Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/16/20 ve všech sekcích
-
4 body
-
4 body
-
Kdysi jsem něco takového předpovídal,že jednou padne auto jako Windows a třeba-bude i člověku nebezpečné. Nedivím se některým Japoncům,kteří se tomuto brání a brží se toho,že auto by měl řídit člověk se vším všudy. Jednou nás tyhle fíčuriny a rádobypomocníci zabijí,protože řidič bude na nich tak závislý a spoléhat,že.... Joj bohužel tohle dnešní mladí už asi nepochopí4 body
-
2 body
-
2 body
-
Hmmm... myslím, že tohle je od Škodovky celkem slušný přešlap. Evidentně vše bylo podřízeno vypustit novou Octavii k výročí a je jedno, v jakém stavu. Poslední dobou mi přijde, že se snad některé věci už ani netestují a prostě se to riskne a pustí do oběhu. Není přece možné aby se při testech neprojevily chyby, které se běžným zákazníkům začnou dít takřka okamžitě po předání auta a ještě v takovém množství. To samé dostupnost motorů. Auto má po více než půl roce od zahájení prodejů stále jen omezený výběr motorů a kdy budou dostupné ostatní, nedokáže nikdo říct. A třeba nedostupnost dieselu 2,0l; 110 kW v manuálu považuju vzhledem k tomu, že Octavia je prostě fasovací auto za hodně velkou chybu. No a výmluvy dealerů, servisů a bohužel i samotné Škodovky na nekompatibilitu a verze BT atp. už nemá cenu ani komentovat. Evidentně to totiž nikdo ani nezkouší řešit. Vzhledem k hodně sebevědomým a nutno říct, že přestřeleným cenám nové octávie by člověk čekal trochu víc. A jestli je pravdou absolutní zákaz předávat vozy, používat předváděcí auta atd., tak to asi nebude úplně malicherná chybka, ale pěknej průser, kterej může ohrozit životy. Jsem zvědavej, kdo si po pár takovýhlech přešlapech sedne do autonomních aut ... to bude masakr.2 body
-
1 bod
-
Zajímavé řešení ale s výhradami od Škodovky. Snad má šetřit akumulátor co se týká dobíjení atd. https://www.garaz.cz/clanek/stop-start-lze-vypnout-snadno-a-navzdy-trva-to-par-sekund-21003800#seq_no=2&dop_ab_variant=356220&dop_source_zone_name=autoweb.web.nexttoart&dop_req_id=GBCMFvNwuXy-202005152014&source=article-detail1 bod
-
Nebuď naivní. Výročí je z pohledu fungování automobilky úplně irelevantní. Podle některých zdrojů se nehledí na skutečný stav, ale na termíny. Do produkce se proto pouští vědomě i mizerný software. Nástup nové generace je tentokrát hodně postupný a odpovídá tomu i objem výroby. Třetí generace se jště teď pořád vyrábí výrazně větší množství. Neznám moc důvody, proč je problém půl roku nedat k dispozici dokonce i velmi často prodávané motorizace. Je to divné. Další motorizace by každopádně měly naběhnout velmi brzo.1 bod
-
Uz jsem to pochopil. Staci u techto kabelu proste zasunuti a jeden kontakt na dane pozici.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Predpokladam, ze to co tedy mas na vodicich, jen nastrkas do nejakych volnych pozic, budes si muset namerit, kde je spinane a trvale plus.1 bod
-
