Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/02/21 ve všech sekcích

  1. @Horvyyy @davi72 @provit Nejlepsi je tohle że jak mas cocku a das led zarovku to nic neni. Vzdycky muzes reknout policajtovi ze mas xenony 😁 Jestli mas obycene parabole H7 nebo H4 tak hned vidat ze mas tuto led zarovku. Snad led zarovky v DRL jsou zakazane. Kontrolovali me policajti a nic nerekli ze nemohu ledku mit u denniho sviceni. Moi teorie je takova. Jestli Led zarovka je kvalitni a splni podmniky pro osvetleni vozu tak policajti nic ti neudelaji. Bat se mohou Ti , co maji cinske led zarovky a sviti tohle na fialovo nebo zelenem nebo jinou divnou barvu Vrat zpet k temu. Doporucuji Ti osramy od NBS na horu. To uz je fajn skok svetelny. V dnesni dobe zakladni zarovky jsou malo ucinne, Sestre a tatinkovi taky jsem menil za NBS a NBL +150%. Philipsy se nevyplati. Proto ze jsou drazsi a kratsi doby vydrzi. Jejich nedoporucuji 🙂
    2 body
  2. Co otočit spínačem světel z auto na ON, to tě nenapadlo? Pak páčka funguje "postaru".
    2 body
  3. To mi vysvetľoval, že sa nemám zľaknúť, ale mám ju na 2 roky alebo 30 000 km, a to ešte nenastalo, čiže stále platí; preto ju nepredĺžili.
    1 bod
  4. 1. servis po 15 000 km Superb iV (s výmenou oleja 0W20). Vo faktúre sú aj práca a diely, ktoré som si objednal mimo servis.prehliadku (lapače, spoiler, lakovanie). Čisto prehliadka je za 4316,70 + 21% DPH, tzn. ak sa nemýlim 5223 Kč. To docela ide. 🙂
    1 bod
  5. Kvalita, alebo v tomto prípade nekvalita je rovnaká. Vyrábajú sa na rovnakej linke, tými istými ľuďmi, a vo vnútri to bude mať skoro rovnaké diely ( podvozky, motory, prevodovky, nápravy ) môžu sa líšiť len finálnym naladením medzi Scalou a Kamiq-om. Čiže, ako píše kolega vyššie, tu pôjde len o preferenciu potenciálneho zákazníka, alebo čo sa vám viac páči. Cenovo som nikdy scalu s kamiq-om neporovnával.
    1 bod
  6. Poškrábanou střechu vůbec nemám, to je v pohodě. Co se týče horka, tak když je nejhůře, tak zatáhnu roletku. Jinak ale mám střechu v podstatě stále otevřenou. V autě je více světla a je to pro mě příjemnější.
    1 bod
  7. pouzivaju tie iste diely, okrem kasne identicke auto, takze ta kvalita bude rovnaka si myslim. skor prevlada vyber ludi, mam akoze suv a vyssie auto s vyssim posedom. pri vozeni na par km to na spotrebe nepostrehne. na dlhsie trasy ta kasna podla mna pri 2kolke vyhody nema. ale to je teraz trend a moda a hatchback ide do uzadia.
    1 bod
  8. Take se mi dostavaly necistoty u zadnich dveri. Asi pres pul rokem jsem to castecne vyresil nalepenim dutinkoveko tesneni v delce asi 50 cm. Rekl bych, ze to z 90 % problem odstranilo. Zejmena se nedostavaji kaminky az na dvere. Uprava za par korun a nepusobi to rusive. (Na fotce je jeste videt pruhledna lepici paska. Tou jsem prelepil tu puvodni, kterou se mi podarilo poskodit.)
    1 bod
  9. Ja som napriklad do teraz tiez neprisiel ako to "len" packou vypnut, ked to zapnes cez den ked tie Automaticke dialkove nie su "aktivne". Nema na mysli skor toto? V noci to funguje ako popisujes, no.
