Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/16/20 ve všech sekcích

  1. Tak velký kryt už mám na své 1.4 16V CGGB... Za jízdy otestuji až zítra, nicméně co to obnášelo: sehnat kryt z benzínového Rapida 6R0825235A (pasuje přesně bez úprav), tři matice N10327101, které se nacvaknou do děr v nápravnici, 3 šrouby do plechu 4.8x16, které tam jsou potřeba navíc oproti malému krytu. No a to je vše přátelé... Ještě doplním info o tom krytu - z diskuse na FB ve skupině Škoda Fabia Club mi vyplynulo, že na benzínovou F2/Roomster se velký kryt s největší pravděpodobností nikdy nedával a to ani na modely Scout, ani v rámci paketu pro špatné cesty... Nicméně na úplně první benzínové Rapidy (1.2 TSI 8V a 1.2 MPI, tj. cca do MR 2014) mohly mít tento kryt 6R0825235A (pozdější modely už mají trochu jiný). Indicií, proč by tento kryt měl na F2 pasovat, mi bylo zjištění, že F2/Roomster 1.6 TDI a Rapid 1.6 TDI mají spodní kryt stejný, z čehož mi vyplynulo, že i benzínový kryt z Rapida by měl minimálně tvarem a pozicí děr na F2 pasovat též... A pasuje, i kolem výfuku je v tom výřezu dostačný prostor, tak snad to bude i za jízdy všechno fungovat bez problémů...
    1 bod
  2. Podľa návodu dnes úspešne vyčistené a opravené štartovacie tlačidlo na Superb II facelift - postup identický so Superb III. Najdlhšie mi trvalo vytiahnuť z tlačidla konektory. Oba konektory majú poistky/západky, ktoré treba zatlačiť aby sa dal konektor odpojiť. Veľký konektor išiel aj napriek zatlačeniu poistky dosť ťažko a ešte keď Vám tam ten spodný kryt vysí už len na tom konektore... Podložil som si spodný kryt krabicou aby nevysel za kábel v lufte a mohol som pracovať oboma rukami. Poistku veľkého konektoru som zatlačil cez dierku (viz foto) a súčasne plastovým páčidielkom opatrne konektor vysunul. Všetky ostatné kroky boli jednoduché. Ďakujem za návod a aj ostatné postrehy.
    1 bod
  3. Při geo musí zafixovat volant i do roviny a tuším i podle váhy a doladit na spojovací tyči. Pokud to dělá nýmand tak je to marný.
    1 bod
  4. Chlapi, geometroa je spravna. Nie gwometriu treba riesit, ale vyosenie volantu. Nech vam to povolia, daju do roviny- na tomto trvajte a potom ho poriadne fixnu a spravia geometriy U. Geometria moze byt spravna a pri vyosenom volante. Meraju kolesa, nie vyosenie volantu.
    1 bod
  5. základní přehled třeba v ceníku (tento je ze srpna 2018)
    1 bod
  6. Ci je 17" mala alebo nie 100 ludi 100 chuti, ja si myslim ze 17" su uplne v pohode ale bude to plno ludi co tam neda nic mensie ako 18"
    1 bod
  7. Z alba Leon Homola Edition

    Octavia RS, 2.0 TSI, 6. st. manual, 373k, 487Nm, r.v. 4/2012, Software, 100 okt. benzin, Turbo K04-tlak 1.4 bar, MG downpipe, KW podvozok-svetla vyska 9.8cm, Spojka Sachs Performance, Vyfuk Milltek Sport, Intercooler Forge, Vzduchovy filter K&N, iridiove sviecky. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.676874359010467.1073741885.267701583261082&type=3
    1 bod
  8. Ahoj. No už je to nějaký ten pátek. A už jsem fabku vyměnil za Karoqa. Ale tlak stačilo vyrestartovat v infotaimentu.
    1 bod
  9. @Tattoomaen Zde si vyber, jaké státy potřebuješ a stáhni si příslušný balíček. Já stahoval včera ECE7 a vše funkční. Jedná se o verzi 1520. https://www.briskoda.net/forums/topic/486988-amundsen-mib2-map-updates-2021/
    1 bod
  10. A návod jsi četl? Tlak v pneumatikách se u Škodovek měří nepřímo pomocí snímačů ABS, resp. podle otáček. Ventilky žádný měřič tlaku nemají. Po výměně pneumatik máš postupovat podle návodu: "Uložení tlaku pneumatik na infotainmentu". To, co jsi v infotainmentu nastavil, se provádí v případě, že zimní pneumatiky mají nižší rychlostní index a tedy má být zobrazováno upozornění na tento stav.
