Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/21/19 ve všech sekcích

  1. Tak dnes som sa konecne karoqa dockal i ja. Skoda predpokladala dodanie 28.2.2019 (na zmluve), ale vyrobene bolo ovela skor v 45 tyzdni.
    3 body
  2. Přátelé, vzhledem k tomu, že jsem neobjevil v sekci F3 žádné podobné téma, ale v mnoha jiných podobných se často debata stočí tímto směrem a všichni víte, že admin nemá rád, když se debata dostane jinam, než o čem je založené téma a plně s ním souhlasím, tak jsem si dovolil založit toto vlákno. Můžete sem psát Vaše zkušenosti, které s tímto máte. Jaké ceny oleje si účtují v servisech, které jste navštívili nebo naopak, protože ceny v jednotlivých AS jsou dost rozdílné, jaké servisy nemají s vlastním olejem problém, protože je jich čím dál méně apod. Začnu sám s tím, že vlastní olej zatím berou ve firmě OKIM ( Louny,Lovosice a Ústí n.Labem ) osobní zkušenost mám z Loun, kde nemají s vlastním olejem žádný problém a ani nestrašili zákazníka ztrátou záruky a podobnými kecy.
    2 body
  3. Zůstává otázkou, co je důvodem toho, že se některé funkce z bety do ostré verze nedostanou. Může to být pro nezájem veřejnosti, může to být z důvodů problémů s danou funkcí atd. Rozhodně to ale nebude z důvodu, že by aplikace neměla prostor pro tolik funkcí. Právě z případů, které zde čtu, kdy si uživatelé něco v autě vypnou a už nejsou schopni to steným způsobem zapnout zpět, bych měl strach.
    2 body
  4. No jo CDAA... Ten už má z naší bandy zoufalců jenom motos. Já jej prodal v dobrém stavu, Clint už ovšem jako dvoudobý motor mazaný olejem.
    2 body
  5. To mi přijde normální, že je v ohřátém motoru hladina chladící kapaliny vyšší než za studena. A trocha emulze na víčku při krátkých trasách nemusí znamenat prasklé těsnění. Asi bych se na to zaměřil, jestli emulze po delší jízdě zmizí, zkontroloval bych, co jde z výfuku, hlídal chladící kapalinu, ale jinak nevidím důvod stresovat.
    1 bod
  6. Budiž, ono se to nejspíš probírá v tématu o servisních prohlídkách, takže tady bych rád viděl diskusi čistě jen o motorovém oleji ve smyslu názvu tématu. Cokoli jiného bude smazáno.
    1 bod
  7. Carista 3.8.beta27 https://uloz.to/!VT6EZupGjZeg/carista-3-8-beta-27-apk https://uloz.to/!UAsbhajqBJyA/carista-v-3-8-beta-27-b-380027-crk-support-apk
    1 bod
  8. Tak o jednu srnku min. 70 km/h bez brzdění, srnka 40 kg Airbagy chladič OK. Nárazník, světlo, kapota, blatník KO Nov
    1 bod
  9. Ahoj kamaráde. No je tam 900 Km, chápu je to všechno ještě festový a určitě se to uvolní. Ale jest-li ne tak budu hodně sklamanej. Ta 1,4 to byla labutí píseň.. Motor když, jsem stal tak jsem nevěděl, že běží kdybych se nepodívál na otáčkoměr. Tato 1,5 taje hlučná až moc.. No sem zvědavej, pravidlo je po 5 000 Km se ukáže.
