Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/02/20 ve všech sekcích

  1. Není trochu ekonomicky zvrácené, spoléhat na ekodotaci, aby bylo auto prodejné? Neřeknu dotace obchodníka, ale dotace státu mi vadí. Už jen proto, že je to z kapsy daňového poplatníka a jen to nespravedlivě zvýhodňuje pár jedinců...
    4 body
  2. Výmluvy, jste saláti! Narval bych vás do Michelinky tahat pneumatiky, hajzly intelektuálský! ???
    3 body
  3. Ja vzdycky kdyz je auto spinavy tak vezmu smirgl a cele auto obrousim a znovu nalakuju..... To si delate srandu s tim smetackem ze je lak po 15 letech takoveho dreni jako novej ?. Tak jestli to auto je jak rikate jako clen rodiny na kterym nikimu nezalezi, tak se smetackem pokracujte ?
    3 body
  4. Umývat auto smetáčkem mi přijde podobně dobrej nápad, jako sprchovat se s drátěnkou. A poprosil bych detailní fotku té A3 s lakem, co je jako novej. To by mě opravdu hrozně zajímalo.
    2 body
  5. Ty kráso, a tohle napíše kancelářská krysa co má ve čtvrtek už malý pátek (neb je zaměstnán v Praze) jezdí na 9 a ve čtyři odpoledne už sedí doma na terase. V sobotu byl naposledy v nějaké práci ještě za bolševika, neb občas byla ve škole povinná sobota. O neděli ani netuší, že se chodí někde taky dělat. A s noční straší malé děti před spaním.
    2 body
  6. Tak ono upřímně mimo dotace osobně nevidím jediný důvod ke koupi eko sračky, prosazované vlivnými v Bruselu. Je to drahé, pomalé (čti maximální rychlost), může se tam leccos po..., náklady na servis enormní, životnost omezená, jízdní vlastnosti špatné, plánování cesty na 2 věci pro neustálou nutnost nabíjet a reálná úspora vlastně žádná. Kdo by do toho šel dobrovolně, tedy pokud nejezdí jen po městě (na to stačí Citigo), nebo není Hollywoodská hvězda, která chce vypadat "eko", aby se zalíbila lidem, ale ve skutečnosti jezdí normálními auty se spalovacím motorem..
    2 body
  7. Ak by mal niekto záujem dozvedieť sa viac, na youtube to má pekne spracované a vysvetlené napr. PanTheOrganizer alebo ChrisFix. Keci o tom, aké je to náročné a drahé event. o otrokoch auta nie sú vôbec na mieste... Venovať hodinu času každé 2-4 týždne pri nákladoch 2-4 €/umytie nie je ani drahé ani otrocké... Skôr je to o možnostiach (chápem) alebo pohodlnosti (nechápem)...
    1 bod
  8. Jj, myčka se na laku podepsala, naštěstí to šlo rozleštit. Koukněte ke mě do vlákna, je tam porovnání. Do kartáčů už nikdy. Dokonce ani prášek. Mám od detailera sprej a aktivní pěnu, budu už používat jen wapku s vodou.
    1 bod
  9. Dnesna navsteva v serise, Bol som pritomny lebo elektro technik je z rodiny. Diagnostika ziadny problem, ziadna ponuka noveho SW ani nic na prehranie (Laura nevie CZ) cize spisana poziadavka a odoslana do SA. Teraz cakame sa spatny feedback. Samozreme zadane aj nefunkcne android auto bezdrotove.
    1 bod
  10. Sto bodov pre @ČudlR :D Už keď porovnám odolnosť laku Roomster 2006 vs. Octavia 2018, je to markantný rozdiel - smerom k horšiemu... Takže u mňa: veľké pranie = wap + napeňovač + Autoglym Polar blast (aktívna pena) + Polar wash (šampón) + Polar seal (sealant) + poriadna rukavica + dve vedrá + fúkač lístia a poriadny sušiaci uterák... malé pranie: wap + Carbon collective Lusso (šampón) + poriadna rukavica + dve vedrá + fúkač lístia a poriadny sušiaci uterák... Tvrdé srandy typu Fusso wax sú pre mňa, keďže nemám kryté státie, prakticky nepoužiteľné... Predtým som mal Škodu 100 - tú bolo možné (pritiahnuté za vlasy) vyčistiť aj ryžákom... Ale tá nebola streknutá eko water-based sračkou, všakže? Takže porovnávať tu laky v rozsahu desaťročí je úplne mimo mísu, pánové... Za mňa, šudlite si auto trebárs drôtenou kefou, ale nedrístajte o tom, že to stačí... V dnešnej dobe to už nestačí, bohužiaľ...
