Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/03/20 ve všech sekcích
-
4 body
-
Prostě každý jezdíme jinde, u nás pokud je zima sypou inertem. Zástěrky mám a budu mít, protože auta mám v průměru na 10 let. Na O1 i F1 mám prahy a boky pořád jako nové, navíc tahám vlek a bordel mi neletí přímo na něj a dovnitř. Jsem praktik, ne esterický pozér.2 body
-
No z Clintovo platu 80tis je 60% porad dobrych. Navic se ti do toho pocitaji vikendy. [emoji16] Odpusti si takove zbytecnosti jako kaviar v nedeli k obedu, ruskou vodku z dovozu atd. Bozkov taky dobrej. Takova Prazska vodka za 130 je good. Letiste ted prijde treba na to, ze rada mist vlastne nepotrebuje, po Run way sem a tam muze jezdit cvicena opice atd. [emoji23] Kdyby bylo nejhur, tak ja v tom Clinta nenecham, misto u me u kopirky by se jeste naslo a konecne by nasel dusevni obohaceni v tom, ze by zacal delat smysluplnou praci s nejakym vysledkem. [emoji23] Stejne, kdyz se to tak veme kolem a kolem, tak za tu pandemii mohou stejne letadla, nebyt jich, nikdy by se to tak nerozsirilo. Holt se muselo rejzovat do posledni chvile a tohle je vysledek, ted krvaceji. Kdyby se hned v zacatcich zakazaly vsechny lety z Ciny, zavedly karanteny pro vracejici se z Ciny atd., neco by to stalo, ale spolecnost a lide by normalne fungovali. No Clint jeste muze oprasit stary bussiness v podobe Autoskoly a vyucovani jizdy vozem vlhke 18nactky. [emoji23]2 body
-
@LHAJ To mohlo i být tvojí osobou a tvojí případnou dispozicí a zdravotní způsobilostí, že máš tlak v těch uších. Již jsem se s tím setkal, že to někteří citlivější jedinci mají takto ve vztahu ke klimatizaci. Kdysi v mé dávné práci, to tak měl kolega od té doby, co nám ve velkém dispečerském sále namontovali klimatizační jednotku. Nesnášel to a měl taky mimo jiné takové tlaky v uších, nakonec musel z té práce kvůli tomu i odejít.1 bod
-
Nojo, ale toho bordelu co chytily který měl být na laku. Ti co mě znají, vědí, že mám zástěrky Na Superbu, Arteonu i Scale. Osobně na vzhled kašlu, hlavně nemít dotlučené auto od kamení?1 bod
-
Ahoj, pokud máte scalu se startovacím tlačítkem, tak věřte, že tlačítko umí pulsovat. jako v tomto youtube videu: https://www.youtube.com/watch?v=L8pC3fuKFx4 Samozřejmě to není nic bez čeho by se člověk obešel, ale je to taková zajímavost. Uděláte to s OBD11 následujícím způsobem: Start stop heartbeat light function Module B7 - Acces Startsystem Interface - Works in my Scala Security Acces - 20103 Adaptation Submenu - DeveloperCoding: Search lights - ZAT_illumination_conncept_mybeat_clamp58xt - Activated (Default - Not activated) - ZAT_ilumination_modus_mybeat_clamp58xt - Activated (Default - Not activated) Mě to funguje.1 bod
-
Tak jsem to přece jen nevydržel a zajel včera za lakyrou a ten kufr nechal opravit. Pod lakem se opravdu skrýval oxid zinku (bílý prášek), ale naštěstí plech byl ještě zdravý. Opravdu ale potvrdil, že to bylo za 5 minut 12, prý ještě půl roku a už by tam byla i rez. Takže místo obrousil, a znova nalakoval do rozstřiku. Jsem rád, že to zvládl bez sundání dveří, kvůli licovani atd. Dnes jsem si auto vyzvednul a nic nejde poznat :-)) Taky mi potvrdil slova karosáře, že nové škodovky, to mívají až na výjimky všechny (tak 8-9 z 10) a kdo se podívá pořádně, tak má velkou šanci, že to najde. Prý škodovka už nepoužívá tak kvalitní plechy a když je v plechu více síry, tak to se zinkem takhle zreaguje.1 bod
