Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/19/19 ve všech sekcích

  1. Řeknu vám a víte čí je to vina? Nás, dobře nám tak, když stále ještě v té modré totalitě chceme zůstávat pod záminkou domnělé prosperity. Za chvíli si přes všechna možná omezení, nařízení ani neusereš v tzv. "svobodné" Evropě. Britové, ať si o nich myslím ledascos tak v tomhle dělají dobře, mělo to být takové varování pro EU a signál proč by se EU měla nad sebou zamyslet a přijmout nějakou sebereflexi. Neděje se ovšem nic a dál si tlačí tu svou. No a píše se tam o Švédsku, jel jsem přes půl Švédska ze Stockholmu dolu k Malmö a řeknu Vám, že jsem kolikrát málem rozkousal volant, ono jet třeba 500km jen rychlostí 110 s tím, že se občas na chvíli rychlost zvýší na 120 ( což už člověk jásal) aby zase byla zanedlouho 110 je o nervy. A nikdo si nedovolí jet rychleji až na vy jímky, všude kolem dálnice kamery maskované na stromech za ptačí butky a flastr jak hovado když překročíš. Když jsme se pak vylodili v DE a přes 3/4 Německa jsme byli za chvíli doma, tak pak člověk pozná ten rozdíl třeba těch 50km/h.
    2 body
  2. Já zase naopak souhlasím se Stringem. Ač sám mám Škodovku a tahle značka mi není trnem v oku jako mnohým zdejším členům, tak pro mě prostě koupě jeté octávky nad 300 nebo 350 tisíc smysl nedává, když lze za podobné peníze koupit nové auto s full zárukou. Sice mám také dost silnou averzi k těmto Korejcům především díky velmi špatným zkušenostem s předchozími generacemi, ale hold ti kluci šikmoocí to dotahují dál a dál a jestli se stihli za tak krátký čas dotáhnout do shodné kvality se škodovkou, tak by se měli v Boleslavi začít třást jak moc je šikmoočka předeženou za dalších pár let. Je to smutné, ale je to tak. Sám jsem zvědav kam mě to zavane za dva roky až budu měnit Octávku za něco novějšího.
    2 body
  3. Vidím, že kindernákaza bují a postihuje další jedince. Jenže mě nedostane nikdy, já Škodovku nezradím. Já ji přes všechny zlé věci mám stále nejraději. [emoji3]
    2 body
  4. Teď je zrovna ve Světě motorů test Mazdy 3, na hrbu 150tkm, žádné extra nedostatky ani koroze. Orezlé těhnice se mi objevili po první zimě na obou Fabiích, zbytek koncernu tipuji to samé.
    1 bod
  5. U lehkého auta je opravdu umění udělat dobrý podvozek.
    1 bod
  6. A můžeš to něčím doložit ? Jinak to trochu vypadá na nedoložené tvrzení...navíc nemáš žádnou historii zde na fóru, takže nezlob se, ale těžko tomu věřit. Navíc mám osobní zkušenost ještě na O II a ten výkon je sakra znát... @Pawouk FYI
    1 bod
  7. Aspoň že Octavii, jsou i tací co si za tyhle peníze pořídí předokolku Karoqa s 1,5 Tsi.. To už nechápu ani já. A souhlasím s tím, že než kupovat olítanou 0III okolo 350 tisíc Kč, je lepší si koupit nové auto, a to bez rozdílu značky.
    1 bod
  8. Nás s Clintem nezlomíte ?
    1 bod
  9. Adaptéry se řeší zde: Seznam podporovaných vozů zde: https://caristaapp.com/vehicles V každém autě lze něco jiného, stejně tak v každé verzi, ale obávám se že v OI toho mnoho nepůjde...
    1 bod
  10. Máte na výběr jen koncern, protože půl republiky patří nadnárodním zejména německým vlastníkům. Jak jsem psal už dříve, v práci projektujeme i pro Škodu pro všechny její závody. Je dán seznam výrobců a výrobků, které vyžadují, vesměs jsou to výrobky té nejvyšší kvality převážně německé, ale i jiné od kulových uzávěrů po čerpadla až vzduchotechnické jednotky a to i přesto, že se to kolikrát nedožije konce záruky v tom smyslu, že se ten celek třeba po 3-4 letech zase předělává pro aktuální potřeby Škodovky. Ok, to beru. Co my ale vadí, vyžadují tu nejlepší kvalitu na trhnu v podstatě, ale sami kolikrát vědomě pustí díly do montáže nedomrdlé konstrukčně, ale i materiálově a spoléhají, že to nějakou záruku vydrží a nebo že většina lidí to nebude řešit ( obzvláště firemní klientela, která to má s těmi zárukami trochu jinak). Jak by se třeba líbilo jim, kdyby ty výrobky co osazují do výroby nutné k provozu se každou chvíli sraly a byly furt nutné odstávky kvůli kdejaké kravině. Ostatně jako mě se nelíbilo, že mi auto stálo kvůli řadě problémů v servisu nemohl jsem jej užívat, což mi kolikrát působilo nemalé komplikace. Tak, že tak. To si příště klidně koupím Dácii za třetinu ceny s vědomím, že to auto občas kvůli nějaké drobnosti v servisu bude, ale budu vědět, že jsem ušetřil 3/4 ceny třeba. k čemu je mi luxus, výkon atd. když člověk musí furt něco řešit už v záruce. Ano, máte pravdu, že ne všichni jste měli se svými škodami problémy v takové míře a pak rozumím třeba Marcelovi, že je spokojen a nemá důvod něco měnit. Mně se Škodovky pořád taky libí, jsou to praktická a vesměs dobře vymyšlená auta, o tom po tom. Nelíbí se mi ovšem cenová politika Škody ruku v ruce s trendem všeobecně klesající kvality. Od známého ze svařovny vím, že se pořád dělají porovnávací zkoušky plechů a jiných dílů jak už mězi díly koncernu, tak i s díly konkurence. Některé údajně u škody vycházejí co se vlastností týče i lépe než některé karosářské díly BMW atd. Na druhou stranu se vše dělá tak aby Škoda byla vždy horší o něco než VW. Tedy pokud bych měl někdy volit koncern, tak osobně pokud bych na to měl bych zvolil raději VW, cenový rozdíl už není takový co býval a když člověk porovná výbavy, tak kolikrát VW vyjde na stejno co škoda, ne-li levněji.
