Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/29/21 ve všech sekcích

  1. Po roční zkušenosti (30.000 km) s Matrix mohu jen pět ódy:-) Světla svítí skvěle a automatika až na drobné výjimky (napr. příjezd na T křižovatku) pracuje správně. Po dálnici se dá je téměř vždy s automatikou a nikdo v protisměru nebliká. Výhodou je skvěle osvětlená krajnice a případná zvěř. Nemám zkušenost se standardními světly, ale Matrix jednoznačně doporučuji! Mimochodem mám auto vyrobené 12/2020 a až na pár drobností se SW, které vyřešila aktualizace je auto skvělé a bez problémů.
    5 bodů
  2. Moje zkušenost je jen pozitivní, za půlrok používání Matrixů mě ještě ani jednou nikdo z protijedoucích neproblikl s pocitem, že na něj peru dálkové.
    3 body
  3. Souhlasim s @LeeCe. Mam take 2.0 TSI 140 KW. Pozor na jednu vec. Neni DSG jako DSG. Dvoulitrove benzinove TSI pouziva jiny typ DSG nez naftaky. DSG v benzinu je vyrazne hbitejsi nez v nafte. Rezim Sport na DSG u 2.0 tsi je fakt dost ostrej, auto hned reaguje. Super jsou meziplyny pri podrazovani. K DCC - to je na Kodiaqu ta uplne nejvic nejlepsi vec. Rozdil v rezimech je citelny. Sport pritvrdi tlumice, zmeni citlivost rizeni atd. Razem je z Kodiaqa uplne jine auto. Komfort zase udela z Kodiaqa ultra pohodlne auto. Automat vs manual. Kodiaq s DSG jako celek funguje paradne. Manual je podle me takove znasilneni toho auta. Divim se, ze ho jeste nabizi. Manual to auto uplne podela. Zvyk? Po tydnu s DSG uz manual nebudes chtit - vlastni zkusenost;)
    2 body
  4. Lidi neblaznete vzdyt ty cerne nejsou vubec pekne. Jeste si tam dejte cerne narazniky a zpetne zrcatka jako to bylo pred 20-30 roky
    2 body
  5. já osobně si to samože hlídám, jen nechci spoléhat a co chvíli kontrolovat jestli to stejně vyhodnotilo i auto. Vzhledem k tomu, kolik aut potkávám JEN na denních, budu mít lepší pocit, že já vždy vzadu svítím
    2 body
  6. Samozřejmě to na 100% nemůžu potvrdit, protože nejsem vývojář těch světel a ani zaměstnanec Škodovky. Jen popisuji osobní zkušenost. Při jízdě na dálnici a zapnutých dálkových je poznat, že levý světlomet je utlumený. Dává mi to smysl. Protože (přesně jak všichni píšou) auto nemusí vidět přes středové svodidlo a tudíž by vyřezávání moc nefungovalo a nebylo by to moc použitelné. Pokud to tak není, tak jsem trouba a spletl jsem se. Ale z osobní zkušenosti jsem přesvědčený, že to tak je.
    2 body
  7. S tou černou střechou a ta kola to vypadá luxusně. Sportline
    2 body
  8. O4 tohle umi. Pouziva GPS, aby auto vedelo kde je. A podle toho upravuje praci se svetly. Takze bych se skoro vsadil, ze to umi i S3 s matrix svetly. Treba pri mlze a nebo mrholeni je videt kam sviti svetlomety. A ten levy je na te dalnici viditelne utlumeny. Na svoji O4 cekam. S tatovou mam na dalnici najezdeno max 200 km. Kdyz jsem vjel poprve na dalnici s rozsvicenyma dalkama, tak jsem byl nervozni jestli nebude prusvih. Nikdo neblikal. Ani v mem smeru, ani v protismeru. Kdyz bych najezdil vic, tak se asi najde situace kdy nebudou ty svetla fungovať, ale zatim dobry.