    1 bod
  10. Clinte, ty děláš, jako bych měl těch aut víc [emoji23]
    1 bod
  11. Tohle je téma KODIAQ, takže se to týká zmiňovaného Kodiaqa a ne Karoqa.
    1 bod
  12. přesně tak kamera viofo, mimochodem myslím, že velmi dobrá kamera..nyní už je novější verze A129 z odkazu..jeden držák s GPS a napájením je v balení..další v balení už bez napájení..možno samostatně dokoupit na ali, ale to už záleží na kupujícím, zdali bude akceptovat cenu, ale řešení to je viz odkaz na ali.. https://www.isix.cz/gitup-viofo/gitup--viofo-a129-gps-cerna-2/ https://www.aliexpress.com/item/Original-VIOFO-GPS-Module-Flat-Connector-for-VIOFO-A119SV2-A119-Pro-A119V2-Car-Dash-Camera-GPS/32920692044.html?spm=2114.10010108.1000014.1.2a6d75c2roxjEl&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.107646.000000000000000&scm_id=1007.13338.107646.000000000000000&scm-url=1007.13338.107646.000000000000000&pvid=836ebf6c-324b-4f5c-8a17-ffdba6124e8b
    1 bod
  13. jj.. Viofo A119/129 má v balení 1 držiak s GPS modulom a napájaním. Čiže kameru len odcvakneš a ideš, kábel neriešiš. Ale zvyšné dva alebo tri držiaky v balení už sú bez napájania a gpska. Ale z alíka a spol. sa určite budú dať dokúpiť samostatné GPS+napájanie držiaky..
    1 bod
  14. napájení přes držák mají Truecam, nebo VIOFO A119, možná i další.
    1 bod
  15. Ano, prostě z oddělení ND odejdu vždy se slevou, pokud stejný díl je namontován při servisu, slevu většinou nedostanu. Asi mám štěstí na hodnou paní :) Tak to zkuste - teď měnil olej, stačí tam zajet, tentokrát do ND a poptat ten stejný olej filtr - pro jistotu bych jim dal číslo dílu z faktury. A budete vědět jestli se to v daném servise vyplatí.
    1 bod
  16. Vypnout a stejně tak zapnout lze při použití shodné verze, kterou bylo provedeno. Tedy je vlastně dobré si zapisovat s kterou verzí bylo co provedeno, ať to pak člověk nemusí složitě zkoušet. Každopádně je jasné že to proč to neprojde do ostré verze může být dáno právě nedoladěnou funkčností, kdy to na některých autech funguje a na jiných ne. Potom nemá takovou funkci smysl pustit dál. Neslyšel jsem ale zatím o nikom, komu by to vyloženě provedlo něco neopravitelného, i když samozřejmě veškeré tyto kroky jsou na vlastní nebezpečí ať už s Beta, nebo s full verzí.
    1 bod
  17. Já zjistil, že pokud zajdu do oddělení ND a nakoupím filtry (olej, vzduch a kabina) a VW olej a hned potom jdu na garančku v tom samém servise, tak rozdíl v ceně těch dílů je poměrně velký. A diskuze o původu oleje je pak irelevantní.
    1 bod
  18. @Martab aha jsem trotl omlouvám se, špatně jsem si to přečetl ? a plně s tebou souhlasím s tím, co jsi napsal o té změně na pevný..já osobně tyhle změny taky moc nechápu, ale každého věc....obzvláště, pokud mi v tom servisu nevezmou vlastní olej, tak proč bych měl jezdit povinně každej rok se nechat jezdit podojit na AS, když si mohu nechat ten delší a nechat se dojit v AS jen 1x za 2 roky a v polovině si to vyměnit sám a kdo to nezvládne, tak si to nechat vyměnit kdekoliv za pár korun a s vlastním olejem..
