Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/28/19 ve všech sekcích

  1. Blinkry zbytečnost. Zpátečku, když vidíš málo, tak možná. Nebo na co ty blinkry měnit. nevidím smysl.
    2 body
  2. Mám najeto cca 1.700 km a překvapuje mě větší hlučnost motoru při rychlostech kolem 80 km a víc, v podstatě i větší aerodynamický hluk. S TSI zatím nemám žádně zkušenosti, ale čekal jsem, že motor bude tišší a taky celkově lepší odhlučnění kabiny. Má někdo podobné zkušenosti? Lze čekat, že motor po zajetí "ztichne"?
    1 bod
  3. Mikroprášek určitě nic nepoškodí, mapy jsou odstranitelné. Jo, pokud máš trhliny v laku, je to jiné. Jinak nutno dobře opláchnout. Jako nouzovka v zimě (abych neměl zápal plic) je to super na mytí od soli a bordelu (voda je ohřívaná). Nepoškrábe jako sebelepší kartáčová myčka. Nejnej je ta aktivní pěna, ale tu maj jen málokde. Hlavně za 2 kila (cena obyč mytí) se to auto dá umýt naprosto nadstandardně, byť ruku+houbu nic nenahradí.
    1 bod
  4. Kup RS protože příští rok skončí a nahradí ho Plug-in hybrid.
    1 bod
  5. Myslim, ze sa tu zbytocne tocime v kolecku a nikam to nevedie, tak sa pokusim debatu o rychlostnych a hmotnostnych indexoch uzatvorit tymto sumarom: Rychlostny index zimnych pneumatik (iba zimnych, t.j. nizsie uvedene neplati pre letne ani celerocne pneumatiky) moze byt aj nizsi ako je index uvedeny v TP pre dany rozmer pneumatik. Dokonca aj nizsi ako je najvyssia konstrukcna rychlost vozidla, a to za predpokladu, ze si ten limit nastavim na maxidote (alebo nalepim nalepku) Hmotnostny index zimnych aj letnych pneumatik nemoze byt nizsi (no moze byt vyssi) ako je uvedeny v TP pre dany rozmer pneumatik (pricom pouzitie vyssieho mozu citlivejsie povahy vnimat negativne na komforte jazdy)
    1 bod
  6. Disky se k tomuto druhu vozu nehodí, možná tak nějaký crossover nebo menší suv.
    1 bod
  7. Nechtel jsem majiteli kazit radost, ale kdyz jsem to videl tak jsem se taky zhrozil
    1 bod
  8. Převodovka je manuál. Náhradní auto jsem měl DSG, ale já prostě musím kvedlíkovat, jinak by mě jízda nebavila. Spotřebu jsem neřešil, ale ta byla u zapůjčeného 2,0Tdi s DSG 7,1l/100km, u toho mého tsíčka jezdím do 6-ti na 100km. Auto má maximálku necelých 190km/hod, rychlost řeší policie, když tě chytí, ne servis škoda. Tolerance použitých radarů je různá, nejpřesnější jsou laserové radary, tam je tolerance 3%, jsou i radary, které mají 10%. Tachometry v autech ukazují rychlost vyšší, při rychlosti 140km/hod jedete v jakémkoliv autě ve skutečnosti max 132-134km/hod. Horní tolerance nejpřesnějšího radaru je pro 130km/hod hodnota 134km/hod, radary nemají desetinná místa, takže vše OK. Jinak auto jsem si vyzvedl po třech týdnech, servis, kde mi to opravovali byl perfektní, o všem, co se zrovna děje mě informovali telefonicky, auto předali jako nové, zvenčí i zevnitř napucované, provedli i první servisní kontrolu (platil jsem jenom pylový filtr a prohlídku, takže to byla hodně nízká cena. Jinak jaký byl postup? Po dvou dnech přijeli zástupci ze škoda auto, napíchli jednotku a zjišťovali, zda není proveden chip, dále pak, jak auto hodně vytáčím, jestli jsem ho nepřetížil a celkově, jak se s autem jezdí. Na to jsem byl upozorněn ihned, když jsem volal na linku škody, že mi auto přestalo jet. Pokud právě zjistí, že auto nebylo používáno dle nějakých jejich předpisů, oprava jde za mnou. Já si radši už mapoval trh, holý motor s 20000km se dá koupit za 19000,-. Nakonec byl neoficiální závěr škoda auto, že chyba vznikla již při montáži, operátor nedotáhl, nebo špatně utáhl nějaký šroub na ojnici. Chci tomu věřit a doufat, že to tak bylo. Jelikož motor byl nový od výrobce, muselo se na něho vyrazit identifikační číslo a musí se nechat zapsat do velkého techničáku, aby nebyl v budoucnu problém na stk, na to jsem dostal prohlášení od škoda auto i s foto, takže opravdu stačí jedna návštěva na dopravce. Auto teď jede krásně, řekl bych, že takhle nejelo ani když bylo nový, protože někdy si motor zavibroval a trošku zadrnčel, tak asi opravdu chyba v neutaženém spoji. Tak doufám, že to byl první a poslední takový karambol a budou mě jenom čekat klasické servisy.
