Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/17/20 ve všech sekcích
-
Po dlouhém rozmýšlení a zkoumání konkurence jsem si znovu objednal Škodu. Tentokrát KAROQ ambition, 2.0 TDI 110Kw MP, 17 tritony, +paket ambi. plus, family paket, ambi. osvětlení, tažné, adaptivní tempomat, paket pro špatné cesty, vyhřívané čelní sklo, vyhřívaný volant, sound systém Canton. Tak uvidíme kdy bude?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@SkodaScala staci ti nastavit doraz dveri, ako som pisal a budu ti privierat na 1x a bez pazvukov. mne nesli dobre od kupy a dovod bol, ze boli nizsie ako mali byt. je to robota max na 30min so skrabanim sa a maturovanim nad spravnou polohou. ale podla mna za 10min to mas1 bod
-
@ErikSVK Oprav si to ĽÚBIŤ, vyznieva to trochu úchylne :-) Okrem toho, toto je sekcia Octavia... A aj o jazdenkách je téma inde...1 bod
-
Lištu sundat a nalepit znovu. Do dveří bych se nehrabal..., sám píšeš, že se ti zdají po zásahu rozhozené. I kdybys lištu zničil, tak tě nová vyjde levněji než jezdit do servisu na seřízení zadních vrat. Já ji mám nalepenou prakticky zároveň s hranou nárazníku a žádné drhnutí dveří nehrozí. Nehledě na to, že takhle tu hranu nejlíp ochranis...1 bod
-
Radsej 2mesiace sklz, ako potom pri rychlo a odflaknutom aute stravit dalsi 1-2mesiace v servise.1 bod
-
1 bod
-
Chápu. Já jen reagoval na to jak jsou to skvělí motory. Prostě H je levný auto a na tom se odráží i to ostatní. Nesmí se moc člověk koukat co píšou novináři. Realita je úplně jina. Taky jsem přemýšlel o H. Ale když jsem si prosel od servisu po n.dily a ceny,tak jsem změnil nazor. Ono jde i o materialy. Po 5 letech je to auto vybydleny. Netvrdím,že vw je vau,ale je pořád o krok dál. . ..1 bod
-
ver.1.66.0 (Armeabi v7a + Arm64 v8a) v7a_Car_Scanner_ver.1_66.0.apk v8a_Car_Scanner_ver.1_66.0.apk1 bod
-
Dvere doraz si doladis naboku ako su tie cierne krytky. POd nimi je taky doraz a drzi ho skrtuka. Chce to 10min a vies si doladit zatvaranie.1 bod
-
Ahoj. Dnes som mal možnosť otestovať ten tempomat pri prejazde obcou Prašník, ktorý je fak dlhý a plný všelijakých prevýšení, klesaní, roviniek a tempomat držal zvolenú rýchlosť úplne bez problémov aj v prudšom klesaní. A pri tempomate je jedno, či mám zvolený režim D, či B, auto udržuje nastavenú rýchlosť. Počítam, že ten kopec by musel mať klesanie väčšie ako 20%, aby som tomu systému rekuperácie, ktorý tempomat využíva musel nejako pomáhať brzdením pomocou brzdy. Samozrejme, ak by som letel dolu ostrým kopcom 110 a chcel hneď spomaliť na 50, tak len rekuperácia na to stačiť nebude. Ale pri predvídavej jazde je to v pohode. Pri tempomate v spaľovacom aute by motor nemal takú brzdnú silu a musel by systém zapájať aj brzdy. Tu v elektrickom Citigu by možno brzdy prišli na slovo len vtedy, ak by batéria bola príliš nabitá a nedokázala by prijať zrekuperovanú energiu... Takže asi tak...?1 bod
-
J_V: Tvůj postup taky používám, jen s jiným detailerem (Dodo Juice). Je ale bez výhrad použitelný jen v případě, že je auto jen lehce zaprášené. Pokud je na něm špína zaschlá nebo je auto opravdu špinavé (od bahna, které stihlo zaschnout, naschlý zimní "šlem" atd.), je velká šance, že bezkontaktní mytí neodstraní / neodmočí všechny mechanické nečistoty a ty si pak ručníkem patláš / škrábeš po karoserii. Větší znečištění vždy vyžaduje kontaktní mytí metodou dvou kýblů. K tématu: na umývání a voskování používám komplet kosmetiku Dodo Juice: od čističe brzdného prachu po tvrdý vosk. Auto doma umývám cca jednou za dva až tři týdny, cca 2-3x do roka dostane větší údržbu v podobě claye a tvrdého vosku. Cenově to jsou cca dvě objednávky za rok po 4000 Kč. Jen na voskování litých disků používám Waxaddict SiO2 tekutý vosk. Komplet umytí vnějšku a vnitřku auta včetně vysátí mi zabere cca 1,5 hodiny. Jen vnějšek cca 0,5 hodiny pokud spěchám a odfláknu to (bez důkladného odstraňování hmyzu a mytí komplet kol i vevnitř) a cca hodinu včetně hmyzu a kol. Pokud clay a tvrdý vosk, je to na celé odpoledne. Do běžný kartáčový myčky nejezdím vůbec. Rozdíl mezi 3letým autem, který absolvovalo kartáčovou myčku asi 30x a 2,5letým jen ručně umývaným autem, je propastný. Karoserie ručně mytého je až na ťupky od kamínků jako nová, téměř bez hologramů, má zásadně větší hladkost a lesk. Obě auta jsou černá a pokud stojí čerstvě umytá na slunce vedle sebe, to umývané v myčce má matný šedavý závoj. Nemalý je i rozdíl v ceně umývání, cca 2000 Kč vs cca 8000 Kč (ruční) za rok.1 bod
