No já taky pod auto na příručním heveru/zvedáku nelezu. Ale pro domácí výměnu oleje, nebo cokoliv pro práci pod autem jsem si pořídil 2 malé nájezdové rampičky a od té doby je používá na výměnu oleje celá moje rodina viz odkaz: https://www.ahprofi.cz/najezdova-rampa-tandem.htm
Rozvodová sada se zdá (podle mě dostupných informací), že je shodná s ostatními motory řady EA 288.
Měly by tedy platit stejný kilometry tedy 210 tkm. Je tam samozřejmě řemen....
Tak scala dnes absolvovala dalsie kolo reklamacii. Vyriesene boli udajne nasledovne veci.
1. Operadlo sedacky vodica
2. Signalizacia kvap. ostrekovacov
3. Vymeneny kompresor
4. Udajne aktualizacia SOS
5. Nastavenie svetiel.
Bod 4, 5 pisem udajne. Svetla posudim v najblizsich dnoch. Za bod 2 a 4 hovori obrazok dole. Samozrejme fotka po odchode zo servisu po prejdeni cca 20km. Takze bod 5 skusim stastie po novom roku.
@zwan: teda, já bych pod auto na heveru nevlezl. Natož se u něj snažit povolit šroub na vaně - maličká sedmisetkilová 106 se mi z heveru zhoupla, když jsem povoloval těhlici, a fakt bych pod ní v tu chvíli nechtěl být, to bych si už raději kvůli výměně oleje pořídil nájezdové rampy.
Ja som podvozok s dcc nebral ked som kupoval presne kvoli takym problemom. Ale mozno je to iba ojedinely problem. Dcc je super pokial funguje, ale z dolhodobeho hladiska cim viac elektroniky tym viac problemov aj ked mozno v tomto pripade viac pohodlia...