Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/26/19 ve všech sekcích

  1. @ski1961@zwan@IbeDíky všem za rady a informace. Vypadá to jednoduše, ale pokud tento program "vidím" poprvé a neměl jsem tušení, k čemu a proč je tam ta aplikace "loader", nastanou nenadálé komplikace a pak marně přemýšlím, čím to může být. Ale vy jste mi pomohli problém najít a při dalším "pokusu" už snad vše půjde tak, jak má jít .... Dík, rudasn
    3 body
  2. MDI jednotka - pripojenie externých multimediálnych zariadení, najčastejšie redukcia na USB konektor
    1 bod
  3. Tak ráno v 5:30 klimu spuštěnou fakt nemám, ale jinak přes léto vždy. U Rapida jsem rozdíl ve spotřebě s klimou a bez klimy moc nezaznamenal. konkrétní trasa:
    1 bod
  4. dnes som štyri dvere na Yetiho objednal , určite ti nikto nič platiť nemusí , povinná záruka je dva roky , na karosériu si dáva škodovka vlastnú s tým že musíš jej podmienky dodržiavať a chodiť na prehliadky, ak nechodíš máš smolu a sťažuj sa aj na lampárni , nepomôže ti to ... a to je ešte vrámci koncernu škodovka tá najbenevolentnejšia značka a prejde fakt kdečo
    1 bod
  5. Je třeba schránku uchopit na boku a tahem vyklopit viz návod přístup k pojistkám. ;-))
    1 bod
  6. Když se sejde odchylka počítadla a měření PP s nepřesností vstupních údajů a jinými vlivy tak výsledek je orientační spotřeba a ne laboratorní měření. Co tak ještě řešit letní a zimní odchylku?
    1 bod
  7. Tak už jsem to asi našel. Udajně to jde z ABS
    1 bod
  8. U převodovky to je jasné, přeřadí později motor se více vytočí. U toho profilu se nastavuje více věcí, ale u Sportu, že půjde ochotněji za plynem, nebude tak gumový jako při ECU
    1 bod
  9. Boli sme na vikend v Mnichove. Cesta tam (Ruzomberok -> Mnichov) bola super, bez kolon. Spotrebu som mal 5,8l/100km Cesta naspat (Mnichov ->Ruzomberok ) mierne kolony spotreba 6,1l/100km
    1 bod
  10. Žilina - Zadar, cez Maďarsko, 1 hod zápcha Karlovac, 140 tempomat ak sa dalo, plne naložený. Odoslané z EML-L09 pomocou Tapatalku
    1 bod
  11. Nejhorší co můžeš udělat, je ptát se prodejce, zda něco můžeš reklamovat. Prostě to reklamuj, to znamená vyžádej si sepsání reklamačního protokolu a teprve k tomu ať se vyjádří. Co to tady tak pročítám, tak zcela rozumím tomu, proč obchodníci vyjebávají se zákazníky.
    1 bod
  12. hruza a des. takhle se tunili 120ky pred 30 lety ne?
    1 bod
  13. Mám trvale odpojeny konektor 11 mesicu, auto mam 2 roky a 9 mesicu, pred odpojenim konektoru jsem mel po nekolikahodinovem stani pred startovanim napeti na baterii EFB kolem 11,8 V, nyni mam po odpojeni konektoru kolem 12,3 V. Konektor jsem zapojil pouze jednou pred servisni prohlidkou, pak ho zas vypojil, pri servisni prohlidce nic nerikali, bud jim to je jedno, nebo to nezjistili, protoze jsem pamet zavad vymazal pres Caristu. Skoda Yeti motor 1,2 TSI 81 kW.
    0 bodů
  14. Co ta souprava na opravu laku z Lidlu, má to cenu kupovat? https://www.lidl.cz/cs/nabidka.htm?articleId=25998
    -1 bodů
  15. Ja bych to neresil, bal bych se, ze opravou to jeste zkazi.
    -1 bodů
  16. Take pomucka, pokud ti moc ubyva olej, tak dej priste hustsi.
    -1 bodů
  17. 100 korun? Rozdil byva cca ctyrnasobny, tedy nauctuji ti za 1 litr tolik, kolik bys zaplatil za 4 v eshopu.
    -1 bodů
  18. 2008 1.2 Puretech bez truba 60kw koupili rodiče od kamaráda nový za 310 000kč i autom. klimou. Motor jede o třídu lépe,než 1.0 MPI 55kw, který jsem měl půjčený ve Fábii III. Není to vůz pro každého to dá rozum, jen ten rozdíl v amtosférických motorech je velký. Jinak ja si sednu do Clia Grandtour za sebe a ve Fábii III kombi kolenem už se dotýkám přední sedačky. Velký rozdíl je pak v Capturu(309000kč 0,9Tce) a zmíněné 2008, kde s 180cm se sedí pohodlně s rezervou i za sebou. Jako ojetina si 2008 drží cenu více než Clio, protože je "trendy" a vyšší posez je pro starší lidi příjemný. Zmíněný Peugeot 2008 s 1.2 Puretech turbem 81kw(110k) jsou skladovky od 350 000kč, který dynamikou atakuje Fordí Ecoboost, mě ten motor připadá velmi povedený, pět let bez skandálů a mnohem silnější zátah v dolním pásmu, než má 1.2 a 1.0 TSI. Co mě straší nejvíce je nedávna odpověď pana Vaculíka ze Světa Motorů jednomu majiteli Fábie III 1.0 MPI ohledně mírného cukání při rozjezdu. Píše, že jde o konstrukční vlastnost, kdy motor bez vyvažovací hřídele mnohem vícen namáhá jakousi čtveřici pružin ve spojkovém ústrojí a ty jsou měkčeji naladěné a vzniká jakýsi zpětný ráz způsobující mírný pocit cukání. Tak to mě podrž, protože Yaris tímhle netrpí a už vůbec ne atmosférické 1.2 Puretech... Napsal jsem panu Vaculíkovi, že moje půjčená Fábie III 1.0 MPI necukala ani náhodou, takže bych majiteli doporučil reklamaci a ne smíření se s "osudem", ale dodnes mi neodepsal :-)
    -1 bodů
  19. Pises nesmysly. Zatim baterii po 2-3 letech kupovali novou nekteri z tech, kdo si nechali SSS, rekuperaci energie a inteligentni dobijeni zapnute. Vytazenim konektoru tyhle tri ekologicke zbytecnosti pekne jednoduse najednou a zdarma vypnes a baterie se pak nenici jako kdybys je nechal zapnute.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...