    1 bod
  11. No myslím, že to bylo na tebe ???
    1 bod
  12. @valentintintin Hi, you can update only to 0367 (officially from 2xx to 2xx, from 3xx to 3xx, from 4xx to 4xx) without any modding. If you want update to bigger version 03xx -> 04xx you have to patch your unit, edit firmware and than you could update to 0478. But on bolero (without navigation) you have to disassembly your unit, and do some HW tricks (read memory via PC). And of course, after update all installed features working correctly. I had bought Smart Link before update, and after update it's working without reactivation needed. If you are interested PM me. BTW on units with navigation (2 SD slots) it's more simple. You don't need to do any HW tricks, it's just SD card method. Even activation of SWAP / FEC codes (Android Auto, Apple Car Play, Mirror Link...). And of course there is risk. If you don't have correct solution you can brick unit (but is possible to do recovery, but it's again HW tricks). And about changes, there is grid menu, some transition animations and support of Virtual Cockpit. But update to 0367 is no problem, only you have to be sure that your battery is in good condition and will not discharge during update, or keep engine running or connect to charger during update. Update process takes about 20 minutes with CLASS 10 SD card. On seat forum you probably read about Android Auto / Apple Carplay were disappeared from menu during update from 0245 >0330 > 0346. That items can be simply enabled with VCDS, but it's only during SEAT update 0245 >0330 > 0346. It's not happening during Skoda update. SK: Mozes updatovat len na 0367 (oficialne z 2xx na 2xx, z 3xx na 3xx, z 4xx na 4xx). Ak chces updatovat na vyssiu verziu 03xx -> 04xx musis patchnut jednotku a upravit firmware, a potom vies aktualizovat na 0478. Ale pri bolero (bez navigacie) musis rozobrat jednotku a spravit HW zasah (precitat pamat cez PC). Po aktualizacii samozrejme vsetky nainstalovane funckie funguju bez problemov. Ja som mal kupeny Smart Link pred aktualizaciou, a po aktualizacii funguje bez potreby reaktivacie. Ak mas zaujem napis mi spravu. Mimochodom na jednotkach s navigaciou (2 SD sloty) je to o mnou jednoduchsie. Nemusis robit ziaden HW zasah, je to ciste metoda s SD kartou. Taktiez aj aktivacia SWAP / FEC kodov (Android Auto, Apple Car Play, Mirror Link...). A samozrejme su tu rizika. Ak nemas spravne riesenie mozes bricknut jednotku (je mozne spravit obnovu, ale je to zas HW zasah). A ohladom zmien, je nove dlazdicove menu, nejake animacie prechodov a podpora Virtual Cockpitu. Ale update na 0367 nie je problem, akurat baterka musi byt v dobrej kondicii, aby sa nevybila pocas updatu, alebo nechaj bezat motor alebo pripoj na nabijacku pred updatom. Aktualizacia trva cca 20 minut s pouzitim CLASS 10 SD karty. Na seat fore si pravdepodobne cital ze Android Auto / Apple Carplay zmyzli z meno pocas updatu z 0245 >0330 > 0346. Tieto polozky sa daju jednoducho znova zapnut cez VCDS, ale to sa tyka len SEAT updatu 0245 >0330 > 0346. Nenastava to pri Skoda update.
    1 bod
  13. Až dočtu tu recenzi, tak sem taky něco napíšu.... auto za víc jak mega a má dojezd 300km a pak cihla na 6-8 hodin 11kW full. To je tak to maximum, co lze doma zařídit (32A, 400V) a to budou přívodní kabely pěkně svítit. Docela fail. Kolik je v ČR supercgargerů na inzerovaných ca 125kW? 2. Ohřátí aku, zkrácení životnosti. Vmax 160km/h? To má být co? Vyhnat řidiče ze silnic betonováním provozu (tak jak to některá tranzitní města dělají už teď - kasičky, semafory, kruháky, 50/30ky,...)? Ok, stejně v ČR není nic legálního, kde by se dalo 130+, ale auto s 160 km/h v techničáku, trapas. Píšou tam "mohutné, ale vevnitř prostorné", ale co tam teda má být? Zvenku Kodiaq, zevnitř citigo? Na soudy, jak je s místem srovnatelný s kodiaqem, bych byl opatrný. Ty baterky a pohon, ty s místo vezmou. Vůbec celá diskuse dole je plná trefných poznámek... ale teď už aspoň vidíme, jak vypadá "průměrné emise na flotilu" v praxi. Budou reexporty, nákupy na dealery a podobné švindly, jen proto, aby mohlo 1,5/2,0TSI vůbec vyjet. O tom, že 150-200k dotace z daní je další švindl, ani nemluvě. Další švindly následují ve vyúčtování za elektřinu pro všechny občany ČR. "Zatím je (čistě) elektromobilů ze všech registrovaných vozidel asi 2 setiny procenta". LOL. V základu 18 plechotrony, gratuluji. Přívěs 1400kg. Jiný dvoutunovky zvádnou 2,1-2,4 tuny. Firemní elektroauto? Pro mlíkaře nebo řemeslníka možná, pro cesťáka ani náhodou. A řemeslník bude to mrtva jezdit svou shniu felinou nebo Partnerem. Levnější výroba a provoz?
