Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/30/20 ve všech sekcích
-
Nerika se nahodou motor dela auto a je zaklad ? ? A ted si rikas vykon staci a zitra muze byt vse jinak, motor nevymenis jinou vybavu muzes dodelat/dokoupit.2 body
-
@Martab Slo by poslat do SZ sirky a RALku tech pruhu s rozestupem mezi nimi? Diky moc a Pawouk promine OT ?1 bod
-
U Karoqa hodně záleží na kombinaci rezervy, sedaček a pohonu, viz můj příspěvek zde: https://forum.skodahome.cz/topic/142374-co-dokupitnekupit-vo-vybave/page/3/?tab=comments#comment-2475418 Ale na spaní to není ani v jednom případě, na to je ten kufr hodně krátký (holt SUV, kde je to nahnané výškou, ale délka je srovnatelná spíš s HB/SB než s kombi...)1 bod
-
Určitě nech vyměnit, jak se jednou šáhne až na plech, nikdy už není ta antikorozní ochrana taková, jako z výroby, rez jde vždy zpomalit, ale málo kdy se ji podaří zastavit uplně...1 bod
-
1 bod
-
Nesmíš to podtáčet. Ta 70 kW víc bučí protože nemá dvouhmotoví setrvačník, dvouhmota je to co dělá silnější verzi kultivovanější - ona není ale nepřenáší to tolik vibrací přes převodovku. To je taky jedna z fíčur, které na autě nechceš ,pokud se ho neplánuješ vzdát po konce záruky.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ber tú silnejšiu variantu. Ja sa som si v minuloti priplácal za výbavy a pak som bol na hnevaný,že motor stohí za figu.Ale hore vyšie dobre radia vyskúšať ale hneď po sebe nie že za týždeň skúsiš. Musíš cítiť ten rozdiel. Len neviem či nekto má na skalde tento model 70 a aj 851 bod
-
Je to jen a jenom o preferencích. Ty motory se chovají hodně podobně, ale co rozhodně nechceš je jezdit s 6q po okreskách. Pokud nedáš aspon 50 % cesty po dálnici, tak za silnější verzi zcela zbytečně připlácíš a ještě navíc si snižuješ jízdní komfort. 5q je na běžné okresky zcela jistě komfortnější variantou, navíc za méně peněz. Rozdíl v motorech nemůžeš poznat.1 bod
-
1 bod
-
Já jsem se také rozhodoval mezi těmi dvěma motory a nakonec jsem šel do té slabší pětikvaltové a jsem spokojen. Rozdíl mezi nimi není až tak velký. Pětikvaltová převodovka je poskládána jinak a řekl bych, že i lépe. Například rozdíl otáček při 130 km rychlosti - silnější motor 6 st. 2800 ot. /m a slabší 5 st. 3100 ot. /m. Nejvíce záleží na tom jak budeš auto zatěžovat, jestli jezdíš většinou více naložený tak bych šel do té silnější. Jestli jezdíš jako já - zatížení + - 50% bohatě stačí slabší.1 bod
-
Nejsem si jisty, na co se vlastne ptas, ale zkusim odpovedet. V celem zrcatku zadna logika neni, takze pokud si nejak dodelas kabelaz, tak ti staci jen skla.1 bod
-
Nějaké fotky jsme dnes přihodil k sobě do topicu: @Radas99 díky :D, černá R&G je moje, modrá Octavia je @Pawouka, snad to příště vyjde a stavíš se (y)1 bod
-
Dobrý den, Nefunkčnost stahování oken se mi projevila potřetí. Vždy při jízdě v dešti a při zaparkování v garáži bylo cítit poměrně velké teplé vlhko od vysýchajícího motoru a následující den byly okna mrtvé (mezi čalouněním a plechem dveří bylo sucho). Stačilo několik dní nechat auto venku na sluníčku a vše zase fungovalo. Takže jsem sundal čalounění od řidičových dveří a odpojil přívodní konektor mezi dveřmi. Provedl kontrolu všech vodičů a jejich izolací (dva měly popraskanou izolací). Po sundání motorku s elektronikou a odpojení dvou konektoru (nejdou odpojit bez demontáže motorku s elektronikou) jsem prozvonil jednotlivé vodiče mezi přívodním konektorem a konektorem elektroniky motorku ( vše se jevilo v pořádku). Takže jsem prostříkal konektory Kontakt sprayem a protáhnul zubním kartáčkem jednotlivé kontakty. Následně jsem konektory vyfoukal stlačeným vzduchem. Jelikož jsem nebyl spokojený s touto opravou, tak jsem pro jistotu přepájel všechny přechody konektorů a tištěného spoje elektroniky (pouze pro ty, kteří umí pájet – přechody jsou velice titěrné). Gumovou harmoniku mezi dveřmi jsem pro jistotu ještě přilepil na silikonový tmel. Nyní už okna fungují jak mají (asi 14 dnů) a zatím jsem jel v dešti jenom jednou. Tak uvidíme.1 bod
-
Mělo by to jít kódováním: https://www.briskoda.net/forums/topic/460576-change-skin-of-virtual-cockpit-to-rs-style/1 bod