    1 bod
  19. @pmaster kompletní změny lze na Androidu řešit i na verzi zdarma díky cracknutým / patchnutým verzím. Tedy právě to co umí iOS pouze na placené verzi, ale navíc na iOS nebude mít Beta verze, díky kterým může většinou upravit ještě nějaké věci navíc (než je zase vývojáři odstraní, nebo některé z nich nechají projít do normální verze)
    1 bod
  20. už funguje, díky moc :)) zítra se možnám stavím poděkovat odborníkům v autorizáku :D
    1 bod
  21. Že to pseudokauza není dokazuje fakt, že před měsícem jsme pro kamaráda koupili ročního Superba z flotily Škodovky - rok psáno na Škoda Auto, nafta 140kW 4x4 L&K s nezávislým topením, a to auto je neustále nabité na 90%-100% při popojíždění po městě i v mrazech. Po kontrole u Ferdy potvrzeno, že tam je rekuperace upravena. Mě úplně to samé auto, totožná výbava, motor, baterie, před vypnutím rekuperace u Ferda25 jezdilo běžně se 40%-60% nabití baterie. I sami škodováci si tedy pro svá auta rekuperaci vypínají. Víc netřeba dodávat asi, ne? :-)
    1 bod
  22. Ale abych se nesmal. Potkala me tragedie kluci. U Thalie jsem posledni dobou pozoroval jako ze se tam neco pali. Daval jsem to za vinu brzdam, pac jedno kolo se mi trochu hreje. Inu zajel jsem ke znamemu do servisu, zvedli jsme na heveru auto a ja koukam cely kryt pod motorem od oleje. Tak jsme to zkoumali a olejova vana prorezla. To tam kapalo jak hovado. Pritom pred 2mi mesici se olej menil, auzo bylo i na technicke a vse v poho. V zivote me nenapadlo ze muze olejova vana proreznout za 8let. No byl jsem ubezpecen ze muze. Ze nedavno menil u Fabie. Ovsem u Fabie vana stala 800kc a ja zacvakam u Renaultu 2200 pac nikde jinde neni k sehnani. Tak jak jsem Nathalku do ted chvalil tak uz mi to zacina vracet. Devka jedna.
    1 bod
  23. @pkey ano, vypnutí konektoru na mínus polů vypne S/S a zruší rekuperaci, takže dobíjení je klasické..pokud vím, tak žádnou chybu to nikde nehlasí..tohle se hodně řeší v jiném vlákně z odkazu a vypnuté to má takto už několk uživatelů, jedním je např. uživatel "osobne" https://forum.skodahome.cz/topic/145154-rekuperace-energie/?page=2
    1 bod
  24. Mam ten origo z eshopu skody a je super. Vozim v kufru elektrokolo.
    1 bod
  25. To neokecáš, jednou seš prostě Hnujdajista a to se tady trestá cenou nejvyšší, jinak co si provedl nebo provedeš s Octou? Budeš jí prodávat?
    1 bod
  26. Myslíš tohle? ? https://youtu.be/gi5a4sLklLI
    1 bod
  27. naopak 1.0TSI 81kW s DSG až překvapivě pružný, nemám s tím žádný problém
    1 bod
  28. Možná jen neznají fintu s konektorem, amatéři. ?
    0 bodů
  29. To ja ale prece vim,umim cist..... Beru STK s prirovnanim k servisu,proste jsem chtel jen napsat,ze jsem byl kontrolovanej uz podle novych pravidel,vcetne napojeni na diagnostiku (na mereni emisi) je to zapsane v protokolu o mereni,vcetne vypisu z diagnostiky a nikdo na nic neprisel. Tak jak na to muzou prijit v servise??????? Tak ze jak jsem psal vise..... Ví uplny prd.... Edit: nemuze se rozepsat o necem co nevi. Je to proste jen jeho domenka.Uz to pochop :)
    -1 bodů
  30. Taky mě tohle fakt štve. Mám služební Octavii 2.0TDI DSG z března 2018 a do nádrže narvu max. 41 litrů když jsem na nule. Trojková Octavie 1.6TDI 4x4 měla nádrž kolem 50 litrů. Nechápu proč tohle dělaj, tankovat každých 500km mě fakt nebaví. Nadruhou stranu mě uklidnilo, že není rozbitá, že je to prostě jen ošulený škodovácký výrobek...
    -1 bodů
  31. KO je, pokud nekolik hodin po jizde nebo po odpojeni nabijecky bude mit napeti na svorkach mensi nez 12V, ale resil bych to az pred zimou, v lete to tak nevadi a zima uz defakto skoncila, tak jestli ti to startuje, neres to do pristi zimy.
    -1 bodů
  32. Téma je NÁDRŽ a teprve pak je pomlčka, kolik tankujete. Spíš u Vás bude mozková bariéra.
    -1 bodů
  33. Ja neplatil nic, jen jsem vytahl konektor z minusoveho polu autobaterie, prace na par sekund.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...