Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/18/19 ve všech sekcích

  1. @georgik75 Běž na tuhle stránku https://availability.skoda-auto.com/260/cs-cz#/ a tam si vlevo postupně vyber auto, infotainment a rok výroby a dozvíš se, co máš v rámci infotainment online k dispozici. Víc nic a nic se ani připlatit nedá a to ani po zakoupení datového balíčku. Ten je určen spíše k tomu, když chceš mít v autě wifi připojení pro další přístroje. Já jsem se také v podstatě nechal napálit či spíše nalákat. Auto jsem objednával už v lednu, přičemž jsem o výše uvedené webové stránce neměl tušení. Když jsem si o infotainment online přečetl, byl jsem nadšen a objednal paket Navi s Amundsenem. Po dodání auta jsem zjistil, že nemám Import cílů online, Import tras online. Dotazem na support Škoda jsem se právě dozvěděl o tom co píši výše. Takže infotainment ve Scale je v tomto směru hůře vybaven než infotainment ve Fabii nebo Rapidu přesto, že se Scala nad ně vyvyšuje svým sloganem "Špičková konektivita" nové generace.
    3 body
  2. Fulda je v testech poslední roky docela chválený, hodně se to zlepšuje s nimi. Není to premiovka, ale nebál bych se toho. Já jsem nakonec pro letošní zimu koupil Bridgestone Blizzak LM005 FR v rozměru 225/45 R 17. Tak jsem zvědavý jestli to bude lepší, než předchozí Dunlop Winter Sport 4D...
    1 bod
  3. Já vím, že Peugeot prodává SUV na celoročních Michelinech, což není špatný, jelikož je pak zkušenost zda vyhovují nebo koupit druhou sadu kol. U mě to bylo taky hektické, převzal jsem auto 26.10. a hned jsem musel přezout na zimní. Myslím si že by mi celoroční vyhovovali jelikož mám čtyřkolku, ale dvě sady taky využiji ohledně nájezdu km. Kdo nenajezdí víc jak 10.tis. za rok , tak nemá smysl provozovat zimní a letní gumy, tady jsou celoročky ideální řešení.
    1 bod
  4. Ahojte, Možno to niekomu z Vás trochu pomôže tak píšem prvé dojmy. Pred týždňom som dostal ako firemné auto S3 combi 2.0 TDI 110kw evo DSG. Zatiaľ jedna dlhšia cesta Praha - BA a späť. Nikdy pred tým som nejazdil s DSG. Chvíľu mi trvalo kým som našiel vhodné nastavenie DSG, zatiaľ mi príde najlepší automatický režim, príde mi, že auto je trochu pružnejšie ako v režime Normal, ale zároveň pekne vyradzuje na neutrál a plachtí. Motor sa mi zdá tichší ako stará verzia, ale to nemusí byť dané samotným motorom. Výkonovo si myslím že je to tak akurát, ale šiel som celkom na pohodu 50-100-140. Este som neskúšal DSG režim sport, ale celkovo je to nastavené primárne na spotrebu, takže si stále zvykám, že je nutné dosť prešliapnuť plyn aby DSG podradila a auto začalo zrýchlovať. V režime normal totiž DSG radí 7ku už niekde pri 80ke a je potrebné stlačiť plyn aspoň o 1/3 aby podradila aspoň na 6ku a auto zrýchlilo. Keď už podradí, tak je záťah slušný, pružné zrychlení 80-140 na dialnici super, mne úplne stačí, ale jazdím dosť defenzívne. Čo sa týka spotřeby, tak trasa Praha-Bratislava-Praha na zimných pneu, prázdné auto, s výnimkou krátkej kolóny pred Brnom plynulá doprava, väčšinu času zapnutý ACC na 140 (cca 2000rpm) za 4.9 podľa PP. Veľmi slušné. Podotýkám, že motor je úplne surový, pred cestou mal 40km. Myslím, že na letných pneu s trochou snahy bez ACC by to šlo bez problémov za 4.5. Ešte väčšie prekvapenie bolo, že dva krát cesta do práce po Prahe zrazila priemernú spotrebu na 4.7. Ak by som to mal zhrnúť, tak som s touto kombináciou pohonu veľmi spokojný, mojmu pohodovému štýlu jazdenia úplne vyhovuje a spotreba je veľmi nízká. Kultivovanosť aj dynamika sú na slušnej úrovni, prejavom mi motor pripomína motory HDI. Ak by Vás ešte niečo zaujímalo, rád odpoviem.
