Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/04/21 ve všech sekcích
-
No, nevím, jak pánové jezdíte, ale já mám při jízdě na dálnici v dešti zadní okno úplně suché. Díky aerodynamice na něj přestávají kapky dopadat v cca 60 km/h. A pokud auto předtím stálo na dešti, pak se jízdou po dálnici vysuší za pár minut, zvlášť se zapnutým vyhríváním je to hned. Jedině pokud je jó liják, tak po zadním okně v cca 3/4 jeho šířky na každé straně stéká při dálničních rychlostech čůrek vody ze střechy, což ale nijak nebrání výhledu.3 body
-
Zrovna na tomhle je vidět jak lidi s postupem času přestávájí zvládat i ty základní věci (např. parkování) Neříkám že je zadní stěrač špatná věc, ba právě naopak, ale je to často jen o pohodlnosti. Není to zas až tak dávno co některá auta nejenže neměla zadní stěrač, ale ani výhřev zadního skla o jakýchsi parkovacích senzorech či dokonce kameře se mohlo řidičům zdát jen v nejdivočejší fantazii. Kdo jej chce ať jej má , kdo ne ať si jej nedává. To platí hlavně pro liftback, u combi či hatchbacku je lepší jej mít - tam má využití i za jízdy.2 body
-
Měli jsme v rodině 6 let OIII RS v liftbacku a ani jednou jsme neřekli, že nám stěrač chybí. A to bez zadní kamery. Při objednávce OIV RS liftback jsem nad zadním stěračem nepřemýšlel ani vteřinu. S kamerou bych ho nevyužil opravdu už vůbec.2 body
-
Myslím, že jsem z parkoviště za ten cca půlmilion km v sedanech už párkrát vycouvával ;-) a nedělá mi to žádný problém. Proč by taky mělo :-)? Za deště jsou na zadním okně maximálně tak kapky, přes které je normálně vidět. Plus mám boční zrcátka a senzory. U aut se zadní kamerou je to pak už úplná zbytečnost. Ragoval jsem spíš na to "Byl jsem rád, že nám firma zadní stěrače dokoupila - 2 x týdně po D1 - Praha, Brno.", protože zrovna na dálnici je stěrač na liftbacku díky suchému oknu úplně zbytečný.2 body
-
Dátum plánovanej výroby nášho Superbu sa z 12KT/2022 (koniec marca) zmenil na "druhú polovicu februára". Tiež mám info, že pri nižších výbavách (Style a nižšie) sa aktuálne neponúka už ani Canton. Pri L&K zatiaľ ostáva vo výbave. Okrem toho sa vraj bude predlžovať modelový cyklus aj u Superbu aj Kodiaqu o jeden rok.2 body
-
Matrix to má rovnako ako klasika, pri auto režime DLR svieti 'Auto', auto režim tlmené svieti 'Auto' a ikona svetiel, pri manuálnom spustení tlmených svieti len ikona. MiTi písal aj toto: takže to možno len nezaregistroval. ;)1 bod
-
Poptávka nevyskočila, spíše si myslím, konec roku regulují uměle, co dodají. Blíží se konec roku, elektromobily jedou na plné obrátky ( dle statistik JATO) a sníží koncernový průměr CO2 ...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tady píší Bezpečnější moderna Podceňujete moderní auta s motory s menšími zdvihovými objemy? Máme poněkud překvapivou zprávu. Tyto vozy umí zastavit díky elektronice daleko dříve a bezpečněji než srovnatelné automobily staré dvě dekády. „Konstrukce celého brzdového systému je dimenzována s daleko větší bezpečností, než tomu bylo dříve. Řada podsystémů elektronické stabilizace dokáže eliminovat ztrátu podtlaku nebo přehřátí brzd. Dnešní systémy zvládají i vysušování brzdových kotoučů při delší jízdě za deště. Díky tomu má řidič k dispozici od prvního okamžiku sešlápnutí brzdového pedálu plnou zpomalovací účinnost,“ uvádí na pravou míru člen týmu Výzkumu dopravní bezpečnosti Škoda Auto. https://www.garaz.cz/clanek/brzdy-vcera-a-dnes-nesetrete-udrzujte-nepanikarte-210041121 bod
-
mam to na fabii 3 a pri urcitej rychlosti a zapnutých stieračoch to vydava aj zvuk ako keby nieco drhlo v urcitom casovom intervale1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ne všechno se odehrává ve vysokých rychlostech a zadruhé, hezkých pár km se mi koulejí potoky vody ze střechy. Nejen pokud prší, ale hlavně pokud je silná rosa (případně i tající led a sníh). Pokud někdo nepoužívá středové zrcátko, je to jeho věc. Subjektivně. Já si třeba myslím, že podle zrcátek couvat umím, ale nenajdu hranu vozidla. Bez senzorů bych to pěkně navalil ihned po koupit. To však příliš nesouvisí se zadní stěračem. Btw, zadní stěrač je záludný, pokud máte nastaveno, že chcete automatické setření při zpátečce. Pokud stěrač leží v 5 cm ledu, vůbec mu to v/k přejetí okna nevadí. Takovéto - setřu tající sníh z vyhřívaného čelního okna a chci vyjet z podélného místa.1 bod
