Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/13/19 ve všech sekcích

  1. @Barbossa já se ani nedivím že plno motorů odejde při 100 000km, když jsou dlouhé intervaly..... jinak díru v nádrži máš? tak to já mám meteor v nádrži :-D
    2 body
  2. Jednoduše, STK nemá co seřizovat světlomety, má kontrolovat, že vozidlo neoslňuje. Navíc u nově homologovaných světlometů není ani klasický 15° lom, ale ostrá hrana i v režimu tlumeného světlometu, tj. jsem strašně zvědavý jak se s tím pánové popasují, protože ani DEKRA ani centrum služeb které to primárně pro STK školí netuší, o čem je řeč. A regloskop se dneska z vybavení které je certifikované, mění na vybavení které musí mít předepsané vlastnosti, tj. servis VW group má větší volnost v nákupu, Na druhou stranu je Škoda poslední kdo nevyžaduje digitální regloskop a pořád si vystačí s např. VAS 5047, což je eqivalent toho zeleného, který nabízíme pro normální servisy. Jinak pro moderní inteligentní světlomety je potřeba matnice, která umí zobrazit referenční segment, dle kterého se jen SW zadává adaptační hodnota. Nicméně toto není případ O III FL a neměl by být ani u O IV.
    2 body
  3. OIII Fl jde nastavit na každém normálním regloskopu, jde dokonce i na zdi, je to jen o základním nastavení a pečlivosti mechanika. Co na zdi nelze je DLA, Matrix a vicezdrojové světlomety, jako má například SEAT. Jinak dosvit tlumenych světlometů má být okolo 55-65 m. EDIT:
    2 body
  4. Jj ještě si to pamatuju jak jsem musel mít rádio na plný pecky abych neslyšel motor.
    2 body
  5. Nj to víš, dehet dá 160 dálnici za bůra [emoji3]
    2 body
  6. Ok začnu plánovat trasu. Budu muset dvakrát tankovat protože mám asi díru v nádrži. ;-) no není to jako ten nejlepší Dehet kde v nádrži přibývá nafta a ještě čistí vzduch
    2 body
  7. Cliente mám tu druhou možnost a ještě bez filtru takže 206kw :-)
    2 body
  8. Vcera soft prehrany Sup 4/2019 cukanie som citil pri studenom rozjazde. Prehratie trvalo asi hodku. Dnes rano odskusane sice nie je az tak chladno, ale auto je ako vymenene.
    2 body
  9. Kinderplačka to má dál, to souhlas. Taky spotřebu 12/100 díky překonávání výškových rozdílů chápu, i tu cestovní dobu 5 hodin kvůli nízké konstrukční rychlosti beru. Ale na druhou stranu je sraz po půl roce, tak ten litr už má mít dávno našetřený [emoji23][emoji23][emoji23]
    2 body
  10. Já se na rozmach elektro aut těším. Teď jsem měl půjčeného v práci eGolfa a je to docela fajn. Z mého pohledu je to super auto do Prahy. Dojezd tak akorát, abych denně dojel do práce a pak do obchodu. Na pražskou dopravu fakt bomba.
    2 body
  11. Jedna rychlovka na vecer? Tentokrat seda Monte Combi ??
    1 bod
  12. Dnes jsem zkontroloval na svém 1,8TSI stav chladící kapaliny, mám ji čistou, bez úsad.
    1 bod
  13. To on neveme, musel by 3x za cestu tankovat, když pojede na pohodu, jinak 4x. :-)
    1 bod
  14. Až jich bude víc, tak to zruší, stejně jako parkování v Praze. Stejně tak až se u auto nabíječek zavede spotřební daň na elektriku jako u benzínu, tak je to všechny přejde.
    1 bod
  15. 1 bod
  16. Přesně tak, všude je to stejné, max. případ od případu padneš na přejímacího technika, který má zrovna dobrou náladu, nebo servis, kde zrovna vedoucí rozdal mimořádné prémie a všichni jsou ten den docela milí apod. Jinak naprostá valná většina napříč všemi značkami se snaží jen snadno rýžovat a jakýkoliv větší problém je dostává do kolen. Dobře se dá domluvit jen s tzv. fajnšmekry z řad soukromníků,kteří umí a baví je to, ale k těm je obtížné se dostat a vůbec je znát, protože je jich málo a jsou buď zahlcení, nebo dělají svým tempem a než se k nim dostaneš do pořadí, tak našetříš na nové. Pokud máš auto v záruce, tak stejně seš odkázán na AS a modlíš se, aby to dobře dopadlo. PS: Zajímavé kolik z Vás tady na fóru má tolik problémů, které se jaksi nedají vyřešit. Mám od roku 1984 již šestou novou škodovku a nemůžu si na nekvalitu nějak podstatně ztěžovat, auta až na maličkosti celkem dobře fungovala, i když opravdu kvalita jaksi poslední dobou pokulhává. Nebo, že bych měl osobně takové štísko ?
    1 bod
  17. No bude to zajimave ... kazdopadne si muzeme vesele dal uzivat ty svoje atmosfery ...
    1 bod
  18. Řešilo se to na SVJ a komplet příprava na elektroauta je v širším centru Prahy skoro všude momentálně nereálná. Přesně jak je uvedeno výše v příspěvku, musely by se natáhnout kabely od trafostanice. Podotýkám, že to není panelák a má to dvě patra podzemních garáží. Tzn. neřešíme to, že jde o nekryté parkoviště.