K městu (dopravně jednomu z nejhorších - Praze) taky něco doplním - já na své nejčastější cestě většinou kombinuju ECO/SPORT, kde ECO využívám v hustějším provozu kvůli plachtění, kdy vozidlo před váma jede líně a v režimu D/S neustále střídáte brždění motorem/lechtání plynu pro udržení rychlosti. Občas zkusím i tempomat, ale pokud řidič před váma jede "divně" a nelogicky zrychluje a brzdí místo plynulé jízdy, tak se stejně chová i vaše auto :) Když je provoz volnější, případně mě čeká kopeček kde chci být ve vyšších otáčkách, klepnu do řadičky dolů a mám tam Sko které mi drží pěkné otáčky. Je teda fakt, že v Sku sice mám vyšší otačky, ale když zátěž není velká, často to padá do dvou válců. A pak to vypadá takto: Brzká ranní cesta městem - varianta pro mě plynulejší trasou, kde je na 11 km 14 světelných křižovatek: Cesta zpět odpolední trasou, která je nutná kvůli každodenní koloně na jednom ranním úseku. Hustější provoz, 12 km a krásných 21 světel, tj. každých 571 metrů světelná signalizace!!!. A zde se na něco jako zelená vlna fakt nehraje. Trumfne mě někdo hustotou semaforů :D? Jináč město motor umí klidně i za 4l, ale to je volná víkendová Jižní spojka :) A poslední - výletní trasa Praha - Skryje, cca 2/3 po dálnici 130km/h, a pak kopečkovité a klikaté okresky: Nebýt nutných cest po městě (většinou jedu MHD, ale sem tam potřebuji převést něco objemnějšího, což jde v MHD dost blbě), tak odhaduji že, bych byl se spotřebou dlouhodobě někde 5,5-6l/100km. S motorem tedy velká spokojenost a při této skladbě tras bych neměnil.1 bod
-
Pokud to není ten samý problém https://www.aktuality.sk/clanok/791087/volkswagen-pre-softverovu-chybu-zastavil-dodavky-golfu-8/1 bod
-
Byla neobsazená, takže stačilo jí jen nasadit. Původně mi to zapojoval Ferda25 ze Strakonic, takže to bude ok. EDIT: Dej ještě pozor na správný směr pojistky. Když jí dáš obráceně, nebude to fungovat.1 bod
-
Lenze po 27000km a roku a 5 mesiacoch?O kozu sa staram,nasadam opatrne.Na byvalom s hnedym iterierom bolo vsetko ako nove aj po 60 000km.1 bod
-
Nakonec jsem šel koupit nové Citigo :) v plné výbavě. Ale v salonu mě ukecali na Fabii, dali super slevu. Takže nakonec nová Fabia Style 81kW se všemi pakety a příplatky (kromě dvou: panoramy - v žádném případě nechci a Amundsena - do práce trefím nebo připojím Android Auto). Za 342k. No nekup to. A neměnil bych, jako druhé auto na courání do práce je to super. A hlavně ta vůně novoty a jistota, že to není bourané a stočené a zhuntované a po kuřákovi se psem a tak. Myslím, že už nikdy nekoupím ojetinu.1 bod
-
Řešil jsem podobnou otázku, zkus se na to podívat takto: Potřebuješ na dopravu do práce OIII RS? Opravdu? Aby stála denně 8 hodin na parkovišti v práci a pak stála doma? Nebylo by lepší si koupit za 650k nebo i výrazně méně úplně nové auto, které by plně vyhovovalo předpokládanému využití?1 bod
-
