Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/03/21 ve všech sekcích

  1. Jen se zeptsm co tam nakladate ze ten naraznik dojebavate ? U zadneho auta sem nemel orvanej naraznik.od nakladani zavazadel atd.
    2 body
  2. 2 body
  3. Po aktualizaci FW autorádia Columbus jsem zjistil že se mi nepřehrává "Bluetooth audio" z mobilniho telefonu a ikonka je neaktivni. Předpokládám že postup bude stejný i u Amundsena Proto jsem hledal příčinu a zjistil jsem že tuto funkci mám deaktivovanout. Zde přináším stručný návod na jeho aktivaci. Je potřeva kabel VAG-COM a sním se následně připojit na jednotku VCDS -> 77. Telefon Kódování VCDS -> 77. Telefon -> 07. Kódování Kalkulačka pro dlouhé kódování VCDS -> 77. Telefon -> 07. Kódování -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 4 Bit 0 -> Multimedia funkce (Bluetooth Audio) Uložit a je hotovo...
    1 bod
  4. Úprava určitě životnost motoru neprodlouží, ale je jedno jestli najede 300tis. km, nebo 290, a tak mi to i dlouhodobě zprůměrováno vychází. Auta navíc mají mnohem dříve, úplně jiné problémy. Např. nevhodné zacházení / příliš opatrná jízda na spotřebu/, nevhodná nebo nekvalitní paliva, a agresivnáí zvířátka. Úprava vozu je v podstatě / pokud je provedena správně, a to často není/, pro auto nezatěžující. A proč to nedělá automobilka?? Na to je odpověď , že právě automobilka toto dělá. Nejkrásnější ukázky jsou u předchozích generací, a to jak u benzínových tak u naftových verzí se dělaly na jeden motor 3 až 4 sw verze s minimem úprav ... u benz 55, 66 a 77 kW a u nafty 81, 103, 125, a 130kW kde verze 125 a 130kW bylo větší turbo od jiného výrobce. Spodek motoru stejný. Mercedes má u modelu 2,2 nafta řadu 4 modelů od 66kW a 5 modelů s větším turbem které končí na 152kW. základ motoru stejný. Takže se vlastně dá říci, že úprava je tím potřebnější a tím bezpečnější , čím máte slabší motor. Pochopitelně úpravce musí ctít nájezd km, zaplnění DPF, zda jde o DSG, automat, či manuál. Dále zda jde o 5 či 6rychlostní převodovku, a velikost brzd. Úpravy od některých firem mají na spojkách životnost, někdy i 14 dnů. Spotřeba někdy dolů jde, ale není to pravidlo. To už je , ale na delší článek. Pokud jsem někomu upravoval vždy jsem vysvětlil, že snížení spotřeby by nemělo být něčím co by rozhodovalo, zda upravit či ne. Zvláště pokud některé firmy mění kalibrace tak, aby toho dosáhly. Snížení spotřeby je maximálně argument pro manželky, při schvalování rozpočtu. MPR
    1 bod
  5. Tak to už je na domluvě, jde toho spousta, jde jen o to, co je prodejce ochoten zajistit a jak moc chce “prodat”ˇ
    1 bod
  6. Crater Antracit mi přijdou hezčí.Věc názoru a vkusu.😉
    1 bod
  7. Kupce si samozřejmě sehnat můžeš, ale PC si rozhodně stanoví prodejce. Ideálně toto udělat s polovrakem na papírech, bývala tam ale podmínka tuším jeden rok vlastnictví, jinak to finační efekt nemá. Jsem zcela přesvědčen, že jseš svou představou mimo realitu. Mají s tím práci a budou na prodané auto držet ze zákona záruku, to nikdo normální grátis dělat nebude. Ten technik a lidi okolo na bazaru musí z něčeho generovat svou mzdu. S vyplacením uvěru souhlas, měl jsem to tak.
    1 bod
  8. To jo, ale tyhle jsou navíc v barvě platina ne antracit. Atady jsou v R19
    1 bod
  9. Pri prezutí na zimné plecháče som zistil presne toto isté. Neriešim to.
    1 bod
  10. Výkup na protiúčet se vyplatí pouze u vozu s minimální hodnotou (na odpis, vrak ...). Já jsem využil bonus 30 tis. a za starého Golfa mi dali 3 tis., přestože měl hodnotu min. 15 tis. Když jsem se snažil usmlouvat aspoň 5 tis., tak mi řekli, že nejsem v pozici, abych mohl smlouvat. Je to prostě byznys. Navíc to nevykupovala Škoda, ale nějaký týpek z bazaru, tak čítám, že Gofla za dvacku prodali a šábli se prodejcem napůl. No, já jsem přesto 15 tis. ušetřil, takže se mi to vyplatilo. U dražšího auta se to určitě nevyplatí, ten bonus ti strhnou z výkupní ceny, přesně jak psal @Čečulák. Domluva určitě možná je, ale musel by jsi mít známého prodejce. Já jsem zkoušel nabízet Fábku s tím, že by si ji hned odkoupila dcera, ale nepochodil jsem.
