Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/17/19 ve všech sekcích

  1. @bobanHTP Měl jsem dva Rapidy po sobě (Liftback a Spaceback). S prvním jsem najezdil 70 tisíc km a pak to s ním švagr dotáhl to 100 tisíc. S druhým jsem najezdil 80 tisíc a teď s ním jezdí zase švagr. A žádné problémy. NIC. A nejraději mám, když někdo napíše, že měl "asi tři reklamace kompresoru klimatizace", tedy jakoby neví, kolik jich bylo přesně. Takovým lidem se pak těžko věří.
    2 body
  2. U firemních aut cenu oleje v servisu nikdo moc neřeší ale pokud mám auto svoje soukromé a servis souhlasí že si donesu olej vlastní, získá si mě jako zákazníka i po 5ti leté záruce,pokud mi řekne že vlastní olej nemohu tak si ho vyměním sám. Přijímací technik zkontroloval správnou normu oleje,originál neotevřený obal,žádné výpalné,v zakázce poznámka olej vlastní dle normy VW. Cena za práci asi 415 + 255 za olejový filtr,nic víc.Pokud to tak zůstane, k "Auto Racek HB" budu jezdit. Použitý olej tento,prý bez vlivu na záruku.
    1 bod
  3. @zwan Pro info - Můžu po dnešku potvrdit, že filtr se vypaluje s klasickou pravidelností. Dneska po cca 450km se opět začal vypalovat.
    1 bod
  4. Ja uz mam ? akurat Swing+ nepodporuje trajektoriu
    1 bod
  5. https://eshop.skoda-auto.com/
    1 bod
  6. Zkusil jsem nafotit trochu detailneji, jak to ted mam serizeno ze stejneho servisu SA jako byl i Stanmar. Troufam si rict, ze rovina snad byla ok, bohuzel tunel jsem ale nenasel. Od plne nadrze je najeto 60 km, tak doufam, ze to je jeste snesitelne:) Prilozil jsem jeste laser, s vyskou 70 cm, ktery jsem na prvni fotce zvyraznil. Pokud se nepletu, tak podle schematu krizu by mel byl spodni lom ve vysce 65 cm, pro tahle auta. Pri vetsi vzdalenosti jsou ty fotky nic moc, ale vychazi mi z toho dosvit leveho svetla cca 35m max. 5m detail foceno pred autem (trochu stazena bila) 5m foceno z auta 10m 25m 35m Docela by me zajimalo, co se vlastne fyzicky stane s vyskami svetel po prepnuti do zakladniho rezimu. Zkousel jsem i menit svetla z MANUALu na AUTO jak se psalo vyse, ale vysky stale stejne (zkousel jsem i popojizdet).
    1 bod
  7. Na základě přečtení[mention=33271]Stanmar[/mention] - ovy recenze světel jsem dneska dotankoval plnou nádrž, nafoukal gumy a pro porovnání výsledků nafotil ještě jednou mé nastavení. Zajel jsem do nových podzemních garáží. Podlaha by tedy měla být naprostá rovina. 5m 10m 15m 25m
    1 bod
  8. a myslíte že odkiaľ mám páčky ja?? mihocar...SWaP som kupoval za plnú cenu. aktivácia čo si všímam je u každého servisu asi iná. ja som platil 36 €, kamoš 15 €
    1 bod
  9. No nevim, máme doma scalu a rodiče od přítelkyně rapida. A rozdíl je upřímně markantní. Ta evoluce je rozhodně znát a není to jen nějaké lehké překapotování. Ale třeba právě ta zkušenost s tímhle rapidem mě pak zavedla i do salonu škody. Upřímně hodně se píše jak je škoda drahá oproti konkurenci, ale když jsem si to porovnával, tak výbavy jaké bych chtěl já mi vycházely u scaly asi nejlépe. Teda i30 jsem moc neřešil nakonec, protože to auto se mi nelíbí zvenku ani zevniřt. A zatím jsem po přesedlání z citroenu c4 naprosto spokojen. Podvozek super (ač jsem často slyšel jak mlátí a klepe na nerovnostech, tak u mě je tichý a dobře žehlí nerovnosti i na rozbombardovaných silnicích), tak kupodivu motor, kterého jsem se trochu obával. A třeba dílenské zpracování je vážně na jedničku. Nic nedrnčí, všechno lícuje. A celkově je to mnohen propracovanější auto.
    1 bod
  10. "Auto Racek" Havlíčkův Brod V pondělí jsem byl na "servis oleje proměnlivý" +roční prohlídka ,záruka mobility. Olej vlastní, auto v 5 leté záruce, cena celkem krásnych 1140 Kč s 5% slevou.
    1 bod
  11. No za 5 litru se 110 kW DSG, to uz je velmi defenzivni jizda na rezim Eco a bez vyuzivani vykonu. Me to dlouhodobe pri vyuzivani moznosti motoru vychazi na cca 5.8 - 6 l.
    1 bod
  12. na vymenu zadnych pruzin vobec nie je potrebny stahovak, ak je auto vo vzduchu tak staci povolit spodne rameno, tu skrutku pri kolese, predtym si to treba podlozit lebo pri vybrati skrutky by to strelilo,rameno sa natolko spusti dole ze pruzinu ide pekne vybrat, zalozi sa nova a zdvihakom sa pridvihne rameno a zaskrutkuje skrutka. jednoduchsie to uz vymysliet sa ani neda. pri prednych pruzinach musi sa pouzit stahovak
    1 bod
  13. Mám v plánu měnit před zimou baterii. Ta původní už má přes 6 let. Doufám, že když odpojím baterku a pak připojím novou, tak vše pojede. Přemýšlím ještě, že bych na tu chvilku připojil zdroj 12V přes autozásuvku v kufru, aby se to tvářilo, že je v autě baterie pořád ...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...