-
1 bod
-
Opravdu nechapu tento krok, za tu dobu co tu jsem jsem pres TT poslal vic jak tretinu prispevku. Vazeni spravci fora nez abychom to nekak dopsali a upravili radsi to bloknem,proc se nsmahst ze Vazeni IT technici je 21 stoleti era noteboku a desktopu je uz pryc ,kdo dneska taha notas skoro nikdo kazdej ma mobil a Vy ustrihnete podporu aplikace prave na mobilech a tabletech, z vymluvou ze to nikdo nepouziva nevrim tomu je to jem lenost ,protoze z toho nejdou prachy jsk proste. Forum super, ale udrzba stoji za karas budu uvazovat o tom ze odsud odejdu,desktop opravdu v dnesni dobe na zadech tahat nebudu. Vazeni spravci zamyslete se nad tim co delate.1 bod
-
Opravdu nechapu tento krok, zs tu dobu co tu jsem jsem pres TT poslal vic jak tretinu prispevku. Vazeni spravci fora nez abychom to nekak dopsali a upravili radsi to bloknem,proc se namahat, ze Vazeni IT technici je 21 stoleti era noteboku a dsktopu je uz pryc kdo dneska taha notas skoro nikdo kazdej ma mobil a Vy ustrihnete podporu aplikace prave na mobilech a tabletech, z vymluvou ze to nikdo nepouziva neverim tomu je to jen lenost ,protoze z toho nejdou prachy jak proste. Forom super ale udrzba stoji za karas budu uvazovat o tom ze odsud odejdu,desktop opravdu v dnedni dobe na zadech tahat nebudu. Vazeni spravci a radoby IT technici zamyslete se nad tim co delate.1 bod
-
Hlavne na STK sa chodí s autom až po 4 rokoch... koľko mu tam tých 1.0 tsi mohlo zatiaľ prísť?1 bod
-
Pánové, pokud jezdíte na benzín, který nesplňuje EN228 ( v měm pŕípadě Rusko a Bělorusko) ŠA přímo zakazuje používat olej VW 508/509. Ovšem u nás ta kvalita asi taky nebude kdoví jak špičková a když, tak na hranici parametrů dané normy, neberu Vervu apod. Osobně používám 5W30 Mobil1 ESP(VW 504/507) do všech aut co máme doma, tento olej má nejvýšší HTHS kinematickou viskozitu v této kategorii, 3.65 pokud se nemýlím. Kinematická viskozita má vliv i na pístní kroužky/válec, nejen na pístní čepy a lágry. Podstatné je a to řekne každý tribotechnik, měnit olej dříve, než později a nehledět na interval long.1 bod
-
Pan tiskový mluvčí povídá jen to, co mu nakukají jeho šéfové. Jeho poznámka o poklesu napětí při zvýšeném odběru spíš platí pro polomrtvé baterie, ošetřované zázračným "inteligentním nabíjením". U dobře nabité baterie toto nehrozí, je schopna pokrýt zvýšené proudové nároky, nehledě na to, že je neustále dobíjena alternátorem. Ve ŠA by měli spíš přemýšlet nad tím jak zajistit dobíjení baterie do 100%.1 bod
-
1 bod
-
No, nevím 0w20, ač předepsaná norma, mi přijde už extrémní a je z toho fest cítit hon na emise... Já si auto budu nechávat 4 - 5 let s nájezdem max 100 000km, ale kvalita oleje a stejně tak i paliva (tankuju jen Vervu) je pro mě důležitá...1 bod
-
Fabia II - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Fabia II (od prosince 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - montazni prace na karoserii Karoserie - montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.4 132 kW TSI Motor 1.5 77, 1.6 55 - 66 - 77 kW TDI CR Motor 1.9 77 kW TDI PD Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD Motor 1.6 77 kW MPI Motor 1.2 44 - 47 - 51 - 55 kW MPI Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.9 l 77 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Automaticka prevodovka Prevodovka 09G Prevodovka 02T (06.2014) Prevodovka 0AM-DSG Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134a Udrzba - presne pokyny Topeni - klimatizace Heslo: žiadne !1 bod
-
Nevím kolik jich tam měl, nebo jestli mu tam jezdí. Jen říkám co jsem tak nějak vyzjistil od lidí, co se kolem "nových" vozů motaj. Celkem vsichni se shodují v jedné a té samé věci s turbem, tak se ptám zde. Každopádně díky za reakce, ještě pozjistím a pak se uvidí.-1 bodů
-
Tak to by stačilo, snad stačí napsat svůj názor jednou a ne to tady tapetovat prakticky identickými příspěvky! Vždyť je to tak snadné - když ti to tady nevyhovuje, nechoď sem. Já taky nelezu tam, kde se mi to nelíbí, a je jedno, jestli je to někde na netu, nebo třeba hospoda.-1 bodů