    2 body
  9. Chlapi, to prepinani tech 3 moznosti zkracuje nebo prodluzuje cas, za ktery se svetla prepnou z dennich na potkavaci. Chci aby se prepli rychle pri vjezdu do tunelu, davam casne nastaveni, ale budu blikat i pod mostem. Nema na to zadny vliv jak moc je sero. Snimac svetla ma pevne danou hodnotu, kdy svetla rozsviti. To, ze nekdo jezdi za sera na denni sviceni je proto, ze ma nastaven prepinac do polohy 0 a ne na auto. Na dalkovyho asistenta to nema vliv uz vubec zadnej.
    1 bod
  10. 1 bod
  11. Uz veeelmi davno nieje podporovany,je nefunkcny
    1 bod
  12. Mne to pomohlo, keď som nemal kľúča od auta a potreboval som odomknúť a zavrieť auto. Alebo, som videl spotreby všetky, ale aj kde auto je, teda predpokladám, že by som videl kde je ak by ho ukradli. Tiež údaje kedy mám ísť do servisu a kontakt na môj servis. Samozrejme údaje o oknách a dverách.
    1 bod
  13. To já už zkoušel. Převezměte řízení. Já nic. Hlasité pípání. Držte volant a jeďte uprostřed jízdního pruhu. Já nic. Teď kopanec brzda, zachvilku výstražné a brzda ke krajnici k úplnému zastavení. To byla první věc co jsem chtěl zkusit. Bál jsem se sice, že skončím někde ve svodidlech, ale opravdu to funguje a funguje to i na obyčejné 90, kde si radar dokáže vzít oba pruhy.
    1 bod
  14. mam to objednane uz pul roku, melo by s trochou stesti prijit do Vanoc. urcite potom popisu jak to vali
    1 bod
  15. Tak oni ty technologie jsou dobré, jen člověk musí pochopit jejich algoritmy. Konzervy to budou odmítat stále. Tady ale ten Front s spolu s Lane by dokázalo zabrzdit samo auto a zůstat v pruhu třeba při infarktu.
    1 bod
  16. Ešte že mám túto hračku prvý rok zadarmo. Určite ju nekúpim, keď to po roku padne. :) To je ako keď si v mobile pozrieš, ako je nabitá baterka, aký máš signál...
    1 bod
  17. Přesně tak. Za mě super funkce a ten tón je fakt hodně pronikající. Tím že auto parkuji pod střechou tak se mi tohle nestává. Jednou se mi stalo, že mi nefungoval light assist, ale jednou jsem šetřel okno a hned nastartoval.
    1 bod
  18. Jj já si na to nestěžuji, za mě fajn věc od EU předpisů. Tady po Praze jezdí fakt i… sem tam to někdo zahamtne nebo odbočí bez směrovky. Ten tón je dobře hlasitý, člověk hned zpozorní. Ráno teď jak je sychravo hodí hlášku omezená funkce - senzor suchý, ale kamera nahoře orosená. Jednou setřu okno a dobrý.
    1 bod
  19. Nastavil jsem časná a jel jsem dneska, trošku jsem nedával pozor a začal brzdit později a píplo to. Za mě super.
    1 bod
  20. ono to zapíná často, ale fakt bych nerad nějakou návštěvu zezadu. když se dívám na jiná bílá auta, jsou to celkem "mimikry". Něco jiného je Tvá modrá, ta je vidět snáz.
