Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/13/20 ve všech sekcích
-
8 bodů
-
6 bodů
-
„Byla to noční můra! Zařvala tam spousta dobrejch chlapů. Když jsme se dostali z toho pekla, padl jsem na zem a brečel jak malý dítě.“ „Afghánistán?“ „Ne, vánoční Kaufland!"3 body
-
1 bod
-
Ještě k tomu inzerátu, je tam telefon na prodávajícího, tak se ho zkus zeptat jaké je u těch světel originální číslo dílu, v tom odkazu ode mě je na jedné z fotek číslo dílu natáčecích světlometů, případně říci prodávajícímu, že podle fotek to nevypadá na ty natáčecí, uvídíš, co ti poví a další věc, když si to necháš poslat na dobírku, tak před zaplacením je můžes zkontrolovat. Dopředu bych určo nic neplatil.1 bod
-
Podle fotek mi taky nepřijdou jako natáčecí. Tady je krásně vidět rozdíl u té čočky. https://www.obautodily.cz/skoda-fabia-ii-roomster-predni-svetlo-h7-corner-hella-leve-5202cz3176/1 bod
-
Nezdá se mi, že by byly natáčecí. https://www.bazos.cz/img/1/553/127991553.jpg1 bod
-
Tak přesně na tomto číslo zařízení 5JA 035 871C, hardware 690, software 8740 mám už z výroby na Rapidu jak Android auto, tak MirrorLink i CarPlay. Takže to jít musí. A nedávno mi do toho v ŠA nahráli ještě novější software 8755 :-)1 bod
-
Neproblikává vám někomu ukazatel teploty a paliva? Děje se mi to nepravidelně, ale včera to dělalo celou jizdu v cca 6-15sec intervalech. Hlavní display nebliká... Jinak klasické problémy typu 1/10 nejdou parkovací senzory, parkovací brzda není dostupná, front asist pípá a něco zobrazuje jen když vozidlo předenou odbočuje doprava, permanentní chyba, že nemůže aktualizovat návody, při pokusu o check aktualizací zatuhne celý infotainment, myškoda hlásí zapnutá parkovací světla i když jsou vypnuté... Jinak start OIV mi připadá jak start letadla s check listem :) Počkat až nabootuje display a potvrdit uživatele (ano pokračuje to i samo, ale trvá to), vypnutí line asist, vypnutí auto-stop, přepnutí režimu jízdy (nechápu, proč třeba tohle nemůže zůstat nastaveno) a pak většinou odblokovat parkovací brzdu, protože mi připadá že se sní hodně pere než pustí.1 bod
-
Za 5 tis. oba projektorové bez natáčení - tomu bych rozuměl. Jsi si jistý, že se jedná o světlomety s natáčením za uvedenou cenu? Já jsem u Fabie II 2009 se stejnými světly jako máš ty, zjistil stejně jako ty, že ve srovnání s Fabií I to svícení nestojí za nic. Světla jsem rozebral, vyčistil, malinko to pomohlo. Dal jsem do nich 100W žárovky, zase to malinko pomohlo. Ale pořád to nebylo k ničemu, ve srovnání s tím, jak svítila Fabia I. Až přestavba světel na bixenony z nich udělala rozumně svítící světlomety. Ale na STK jsem se s nimi bál, tak jsem je po necelých 2 letech vyměnil za ty originální s někým, kdo se nebál. Tak jezdím se 100W žárovkami - jejichž teplo určitě světlometům dobře nedělá a počítám s tím, že je taky budu muset vyměnit...1 bod
-
Tak to jsme museli dojet +/- podobně, já to měl za 3:03. Provoz taky minimální, i zvířátka asi spala :D.1 bod
-
Zdarec, cesta v pohodě, skoro nikdo nejezdil. Takže v poklidu za 3:25 hod jsem byl doma. Dík za pokec. Vypadá to, že nadlouho poslední...1 bod
-
v zimnim obdobi je vhodne nechat konektor zapojeny. u teplot po 4 stupne a teplem akumulatoru , do nej elektronika pere 15.8V pri rekuperaci a 13.6V pri jizde pod zatezi.( to same napeti, jako pri odpojenem konektrou) Pri nizsi vnejsi teplote tam pere 15V konstantne. mam cca vypozorovany tyto kombinace vnejsi teploty a nejake teploty akumulatoru: studeny aku teply aku od 7 stupnu nahoru klasicka rekuperace 12.1V a 15V rekuperace 4- 7 stupnu 13.6V rekuperace 15V 13.6V rekuprace 15.8V 4-1 stupnu 13.6V rekuperace 15V 14.1V rekuperace 15.8V 0 a niz 15V stabilne1 bod
-
Ty projektory se časem vysvítí a nepomůže ti žádné přeleštění ani kabeláž, světlo od žárovek se nemá jak odrážet.1 bod
-
V roomsteru je mám, takže je znám. Trochu zamrzí, že ve Style nejsou standardně, ale za příplatek. Myslím, že autu typu Karoq sluší varioflex líp.1 bod
-
Tohle je suverénně největší zoufalost co Škodovka pustila do světa a nejhorší je, že to tak funguje od 2015 a vůbec nic se nezměnilo. Každá jiná firma, které takhle funguje appka by už to dávno zabalila. Ten tým co na tom pracuje musí někomu sborem hulit péro, jinak si nedokážu vysvětlit, proč tam ještě ty lidi pracujou.1 bod
-
idete to teda ztuha, ale nakoniec sa to podarilo... a StartStop je minulosťou :-)1 bod
-
Dle šéfa IT oddělení nikde nepochybyli a udělali svou práci zodpovědně (rozuměj odladili SW). Připadá mi to jak s našimi politiky, kteří si také melou furt tu svou a realita je jiná, leckdy žalostná. A zkuste na FB vyhledat skupinu zabývající se zkušenostmi majitelů OIV. To je teprve symfonie, tady je uveřejněný tak zlomek problémů. Prostě se tohle nepovedlo a měl by někdo nést svůj díl odpovědnosti.1 bod
-
1 bod
-
Hezký, jen při jízdě z kopce brzdi motorem tehdy je spotřeba 0,0 ale na volnoběh tam nějaká je jinak by to chcíplo. Já zatím "jen" 180 000 a hlavně dávám kvalitní benzín většinou Maxxmotion 95. Nechci ničit motor řepkovým olejem.1 bod