@ben06 Taky máme v rodině starší Fabii (1,4MPI 44kW, AZE, Comfort) a nemůžu na ní dopustit na ježdění kolem komína, na chatu, pro dřevo, výlety se psem i v zimě na běžky na ty zmrazkový rolety na Kvildě atd. Hlavně jednoduchá a levná údržba - ta bude sloužit do roztrhání:-D Ale to jsme OT. Scala je u táty nástupcem Rapidu (1,0TSI 81kW, DKR, Style+) a toho Rapida odkupuji já (má najeto za 3 roky směšné kilometry, vím jak se s tím zacházelo a pohlídali jsme si správnou údržbu - mj. olej max 15.000km atd. a hlavně je k odkupu za celkem zajímavý peníz). Ale to jsme zase OT. Pak je v rodině ještě OII FL Combi s jedním z posledních 1.9TDI - taky super na dlouhé cesty. Zas OT :-DD Prostě Škodovkáři a srdcaři :-DD
Scala bude proti Rapidu v lecčem skok vpřed, ale pro staršího člověka (táta) zas v lecčems krok zpět co do uživatelské přívětivosti (samé displeje, asistenty atd. - už v Rapidu s pár věcmi trochu bojoval). Trochu máme u Scaly obavu o servisní náklady v budoucnu a drahé opravy, tak uvažujeme příplatkovou výbavu spíš zkrouhnout.
No a konečně k tomu zvýšenému podvozku - na žádném z našich výše uvedených aut nic takového taky není a ani nám to nechybělo (snad s výjimkou té Oktávky - ta když je na dovolenou naložená, tak celá leze po zemi jak lemra, což je znát hlavně v zimě na horách). Oni ve firmě nakonfigurují fičůry jako Virtual cockpit, elektrické dveře kufru atd. Ostřiky světel jsme kdysi měli na Feldě - člověk si chtěl ostříknout okna a měl od světel oblemcaný celý auto :-). Ale z příslušenství komplet zimní sadu kol neobjednají, to radši budou furt na jedny disky co jaro a podzim rasit furt sem a tam letní a zimní gumy...
Ten zvýšený podvozek nejspíš zkusíme zrušit. Zkusíme pak ještě v konfiguraci osekat pár zbytečných fičůr (a potenciálních kurvítek) a doplnit spíš praktičtější věci. Prostor na to ještě (snad) máme :-)