Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/03/20 ve všech sekcích

  1. Lépe to snad ani vymyslet nemohli, proti O3 o řádný kus výše. Kola R19, sleva hned u dveří 97 tis. Dodání 3-4 měsíce ( kdo pamatuje Kodiaq RS při uvedení rok čekačka). Mít na to využití a obnovit IČO, vybral bych si. Snad ten Schafer tu škodovku nezazdí. Opticky hned člověk vidí snížení auta, základní verze na 18 vypadá vysoce. Tento volant je daleko lepší Grafika tedy povedená Tuhost akorát Poslední verze SW Columbus
    1 bod
  2. Já nevím, ale mě vytažený konektor v Superbu, na rozdíl od Octavie, způsoboval neustále vracející se hlášky o nefunkčním start-stop, které mě štvaly, a neaktualizovali se mi údaje ve škoda connect. Imho je na to v novějších MR navázáno docela dost další funkcionality.
    1 bod
  3. Zachoval bych chladnou hlavu. Kdo se v tom vyzná, tak ví, že rozpojení konektoru je ten nejjednodušší, nejrychlejší a bezplatný způsob, jak vypnout Start-Stop a přepnout nabíjení na 100%. P.S. Ve svém autě měřím dálkově (SigFox) napětí baterie pomocí vlastnoručně vyrobeného zařízení a napětí je v pohodě ;-).
    1 bod
  4. @sk0d@ Takže mi chceš říct, že to, co jsem popsal výše, se po návštěvě Ferdy na dvou různých SIII nestalo? To nemyslíš vážně, že ne? :-) Jestli chceš zasahovat do auta za mega plného elektroniky tak lopaťáckým způsobem, že mu povytahuješ konektory, tak to dělej u svých aut, ale neraď to jiným, protože to je hloupý způsob, dokonce bych řekl ten nejhloupější. Já mám na obou autech bluetooth měření napětí i kapacity baterky v reálném čase a už cca 2 roky s tou úpravou jezdím, takže přesně vím, jak se to chovalo před zásahem a po zásahu. Nevím, jak můžeš tedy napsat takovou blbost :-)
    1 bod
  5. @Caster Běž do piče s konektorem pořád :D To už jsme si tu vysvětlili. Myslím nechat vypnout u někoho, kdo tomu rozumí, jako třeba @ferda25. Na obou mých Superbech vypnuto, baterie stále nabitá. Před vypnutím jsem měl pořád vybito a nakonec baterka lehla po necelých třech letech a to opravdu nejezdím krátké trasy a i tak jsem si baterky hleděl a přesto to nefungovalo.
    1 bod
  6. Že tohle bude někoho trápit a dokonce to bude "sprostost, ktora ma utvrdzuje v tom, ze som sa odrbal riadne ked som pristupil na Scalu."? To jsou věci. Ostatně, která auta to mají tak, že zapnutím vyhřívání zadního skla se zapne i vyhřívání zrcátek?
    1 bod
  7. Myslis, mat non-stop zapnute vyhrievanie spatnych zrkadiel ? Ak by tam bola nejaka ochrana, napr. Ze sa to samo vypne po 10 min. od nastartovania este dajme tomu OK. Ale neviem si predstavit, ze by to malo byt zapnute stale. Dajme tomu 4 hod. cestou cez pol republiky.
    1 bod
  8. Ad 2) Tiež som požadoval túto fičúru hneď po montáži parkovacej kamery. Pokusy boli, dokonca aj nejaké hw zariadenia boli vyrobené, avšak nefungovali. Nakoniec som si zvykol na okamžité vypnutie kamery po vyradení spiatočky a už mi žiadne oneskorené vypnutie kamery nechýba.
    1 bod
  9. @octavia_66_tdi 1) Ty ostřikovače musíš do 09 a Adaptace a hledej Scheinwerferreinigung. Položka SRA_Verzoegerungszeit je zpoždění, kdy se aktivují (výchozí 0ms, dej třeba 1500ms) a pak si nastav četnost v Anzahl_Betaetigungen... z výchozích 10 na 1. Tím docílíš nastavení, kdy se ostřikovače světel aktivují vždy, když budeš držet páčku déle jak 1,5s. 2) Jak pozdržet obraz z kamery nevím, taky by mě to zajímalo. Ale nejspíše nic takového nejde.