    1 bod
  5. Výroba vodíku je extrémně nákladná již nyní, a nemyslím si, že by jsme byli schopni vyrobit dostatek energie jen z obnovitelných zdrojů (když už teda jádro je dneska taky "nepřijatelné"...). Druhá věc je co bude vznikat spalováním? Aby se zas to "spotřebované CO2" z atmosféry nevrátilo zpět při spalování. Otázka je taky účinnost motoru s vnitřním spalováním při takovémto provozu. A v neposlední řadě, jaké výhody má toto palivo proti čistému vodíku a autům s vodíkovými články (vodík je dobrá alternativa, "rychlé" tankování, pohon elektromotorem atd.). A když už jsme u těch CO2, otázka je, zda se opravdu nějak zvyšuje jeho koncentrace a jak to souvisí s oteplováním taky nikdo pořádně neví (třeba: http://www.osel.cz/5785-opravdu-nikdy-nebylo-vice-jak-280-ppm-co2.html ). Taky je zajímavé se podívat, jak je to s produkcí CO2 v přepočtu na obyvatele, v roce 1960 mělo USA produkci 16t/osoba, v roce 2017 to bylo 16.2t/osoba, ČR je na tom obdobně, kolem 10t/osoba (https://chmibrno.org/blog/2018/12/08/co2-emise-podle-zemi/)
    1 bod
  6. Ono to totiž snad ani nejde.
    1 bod
  7. To auto si ještě neviděl, tak bych netvrdil, že bude lacinější než dřív.
    1 bod
  8. To vypada, ze ty motory DADA "opravili" do stavu jak to mame my s motorem 1.5TSI 96kW DACA. Tedy, ze nerohoduje jestli je motor studeny nebo zahraty. Kdyz se rozjizdim na jednicku, a mam plyn v jedne poloze, tedy nepridavam ani neubiram, ale predpokladam mirne zrychlovani, tak to zacne hopsat. Prislo mi, ze se to lepe chova, kdyz je chladneji, ale neni to pravidlo. Nekdy se to deje, nekdy ne. Kdyz na to slapnu, tak to neskace. V servisu o tom vi a novy SW pro tento motor zatim jeste pry neni. Auto je z brezna 2019 s DPF.
    1 bod
  9. Tak moje tlumené full led taky svítily kousek před auto a s ostrým přechodem světlo/tma. Provedl jsem decentní úpravu půl otáčky na každém světle a je to lepší. Servis by po hodinách ztraceného času stejně udělal to samé.
    1 bod
  10. Pro mě taky ne, ale slyšel jsem, že se to dá outsourcovat a někdy ani k vykonání nedojde.
    1 bod
  11. Ahoj, o víkendu jsem měl možnost si důkladně prohlédnout 2 krásné veterány. Zetor 25 už jsem zde dával, teď je i s přívěsem. Pak ale přijela Tatra 603-1 z roku 1959 a to jsem si málem stříknul do textilu ?
    1 bod
  12. Jezdím pouze na Natural 95 (přidávám VIF), na ten to jezdí a to mi stačí. Je to jen obyčejná jednaosmička. Průměr mám okolo 7 litrů - ovšem je to mix hlavně mimo obce a dálnice - městu (centru Prahy se pokud možno vyhýbám). Pokud jedu o něco rychleji (třeba úsek Brela - Šestanovac a dále do Záhřebu po dálnici na tempomat mimo omezení 150 km/h) jde to výš. A třeba na našich dálnicích max. do 9 litrů (záměrně nepíšu rychlost, ale je nad 140km/h).Ale to není tak časté. Zajímavost - výjezd po GG Hochalpenstrasse :
    1 bod
  13. Jeden dnešní úlovek z Mohelnice. Jel jsem za ním už od Svitav? Caddyaq??
    1 bod
  14. vykuchat se ten filtr dá,někdy před dvěma roky jsem se po tom taky pídil,a bylo mi nabídnuto,že mi ho za 25 tis odstraní,ale to já měl dolitou už tu močovinu do filtru-asi 8 tis kč-takže 200tis km před sebou,ikdyž bych pak dolil ještě jednou,pořád budu na 16 ti tis kč a ne 25tis...takže jsem to přestal řešit a kdoví ,jak by to auto pak jezdilo,do toho nepůjdu....:-)
    1 bod
  15. Kéž by někdy skica odpovídala realitě aspoň z 10%, v reálu to bude jako facelift OIII, sedět to bude jako koza na vcuclých kolech, úzké a v duchu vyjádření koncernu VW to bude ještě lacinější než dřív..
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...