    1 bod
  11. Problémy s kvalitou chladící kapalinou G 13 se řešili třeba i u OIII - viz. motor 2,0 TDi motor 1,6 TDi a koneckonců to postihlo i mě - tedy motor 1,8 TSi
    1 bod
  12. O předchozí generaci jsem také chvíli (opravdu jen chvíli) uvažoval (verze R-line), ale tady u nové generace by jsem nikdy neváhal a sáhl zase po Karoqu Sportline. 🙂
    1 bod
  13. ale tak na to staci jenom intenzivnejc zarazit pedal plynu, a to auto si vzapeti o stupen, dva podradi samo. pripadne staci dat S rezim, kdy jde auto za plynem hned brz eko prodlevy. a navic pri prepnuti do s rezimu rovnou o stupen podradi. ale tak proti gustu ... :)
    1 bod
  14. ScaloRapid na videu: Za pozornost stojí ovládání klimatizace a má i průvlak (ale je o chlup delší) :)
    1 bod
  15. Myslel jsem to tak, že neznalost ovládání auta není vinou nebo chybou auta... Tak totiž tvé příspěvky vyzněly. Jinak třeba ten stav km nebo servisní poloha stěračů se v OIII a OIV dělá shodně, takže no problem ani po přesednutí 😉. Jinak už jsem to psal, na výměnu OIII FL za OIV se netěším.... OIII FL je z mojí zkušenosti vyladěné dobře fungující auto úplně bez "WTF" zážitků. OIV na mě působí jako prototyp nové koncepce, u kterého prostě nějaký čas potrvá, než se dostane na spolehlivost předchůdce. Ale bohužel, marketing je to, co vládne světu (nejen) aut.
    1 bod
  16. Nové mapy pro MIB2 Standard / Amundsen ECE 3 (5GB): Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Hungary, Italy, Liechtenstein, Malta, Poland, San Marino, Slovakia, Slovenia, Switzerland, Vatican City State: http://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU2_1520_V13.7z nebo celá Evropa: https://seatmapdownloads.akamaized.net/EUAS/EU_AS_STD_1520.zip
    1 bod
  17. OIII SCOUT - bazar.pdf
    1 bod
  18. Nechci se Scaly úplně zastávat, ale budu. Autoforum se dlouhodobě pohybuje na hranici bulváru. Čas od času vypustí článek, ve kterém popisují, jak je který model strašně špatně, jak prodejci trpí a automobilky si rvou vlasy. Většinou jsou tyto články psány na základě dojmů. Konkrétně pan Prokopec už v minulosti psal jednou o tom, jak je Scala strašně neprodejná, protože ji málo vídá na ulicích. K faktům: Je dobré si uvědomit, že o hatchbacky nižší střední třídy je výrazně menší zájem než v minulosti. Další aspekt je to, že za skoro stejné peníze lze pořídit Kamiq, což je de facto "bratr" Scaly, ale je to SUV, což je naopak nejžádanější zboží. Tak jako v minulosti byly dohromady modely Rapid a Rapid Spaceback, jsou teď pohromadě Scala a Kamiq. Když se podívám na náš český "rybníček", zjistím, že: - letos se do září prodalo cca 7800 Scal a 8500 Kamiqů - součtem 16300 - v celém roce 2018 (poslední úplný rok těchto modelů) se prodalo 7900 Rapidů Spaceback a 7100 Rapidů - součtem 15000 Ve světě je situace zase trochu jiná, nicméně každý model má jisté predikce, jak se bude prodávat a v tomto kontextu Scala žádným propadákem není.
    1 bod
  19. Prijde mne to jako poklice.
    1 bod
  20. docela velký problém?......tak to ani náhodou....spíš obrovská výhoda. U značek (napr. Nissan, Opel, Toyota........) to mají právě ve ventilkách, každý ventilek má svůj zdroj, který má samozřejmě svoji výdrž, cca 3 roky. Další nevýhoda je, že si člověk nemůže doma sám přehodit sadu zimních pneu, pokaždě se musí do servisu, kde automobil napojí na diagnostiku a znovu nastaví ventilky. A poslední nevýhodou je cena těchto ventilků, která je od 1000 - 2000,- za 1 ks!!!!!!!kč jak u které značky. Proto je podle mého názoru toto řešení u Škody (dále ještě např. Fiat, Renault.......atd) naprosto v pořádku....a to že to zaznamená po 500 metrech mně ani trochu netrápí. Dokud toto povinně nazavedla EU, nikomu to nechybělo...stejně jako pitomý Stop - Start systém. 90 % zákazníků po něm netouží a přesto ho tam dávají, to mi potvrdil i prodejce........
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...