Tady je vidět, jaký je rozdíl mezi červencovým a autem z konce srpna:
- lane assist funguje perfektně, žádný pípání (jenom pípne, když přejedu přes čáru, abych chytil volant .. no budiž) . nemám důvod ho vypínat
- parkovací senzory fungují zcela bez problémů
- navigace je zatímj nejrychlejší ze všech škodováckých, co jsem kdy měl (3. kolumbus, a tenhle je fakt rychlý .. až mě to překvapilo)
- nechápu co máš za problém s klimatizací - inteligentní klimatizaci ti to nenutí. můžeš ji pořád používat klasicky (ps: ta inteligentní navigace má jednu super vlastnost - to , co na ní člověk zvolí, platí jen chvíli, a pak se to zase přepne - považuju za naprosto fantastické, že kdyz mam normální klimu na 20, ale zrovně mě zebou nohy, tak ze zvolim zahřát nohy .. a ono to prostě na chvíli pustí teplej vzduch na nohy, a pak se to vrátí do původního režimu - ja tomu dávám 1*)
- žádné lupání a chrastění v repro
- kontrolka potkávacích světel sice není na přístrojovce, ale je u přepínače světel .. upřímně, nevidím důvod, proč by měla být v přístrojovce, jenom tam otravuje. tahle okta je čtvrtý auto od škodovky, kde potkávačky nemusím vůbec řešit, prostě se samy zapnou, vypnou...
- stav tachometru se zobrazuje kdyz vypnes ACC - přiznám se, že teda netuším, proč je tak důležité :-D