Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/17/19 ve všech sekcích

  1. Užívejte si tento pohodlný odemknuti a startu, nepremyslejte o zlodejich. Nová auta jsou pojištěna a 4 roky stare mrchy nikdo s drahou rusickou krást nebude. Tyto paranoidní nesmysly se řešily i před 12 lety,kdyz sem kupoval Renault Espace s Kessy ovládáním odemknuti a startu. Všichni mi radili Tohle s kartou ti někdo ukradne není nad klasickém klíček. (U Skodovek byl v te době vrcholem sklopný klíček) Nikdo mi ho neukradnul(kdo by kradl Renault) Jak mi říkal kamarad z kriminálky,kdyz si zloděj profík vyhlídce auto tak s nim odjede,at je zabezpečeno jakkoli. Nov
    4 body
  2. Tak jsem dorazil na hory. Je to dřina. Sněhu hafo, ale gril jede.... [emoji28]
    2 body
  3. Čistě pro informaci, taky jsme řešili u 1.2 TSI průsak benzínu do oleje při městském provozu. Několikrát reklamováno, servis se to napřed snažil řešit, později to hrál do outu s tím, že to je způsobeno naším stylem jízdy na kratší vzdálenosti (městský provoz) se studeným motorem. Prý se musí s vozidlem jezdit tak, aby bylo 80% jízd se zahřátým motorem a 20% jízd se studeným motorem, na takové podmínky byl prý motor konstruován. Zdůvodňovali to tím, že při studeném motoru benzín přirozeně prosakuje do oleje a po zahřátí se odpaří přes odvětrání klikového hřídele. Samozřejmě je to absurdní, aby mi servis nařizoval, jak mám s vozidlem jezdit. Dokonce od nich padaly takové rady, že si mám v zimě vypnout topení, aby se motor rychleji ohřál. Tak to skončilo u soudu, vznikly dva znalecké posudky, jeden od běžného znalce, druhý vypracoval Ústav soudního inženýrství při VUT v Brně. Řešila se konkrétní příčina průsaku benzínu do oleje, což se rozklíčovat bohužel nepodařilo. Provedli kontrolu vysokotlakého čerpadla, vstřikovačů, komprese a všechno bylo v pořádku. Nakonec tedy bylo konstatováno, že je vadný motor jako celek (pravděpodobně konstrukční vada celé motorové řady, což ovšem nebylo předmětem našeho zkoumání). Soud nám dal tedy plně za pravdu, že se jedná o vadu, kterou musí prodejce v rámci záruky řešit. My konkrétně zvolili slevu z kupní ceny, ale nepochybně by bylo možné i odstoupení od kupní smlouvy. Argumenty prodejce / servisu, že je motor v pořádku, jelikož ho takto VW vyrobil a podle jejich interních metodik nevykazuje vadu (tím byla myšlena váhová zkouška, kdy najeli během dvou dnů 1000 km, což absolutně neodpovídá běžnému provozu) soud zcela smetl ze stolu. Kdyby se k tomu prodejce / servis postavil čelem hned na začátku, mohl si ušetřit 350tis Kč. Tolik ta sranda nakonec stála ?
    2 body
  4. ked som pisal o certifikat do skodovky, odpoved bola, ze nie su vyrobcami diskov :) , takze ineho vyrobcu povoleneho rozmeru..
    1 bod
  5. Tak dnes vyměněny zadní žárovky do světel (blinkry a zpátečka) za LED. Pro představu video - hádejte, která je LEDka ? Koupeno na aliexpressu: - blinkry - zpátečka Nehází chybu. Karoq_LED_blinkry_zadní.mp4
    1 bod
  6. Twl já ti snad začnu závidět ?
    1 bod
  7. Jiný rozměr pravděpodobně nepůjde zapsat.
    1 bod
  8. Ono je to sporné - v práci provozujeme několik 1.2 TSI EA111 od roku 2010 pouze v režimu krátkých městských tras a ani u jednoho se doposud tato závada nikdy neprojevila (jiných problémů mají spousty - největší bolest jsou tam rozvody). Aktuálně mají tato auta na tachometrech natočeno od cca 50 tkm do cca 140 tkm.
    1 bod
  9. Na to právě nikdo nedokáže odpovědět. Jisté je, že se to děje u poměrně velkého množství aut, jelikož se s tím setkal každý servis Škody nebo VW, kde jsem měl možnost o tom s mechaniky mluvit. Typicky se jim ty auta v servisu nahromadí v době, kdy udeří výraznější mrazy. Jisté také je, že o tom ví VW, potažmo Škodovka, protože na to mají univerzální odpověď, kterou potom jednotlivé servisy papouškují zákazníkům, případně ji poskytuje zákaznická linka Škodovky. Z toho logicky vyplývá, že to je problém, který nelze jednoduše odstranit výměnou některé komponenty. Kdyby to servisně vyřešit šlo, tak by to výrobce prostřednictvím servisů řešil a nesnažil by se to takhle zametat pod koberec.