    1 bod
  14. Auto ma sluzit mne a nie ja jemu. Takze auta umyvam normalne v mycke - ktora pride pod ruku. Este som si nevsimol, ze by pri predaji by bol s tym nejaky problem.
    1 bod
  15. Jo přesně, klasický pražský těžař zlaťáků a koviďáků co mají času dost. :-)
    1 bod
  16. Ten pátek jsem zrušil. Nejsou lidi. Beutiček může, když bude mít chuť, přijet ke mě domu na kafe :) Jo poslední dobou sem moc lidí už nechodí.
    1 bod
  17. Teď nechci dělat chytráka, ale čistě prakticky, bavíme se o dálkových světlech. Ani policajti, ani protijedoucí je svítit neuvidí, protože se prostě na protijedoucí auta dálkovýma nesvítí (aspoň já to teda nedělám). Tak nevím proč by měli být ti co mě potkají chudáci?
    1 bod
  18. Rozhodne 6q... Vykon je dosazen jinym softwarem ridici jednotky motoru. O zivotnost motoru se nemusis bat. Ten zbytek auta casto prezije. Priplatek 30k za to rozhodne stoji. EDIT: diky za opravu, tak opravdu tam jsou rozdily. Cekal jsem, zeto bude jako v pripade vykonovych verzi 1.2 TSI.
    1 bod
  19. Bezkontaktni mycka sice auto neposkrabe, ale taky auto dokonale neumeje. Zustane na lakz takovy film ktery bezproblemu sundate prejetim prstem ale wapka to nesplachne ani mikropraskem ani akt. Penou. U houby je problem ze bordel taha po povrchu laku kdez to rukavice z mikrovlakna je nataha do vlaken a nejezdis sni po laku (i rukavice z tesca je lepsi jak molitanova houba)
    1 bod
  20. Za mě přední určitě. Ty ani nevypadají na autě divně a i jsem se setkal s názorem že to vypadá dobře. Mám na autě celoročně přední i zadní hlavně kvůli vystrčeným kolům ven které jsou na maximum pro legální schválení a zápis do TP. (přední kola jsou o cca 4mm víc ven než vnější hrana zástěry, zadní kola jsou s vnější hranou zástěrky) Za deště před instalací auta jedoucí zamnou opravdu přes vodní stěnu neměla šanci vidět co se děje předemnou a nemusím auto každý týden mýt. Lepší ochrana podvozku před bordelem všeho druhu je největší plus. Jediná nevýhoda je u mě občasné škrtnuti kvůli sníženému podvozku.
    1 bod
  21. Tak já dávám kompromis a sice jen dopředu. Máme tu asi 15 km úsek silnice I. třídy, kde se sype inert a pokud můžu porovnat, jiná auta zde bez předních zástěrek, mají po pár zimách počátek prahu za předním kolem bez laku a ty starší i rezavý. Vzadu to neřeším, tam je plast. Pokud jedete kolem 90 km/h na inertu, dost to auto trpí.
    1 bod
  22. Zdravím Vás, všichni kdo uvažují o nákupu vozu s motorem 1.5 tsi 110 kW, důrazně varuji na základě vlastní zkušenosti. Motor je v praxi nepoužitelný. Vypínání válců je tak otravné a nedoladěné že se motor po stránce běžného používání stává nepoužitelným. Vibrace se přenáší napříč celým vozem až do volantu, při přepínání z 2 na 4 válcový režim sice lehce škubne ale je to znát a pořád a pokaždé. To vše doprovázeno nizkofrekvencnim hučením, které je neakceptovatelné, přirovnal bych to k jízdě s pořád otevřeným oknem. Za mě nejhorší motor co byl kdy za celou dobu koncernu použitý. Prostě hrůza. Auto šlo z baráku.
    -1 bodů
  23. Rozumím je to věc názoru, stačí se jen zaposlouchat, přeji mnoho šťastných vibračních kilometrů ?
    -1 bodů
  24. zástěrky nedávat !!!!!! Proč :za mě jsou tam k ničemu na octavii 1 jsem je měl a tragédie stejnak se pod to dostal bordel blatník ani prahy to neochrání ba opak to i poškodilo blatník. Hned jsem to řešil sundáním a pravidelnou péčí jasně když je sucha zima v pohodě vždy na jaře šlo auto na zvedák sundali se kola a plastové podběhy všechno co bylo pod a ne že toho bylo málo dvě plné uhelky lopaty složení bordelu Prah kamínky bláto listí a i když bylo hezky už 14 dnu nepršelo tam to bylo pěkně vlhké vystříkal jsem vždy vapkou nechal uschnout ošetřil nástřik ochranou dělám to do dnes prahy a blatnik jak z vyroby auto jsem letoz prodal a koupil jsem si Octavii RS 03 combi TSI a budu v udržbě nadále pokračovat. Ono není jen sednout a jezdit všechno ma své a nekupuji auto na 5 let bohužel nejsem tak bohatý abych si to mohl dovolit
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...