Zdarec řidiči a řidičky :-) V pátek jsem absolvoval spontánní výlet Brno -> Praha -> Brno a dostal jsem se na průměrnou spotřebu dle palubního počítače 4.7L/100km. Velkou roli určitě hrál momentální stav D1, kdy jsem polovinu cesty absolvoval cestovní rychlostí 80km/h v zúženém stavebním pruhu. Za mě i tak super čísla. O víkendu jsem pak absolvoval cestu Brno -> Olomouc -> Brno, kde už jsem jel tachometrových 130 km/h a i tak se dostal na nějakých 5.3L/100km. Jezdím s DSG v klasickém režimu Drive, akorát při příjezdu do města většinou "testuju" zrychlení 0 - 60 km/h na 80 - 100% plynu s jízdou brzda - plyn - brzda v rámci dekarbonizace. :D Celkově jsem po přezutí na letní gumy se spotřebou nadmíru spokojený. Reálnou spotřebu teprve počítám od téhle nádrže, takže později kdyžtak nasdílím rozdíl PC vs. Realita. Tankuju FuelSave 95 na Shellce.1 bod
-
da sa dany modul pre wireless komunikaciu dokupit a doinstalovat do vozidla dodatocne ? Bolero system....1 bod
-
Csabac neblbni, podle toho, co tady od tebe čtu v různých tématech o SCALE, tak sis musel koupit naprostý křáp a to máš nové auto. To tak vypadá jako by Ti auto dělali v pátek 13.-ctého a ještě byli k tomu všichni ožralí. Kdybych to musel brát do důsledků u své skoro nové Fabie, tak bych se musel asi zbláznit, ale hnidopich nejsem a nic není 100%-centní. Víš kolik nových nepochopitelných zvuků se mi vždy u nového auta ozývalo a když jsem to řešil s automechaniky, tak nakonec OK. Např. rozjezd čerpadla, plnění napínáku řetězu-hrkání rozvodů, emisní zahřívání katalyzátoru, pnutí a praskání výfuku atd., atd., Vždy při koupi nové Škodovky mě něco překvapí, co ta předešlá nedělala. Tím se Tě nechci nějak dotknout, ale 10-15 vteřinové cvrlikání delší dobu studeného motoru bych neřešil. Škodovky nemají nějaké extra odhlučnění a tak holt slyšíme motor a podvozek více, než bychom chtěli.1 bod
-
1 bod
-
Jak sundat přední a zadní nárazník+něco o motoru,staženo z erwinu,ale je to až po kliknutí a zadání podle winu v ElsaPro, dílenská příručka a tam se dá stáhnout v češtině skoro vše. motor1.pdf prední1.pdf zadní1.pdf karoq1.pdf1 bod
-
Elektrika a schémy: https://uloz.to/!YgeNGIw4bram/s0071120015-zakladni-vybava-l0l-od-rijna-2016-pdf Karoséria: https://uloz.to/!szimr4nTzcSl/d4b806d82b4-opravy-karoserie-pdf https://uloz.to/!wWPqZXrqnvIT/s0051870015-opravy-karoserie-montazni-prace-na-karoserii-pdf Podvozok: https://uloz.to/!riQy5pMWNHCX/d4b806ab0a2-brzdove-systemy-pdf https://uloz.to/!oT0ZXIsuaUm1/d4b806ab08e-kola-pneumatiky-pdf https://uloz.to/!SrXdEWIVSwr0/d4b806ab094-podvozek-napravy-rizeni-pdf Prenos sily: https://uloz.to/!BPUCFBuf85WT/d4b806ab091-7-stupnova-prevodovka-s-dvojitou-spojkou-0dl-pdf https://uloz.to/!9SdZzt7H106G/d4b80513d9a-prevodovka-0d9-dsg-pdf https://uloz.to/!hFhS5VTmVL42/d4b80513ddd-prevodovka-02q-0bb-0fb-pdf https://uloz.to/!fucPIZqGZES6/d4b8051ae00-palivovy-system-vznetove-motory-pdf https://uloz.to/!zksWTBzVy7ET/d4b8051ae47-palivovy-system-zazehove-motory-pdf https://uloz.to/!MuEDhZcHHEoN/d4b80513e11-kardanuv-hridel-a-rozvodovka-zadni-napravy-pdf https://uloz.to/!ikBnnLxltUsk/d4b8051adff-motor-1-4-92-110-kw-tsi-pdf