Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/20/20 ve všech sekcích
-
Tak hadička byla opravdu prasklá zhruba v místě gumové průchodky do pátých dveří. Vyměněno v rámci prodloužené záruky včetně kompletního svazku elektriky pátých dveří. když bude slábnout proud z ostřikovače nebo ucítíte v autě kapalinu a bude se vám více mlžit, doporučuji toto místo zkontrolovat.2 body
-
2 body
-
Poté, co mi posypové kamínky začaly bombardovat kapotu a čelní sklo jsem se konečně rozhoupal. Včera nainstalována carshieldová PPF fólie na přední kapotu, nárazník, světla a zrcátka. Folie by měla mít samo uzdravující efekt. Vypadá to fakt dost dobře, skoro to nejde na laku poznat (několik bublinek na kapotě, ale ty údajně po nějaké době zmizí). Až bude hezky a umyju auto, tak to nafotím a hodím sem pár fotek. Instalace ve Zlínském kraji. Cenovka do 15 tis. Kč.2 body
-
2 body
-
Dobíjení baterie po každé jízdě je to nejlepší, co můžeš udělat. Já osobně to ale odmítám ... nejsem otrokem auta. Jezdím podobně jako ty. Pokud by jsi chtěl pro baterii udělat maximum, tak už zbývá jedině potlačit to inteligentní dobíjení. Jsou dvě možnosti, buď vytáhnout konektor nebo nechat nakódovat. Já jsem vytáhl konektor. Před jeho vytažením se klidové napětí pohybovalo mezi 11,9 - 12,V. A to mám nové auto. Nyní je stabilně 12,7V. Co jsem se dočetl tady na fóru, tak kódováním se to inteligentní dobíjení také zcela nevypne, ale napětí se udržuje v takových hodnotách, že to baterii tolik neškodí. Tím se eliminují neustále se střídající stavy vybití a přebíjení. Druhá věc, která jí škodí je dlouhodobé vybití, což ty eliminuješ pravidelným dobíjením. Takže asi tak. Ještě doplním, že inteligentní dobíjení a rekuperace jsou dva rozdílné pojmy. Jestli je rekuperace vypnutá po vytažení konektoru si tvrdit nedovolím, to fakt nevím. Ale myslím si že ano, protože baterie je dobíjena konstantně. Třeba mě někdo doplní,1 bod
-
Právě, že může přeskočit. Kdy se to stane, ti ovšem nikdo neřekne.1 bod
-
1 bod
-
CPLAY2AIR WIRELESS ADAPTER FOR FACTORY CARPLAY. Je o tom řeč tady na začátku diskuze, vč. odkazu na stránky produktu.1 bod
-
1 bod
-
Zachrasteni po startu je normalni. Hlavne v zimne. Startovat se zmacklou spojkou a pouzivat oleje 0wxx. Ja budu rozvody menit preventivne az okolo 180000km .1 bod
-
Ono je tím asi myšleno, že údaje, které máš k dispozici v telefonu (app MyŠkoda) můžeš prohlížet přímo v infotainmentu (po spojení přes smartlink a spuštění aplikace MyŠkoda). Moc mi ale nedává smysl k čemu to vůbec je dobré, když stejné údaje můžeš prohlížet v infotainmentu i bez spojení s telefonem?!1 bod
-
Osobne si myslim, ze to budu len kozmeticke zmeny vzhladom k prichodu S4 onedlho...1 bod
-
1 bod
-
Rekl bych, ze provozujes od jara do podzimu svoji zapalovaci soustavu nabijenou z elektricke site 220V ze sveho elektromeru z domova. Protoze krome nizkych teplot udrzuje rekuperace tvoji baterii na 80 procentech kapacity. Nez se proste baterka vybije na 80 procent, tak se nedobiji (samo, pokud nezapnes topeni sedadel a nebo nejedes z kopce s brzdenim motoru). Kdyztak at me nekdo opravi.1 bod
-
Zajímavé přirovnání, ale já si nepřipadám jako závoďák a nejezdim denně polňačky. F1 má 2 křídla a my žádné, a taky asi k něčemu budou. To přitovnání je tak nějak mimo. :).1 bod
-
Lapače nečistot (zástěrky) mám a bylo to to první co jsem na auto dodal. Osobně bych volil delší a širší aby dávaly větší smysl, ale to už by bylo hodně nevkusné. Jinak kdyby k ničemu nebyly tak by je nepoužívaly rallyové speciály.1 bod
-
Mohu zajisitit ty koberce do dveři z Ruska. Kdyby se sešlo víc zájemců, můžete se podělit o dopravu (11€/zásilka). Cena koberců vychází na 850Kč bez dopravy.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@jtietz mobil s androidom musíš pripojiť cez mŕtvy Mirrorlink. Pozor, nie každý mobil podporoval Mirrorlink.1 bod
-
Mám dvě věci: 1. teď jsem šel na forum a jsou tam nové podmínky používání - OK, akorát si je nepřečtu, protože mám dark mode a jsou celé nějakou tmavou barvou, řekl bych že by to mělo být univerzálně aby se při světlém četla černá a při černé bílá. Vše ostatní je na nic 2. kluci, zrušení podpisů mě nějak netrápí, i když bylo fajn si přečíst, když na někoho reaguju, jaké má auto, ale řekl bych že to je další hřebíček do rakve ... a že se za posledních pár měsíců ta rakev stává čím dál zabedněnější ... nechci nikoho urážet, ale za mě jsou fóra otevřená diskusní platforma, kde by si měli lidé pomáhat, radit...zatím to tady jde od 10 k 5ti, a celkově bych řekl že oproti tomu, když jsem zde před asi 4mi lety začínal, to tady úplně vymřelo a řekl bych že důvody jsou jasné...1 bod
-
1 bod
-
Kdyby byl podporován tapatalk, tak sem nelezu přes prohlížeč vůbec. Raději reklamy, než platit 100 Kč. No smířím se s bílou plochou místo reklamy asi.1 bod
-
1 bod
-
Tesit sa,alebo plakat....ale podla koncernovej fylozofie to budu pchat do vsetkeho od Fabie po Superb...1 bod
-
A ten spodní panel je jen zacvaknutý a nebo má také šroubové spoje? Potřebuji/nepotřebuji ...prostě mám rád souměrné věci a podle mě do této třídy by to mělo být samozřejmostí, ale každému se líbí něco jiného Mlhovky sem tam použiju, ale rozhodně ne v kolonách či městech, když za mnou někdo stojí, ale to je trochu OT1 bod
-
Podle ustanovení článku číslo sedm pravidel fora je povinen každý, kdo se cítí být poškozen zásahem moderátora, řešit tento zásah s daným moderátorem. Pokud se mu i přesto bude dostávat pocitu, že jeho problém nebyl uspokojivě vyřešen, obrátí se na některého z administrátorů fóra. Veřejné polemiky, napadání a diskuse o zásazích moderátorů a administrátorů, jsou zapovězeny a budou odstraněny. [7]Jakékoli veřejné napadání administrátorů a moderátorů za jejich činnost a rovněž polemiky a zpochybňování jejich rozhodnutí budou bez varování odstraněny. Dotčený uživatel bude řešit svoje stížnosti/náměty s příslušným moderátorem pomocí soukromých zpráv.-1 bodů