    1 bod
  11. Na prvni pohled v cenicich zadne zmeny, jen upravene hodnoty spotreby.
    1 bod
  12. Po polroku úspešne používam na čistenie perforovanej kože Chemical Guys Leather Cleaner, na impregnáciu buď DJ Supernatural Leather Sealant a najnovšie používam k veľkej spokojnosti KochChemie ProtectLeatherCare. Ten DJ mi prišiel že viac vysušuje. A čistím kefou, ako spomínal @Patrik1971 ...
    1 bod
  13. Aby si nemusel stat na brzde ak cakas napr. na cervenu :) Nicmene, stale by malo byt mozne po otvoreni dveri manualne odbrzit rucku.
    1 bod
  14. Tady očividně nemá cenu diskurovat, Scala není nástupcem Octavie, ta je a vždy byla větší a dražší model (v 2000 nějakých 664tis za L&K a to ten L&K toho tehdy zas tolik neměl na dnešní poměry). Šlo o to, že nová auta jsou dostupnější, a to se někde musí projevit (ať už je to kvalita nebo vydrž)... Můžete si samozřejmě přepočítat cenu na množství zlata, ale výsledek bude velmi podobný. Proste kdyby dnes Scala stála přes milion, neměla moderní elektroniku a systémy, tak to klidně muže být to nejspolehlivější auto na planetě, ale nikdo ho nekoupí, protože cena a výbava...
    1 bod
  15. https://www.auto.cz/skoda-a-jeji-kalendar-novinek-pro-dalsi-roky-kdy-se-dockame-nove-fabie-kodiaqu-nebo-superbu-137264 Tak facelift nakonec až v roce 2022? To by byla škoda, na FL se těším.
    1 bod
  16. Rok 2000, Fabia 1.4 16V Elegance 444 900, průměrný plat 13 219, rok 2020 Scala Style 1.0 TSI 452 900, průměrný plat 34 835. Ano, můžeme polemizovat, že průměrný plat má málo kdo, ale to platí dnes a platilo i 20 let zpět. Tehdá byla ta fabie za 33 platů, dnes by to bylo auto za 1 172 410. A za 1.2milionu už se dá koupit něco kvalitnějšího než je Scala, s tím se musí souhlasit... Asistenti nejsou výmysl ŠA, ale EU...
    1 bod
  17. Nulování ukazatele „Olejový servis“ – Stisknout a držet tlačítko -1- 0.0/SET na panelu přístrojů. – Zapnout zapalování. – Uvolnit tlačítko -1- 0.0/SET , na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Vynulovat olejový servis? – Potvrdit vynulování tlačítkem -1- 0.0/SET . Na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Servis vynulován Ukazatel „Olejový servis“ je vynulován. Nulování ukazatele „Prohlídka“ Poznámka ♦ Hlášení „Vynulovat olejový servis“ a „Vynulovat prohlídku“ následují bezprostředně po sobě. ♦ Pro vynulování je třeba vybrat správný ukazatel. ♦ Je-li třeba pro vybrání správného ukazatele postup znovu opakovat, je nutné po vypnutí zapalování počkat cca 60 s, než zhasnou údaje zobrazené na displeji -2-. Pak znovu stisknout tlačítko 0.0/SET. – Stisknout a držet tlačítko -1- 0.0/SET na panelu přístrojů. – Zapnout zapalování. – Uvolnit tlačítko -1- 0.0/SET , na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Vynulovat prohlídku? – Potvrdit vynulování tlačítkem -1- 0.0/SET . Na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Servis vynulován Ukazatel „Prohlídka“ je vynulován. POZOR! ♦ Vozy s proměnlivými servisní intervaly (QI6) z výrobního závodu se tímto postupem automaticky překódují na pevné servisní intervaly. ♦ Zpětné přékódování na proměnlivé servisní intervaly (QI6) je možné pouze pomocí -VAS • V případě výměny oleje je nutné vynulovat ukazatel servisních intervalů pro Olejový servis. • V případě Prohlídky je nutné vynulovat ukazatel servisních intervalů pro Prohlídku . • V případě Prohlídky spojené s výměnou oleje je nutné vynulovat oba ukazatele servisních intervalů. U vozů vybavených systémem KESSY: • zavřít všechny dveře • zavřít víko zavazadlového a motorového prostoru
    1 bod
  18. @ondikTDI asi takto, já mám 1.2 TSI 81kw, když jedu dlouhou trasu a vyhnun se dálnici, tak bez toho abych nějak extra přemýšlel nad tím jak jedu (tempomat na 90 GPS, když někoho odjedu, 3RS a předjíždím) tak se dostanu k 5l docela v pohodě (naposled na SK v létě s plným autem za 4,9). S 1.0 toho nemám tolik najeto, ale ty spotřeby jsou cca stejné. Na tom spiritmonitoru se taky podívej, za kolik tam “jezdí” tvoje kombinace. Úplně nejlepší by bylo si třeba na víkend ten litr půjčit a zkusit. Vypadá to ze tvá trasa a jízdní styl je hodně specificky, protože 5,3 rozhodne není normální spotřeba u 1,8 TSI a bohužel potom nejde moc odvodit za kolik bude jezdit litr v tvém případě.