    1 bod
  21. Vhodné pre: Škoda Amundsen (MIB2), Seat Navi (MIB2), VW Discover Media2 (MIB2), Audi MMI ?-?-? (MIB2) # ECE AS(A1) 2022/23 15 GB VW portal: https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-AS_1810_V15.7z
    1 bod
  22. Na tuto zimu jsem opustil v zimním obutí značku Barum a šel do 195/55R15 85H, Hankook, WINTER ICEPT RS2 W452. JIž mám velmi dobré zkušenosti v letních pneu této značky a tak dostala důvěru i nyní. Opravdu zatím velká spokojenost , za o něco vyšší cenu oproti Barum , jsou tyto již někde jinde. Opravdu při první sněhové nadílce mají velmi dobrou přilnavost a na chatě jsem projel naši zasněženou cestu napoprvé. To se dříve s Barumy nepodařilo , někdy vůbec , jindy na 2x , 3x. Změny k větší jistotě jsem viděl hned i při jízdách po silnici , na mokru , či břečce. Ale v tom sněhu mě to ohromilo. A to jsme projeli dost zatížení , dříve se muselo vysedat a jen řidič se vezl. Za mne palec nahoru.
    1 bod
  23. A tady obrázek z manuálu, kde to přímo zmiňují.
    1 bod
  24. Ahoj vsem, ja taky řešil černé na predek z ali a na zadek jsem poprosil synatora zda by neudelal z 3D tisku. Na první pokus docela dobry ale budu jeste ladit na predek. Chtel jsem aby nevycnival. Nastrikal jsem orig.barvou. Mozna zkusím aby nebyl vidět kraj ale aby splinul znak s karoserií.
    1 bod
  25. Běž si brečet do Bruselu. Tady tomu učiním přítrž. Pokud tedy nemáš něco k tématu a to je jak sundat předmětnou nálepku.
    1 bod
  26. Je zajímavé, jak jsou někteří přesvědčeni o tom, že tam automobilka nic dávat nemusí. Povinné označení používané u nově schvalovaných vozidel od 31.1. 2003 předtím Povinné označení používané u nově shvalovaných vozidel od 12.8. 1996 Metodika č. 8/2012/STK/7.1 hovoří jasně o tom, že toto má být kontrolováno na i STK Přesně to upravuje potom EHK OSN č. 94 a to následovně
    1 bod
  27. Můj první den za volantem elektrického auta - budete čubrnět.... My First Day Driving1.mp4
    1 bod
  28. S těmahle internetovýma "zkušenostma" je to tak, že na 100 spokojených majitelů, kteří o své spokojenosti nikam nepíšou, je 1 nespokojený, který to napíše. Pak se může zdát, že je něco špatně, i když není. Podstatné je, co je reálně vidět na silnicích a tam oslňování od LEDkových aut není problém vůbec. To odkazované video je silně podexponované, má mizerný dynamický rozsah a špatný kontrast. To všechno oproti realitě výrazně snižuje rozdíl mezi osvětleným a neosvětleným prostorem, takže z toho nelze dělat žádné závěry o tom, jak světla svítí. Tady je pro srovnání vcelku reálný obraz: https://www.youtube.com/user/gasperbenedik/videos Chování Matrixu i osvit dálkových podle mě vynikající. Celkově silnici a její okolí osvětlí líp než kdyby tam byly běžné dálkové, které by řidič musel vypínat u protijedoucích nebo před ním jedoucích aut, a o to jde. Zvlášť v zatáčkách, kde před ním něco jede, je to nebe a dudy. A myslím, že točítko na nivelaci světel u aut bez automatické, otočné knoflíky na regulaci teploty či tlačítko na vypnutí S/S by namísto šmátrání po displeji brala drtivá většina lidí... Ostatně třeba k těm otočným ovladačům klimy se automobilky začínají vracet. Není divu.
    1 bod
  29. Už to tu zaznělo, že největším plusem Matrixů je, že dálková svítí i když jsou auta v protisměru a tudíž je zásadně lépe vidět na silnici před sebe, na krajnici. Navíc, když jedou auta v protisměru, člověka to přeci jen celkem oslňuje a spolu s ostrou hranou LEDek na hranici jejich dosvitu člověk před sebe vidí opravdu špatně. Zvlášť na zvlněné silnici nebo v zatáčkách. V takové situaci má Matrix obrovskou převahu a výhodu. Pokud člověk jezdí hodně za tmy po okreskách, je to podle mě "must have" funkce. Ale to je jenom můj pohled na věc, nic proti jinému přístupu.