-
Zrychlení u výše zmiňované motorizace (tedy čtyřkolky se 147 kW ) je na 100km/h za 7,2 s a maximální rychlost 237km/h.1 bod
-
bohužel, těch AS, které berou vlastní olej je čím dál méně a kde ještě nedávno brali, tak dneska už neberou a najít dnes takový, kde ještě berou je skoro nemožné, ale stále ještě existují.. a druhá věc k těm názvům prohlídek, někdo používá slova serviska, někdo garančka apod..každý myslíme určitě to samé, ale v AS to samozřejmě stejné není..zde házím foto z jednoho fora, kde se jeden člen fora pracující přímo v AS snažil popsat, jak to ve skutečnosti je.1 bod
-
V zásadě nepřeji nikomu nic zlého, ale tady musím udělat výjimku - dobře mu tak.1 bod
-
Manželka kouká na účet všechny prachy v tahu, křičím na ní miláčku přivezl jsem scalu. Vyrazil jsem na výlet a na plyn šlapat mám nutkání, koupil jsem jí v naftě, takže žádný cukání. Nastavil jsem sedačku hezky dopředu, než jsem dojel do cíle, byl jsem v lehu. Hnědá barva ta jí ale sluší, zapni nahlas rádio, brzdy hodně hučí. zapl jsem rádio info se mi seklo, chtěl jsem přidat zvuk asi se mě leklo. A Tekutý blinkr v pravo i v levo, když někoho předjíždím jako bych měl EVO. Jedu jedu jedu 3 litry spotřeba, za takovou úsporu měnit olej netřeba. Koukám, že mám odřený dveře boční, moje auto dělali v neděli na noční. A tak jedu na první garančku, kde mi řekli pane to auto je na sračku. 30 tisíc najeto a náprava bouchá, technik v škoda auto na mě blbě kouká. A tak jedu domů radši, pač mám hovno na stěrači.1 bod
-
O3FL vs O3 (praktická zkušenost po mnoha km) + u TDI lepší DSG7 než DSG6 (za mě asi největší +) + infotainment on-line + červené světlo v předních dveřích + širší rozchod vzadu - potkávací LED svítí jen kousek před auto (asi největší -) - horší zvuk audiosystému (ve stejné výbavě) - lesklý displej (otisky a když se na to trefí odraz od slunce, to se nedá jak to oslňuje, hrůza!) - lesklé plasty u Climatronicu (otisky, hnus) - horší Navi (např. hledání čerpacích stanic hrůza, nejde nastavit hledání jen na trase, ukazuje i ty mimo a co jsem už přejel! Absence tlačítka Traffic, nutno lovit v menu) - menší vnitřní zrcátko - víc slyšet kamínky v podbězích - hnus dělená přední světla - AdBlue vopruz PS: Zajímalo by mne, kolik se podařilo ušetřit svárů (a kolik korun) PPS: Ta hadrová palubka u O4, to je taky mazec ?1 bod
-
10. kontrola odtoku v podlaze pod autem - zde je místo, kde vytéká kondenzát z výparníku, je vidět, že celá cesta je pěkně volná, udělala se mi louže z vyteklé desinfekce 11. nový kabinový filtr - určitě stojí za to, hned filtr vyměnit za nový (já preferuji uhlíkový) 12. zpětná montáž dílů - montáž se provede opačným postupem, v rychlosti: nasadit hadici klimatizace schránky spolujezdce do výparníku, namontovat schránku s vypínačem výstražných světel, nasadit boční tapec tunelu, namontovat popelník a rámeček řadící páky, vložit nový kabinový filtr a jeho kryt, připojit airbag, hadici klimatizace a osvětlení na schránku spolujezdce a přišroubovat jí Časová náročnost u mě byla cca 2,5 hodiny + 0,5 hodiny promazání ventilátoru (návod přikládám hned pod tímto příspěvkem) Doufám, že to k něčemu bude a že to mnohým z Vás pomůže, netřeba se toho vůbec bát, zvládne to průměrně mechanicky zdatný člověk a navíc to máte s obrázky Takže přeji hodně štěstí a čistých klimatizací!!!1 bod