    1 bod
  19. Uprimne si myslim, ze s 1,8TSI a 160kW jazdit pod 5l alebo 6l/100km musi byt hoooodne defenzivna a usporna jazda, ktora s normalnym jazdenim nema absolutne nic spolocne.
    1 bod
  20. Rekl bych, ze provozujes od jara do podzimu svoji zapalovaci soustavu nabijenou z elektricke site 220V ze sveho elektromeru z domova. Protoze krome nizkych teplot udrzuje rekuperace tvoji baterii na 80 procentech kapacity. Nez se proste baterka vybije na 80 procent, tak se nedobiji (samo, pokud nezapnes topeni sedadel a nebo nejedes z kopce s brzdenim motoru). Kdyztak at me nekdo opravi.
    1 bod
  21. Zdravím. Narazil som na užitočný tip ako sa dajú nakodovat v ABS brzdy napr. ak ste ich menili ako ja 280/253 za 312/272. Postup je v EN jazyku, narýchlo ho preložím, ide o to, že viete nastaviť jednotku aby dávala väčší tlak pri brzdení. Vyskúšajte a napíšte vaše skúsenosti. Naštartujete auto pripojíte káblom PC zapnete VCDS. Opakujem auto musi byt nastartovane, inak vam nevezme kodovanie! 1) Otvroite 03- ABS BRAKES2) Pojdete na Coding - Long Coding3) Potrebujete zmeniť 2BytyByte 2 zmente na 80/C0 Možnosti sú :20 — disc diameter front 280, back 25340 — disc diameter front 288, back 25360 — disc diameter front 312, back 25380 — disc diameter front 345, back 310C0 — disc diameter front 312, back 272Byte 10 zmeňte na 01/03 Možnosti sú:04 — disc diameter front 280, back 25302 — disc diameter front 288, back 25306 — disc diameter front 312, back 25301 — disc diameter front 345, back 31003 — disc diameter front 312, back 272Nakoniec dáte Do It! A systém by to mal akceptovať. Musite zmeniť oba hodnoty!!! Musia byt rovnaké podľa tabuľky Ak dáte hodnoty podľa postupu bude tlak najvyšší Odporuca sa ešte nakodovat brzdový asistent na hodnotu 2 strong cez kódovanie ABS
    1 bod
  22. To je zase debata, jeden, co przní svoji rodnou řeč, druhý, co je tady pár dní a hned se uráží, přitom sám píše jen obecně známé věci... Počkej si, až výrobce (možná někdy) vydá učební pomůcku. SM - 1.5 TSI.pdf Motorový olej by měl být 0W-20:
    1 bod
  23. skuste porovnavat porovnatelne a nie fabiu zo scalou Scalu mozeme porovnavat z prvou octaviou aspon rozmermi by to sedelo a tam boli ceny niekde inde Pokrok nezastavis hoc myslim ze scala je na tom horsie ako prva octavia co sa tyka dielenskeho spracovania . Auta su stale draha zalezitost a vzdy budu kym sa nepride z inym konceptom vyroby ale hlavne z pouzitim inych materialov a konstrukcie a ked uz porovnavame tak porovnavajme porovnatelne . Ale osobne si myslim ze auta nie su ani lacnejsie ani drahsie ako pred tym a to sa da dokazat cenou zlata ta sa nemeni ohladom na vyrobky ale na inflaciu tej ktorej meny .
    -1 bodů
  24. Ten autohold mam trvale vypnuty... Vubec jsem nepochopil k cemu je u automatu dobry, abych rekl pravdu.
    -1 bodů
  25. Po otevreni dveri to odbrzit lze, jenze je treba trochu s otevrenymi dvermi nejprve popojet, pak se to teprve "kousne" a az pak lze odbrzdit. Celkove je to nestastne. Na tech semaforech radeji stojim na brzde a poustim ji, abych si mohl popojizdet bez pridavni plynu...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...