    1 bod
  19. Jestli si někdo naivně myslí, že u jiné značky nejsou problémy a potíže tak mu gratuju k rozhodnutí.
    1 bod
  20. Znám lidí s tímto motorem docela dost. Kupodivu se dávají ve firmě v kombinaci s DSG převodovkou do Superbů (protože to jde narvat do Style Superba) a zatím žádné problémy. Párkrát jsem s tím jel a musím říct, že taková hrůza to není. Člověk se k tomu musí chovat trochu jinak. Ale jako firemní auto dobrá. 150 tisíc km to vydrží, přesto, že se tomu vypínají válce, zbytek člověka zajímat nemusí. Pak to firma prodá nějakému nešťastníkovi, kterému to začne žrát olej, trvale se vypnou dva válce a bude z toho mít něco jako Octavii. ?
    1 bod
  21. Včera jsem dostal na něj reference od šéfa ve Škodovce. Jsou z toho motoru nešťastní, rozhodně nedoporučuje kupovat.
    1 bod
  22. Ta 1.5 TSI není špatná. Stačí od toho nečekat 200 kW, ale poctivých 110 v 6 tisících otáčkách. [emoji23]
    1 bod
  23. Zase jsi mě odhalil. Už jsem ho i ojel - do vejfuku ???
    1 bod
  24. Tak to Petra neznáš on by remcal na toho RAMa stejně jako na tu slepici
    1 bod
  25. Dneska kamarád přišel se zlomenou klikovou hřídelí na jaguaru F-Pace 3.0 Bi turbo Dehet 97tis km najeto 3roky staré naštěstí před koncem záruky nový motor bude stát (naštěstí ne jeho) 600tis a není to ojedinělý případ.
    1 bod
  26. Nevím co kde čtete, ale mám 1,5 DSG 4x4, výroba 04/2019 a nikdy nic necukalo.
    1 bod
  27. Černej nápis pro monte není zas tak hroznej.
    1 bod
  28. Jednoduchá pomôcka : ak je prechod svetlo - tma ostrý a nie plynulý, je to nakrátko...
    1 bod
  29. To víš Stane, Clint = generál, všichni se musí přizpůsobit. na druhou stranu na to má právo, když jsou to jeho srazy a nikdo jinej asi evidentně nevymyslel lepší nebo kompromisnější a já to respektuji, o tom po tom. Na druhou stranu by měl zase on respektovat to, že se u každého najde období kdy z různých důvodů prostě jezdit nemůže ač by třeba rád. Pancha třeba už kurvy přestaly bavit a tak třeba zase začne jezdit, Kapitán povýšil na admirála a tak má Superba v dehtu ( sýr pro mě stále nemá - to dřív podojím nějakou krávu a udělám si ho sám :-) ) a tak chce přijet aby se pochlubil jak mu vržou papundeklový dveře. Stan si zase z Oktávky udělal usazovacá čistírnu dešťové vody tzv. modrá úsporám na splachování wc nebo zalévání kytiček. Stačí když deš´tovku naleje do chladiče a za 2 dny z ní má po usazení pevných látek v podstatě destilku. :-) :-)
    1 bod
  30. Mám jednu z prvních OIII FL a s nastavením si napoprvé poradili v Autodružstvu Frýdek-Místek. Pro ty, kteří to mají kousek můžou vyzkoušet.
    1 bod
  31. Stačilo by napsat "neřeknu" :-)
    -1 bodů
  32. Veškeré reklamace jsou zákazníkem předvedeny nebo jinak doloženy? Pokud ano, jsem si jistý že oprava dlouho trvat nebude :-)
    -1 bodů
  33. Nepovolená reklama - příspěvek upraven.
    -1 bodů
  34. Přátelé, uživatelé vozů Škoda a jiných koncernových vozů. Především potencionální zájemci o načerpání informací k motrům 1,5Evo o které se zajímáte protože váš soused už má svojí Octavii nebo Golfa naflešováno a zadarmo! Prosím věnujte několik chvil těmto řádkům. Bavíme se o specifickém používání vozu, o kvalitě paliva, podnebí, váze vozu který motor 1,5 evo pohání atd. Toto softwarové řešení je k dispozici v autorizovaných servisech pro značku VW cca 3 měsíce pro značku škoda cca 1 měsíc. Tato odchylka je zřejmě způsobena homologačním zdržením. Nicméně z praxe plyne že cca 10% zákazníků mají na voze problém který je tímto opatřením nutno řešit. "Zbytek" do 100% NEmá problém a provedení požaduje preventivně = dobrovolně chtějí tu "záplatu" do svého auta. A teď to nejdůležitější: Vezměte v úvahu že autorizovaný servis musí každou reklamaci dokumentovat!! Takže než vyjedete "požádat o provedení této akce" zamyslete se nad tím jestli se technikům v servisu tato závada projeví když každé ráno budou marně popojíždět vaším autem s cílem nahrát na kameru ty výpadky motoru nebo dokonce zhasnutí motoru které se vám nikdy nestalo. máte možnost takový důkaz pořiďte sami. Budete mile překvapeni jak rychle vám servis změnu software zajistí když se nebude honit za výmysly z internetu. Přeji hezký den všem
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...