Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/11/21 ve všech sekcích

  1. @Gater Dříve nikdy nebyl problém otáčet otočný knoflík na světla sem tam, vytahovat ho kvůli mlhovkám apod., ale teď je problém kouknout na to stejné místo, zda svítí symbol potkávacích světel? Zas to s tou kritikou tak nápadně nepřeháněj.
    2 body
  2. Však to není taky kalibrovaný přístroj
    2 body
  3. Tvrdí, se, že vzhledem k té řídíce jednotce by se mělo nabíjet přes ten kostřící bod, ale opětovně mohu z vlastní zkušenosti potvrdit, že jsem neměl žádný problém s ŘJ ,nebo něčím jiným ani při nabíjení přímo na mínus konektoru baterie, nebo i při nabíjení celkově vyndané baterie z vozu a při její zpětné montáži. Nejsem žádný elektromechanik, nebo autoelektrikář, spíše používám selský rozum a praxi. Třeba to někdo vysvětlí teoreticky jinak, ale já s mým popisovaným způsobem nikdy problém neměl a to ani u současných moderních aut.
    2 body
  4. U OIII naštěstí na klasickém štítu šla ta kontrolka dodělat. No, rozborka palubky: :) A teď ta darda, kterou možná někteří nevydýchají - indikace potkávacích světel v zorném poli řidiče není žádným předpisem vyžadována :D V tomto ohledu je Fa/Fel/OI? výjimkou, když tam byly kontrolky na obojí. Už v FII chybí indikace obrysových světel, v OIII je to totéž, ale s "opačnou" kontrolkou (tedy s tou, co zprvu znamenala obrysové...)
    1 bod
  5. Jediný jak poznám, že je zapnuto svícení je, že ztmavne Google Maps :)
    1 bod
  6. Nesvítí kontrolka na nějakém tom ovládacím panelu světel? PS: Jan R. již stačil odpovědět, chce si to jen číst Návody k obsluze!
    1 bod
  7. @pinkano Problém s pneu je v tom, že dnes má téměř každé auto vlastní homologaci a podle výbavy má povolené rozměry kol. Takže dvě na první pohled stejná auta vyrobená v jeden den mohou mít diametrálně rozlišní povolené rozměry kol. A fotku kol co máš chtěli nejspíše aby věděli, co máš na autě, pokud jsi se ptal na pneu... To že nejsou schopni rozsvítit zadní světla spolu s denními jsi se ptal, nebo jen usuzuješ?
    1 bod
  8. @stanmar Jednou mu to nestačilo, třeba to pochopí napodruhé.
    1 bod
  9. Když už jsem to nakousl včera po D1 asi 2km lehce pršelo, předtím sama světla na denní, zapl jsem stěrače, zapli se tlumené a po dešti se vypli cca. 10min Mám to nastavené na nejvyšší citlivost o tlačítko zapnutí světel se nestarám. Tako el. funkce O4 funguje jak má. Každý ale podle sebe …
    1 bod
  10. k těm zadním obrysovkám a dennímu svícení....taky mě vadí, že při denním svícení je vzadu tma. Tak sem před přebráním auta napsal do autosalonu, a poprosil, jestli by ty zadní obrysovky mohli aktivovat pro denní svícení. Samozřejmě, není problém. Světla mám stále na Auto, nastavené co nejdřívější zapínání potkáváček a zapínají se opravdu brzo, nemám vůbec důvod mít stále zapnuté potkávačky.
    1 bod
  11. Za deště se to dá nastavit, po 3-4 setřeních se světla automaticky rozsvítí. V nastavení vozidla ta funkce je.
    1 bod
  12. ve slunečném počasí pokud zrovna nemáš černou uvidíš dříve auto než zadní světla - ty moc přes den neuvidíš že svítí. Co mne ovšem víc děsí u OIV - bohužel mám pocit, že škodovka, která si zakládala v éře samostatnosti na bezpečnosti teď hodně polevila - jsou brzdová světla. Pro mne jsou na dnešní poměry velkých LED ploch extrémně malá. Tenký krátký zalomený pásek lehce neviditelný... Z toho mám obavu.
    1 bod
  13. Takže další příspěvek (a rovnou i téma, protože těch je tedy na problémy nové Octavie asi málo) jak je nová Octavie hrozné auto. Hádám, že tady se fasovalo.
    1 bod
  14. Ak toto chces dodelavat, tak radsej predaj auto a kup nove, ktore tuto vybavu uz bude mat. Cenovo to podla mna bude niekde okolo 100k CZK, ak nie viac.
    1 bod
  15. Co je to doopravdy? Pokud ten motor nezatěžuješ na plný výkon (taháním těžkých přívěsů, jízdou na plný plyn po dálnici, v prudkých kopcích někde v horách, apod.) nemá smysl toto nijak řešit.
    1 bod
  16. Mám "ofuky" na jedničkovej fábce. Pouze na předních dveřích. Je pravda, ze výhled to trošku omezí. Kupoval jsem je ale hlavně z tohoto důvodu - auto nemá klimu a tak se muselo nějak větrat. Ať už z důvodu horka, nebo za vlhkého pocasi, zamlžovaní oken. A jezdit s pootevřeným oknem bez "ofuků" rychlostí nad 70 km/h znamená výrazné zvýšení hluku a jeho rezonanci. Další výhodu vidím v možnosti nechat pootevřené okno po odstavení vozidla při stání na slunci. Instalace je sice snadná, pomoci takových roztahovacích plíšků. Později jsem je ale prilepil lepidlem. Plíšky nedrželi. Jinak na autě s klimou jsou použitelné pouze u kuřáků, pro pohodlné větrání. Na svou F3 jsem je už nedával, protože klima a nekouřím v ní.
    1 bod
  17. Toto ale už má Fabie3 od roku 2014 a hejtuje to někdo, brečí na fórech a všude možně. Nepostřehl jsem. Naopak někdo ocení, že na budíkách nesvítí kontrolka. Chválím toto řešení. To jen, že je to SW nepovedená O4 budou lidi špínu zachvíli házet na vše. Ano ztmavnou mapy 😀
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...