    1 bod
  10. https://www.autorevue.cz/skoda-superb-3-facelift-2019-fotky-plug-in-hybrid
    1 bod
  11. Ano, dálkový start je možný pouze v případě, že je manuální převodovka s nezařazeným rychlostním stupněm. S automatickou převodovkou zkušenost nemám a ano, defend zabezpečení tím pádem ztrácí smysl. Také jsem zvažoval zabezpečení vozidla Defendem, ale kvůli tomuto alarmu Pandora jsem si zabezpečení Defend nepořizoval. No, pokud nebudete využívat dálkový start, tak Defend využijete i se sledováním stavu vozidla no a těch pár extrémně chladných/horkých dnů necháte vyřazeno a aktivujete si dálkový start. Jinak díky za pochvalu ;-)
    1 bod
  12. Samozřejmě že drží.
    1 bod
  13. Kódování není nutné, pouze při změně typu baterie, nikoliv když ji jen dobiješ.
    1 bod
  14. takze komplet zmena dnes som skusil jednu vec a funguje aj waze !!! Zalezi ktoru apku si navolis ako predvolenu ked si das sygic ide zvuk pre sygic ked si predvolis waze ide zvuk z waze ked mas predvolene google maps idezvuk zgoogle...ale vzdy ide zvuk len z predvolenej apky z inej nie !!! nastvais si to tu podla fota
    1 bod
  15. Hoši, tak jsem ve Varech potkal náhodou Plačku, hned ke mě s radostí běžel. Trochu zhubnul
    1 bod
  16. Fakt soupis by byl dlouhý, od banalit jako loupajicich se prahových list to byla prvni reklamace, sloupl se ten nápis nakonec je vyměnili za ty co bývali na superbu 2 myslim že vypadaji jako ty co jsou podsvícené jenom nesvítí ale aspon plní nějakou ochrannou funkci.Pak to byli několikrát nefunkční paměti nakonec bylo několik dnu auto v servisu něvěděli co s tím po výměně asi 3 jednotek se to nakonec podařilo rozchodit. Klasika šílené praskaní v zrdcátkach teď momentalně řeším písty u kufru.Skoro každá reklamace je tak 2-3 měsíční průběch.V podstatě nikdy nic tragického ale ten zdlouhavý průběh mě fakt otrávil.Pořád něco řeším na autě kdyby to odstranili co v nejkratší možné době tak to asi přejdu škodovek sem měl fakt hodně. Ale když se mě v servisu zeptaji jestli mi vadí cvakání pístů při otevíraní a zavíraní kufru. Tak jsem odpověděl že po slevách auto stálo skoro 1 200 000 a při téhle ceně odmitám jezdit v chrastítku.
    1 bod
  17. Tady je návod, dělal jsem to preventivně na mé O3, je to řešeno naprosto stejně, naštěstí bez úniků. 0) zkouška těsnosti. Vzal jsem kus WC papíru a utěsnil tím místo pod otvorem, ať zjistím případnou netěsnost. Po hodině jízdy s klimatizací byl papír na jednom místě jen zlehka vlhký, ale opravdu jen trochu, že to nebylo skoro ani poznat. Tak jsem pro jistotu přistoupil k přetěsnění. Celý problém je v tom, že nějaký jouda zapomněl navrhnout na tuto trubku nějaké těsnění či o-kroužek. 1) odcvaknout hadici, odmastit kolem otvoru např. technickým benzinem 2) neutrálním silikonem nanést slabší vrstvu kolem otvoru - pozor, ne dovnitř, ať si to nezalepíte 3) nacvaknout zpět trubku - silikon utěsní prostor a zbytek vyjede ven 4) zapravit okolí Určitě všem doporučuji zkontrolovat, jak to u vás vypadá (ideál po delší cestě s klimou ON). Co jsem zatím tak vypozoroval, mají s tím problémy auta kolem roku 16 - 17, nevím, jestli se změnil výrobce, nebo co se stalo. V případě kluků odsud co tam mají tolik vody to musí valit všechno dovnitř, jinak to není možný, že tam mají takové akvárko. Viz. můj test dnes. Kontrola zabere tak 5-10 min. Pokud přistoupíte hned k utěsnění, vyplavení auta už nehrozí.
    1 bod
  18. Když mi měnili rám sedačky, nechali mi v autě asi omylem dokumenty z Technické servisní konference 04/2017, kde je to popsané. Snad ti to pomůže. Hluky a vule ramu prednich sedadel.pdf
    1 bod
  19. HHC - ovládání Hill Hold (Hill Start Assist) Pokud je vozidlo po uvolnění brzdového pedálu na výšce 5%, čerpadlo ABS udržuje tlak na brzdovém systému po dobu 2 sekund. kódování: 1. Zvolte ABS 03 2. Kódování STG Lange -> Funkce 07 3. Bajt 16 4. povolit bit 0 Dále: 1. Zvolte ABS 03 2. Přizpůsobení 10 3. CHANEL - Hill_Start_Assist 4. V okně [Value] vyberte čas přidržení brzdy (který má 3 možnosti: rychlé, normální, pomalé. * Limit svahu, pro který systém Hill Hold Assist začne pracovat. Vyberte řidiče 03 (elektronika brzd) Bezpečnostní přístup (40168/20103) adaptace Zvolte - Spustit asistenční sklon, omezení sklonu Změňte, jak chcete. Výchozí 3%
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...