Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/02/21 ve všech sekcích
-
Dneska jsem najel asi 200 km, takže mám další zkušenosti s 1810. CarPlay funguje úplně bez problémů, telefon se přes kabel připojí hned, všechno je svižnější atd. Dřív tomu tak nebylo a dost mě to štvalo. Asistenty už chyby nevykazují, Line Assist pořád nepoužitelný 😂 Celkově je systém v rychlosti reakce úplně někde jinde než v 1668. Opravdu je ten posun znát, až jsem sám překvapený. Konečně snad začnu mít svoje auto rád 😆 Co se týká Virtual Cocpitu, tak žádné změny nepozoruji. Stejné vzhledy, žádné možnosti dodatečného nastavení, žádné hodiny uprostřed. Měl jsem jako náhradní auto Kamiq z 8/2020 a tam se ty budíky dají nastavit mnohem víc. To už ale bude spíš věc hardwaru než softwaru. Laura už konečně umí vtipy 😂😂 Postřehy budu sbírat i dál, pokud bude zájem a nějaké reference.5 bodů
-
To mi připomnělo: Jde si američan po ulici a vidí černocha jak nese v podpaždí notebook. "Sakra, ten byl můj.", pomyslí si.."....ale ne, ten můj je doma a leští mi boty." Hádanka: Nejstarší americký farmářský nástroj? - Negr4 body
-
3 body
-
Auto je doma, pripojenie k skoda connect prebehlo bez problemov aj k aplikacii, rovnako bez problemov funguje bezdrotove pripojenie AA (Samsung A51, Samsung A40) a Apple Car (iphone SE 2020)2 body
-
pokial som si to porovnal s minulym tyzdnom, tak rozrpacovanost stuplo okolo 200 vozov. Tiez nie je jasne, co sa robi s autami ktore su odstavene na plochach. Pokial sa tam auto dostane, tak netusi ani srnka kedy ho dokoncia. Urcite sa snazia skor dokoncovat auta na linke ako na odstavnych plochach. Auto vyrobia, ale moze byt odstavene aj 6 mesiacov a viac. Co je lepsie ? Radsej nech ho vyrobia neskor ako tam stoji a caka na dokoncenie.1 bod
-
K základnému nastaveniu: Alexgala2 - postav auto v garáži, v prvom momente hneď uvidíš, či niektorý svetlomet nesvieti náhodou inam než kam má. Mne po výmene prasknutého svetlometu neznačkový servis kam nás leasingovka posiela svetlomet "nastavili" tak, že svietil asi 10m pred auto. takže toto prvotné nastavenie ľahko skontroluješ ak je toto správne odmeraj výšky a zistíš, či nesvietia príliš vysoko a môžeš ich na skúšku spustiť k matrixovému nastaveniu: neviem ako je to u O4, ale poznám prípad, keď menili čelné sklo u auta prémiovej značky a odborný servis vôbec netušil že niečo ako matrix existuje. Matrixy síce fungovali ako funkcia, len nekalibrovaná kamera to pálila práve tam kde išli autá a vykusovala miesta kde nič nebolo. Keby som nevidel na vlastné oči neverím. Mne menili čelné sklo a túto funkčnosť zvládol servis na 100%, či tam bola potrebná nejaká kalibrácia netuším.1 bod
-
1 bod
-
aj tak na väčšine týchto motorov tečie dole gufero takže nie je problém to vymeniť ....1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No, ve FL není páčka na dotyk, ale má pro zapnutí dálkových normálně polohu na odtlačení (třeba jako F3), jen v té poloze nezůstane a vrátí se zpět do nulové výchozí polohy.1 bod
-
1 bod
-
Citigo nema aktivni snimace tlaku v pneumatikach, je to pouze z cidel ABS. A kdyz vymenis kola a nemas stesti, tak pouze vymazes nasnimane hodnoty zmacknutim prisluseneho tlacitka po zapnuti zapalovani. Ja mam srovnani mezi 165/70 R14 zimnimi apusy a mezi letnimi 185/50 R16 serpensy ci 195/40 R17 Polygony. V zatackach zcela jiste poznam, zdali jedu na uzkych 14" nebo sirokych 16" ci 17". Vylozene na sirokych gumach mam pocit, ze to auto v zatackach sedi jako pribite. Jako motokara. S dynamikou uz je to diskutabilnejsi. Pri rozjezdech na krizovatkach zadny rozdil v dynamice nepoznam, prestoze tam zcela objektivne byt musi. Fyzika je fyzika. A tu mam potvrzenou na par usecich na D1 a vim treba, ze na letnich 17" se mi auto na danem useku na puvodni tempomatovou rychlost nevrati, aniz bych nepodradil. Na zimnich 