https://uloz.to/file/mZcFCdknp0aH/d4b805e29ad-motor-1-8-132-2-0-132-140-162-200-206-kw-tsi-pdf https://uloz.to/file/9ZQQlNiiWy0C/d4b806ab08f-motor-1-6-85-2-0-110-130-140-kw-tdi-cr-pdf https://uloz.to/file/jKIUUxnorgtk/d4b808dda61-motor-2-0-176-kw-tdi-bit-cr-pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: https://uloz.to/!DEske5TtNQLP/d4b806ab0a0-nezavisle-topeni-pridavne-topeni-pdf https://uloz.to/!Mp8oNwEVQi2u/d4b806ad478-topeni-klimatizace-pdf https://uloz.to/!mJuXxxo8gplm/d4b806338ac-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r1234yf-pdf https://uloz.to/!k4V05fIITlgi/s0051890015-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r134a-pdf Vlastná diagnostika: https://uloz.to/!WKRURkiMODsw/d4b806b6fa0-komunikace-pdf https://uloz.to/!wXkNZ5v3ntve/s0051880015-elektricka-zarizeni-vseobecne-informace-pdf1 bod
-
Elektrika a schémy: https://uloz.to/!uJRTyw7TUJBj/s0063430015-zakladni-vybava-l0l-od-cervence-2017-pdf Karoséria: https://uloz.to/!77odTXlI6Tsw/d4b8075cfab-opravy-karoserie-pdf https://uloz.to/!8nBkSPfU5lsH/s0051870015-opravy-karoserie-montazni-prace-na-karoserii-pdf Podvozok: https://uloz.to/!JWgCNDjBsupn/d4b80763c92-kola-pneumatiky-pdf https://uloz.to/!7rD3uXoquuPs/d4b80763ca8-podvozek-napravy-rizeni-pdf https://uloz.to/!JIrq8DpqfgXJ/d4b80763cbb-brzdove-systemy-pdf Prenos sily: https://uloz.to/!kb6QpV7jAqkg/d4b805e29ad-motor-1-8-132-2-0-132-140-162-200-206-kw-tsi-pdf https://uloz.to/!PdonIF97l68G/d4b806ab08f-motor-1-6-85-2-0-110-130-140-kw-tdi-cr-pdf https://uloz.to/!3lVgua5qfwMr/d4b8051ae00-palivovy-system-vznetove-motory-pdf https://uloz.to/!Q1bZ8ON19Q3n/d4b8051ae47-palivovy-system-zazehove-motory-pdf https://uloz.to/!KlWOIwiUpnCH/d4b80513d9a-prevodovka-0d9-dsg-pdf https://uloz.to/!2sG3W0QKZ8Uz/d4b80513ddd-prevodovka-02q-0bb-0fb-pdf https://uloz.to/!eu519g8qdcIP/d4b80513dfa-prevodovka-02s-pdf https://uloz.to/!MwyYz9PmYkAA/d4b80513e0e-prevodovka-0aj-pdf https://uloz.to/!F2JE3I3d1G2q/d4b80513e11-kardanuv-hridel-a-rozvodovka-zadni-napravy-pdf https://uloz.to/!x3doCVLdRBty/d4b80788c19-7-stupnova-prevodovka-s-dvojitou-spojkou-0gc-pdf https://uloz.to/!fvxUEoNVGJgh/d4b80763069-motor-1-0-85-kw-tsi-pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: https://uloz.to/!GmTajgKoRn2x/d4b8074d9a6-nezavisle-topeni-pridavne-topeni-pdf https://uloz.to/!6VnDn252ZuX2/d4b806338ac-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r1234yf-pdf https://uloz.to/!lWWtX527pvGs/d4b807609d0-topeni-klimatizace-pdf https://uloz.to/!smETnIKUGF4Y/s0051890015-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r134a-pdf Vlastná diagnostika: https://uloz.to/!m32nv6ktGlDt/s0051880015-elektricka-zarizeni-vseobecne-informace-pdf1 bod
-
Pro Karoq- D4B80762D36-Maintenance.pdf D4B8077F854-1_0_85_kW_TSI_engine.pdf D4B8052B85F-Fuel_system_-_Petrol_engines.pdf D4B80655686-Air_conditioning_system_with_refrigerant_R1234yf.pdf D4B80773BA6-Wheels__Tyres.pdf D4B80773BE7-Communication.pdf1 bod
-
Dal jsem bílé tlačítko a svítí bíle fakt dobře. . Dobrý nápad1 bod