Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/12/20 ve všech sekcích

  1. To bys chtěl od senzorů umělou inteligenci, aby rozlišily, co jsou stébla trávy a co třeba tenká kovová tyčka... Je třeba chápat, že je to jen radar, který upozorní na blízkost předmětů v jeho "zorném" poli. Tzn. pokud někdo nechápe princip fungování a zároveň požaduje naprostou bezchybnost včetně rozlišování předmětů podle toho, jestli můžou auto poškodit nebo ne, pak na parkovacích senzorech uvidí celou řadu chyb a nespokojenosti. Není to ale parkovacíma senzorama 😉. Jinak pro zajíždění třeba do té trávy je na panelu tlačítko deaktivace parkovacích senzorů. Opět viz návod 😉.
    3 body
  2. Jak už zaznělo, to náhlé zabrždění není díky FA, ale parkovacím senzorům. Mně to dělá např. při parkování do garáže, do které mám cca metrový nájezd mírně do kopce a na konci nájezdu 3cm schůdek. Když tam zajíždím moc rychle, senzory nestačí ani pípnout a auto to zahamstne na místě. Když jedu krokem, jen to pípá ale normálně zajedu. Jinak pro Gatera: opravdu je dobré přečíst si návod. Zabere ti to se vším všudy hodinku a budeš vědět naprosté základnosti typu jak zjistit celkově najeté km, jak uvést stěrače do servisní polohy, jak zapnout mlhovky nebo jak funguje FA a parkovací senzory 😉 .
    3 body
  3. tak to je všeobecným problém všech parkovacích senzorů. Já budu radši, když mě auto párkrát vyleká, než aby to nefungovalo vůbec.
    2 body
  4. Kamarád jezdí nějaké závody a tak pořád rozebírají, skládají, mění, ničí upravuji a tím pádem také dělají geometrii. Navrhli jsme jim na to "udělátko", které umí geometrii změřit a já teď pro to píšu software a přišlo mi jako dobrý nápad pokud by z toho vypadlo i o kolik "otáček" (uhel) je třeba hýbnout na tyčích řízení. Nicmeně na to právě potřebuji znát vzdálenost osy čepu řízení od osy kola. Tak nějak předpokládám, že je u všech těhlic na daný typ auta stejná, protože to má vliv na řízení. Odhadem to bude okolo 125mm. Respektive hrubým odměřením z níže uvedeného obrázku to vypadá na 125mm nicméně +-5mm. Říkal jsme si, že to Škoda někde v nějaké dokumentaci uvádí, no nic holt si to budu muset odměřit sám.
    2 body
  5. Kdyby byla dnešní geometrie jen o sbíhavosti, tak by to šlo pomalu dělat s určitými přípravky a zkušenostmi i doma. Bohužel je toho více, odklon kola, záklon kola, tzv. proměnná sbíhavost aj.. Pravděpodobně půjde u Bergera o nějakou pomůcku jen na tu sbíhavost, a o jednoduchý software třeba k přepočtu potřebného počtu otáček závitu na řídící tyči na úhel nastavené sbíhavosti, ale třeba se mýlím a překvapí něčím propracovanějším a sofistikovanějším, nebo si to taky může nechat pro sebe. Ona ta sbíhavost je asi první, co se na přední nápravě dá tzv. rozhodit a třeba se dá vymyslet nějaké to "udělátko" na aspoň její hrubé nastavení. Uvidíme, jestli se @Berger k tomu nějak vyjádří.
    1 bod
  6. Neboj,tato modelova rada sa dovyraba este u Vas,az nova,spolocne s Passatom,mozno aj Arteonom skonci na SK
    1 bod
  7. Sláva, konečně chlapskej názor !!
    1 bod
  8. Myslel jsem to tak, že neznalost ovládání auta není vinou nebo chybou auta... Tak totiž tvé příspěvky vyzněly. Jinak třeba ten stav km nebo servisní poloha stěračů se v OIII a OIV dělá shodně, takže no problem ani po přesednutí 😉. Jinak už jsem to psal, na výměnu OIII FL za OIV se netěším.... OIII FL je z mojí zkušenosti vyladěné dobře fungující auto úplně bez "WTF" zážitků. OIV na mě působí jako prototyp nové koncepce, u kterého prostě nějaký čas potrvá, než se dostane na spolehlivost předchůdce. Ale bohužel, marketing je to, co vládne světu (nejen) aut.