    1 bod
  11. Carista 3.8 beta 26 uplne odomknuta staci nainstalovat ? https://uloz.to/!ArjcapcV4438/carista-v3-8-beta-26-apk
    1 bod
  12. Já souhlasím s Clintem. Radši jsem si koupil ojetou oktávku než novýho Hnůjdeje.
    1 bod
  13. Jo, nevím jak tomu je teď, ale dlouhou dobu taková akce u Škofinu byla. Stačilo složit minimálně 70% a zbytek rozložit do jednoho nebo dvou let bez navýšení. Akce platí stále: https://www.vwfs.cz/mobile/financovani-znacek/skoda-finance/light-financovani-lehke-jako-pirko.html
    1 bod
  14. Tak škodovka jako taková je prostě jako celek průměr, ale když budu posuzovat věci který dělají auto jako podvozek, řízení, komfort, motor, převodovka tak u mě o proti konkurenci nic moc. Když se řekne Mazda automaticky si to spojím = super uživatelky příjemný podvozek, Toyota = kvalita, Bmw = super řízení, atd atd.... A když si řeknu Škoda =...... Nic.... Dlouho nic..... O týden později..... Nic.... Wolksvagen = všechno bude tam kde chci a bude to jako celek malinko lepší průměr.
    1 bod
  15. Zatím jsem v tom neseděl, ale se Scalou bych to nesrovnával i ten interiér přes okno jiný level. http://www.autoforum.cz/predstaveni/mazda-odhalila-detaily-k-motorum-nove-3-o-dieselu-na-benzin-vime-zase-o-neco-vic/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    1 bod
  16. Ano, dálkový start je možný pouze v případě, že je manuální převodovka s nezařazeným rychlostním stupněm. S automatickou převodovkou zkušenost nemám a ano, defend zabezpečení tím pádem ztrácí smysl. Také jsem zvažoval zabezpečení vozidla Defendem, ale kvůli tomuto alarmu Pandora jsem si zabezpečení Defend nepořizoval. No, pokud nebudete využívat dálkový start, tak Defend využijete i se sledováním stavu vozidla no a těch pár extrémně chladných/horkých dnů necháte vyřazeno a aktivujete si dálkový start. Jinak díky za pochvalu ;-)
    1 bod
  17. Tak já mám nejnižší 6,2 ale umím i 14,3 ?
    1 bod
  18. Tip: príde mi lepšie ako sem dávať screenshoty obrazoviek s nastavením vášho auta sem poslať TXT súbor s exportom toho istého. Ja to tak robím už dlho pre vlastnú potrebu. Dá sa ľahko zistiť čo som zmenil a kedy a prípadne čo sa zmenilo v Caristovi. TXT súbor dostanete Caristovi tak že keď ste už v CUSTOMIZE tak napravo hore je ten symbol pre zdieľanie. Cez to sa dá komplet stav všetkých parametrov uložiť do TXT. Napr takto s180801 Alebo to sem vložiť zo schránky: Doors / Windows / Remote: Auto-lock doors when the ignition is switched on YES / *NO* Auto-lock doors when moving YES / *NO* Auto-unlock doors when key is taken out of ignition *YES* / NO Auto door locking/unlocking menu in MMI DISABLED / VIEW-ONLY / *ADJUSTABLE* Auto-lock when doors are closed and smart key is outside vehicle YES / *NO* Pop trunk via remote *ENABLED* / DISABLED Blink turn signals when locking/unlocking with remote *YES* / NO Allow configuring beep when locking/unlocking *YES* / NO Menu for configuring beep when locking/unlocking *ENABLED* / DISABLED Beep when unlocking with remote *YES* / NO Beep when locking with remote Čo vy na to?
    1 bod
  19. My tady v Cine mame Kodiaq s 2.0 TSi 162kW (oznacen jako TSI 380 4x4). Byl jsem z toho hodne rozcarovany. Kdyz si sednu do Superbu se stejnym motorem, dynamicky je uplne nekde jinde. Holt vaha, odpory v pohonu a krabicovy tvar delaji sve. Za me e-e
    1 bod
  20. Tak jsem se s jedním Kodiaqem RS honil minulý týden po dálnici a musí říct, že to bylo z určitého úhlu lepší než svezení s ním. Mohl jsem totiž výkonově porovnat svoje auto Superb III 140kW s touto verzí Kodiaqa, která je v hledáčku jako další auto. Závěr je takový, že do 200 km/h se mi Kodiaq nepodařilo předjet. Okolo 210 km/h už by to šlo a od 215km/h jsem zase musel zpomalovat. Takže pokud to bude Kodiaq tak se 176kW bych byl spokojen - je to pro mě lepší ekvivalent 140kW na Superbu. Marketing, že to je RS nechávám být, protože toto by měl být základní motor pro takovéto auto.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...