Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/09/19 ve všech sekcích
-
Celkem humus teda, do těchto dobíhajcích modelů by nemuseli cpát tento nový brand. Tedy když už tak od začátku FL a ne někdy po 2 letech.2 body
-
Nic hrozne,posle ti takyto subor a tam to pekne postupne vidis,co sa deje/dialo Dokument11804349552 (1).pdf2 body
-
2 body
-
Ono právě ty výstupky dělají odrazku odrazkou, funguje to na principu totálního odrazu a něco jako "konjugované zrcadlo" ten černý podklad je tam z funkčního hlediska skoro k ničemu, jen má zajistit vzduchovou mezeru za těmi výstupky a zabránit vniknutí nečistot, prosvícení zevnitř a dává tomu jiný vzhled.2 body
-
Na vsechno ne, zas neprehanejte. MichalB. - prodejce vidí podrobné informace v systému, může sledovat průchod jednotlivými kontrolními body nebo jednodušeji řečeno svařovnou, lakovnou, montáží, výpravou atd.2 body
-
A co treba zalozit vlastni tema na to? Scout je za mne hroznej bakelit. Jak tu napsal ferda, clovek si zvykne fakt na vsechno.2 body
-
Jak mi v první chvíli přišel Scout "zvláštní" (takřka ošklivej), tak nyní musím připustit, že se mi celkem líbí a i ta varianta mi dává smysl...2 body
-
FIII FL to umí standardně, před FL to umí jen u řidičova okna, a to ještě jen podle konstalace hvězd, polohy měsíce a směru větru... Jinak řečeno spíš to nefunguje [emoji53]1 bod
-
1 bod
-
Po bitvě je každý generál. Chce poradit co tam nalít ne to že zanedbal přípravu. Taky jsem u Favorita skoro nikdy nekontroloval olej "zlatej motor" a jezdí dodnes. Ale před pár lety jsem se vrátil z Chorvatska s HTPčkem a dolil víc jak 1l oleje. Náplň jsou 3l! Tak tam nalej něco co má 508 00 a hlavně se cestou koukni na měrku aby to nezačalo brát olej jako mě. Nejvíc oleje to bere na dálnici.1 bod
-
Ohledně MirrorLink, měl jsi zapnuté USB debugging atd. v developer options? Viz odkaz. Je potřeba umožnit nainstalovat část aplikace z rádia do tvého telefonu. Oficiálně podporované telefony toto udělají rovnou a ostatním by se mělo dát takto pomoct: https://en.miui.com/thread-559658-1-1.html Zkus a dej vědět, jestli to zabralo.1 bod
-
Mám služební, tedy Arvalu, tedy si užijeme 3 roky a pápá. Soukromé bych si jedno z prvních nebral, fakt ten rok si počkat. ;-)1 bod
-
Dneska první STK po 4 letech :) Může si někdo udělat obrázek o spolehlivosti vozu při těchto kilometrech..emise měřeny na ne moc ohřátym motoru (stál jsem tam 2h než jsem přišel na řadu a musel to ještě ohřejvat aspoň na 60 stupňů, což bylo minimum), na podvozku vše původní kromě předních brzd a zadního obložení...motor si po 5500 km co auto vlastnim nevzal ani kapku oleje dle měrky..1 bod
-
To jsou mrchy s tema vykradenejma fotakama. Tady je mame taky: http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-13-20-OEM-rear-bumper-diffusor-SPORTLINE A jeste si pres to davaji svuj vodoznak :)1 bod
-
Na vikend jsem si vzal verzi STYLE s cernym stropem + Dynamic - 1.6 TDI 85 kw 6MT. Ve zkratce: najeto 670km, zadny zavodnik to neni, naopak poskytne hodne luxusni spotrebu i na bezpecne a dynamicke zrychleni to v pohode je. Podvozek je abslutne super, krasne to nadnaselo a filtrovalo nerovnosti, az chvilkama jsem si pripadal jak v superbu, sedacky Dynamic exelentni, fakt prijemne posezeni. Jinak je to ale dobre auto a verim, ze sve priznivce si rozhodne najde1 bod
-