-
1 bod
-
Poprosim cislo tej plechovej vane. Zdoraznujem ze rec bola naposledy ohladom 1.2 81kW1 bod
-
5. dveře - pokračování. Nedalo mi to a zkusil jsem vyloupnout ten krycí plast. Padařilo se a pod ním se ukrýval torx 30: Trocha hraní a světla jsou konečně tak, jak bych si představoval. A mezera mezi 5. dveřmi a nárazníkem je prakticky všude konstantní. Na wapku znovu nepojedu, ale zkusil jsem na problémová místa vložit papír a po zavření kufru jeho vytahování kladlo odpor - tak snad opět těsníme. Servis jdu tedy odvolat. Sranda je, že ta "základna" dorazu nemá pevně vymezenou polohu a jde s ní kolem osy šroubu lehce otáčet. Na levé straně je ten vysunovací kus nyní o několik zubů více venku než na pravé straně. Jestli to ve fabrice takto (ne)štelují, tak se nedivím že ty světla jsou všelijak - na to hraní si tam "po zoubkách" není tolik času.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Súhlasím a aj to deci ušetrené mi príde na dlho a že zastavíš na semafore a napr. stojiš tam 5 sekúnd vypne motor, úspora paliva je 0 a záťaž na bateriu, štarter a diely motora. SS je nezmysel a teda kto vidí v tom pozitívum nech tu dá článok.1 bod
-
Na co studii? Je snad jasné, že na díly motoru jsou nejvyšší nároky (síly, otěr bez tlaku oleje, mech. rázy) při startu. Stejně tak na turbo, baterii, startér, akční členy, ŘJ... Tak proč bych ten motor vypínal? Pár deci benálu co spotřebuje nastartovanej je mi těžce u zadku. Navíc SSS byl vyvinut pro homologační test, tak proč bych ho používal za provozu? To samé platí i o rekuperaci.1 bod
-
Nemusíš to brať hneď na seba, ja netvrdím, že hneď podvádzaš. Ale vzhľadom na to, že ako málo stačí niekedy k rozdielnym výsledkom, dokážem si bez problémov predstaviť, že pri meraní po úprave sa hodnota prikrášli nejakým trikom o 3-5% a zákazník je hneď spokojnejší, lebo jeho TSI nebude mať namiesto sériových 105 koníkov 125, ale napr. rovni 131. Hneď sa tá úprava viac oplatila, nie? A zhodou okolností, je zaujímavé, že všetky 1.2 TSI ktoré chodia na brzdu, majú vždy viac koní, bežne aj +10. A keď som bol na meraní, tak ja som mal zrazu normovaných o jeden menej, a točák -12,5 Nm oproti sérii. Ako keby ma chceli "motivovať" aby som si dal auto upraviť. Viem, je to trochu paranoické, ale v dnešnej dobe je ťažké sa spoľahnúť keď sa ojebáva na každom rohu, hlavne ak ide o takú službu, ktorého kvalitu je ťažké, alebo minimálne finančne náročné overiť. A story o ABC tuningu poznáme, nie?1 bod
-
mam Amundsena, zkousel jsem i par dni Columbuse a musim rict, ze za ty penize mi to nedava smysl :( Navigaci na Amund. teda nepouzivam (radsi mam pripojen telefon a jedu pre Waze, pripadne Mapy.cz). Jen mne stve, ze toto nejde zrcadlit na digitalni stit... to ale nejde ani u Columbuse... Za mne tedy, kdybych mel i Bolero s AC, tak mi to staci:) rad pouzivam jenom jedno zarizeni kdyz to jde a v nem mam vsechno.0 bodů
-
I ta cena za šroub je přehnaná, výrobní náklady pár haléřů, Škodovka už také neví na čem vydělávat. Pokud nemá šroub stržený závit, tak nevidím důvod ho měnit. Nebo má na sobě nový šroub aplikované nějaké neviditelné těsnění na jedno použití? To by byl asi jediný možný racionální důvod dát tam pokaždé nový šroub.-1 bodů