    1 bod
  10. Prostoduše se ptáš jestli někdo s odpojeným konektorem "inteligentního nabíjení" preventivě zkusil narazit s autem aby otestoval airbaby a předpínače pásů? No to asi ne. Nicméně domnívat se, že základní bezpečnostní funkce budou závislé na nabití baterie je absurdní - airbag určitě vystřelí za každou cenu a bude to to poslední co auto udělá. Pak už na baterii moc nezáleží a bez "inteligentního nabíjení" bude určitě nabitá na max. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že po odpojení kablíku jsem přišel o absurdní automatické chcípání studeného motoru na první křižovatce, o opravdu rušivé změny rychlosti ventilátoru v palubní desce a o automatické startování když tu m-chu podtočím a ona chcípne.
    1 bod
  11. @provit kup si žárovky s větší svítivostí.Rozdíl je taky patrný.Bílé světlo ... nečekej.
    1 bod
  12. Kamarád je má na Supu II snad 2 roky a po nainstalování říkal, že úplně paráda... v tomto případě bych opravdu nic neřešil a normálně si je na auto hodil.. však v německu se to používat může a u nás ne ? to je přece nesmysl... krom toho že to nikdo stejně nemá jak zkontrolovat.. :-)
    1 bod
  13. Taky mám pocit, že je to věc nastavení reakční vzdálenosti a hlavně zvyku. Já v takové situaci jednou "zavadím" o páčku (vypnout nebo snížit rychlost), když tuším, že by radar zbytečně brzdil, pak dám restore, dva pohyby prstu... a nemám (tak velkou) obavu, že by tempomat do něčeho vjel, když krátce mrknu jinam (nastavování klimatizace apod.).
    1 bod
  14. OK, to chápu. Je třeba se s tím naučit pracovat, pak se člověku zautomatizuje, kdy má do tempomatu zasáhnout, aby nedělal zbytečný paniky, který popisuješ. Pak je ježdění s ním těžká pohoda, kdy se dá jet stovky km bez šlápnutí na pedály.
    1 bod
  15. A myslíš, že zdražuje jen ŠA?
    1 bod
  16. Ty celkové kilometry se ukazovali jen když byl na páčce vypnutý tempomat, mělo by to být stejné.
    1 bod
  17. Ano, je to naprosto logické. Spousty lidí si ulevuje pravou rukou na loketní opěrku, spoustu lidí má ve svém voze manuální převodovku, atd., atd. A tak levá ruka je na volantu podstatně více, než pravá. A budíky si volíš určitě méně často, než hlasitost, ne?
    1 bod
  18. Tip pro ty, co chtějí 19” s komfortem 16”. 😅
    1 bod
  19. To odpojení konektoru se mi samozřejmě taky líbí, ale přijde mi to nějak moc prostoduché. Co když je na to fakt navázané něco ohledně důležitých funkcí, zejména bezpečnostních. Všichni všude píší, jak jsou spokojeni, ale 4 roky fakt nemusí znamenat vůbec nic. Zeptám se tedy prostoduše: Airbagy Ti při nárazu vystřelily? Otevřené okno ve dveřích se při nárazu zavřelo? Předpínače pásů se aktivovaly? Nebo jsi to pro jistotu raději nezkoušel?
    1 bod
  20. No neviem, neviem. Dnešné autá sú tak zložité, a jednotlivé systémy na seba vo vnútri naviazané a poprepájané tak komplikovane, že vylúčiť sa nedá nič. Nikto z nás nemôže vedieť, ktorá činnosť riadiacich jednotiek je závislá od inej, a ako sa ovplyvňujú. Takže ja by som to vyjadrenie Škody, niekde v médiách, nebral len tak.
    0 bodů
  21. Já samozřejmě vím, jaké všechny výhody to přináší. Tak prostoduchý zase nejsem. Ale spíš mě překvapuje Tvá bezmezná jistota, že vše zůstane jak má být, a to bez jakékoliv znalosti konstrukce vozidla a systémů v něm. Prostě jsi to udělal, jsi spokojený a neměl jsi s tím žádný problém, stejně jako spousta dalších. Jako naprosto aabsolutně laické vysvětlení to beru, ale rozhodně mě Tvůj argument nepřesvědčil, ale jen o trochu víc utvrdil v tom, že by stálo zato to zkusit. Připomínáš mi každopádně jednoho, který v jiném vlákně napsal, že je jedno jaký olej se dá do motoru,a že z toho všichni dělají zbytečnou vědu...
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...