No minimalne podle vzhledu a cenove politiky u vetsiny verzi to byl proziravy krok.1 bod
-
Můžu tě uklidnit, že pokud někdo auto chce, tak řekne ano hned, takové to že se pak ozve, to funguje velmi zřídka... Ale třeba to bude zrovna ten případ...1 bod
-
Pokračování článku: Rapid Spaceback 1.0 TSI 81 kW - 100 000 km pt.II.pdf1 bod
-
Čau,mam pro vás pár fotek jak jsme dopadli když do nás napral borec ze zadu. Je to sice toledo 2015 ale je to defacto stejné jako rapid. Nastesti prckove ze zadu skončili jen s modrinama . Jeli jsme přes dálnici ve Vídni jak je tam ta 80. Jeli jsme 80km/hod zadna krizova situace,zadne brzdění a z ničeho nic neskutecna pecka,hodiny a hotovo. Auto asi na odpis. Borec mel asi Ford Focus st. Obrázek se stáhnul do souboru Messenger_Lite Obrázek se stáhnul do souboru Messenger_Lite Obrázek se stáhnul do souboru Messenger_Lite Obrázek se stáhnul do souboru Messenger_Lite1 bod
-
Přidám svoji zkušenost s první výměnou oleje mimo plánovaný interval v 8500 km. Olej jsem nechal vyměnit ve svém domovském ŠA servise. Dali mi na výběr z Long life III 504.00/507.00 a Long life IV 508.00 - obojí mají běžně skladem. Byl mi doporučen 504 prý lépe maže a nebude se tolik ztrácet, ale zatím jsem zůstal u 508. Práce, 5l oleje (měli pouze v 1l balení, takže zbytek mám v kufru na dolévání), filtr a šroub mě vyšlo na necelých 4700,-. Při objednání se mě ptali, zda si olej přinesu vlastní. Trochu jsem se vyptával a bylo mi řečeno, že u nich to zatím možné je, ale u některých jiných firem již ne. Prozradím jen, že se jedná o menšího pražského dealera, tak možná i to má vliv. Na souhlas jsem se neptal, takže název nebudu zveřejňovat.1 bod
-
Proboha, co je to zase za teorie, že si soukromá osoba musí kupovat nejlevnější konfiguraci. I tady zaznívá od Habiho, že to tak není.1 bod
-
1.0 TSI s FAP je suveréně nejhorší TSI co jsem kdy měl... Jezdil jsem Fabii 1.2 TSI 2016 Fabii 1.2 TSI 2017 (obě 81kW) Rapida 1.0 TSI 81kW (2018) Rapida 1.0 TSI 81kW + FAP (filtr částic) (2019) Tohle je s přehledem nejhorší možná varianta i když už ten 2018 byl hroznej. Kvalty neskutečně dlouhý, při rozjedu do kopce (1 nebo R) buď pálíte spojku nebo to chcípne, prostě to nemá sílu se rozjet, když už se to rozjede, tak krokem s pocitem, že zdechne. Řádit po rozjedu do mírného stoupání dvojku takřka nemyslitelné neboť otáčky padnou ihned na úroveň kdy se motor dusí a točit jedničku do 4-5 tis aby byl čas přeřadit a otáčky nespadly moc nízko... no, to člověk nechce. Včera poprvé chcípnutí z horka, auto v centru Prahy jezdilo jako na gumovém laně, příšerné rozjezdy příšerná odezva na plyn. Katastrofa. 1.2 TSI u Fabie, byla ZLATÁ, tam jsem nemohl říct křivého slova. Výkonná, úsporná, hezky zpřevodovaná, ale tohle, to je opravdu zlý sen. A jen tak mimochodem, ona kdyby ta klimatizace (mechanická), alespoň chladila, ale on jí má člověk na nejnižší teplotu, větrák na 2-3st. a v autě, že by bylo při 30°C chladno, to teda rozhodně není.1 bod
-
-1 bodů
-
Jo takze system hlida nejaky udaj o namerene teplote baterie bez teplotniho cidla. Jak logicke. Pradepodobne je SW pripraven na lepsi HW, ale Skoda tam ten lepsi HW jeste nedala.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Teoreticky spocitana teplota autobaterie pri prebijeni napetim 15V logicky nebude dulezita pri vypnute rekuperaci, kdy k prebijeni 15V proste nedochazi.-1 bodů