    1 bod
  9. Myslím to naprosto vážně. Nikoho to nepobavilo, to je jenom tvoje iluze. Nicméně zpátky k problematice LED žárovek do světlometů: každý světlomet má tzv. index Oslnění: Tato veličina se měří v levém jízdním pruhu a představuje výsledek pro rozptýlené světlo, geometrii a přesnost vlákna žárovky, jakožto i korektní nastavení světlometu. Z toho vyplývá, že pokud do světlometu dáš ledku s více jak dvojnásobným světelným tokem > zdvojnásobíš také index oslnění. Každý na tebe bude blikat, protože mezi ostatními budeš vypadat jak maják. BTW ty ledky v odkazu jsou podle toho, co vím fakt dobré. S přimhouřením obou očí bych je skousl v projektorových světlech. Tam by mohly udělat hodně parády. Co se týká otázky změny napětí, tak myslím, že není potřeba přes diagnostiku nic měnit, ani to myslím, není u předních světlometů možné, protože nikdo nepočítal s tím, že by to bylo nutné. Jako vyzkoušet to můžeš, pokud ti není líto peněz a první noční jízdu uvidíš, co na to protijedoucí auta. Ale myslím, že oslnění potkávacíma opravdu přestaneš řešit, zato budeš řešit oslepnutí dálkovýma. Rada na závěr: Dám ti tajnej cheat jak na to, abys nebyl oslněn: Přestaň koukat do těch světel jak nějaká můra a vždy, když budeš pociťovat, že tě někdo oslňuje, tak směřuj svůj pohled k pravé krajnici, svodidlům, bílým sloupkům. Pomáhá to!! Dělám to tak na motorce, protože ta teprve svítí super bídně a je to jediné řešení, když se cítím být oslněn. Tím se nestáhnou zorničky tak moc a dojde k rychlejší adaptaci oka po projetí oslňujícího auta.
    1 bod
  10. Mohu konstatovat, že díky tomuto fóru mě začalo regulérně hrabat ... a všude (tím myslím v každém autě) cítím cukání. Dokud jsem to nečetl, klokan mě nehopsal, teď už hopsání cítím i u citiga :-). Jinak aktualizace sw autu prospěla, a jak píše kolega víše, cukání cítím, jen když jej cítit chci. Pozoruji o něco nižší spotřebu (do 0,5l/100 km) a častější přechod do "dvoutaktu". Nevím jestli spotřeba souvisí s aktualizací, nebo s výměnou pneu, ale nepředpokládám, že by zimáky měly takový kladný vliv na spotřebu (mám zimní a letní ve stejném rozměru) ... s tím jsem se naposledy setkal, když jsem přezouval na yetiho z letních 17 na zimní užší 16 ...
    1 bod
  11. Proč by mělo 140 vadit? Koneckonců, ani Merapat nepíše, kde to bylo, třeba u sousedů v říši by mohl jet klidně 200, pokud by embéčko tak rychle jelo. Jediné co by jim v embasofirmě mohlo vadit je, pokud by to bylo nad "papírovou" maximální rychlost, to ani nevím kolik je. Já do říše třeba jezdím s embéčkem na tamní dálnice na lázeňské kůry, ať už po zakoupení a rozjíždění klokaního motoru, tak i nyní po přehrání sw motoru ... a embéčku takové protažení očividně svědčí ... ale tak nějak nevím, co by mě vadilo víc ... klokan, nebo ojnice :-)
    1 bod
  12. @man.kar No, 140 km/h tachometrovych je plus minus 130 km/h skutecnych. Auto musi vydrzet podstatne vetsi rychlosti. Ani o 40 vic by nemel byt duvod na neuznani zaruky. Policajti s tim nemaji nic spolecneho. Prasklou ojnici asi zrovna neresili....
    1 bod
  13. ja pouzivam NBS a pouzival jsem NBL, NB +90%, silverstar a obycejne H4. Nejlip podle mne vypadaji NBS. Sviti moc lip nez obycejne H4 a neni drahe. Podle mnwe rozdil mezi NBS a NBL je v cene. Lidske oko nevidi uz skoro teho svetla. Ted' spousta doby jezdi se na dennim svicenim , takze H4 odpocivaji. Bezpecnost je na prvnim miste, takze bych zvolil NBS.
    1 bod
  14. Reci a kdyz pak sraz je, prijede 5 lidi a spis prijedou Ti co nic neslibovali nez slibotechny, viz. posledni sraz.
    1 bod
  15. To chceš vážně měnit swing za bolero protože se nepohybuje autíčko? Osobně mám auto 3 roky a o tomhle jsem vůbec nevěděl a ani mě to nejak netrápí i kdyby jelo pozpátku...
    1 bod
  16. Proč si lidi nekoupí to, co mají určené z výroby, ty ceny už nejsou tak rozdílné, tak proč dávat na auto něco jiného, než na čem to bylo testované a laděné...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...