačkával slzu v oku. Hyundai i30 1.4 T-GDI - možná bude někdo polemizovat, ale tomu autu nic podstatného nechybí. Ano je o něco menší než O III, ale zase vzadu není tunel uprostřed, ale rovná podlaha. Pro tři cestující pohoda. Kufr má velice zajímavě a velmi prakticky řešené odkládací prostory. Podvozek bez zásadních připomínek, malinko odtažitý, laděný spíše na komfort. Motor mi přišel v O III o dost lepší. Co mi moc nesedlo je vzhled palubní desky. Na palubku se přece koukám celou dobu co sedím v autě, to spíš přehlédnu něco, co mi nesedí na exteriéru, takže potřebuju aby se mi uvnitř auta líbilo.1 bod
-
1 bod