14" (ano, jsou zaroven i uzsi) se na puvodni tempomatovou rychlost vratim. Dale treba na zimnich 14" ujedu na cca 240km o cca 20km vice na nadrz.. Jezdim ten usek v tom danem smeru 1x tydne uz 4 roky a troufam si tvrdit, ze korelaci mezi velikosti disku a dojezdem subjektivne vidim. A to jezdim na CNG, ktere ma sice kratsi staly prevodovy stupen, zato mensi kroutaka ke vsemu o skoro 100kg tezsi nez 44kW benzin, ktery to ma vsechno naopak (delsi prevodovy stupen, vyssi kroutak, mensi hmotnost) a je mozne, ze ten rozdil tam bude jeste mensi. Vazil jsem neobute 14" apusy, je to neco kolem 8kg. Vazil jsem neobute polygony a bylo to pres 10kg. Ty dva kg rotujici hmoty navic jdou zcela jiste meritelne poznat jak na dynamice, tak na spotrebe. Ano, jsou tu experti, kteri tvrdi, ze subjektivne poznaji i tu dynamiku na krizovatce. Ja tak dobry nejsem. Mnohem lepsi pocit mam, kdyz auto dobre vypada, nez kdyz usetrim 10 haleru na 100 kilometru. Pokud nejsi supercitlivy senzibil a netrvas na nejlepsi dynamice a spotrebe, tak se netrap rozmerem a kup kola, ktera se Ti libi :-) Vubec se neboj 17" Polygonu. Z origo kol vypadaji podle me na Citigu nejlepe :-) Jinak zimni 14" mam v rozmeru 165/70 proto, ze se mi zda, ze kopec k chalupe na nich vyjedu lepe nez na rozmeru 175/65. A navic obcas nasazuji retezy. Kdybych jezdil po Pze, tak i na zimu si koupim hezci kola, nez jsou 14" Apusy :-)1 bod
-
@stanmar.....tak to si myslím, že to tak bude, nebo hodně podobné....abych řekl pravdu, čekal jsem ceny vyšší, za současné situace. I když ono to naleze, když si člověk vymyslí něco navíc. No necháme se překvapit.1 bod
-
No, tady asi jde o to, co dělá Matrix za jízdy, některým protijedoucím se skutečně může zdát, že jsou oslňováni (protože logika dálkových matrix světel). To se asi štelováním sklonu na parkovišti napravit triviálně nedá (jako jo, může se to nakroutit úplně nesmyslně do země). Matrix nemám, ale "automatická dálková světla" mám vypnutá už od začátku. Jezdil jsem takovou trasu, kde byly samé horizonty, kře a nevím co, takže automat reagoval na protijedoucí vozidlo pozdě. O případném chodci nebo (nějak osvětleném) cyklistovi ani nemluvím, ty to ignorovalo. Moje ruka je rychlejší.1 bod
-
Pokud vím, tak se dá zatím koupit jen zde: https://www.indiegogo.com/projects/aawireless/x/27609125#/ Jen je potřeba počítat že je to "podpora projektu", tedy není 100% šance že to dorazí, ale zrovna tento projekt už je rozjetý docela dlouho a posílají produkty, takže šance, že ukončí projekt s neúspěchem je zde menší (nicméně je třeba s tím počítat kdyby došlo k nejhoršímu).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
určitě přidej takové ty obecné poznatky: s čím si měl předním problém a teď už ne? Co rychlost a odezva systému, došlo k nějakému zrychlení po startu systému i v jeho běžném používání? Nějaké grafické změny?1 bod
-
V piatok balicek dorazil,tak som ich aj hned nahodil. Montaz u svetiel z SLA prebehla bez demontaze podblatnikov.Priestoru je tam poskromne,ale da sa to.Zacinal som stranou u spolujazdca,na opacnej strane sa mi stala ale nedopatrenim vec,ze som vybojku vytiahol a omylom som nevzal novu,ale osadil som tam opat tu povodnu..Prisiel som na to az vtedy,ked som zistil,ze preco mam v krabici este jednu novu vybojku,tak som si to nakoniec precvicil este raz:-) Uz prvotny start bolo vidiet,ze oproti seriovej maju tieto next generacia ovela fialovejsi nadych,ozaj velmi blizky led svetlu.Vecerny test dopadol dobre,takze spokojnost,aj ked samozrejme potrebuju sa este riadne par hodin rozbehnut.Po par tyzdnoch zhodnotim.1 bod
-
Nevím proč by měly být zadní světla na Karoqu hrůza. Je to je o vkusu. Mi nepřipadají světla na Kamiqu nějak světaborná a lepší. Jsou jiné věci, které by měli zlepšit. Třeba slícovaní části karoserie a trochu zlepšit funkčnost vnitřek auta.1 bod