    1 bod
  9. Ozivim to tu. I ked je to skor kodovanie, no budem pokracovat. Nasiel som par odkazov, kde sa to Rusom podarilo aktivovat aj na Swi gu. Tak teda kto sa chce hrat na vlastne riziko: https://www.drive2.ru/l/561653905163813830 https://www.drive2.ru/l/561964242320753543 https://www.drive2.ru/l/483795562655646080
    1 bod
  10. Kontrokku som rozsiril aj o kontrolku pre mrtve uhly. Clanok je napisany nanovo, je tam doplnenych dost veci kto sa chce hrat a inspirovat https://wirer.sk/f3_led-kontrolky/
    1 bod
  11. @Tragedie_v_JZD Paket Navi za 0,- je chyba konfigurátoru. Pořád stojí 22.200,- Jenom hybrid má navigaci v každé výbavě standartně.
    1 bod
  12. menil , vrátane hliníkových otočí z Passata , nezbadal som nič .. váha je výrazne nižšia , niekde sú aj porovnania na nete dával som nové ramená lebo väčšina jazdených čo som mal v ruke mala zodraté konce čo idú do ramena a bolo to horšie ako pôvodné .. inak v originále boli na nafte liatinové ramená , benzín plechový zvarenec a postupom času ostal na všetkých tretí typ plechových ramien ... to hovorím teda o ramenách pre hliníkovú nápravnicu
    1 bod
  13. to nevyzerá byť ani menené ... inak áno , dotiahnuté uťahovačkou na kolesá ako sa to bežne robí , cievka nenamazaná ale zase si ušetril a toto muselo ísť na tri valce trošku dlhšie ako chvíľu , podľa stavu okolia ... motor prežil ?
    1 bod
  14. No to snad nééééé!!!! Já to četl 20 minut jak seriál a poslední díl je kde???????? @Lukas_86 Jak to dopadlo?
    1 bod
  15. Když jsem vybíral motor (auto i barva byla jasná volba), měl jsem možnost zkusit v jednom dni na stejné trase benzín i naftu a chovají se dost odlišně. Nafta je hlučnější, v rozjezdu lenivější, spotřeba je zato nižší (viz dále) a celkově působí auto těžším dojmem na přední nápravě. Benzín je daleko tišší, živější v rozjezdu, což však stojí vyšší spotřebu, auto působí o 100 kg lehčí na přední nápravě než nafťák. Tah obou verzí v zatíženém stavu a do kopce je srovnatelný. Nakonec máme ve firmě obě kombinace, kolega zvolil 2.0 TDI 140 kW DSG (6.7 l/100km), já mám 2.0 TSI 206 kW 4x4 DSG (9.4 l/100km). Spotřeby jsem teď odečetl z elektronické knihy jízd za poslední měsíc. Nelze říci, který motor je lepší, oba mají svoje přednosti i slabiny. Kolega chtěl klidnější auto pro dlouhé trasy s nižší spotřebou. Já mám zase rád dálniční raketu s pořádným odpichem. Moje předchozí auto byl Superb Combi II 2.0 TDI 103@130 kW 4x4 DSG, sloužil výborně až mi je ho smutno teď prodávat, ale nový bělouš si mě rychle získal. Zanechte pánové tahanic, nejdůležitější je, abychom měli z jízdy radost a autíčka nám dobře sloužila. Když se občas trošku poškádlíme na okresce, je to jen pro radost, i soupeřit se má s rozumem a úsměvem
    1 bod
  16. nevím jaký je vliv režimů na spotřebu, ale Eco je nesmysl, to snad dává na neutrál. Comfort a Normal je stejný motorový režim, tak už jde jen o Sport. Stejně záleží jak na to šlapeš, bohužel ten zvuk motoru je super ve vysokých otáčkách a navíc je to dost návykové.
    1 bod
  17. Včera jsme čerstvě objednali , ale mělo by to být made in CZ , snad. Edit - tak prej od roku 2022 se to bude stěhovat.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...