-
Tak standardně kombi či hatchbacky už ten stěrač mají v základě - je tam opodstatněný. U liftbacku nutný není, tak proč by za něj někdo musel platit, když ho nevyužije. Mají to nastaveno dobře.1 bod
-
OK, tak si zkus za deště vycouvat z parkoviště. Se stěračem je to jednodušší - u firemního Ambiete bez parkovacích senzorů. Samozřejmě to jde jen podle zrcátek. Prostě za mě stěrač u i sedanu super. A že by byl nevzhledný -)))) Půlka lidí jezdí v zimě na plecháčích a to je pak hnus.1 bod
-
Všude o tom píší, kritizují, ale srovnávací video nikde není. Ráno ne obvyklá situace - zima, prší Požadavek - zapnout klimu na odvlhčování skla, výhřevy seslí, vypnout SS ( jedu jen 5km). To skřípnutí po startu je od boty, svíticí závada, že chce po 893km benzín 😀) V O3 i F3 je to na 4 kliky, tady na 5. Nemyslím si, že je to na hejťení všude možně, nemusí člověk používat 2 ruce, je to na jednom místě. Směrovky více k masce - někdo to má kvůli desingu, ta v zrcátku svítí dostatečně. Jak by to vypadalo, kdyby ten strukturovaný plast byl u kraje … SD karta - k čemu. Streamovat z mobilu nebo fleška USB C mi stačí. IMG_0758.MOV1 bod
-
Tak potvrzeno, že přes infotaiment to nejde. Také jsem četl někde zde na fóru o problému zablokovaných kol v kluzkém kopci, kdy se celé auto začalo šinout se zablokovanými koly HHC zpět z kopce, ale to už je opravdu extrém. Jestli si pamatuji, tak stačí vyřadit jedničku a pustit spojku, kola by se měla odblokovat a ovládat zas normálně brzdou. Nebo dle tohoto videa pootevřít dveře (čas 0:30): Jen pozor, zde není téma o HHC, ale o kódování, tak ať nám nedá admin přes prsty :-D1 bod
-
Po mém odhlučnění zvuk od motoru více vnímám. Proto budu na jaře dělat torpédo, celý zadek palubky u řidiče Integrou a kufr, kdy 550litrů plechová ozvučnice je sakra znát. Nakonec dám na kufr antivibraci+odlučnění tedy asi D2+Raptor. Po tomhle budou další krok jenom špunty do uší :)1 bod
-
Měl jsem O3 - 2014 - 1,6 TDI - za 5 let jsem dal 300 000 km. Byl jsem rád, že nám firma zadní stěrače dokoupila - 2 x týdně po D1 - Praha, Brno. Stíral jsem u LIFTback často. Za mě super v dešti na dálnici apod. U combi asi u nutnost,1 bod
-
mozno sa budem opakovat, no vcera som isiel na octavke dlhsiu trasu a prsalo. Neraz som si pocas cesty povedal: zlaty zadny stierac. Na fabii juniorke ho mam a na octavke nie. Kolko krat ked idem na fabii a za mnou nejake faro a viem, ze nema zadny stierac tak si tak na fabii zo srandy pustim zadny stierac a hovorim, ty mas faro ale ja zase zadny stierac, ako hovorim, na octavke aj ked je to mozno skaredsie ale mne tam chyba. :-)1 bod
-
Zdravím, tak kára už je doma :-) Podle rodného listu vozu vyrobeno 21.9.2021. FYI: Prodejce mi tvrdil, že auto bude vyrobeno ve 39 týdnu 2021, ale pak mi volal ve 38, že jim auto stojí na dvoře a je připravené. Samozřejmě radost z mé strany, ale také překvapení - zejména když jsem si ten den přečetl, že škodovka ruší směny a odstavuje výrobu. Nelze tedy predikovat kdy to bude a nebude a prodejci prostě neví. Podle mě velmi záleží na typu vozu (zejména pak z pohledu marže), datu objednání a především konfiguraci od které se také odvíjí množství čipů ve voze a pak prostě štěstí. Co mám info, tak jim prostě přijede do škodovky kamion čipů a podle toho co jim přijede se snaží zkompletovat nebo dodělat co nevíce vozů, aby je mohli distribuovat. Velmi lehce se tedy stane pokud nějaké auto stojí už půl roku odstavené, ale čipy dojedou a nelze toto auto dokončit, tak prostě stojí dál a vyrobí se jiné auto, které bylo objednáno třeba před měsícem, tak to prostě je a nic s tím nejde dělat. Jinak já měl ve smlouvě termín dodání 04/2022 a objednával jsem 18.6.2021. Přeji všem pevné nervy a pokud možno překvapivé štěstí, které potkalo i mne :-)1 bod