    1 bod
  10. Jak jsem slíbil, přikládám grafy převodů a výsledné rychlosti. Koho by zajímaly i ostatní motorizace: Převody Fabia III.pdf
    1 bod
  11. Ahoj. Dalnice se s F3 daji jezdit uplne v pohode. Troufnu si rict, ze 90% meho najezdu je po dalnici. Jezdim 140 na tempomat a vic tomu vetsinou neslapu. Max chvilkove 150-160, ale ne dlouhodobe - ani v Nemecku... Dlouhodobou spotrebu mam 5.9-6.0l Najeto necelych 130tis (30-40tis rocne) Je pravda, jak kolegove tvrdi, ze Fabka je dost nachylna na vitr - bocni i predni. Ten dokaze s autem celkem zamavat, ale kolikrat do roka fakt fouka? Jezdim na letnich 16" 205mm a zimnich 15" 185mm. V 1 cloveku je to ale fakt zive auto a neni problem drzet krok i s papirove namakanejsimi auty. Motor mam 1.2. 81kW 6st manual Ve vice lidech uz treba akcelerace neni takova, ale dalnicni 140 udrzi v pohode i ve 3-4 lidech a plnym kufrem. Kopec nekopec. Trasy jezdim D1, D3, D4, D5, D8. Hodne rakouske A1, A9, Tauernskou dalnici, na SK D1+R1, nemeckem kolem Mnichova nebo nahoru na Berlin a Rostock. Nedokazu porovnat s jinymi vozy, ale mne F3 vyhovuje. Nechtel jsem velke auto a nejsem ani zadny Fitipaldi. Autem jezdim jak "sluzebky" tak vikendy do hor a oboji v pohode. Mozna, ze v office garazi vedle tech S3, Audin, BMW nebo ruznych SUV vypada jak socka, ale tohle ja neresim. Nevidim duvod, proc bych mel vrazet do auta mega jenom proto, abych pred kolegama vypadal, ze na to mam... Z asistentu to uz ve FL muze mit taky vsechno, co predtim jen vyssi tridy, takze zalezi jen na interieru. Ten holt nikdy nebude v kuzi s lcd pristrojovym stitem. X hodin cestovani v tom aute ale fakt neni problem. Kdyz jedu 350km Praha-Viden sluzebku, nepripadam si v cili jak po 4 hodinach v kamenolomu...
    1 bod
  12. Mám ve firmě FIII combi 81 kW, v provozu od 03/2016, jezdí na svozech a rozvozech cca 600 km denně, 6 dní v týdnu, 14 - 15 000 km/měsíc, v současné době ma najeto 270000 km převážně dálnice a silnice I. třídy, asi 5% silnice II. třídy. Spotřeba se pohybuje kolem 5,2 - 5,6 l. Servis si provádíme sami, zatím bez problémů. Brzdy cca 70 000 km, pneu cca 80000 km. Tlumiče původní v současnosti už nic moc.... 1x obě žárovky v tlumených světlech, 2x žárovky obrysové. S autem jezdí jeden "pan" řidič a vozí se tak asi 100 - 150 kg nákladu. Zatím nám vždy auto vydrželo asi 3 roky, zásadní problémy nikdy nebyly, i havárie se nám zatím vyhýbají......
    1 bod
  13. Jezdím Fabia III combi , 66 kw, manuál, v provozu od 4/15, najeto 190 tis. km, olejservis po 30 tis. km, spotřeba oleje 0,7 L na 30 tis. km, paliva 5,4-6 L na 100km, často po D1, okresky i lesní a polní cesty, zatím bez závady , jestli taky není občas problém mezi volantem a sedačkou .
    1 bod
  14. Netrep tu sprostosti o retazovom poskodeni ktore nemas nijako podlozene dokazmi. To sa nikdy nestalo a ani nestane. A neklam tu ostatnym ze niekto dokaze vypnut rekuperaciu.
    0 bodů
  15. Dakujem za info. Je to dalsia sprostost, ktora mohla byt vyriesena inak. A dalsia sprostost, ktora ma utvrdzuje v tom, ze som sa odrbal riadne ked som pristupil na Scalu. Co uz.
    0 bodů
  16. Já mám na své Fabijce 100.000 km a vše je jak nové. Dokonce to mám v LPG. TURBOPLYN! jooooooooo!!! Plánuju najet 350.000 km a pak to za 90.000 prodat a někdo si ještě užije. Fabia lll bude totiž pořád krásná a motor, vydrží 500.000 a víc. Já si to prostě myslím. Proč by ne.
    -1 bodů
  17. A kde ma vyjebat liter? Ked rekuperaciu nikdo nedokaze vypnut?
    -1 bodů
  18. @Plzeňáček skor ty bez do tej vlhkej veci. Naco tu ostatnych dokola klames. NIKTO NEVEDEL a NEVIE vypnut rekuperaciu. Uz sme to tu na fore X krat overovali. Odpojenie konektora je zatial jedina moznost.
    -1 bodů
  19. To je přesně ono. Když se Ti nebude líbit jiná funkčnost, například vstřikování AdBlue, taky tomu nevytáhneš konektor, protože asi tušíš, že na to je navázána řada dalších věcí. Jediné rozumné řešení je kódováním jak jsem psal, kde se např. posune hranice teploty, ve které rekuperace funguje tak, aby se vůbec nespouštěla. Tzn. navodíš stav, se kterým umí auto pracovat z výroby a víš, že s tím, že to auto bude používáno v takovém stavu výrobce počítal, vytažením konektoru naopak můžeš způsobit další řetězové chyby končící poškozením jiných částí auta. To někdo, kdo má mozek v hlavě, nikdy nemůže udělat :-) A ostatní ano, ale těm je to přáno.
    -1 bodů
  20. Mně fascinuje, že když vám nějaký Ferda něco přenastaví v řídící jednotce, tak jste si naprosto jisti, že to nemůže způsobit nic špatného. Ale vytažený konektor z čidla nabíjení totálně zkurví celý auto i stěrač na zadním skle. :-D
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...