    1 bod
  30. taky zaleží, na jak dlouho ta předvadecí jizda byla, běžně do 15 minut a kolikrat ve velkem provozu. Ja to bral poctive a zkoušel 2.0TDI 110kw manual a DSG, 2.0TDI 140kw DSG, 2.0TSI 140kw DSG. Kratce jsem mel moznost i na S, ale nebyl cas neco overit. Ted zpetne po dvou letech na 2.0TSI je mezi D a S tak velky rozdil v reakcich, ze by se tam vlezlo jeste jedno nebo dve pismena. tj. neverim, ze pokud bys mel klid vyzkouset S rezim na DSG, ze by jsi si stezoval na reakci. Ano jsou tam jeste specifika Kodiaku, kdy myslim pro 2.0TDI140kw je to na prvni 3 prevodove stupne vyrazne utlumeno a obecne se o tom hovori, ze do 130km/h neni mezi TDI 110kw a 140kw zadny rozdil. Ten se projevi výše. Ja jsem plne spokojen a TSI 140kw v S rezimu je pro mě raketa... Jedina vytka je v rezimu S po sundani nohy z plynu, tak pak je to takove uskakane to podrazovani. Pokud to clovek plati za svoje penize, tak akorat si musi rict kolik najezdi a jaky typ jizdy to je zda kratsi trasy nebo dalnice (benzin vs nafta)
    1 bod
  31. No ty sám nemusíš. Ale je tu fůra odborníků, kterým bych to klidně svěřil.
    1 bod
  32. Tak se pánové modlete, aby vám někdo neskočil pod auto...
    1 bod
  33. Mě se spotřeba zvýšila počítačově, reálně je o cca 0,3l menší
    1 bod
  34. Na silnicích potkáte mnohé a mnohé už jste v mých videích viděli. Pokud si někdy říkáte, že řidičák občas dostane i úplný magor, tak v dnešním videu je jeden extra kousek. https://www.youtube.com/watch?v=tEWxDfriPmU
    1 bod
  35. Stačí vypnúť zadné reproduktory a hneď je to lepšie :-)
    1 bod
  36. Ak myslíš ten popis zvuku vážne tak to jednoznačne reklamuj. To čo popisuješ je nepochopiteľné. Prečítaj si toto. Daj na uši slúchadlá, (minimálne Koss Porta Pro) nepočúvať na PC reprákoch!!!, a počúvaj ten záznam. Ak sa Ti bude zdať, že to hrá zásadne inak ako ten Tvoj zvuk tak to fakt vyreklamuj. Stačí, aby Ti zapojili jeden káblik opačne a okamžite sa Ti vytratia basy. Ak v uzavretom priestore pumpujú vzduch dva piesty (v tomto prípade myslené akože repráky) v sto percentnej protifázy (to je ten jeden opačne zapojený káblik) energia vyemitovaná do priestoru sama sebu pohltí a v prípade zvukovej vlny je to práve najmarkantnejšie pri nízkych kmitočtoch, ktoré sú práve nositeľom najväčšej akustickej energii. Ak to hrá tak ako to je nahraté, alebo približne podobne a stále si stojíš za svojim, zaručujem Ti, že problém nájdeš medzi sedadlom a volantom. Na všetko, okrem hip-hop-u, je sériová zostava veľmi dobrá. Uznávam ale, že rôzne audio auto tunning show sú silný marketingový nástroj, až na to, že ich hlavná filozofia je založená na lži. V aute sa dá urobiť rôzny zvuk, ale o skutočnom HI-FI nemôže byť v žiadnom prípade ani reč. Mám taký pocit dokonca, že aj slovko STEREO je niekedy príliš silné. Je to len zvuk, ktorý vytvára kulisu na spríjemnenie dlhej cesty.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...